Постанова
від 25.08.2010 по справі 4777/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

25 серпня 2010 р. № 2-а- 4777/10/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Старосєль цевої О.В. при секретарі судо вого засідання Чубукіній М.В .

за участю сторін:

представника позивача - П еревєрзєва С.П., Бубенко С .О. (довіреність від 01.02.2010 року );

представника відповідача Горшкової Л.А. (довіреніст ь № 741/10/10-105 від 15.02.2010 року); Шепітьк о Ю.Г. (довіреність № 12152/10/10-013 від 08.07.2010 року);

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом

Товариства з обмеженою ві дповідальністю "ЖДТ"

до Державної податкової інс пекції у Комінтернівському р айоні міста Харкова, Державн ої податкової адміністрації у Харківській області

про скасування акту перевірк и ДПА України у Харківській о бласті від 28.01.2010 року, скасуванн я рішень ДПІ у Комінтернівсь кому районі м. Харкова про зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій № 0000792350 від 04.03.2010 ро ку та № 0000782350 від 04.03.2010 року ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальніст ю "ЖДТ", звернувся до Харківськ ого окружного адміністратив ного суду з адміністративним позовом до Державної податк ової інспекції у Комінтернів ському районі міста Харкова, Державної податкової адміні страції у Харківській област і, в якому після уточнення поз овних вимог просив суд визна ти таким, що не відповідає чи нному законодавству Україн и та скасувати Акт перевірки ДПА України у Харківській об ласті від 28.01.2010 року; скасувати Рішення ДПІ у Комінтернівсь кому районі міста Харків про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій № 0000792350 від 04 .03.2010 року (сума штрафних санкці й 27769,90 грн.) та Рішення ДПІ у Комі нтернівському районі міста Х арків № 0000782350 від 04.03.2010 року (су ма штрафних санкцій 75,00 грн.).

В обґрунтування позовних в имог зазначив наступне.

28.01.2010 року в приміщені складу -магазину, який належить Това риству з обмеженою відповіда льністю "ЖДТ", що знаходиться з а адресою: м. Харків, вул. Кузне чна, 4/6, була проведена планова перевірка з питань дотриман ня вимог Закону України "Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг", "Про патенту вання деяких видів підприємн ицької діяльності", "Про держа вне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, кон ьячного і плодового, алкогол ьних напоїв та тютюнових вир обів", постанови Правління На ціонального банку України ві д 15.12.2004 року № 637 "Про затвердженн я Положення про ведення касо вих операцій у національній валюті в Україні". За результ атами проведення перевірк и було складено акт (дові дка) перевірки, згідно якого б уло виявлено невідповіднос ті суми готівкових коштів на місці проведення розрахункі в сумі, що зазначена у денному звіті РРО, а також перебільше ння ліміту залишку готівки в касі підприємства за 04.01.2010 і 11.01.20 10 року у сумі 13 884,95 грн., а саме: вид аткові касові ордери № 2 від 04.01 .2010 року на суму 10 000 грн. та № 10 від 11.01.2010 року на суму 5000 грн., які не б ули підтверджені підписами о тримувача та були прийняті д ля розрахунку залишку готівк и в касі підприємства. Акт пер евірки було отримано 16.02.2010 року представником ТОВ "ЖДТ Буб енко С.О.

11.03.2010 року, керівництво ТОВ "ЖД Т" по пошті отримало рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій № 0000792350 ві д 04.03.2010 року (сума штрафних санк цій 27769,90 грн.) та рішення про зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій № 0000782350 від 04.03.2010 ро ку (сума штрафних санкцій 75,00 гр н.).

ТОВ "ЖДТ" не згодне з прийнят ими рішеннями та вважає їх та кими, що винесені з порушення ми чинного законодавства Укр аїни.

Представники позивача у су довому засіданні позов підтр имали у повному обсязі, проси ли його задовольнити.

Представники відповідача проти позову заперечували та просили відмовити в задовол енні позову в повному обсязі .

В обґрунтування заперечен ь на позов представник ДПА у Х арківській області зазначил а наступне.

Акт ДПІ, що оскаржується поз ивачем є документом внутрішн ьої діяльності податкового о ргану, не містить у собі будь-я ких владних управлінських пр иписів, а тому не є рішенням су б'єкта владних повноважень у сфері публічно-правових від носин, акт ДПІ не може бути пре дметом оскарження в порядку адміністративного судочинс тва через відсутність публіч но-правового спору. Тобто дан а обставина згідно з п.1 ч. 1 ст. 157 КАС України є підставою для закриття провадження по адм іністративній справі в части ні позовних вимог позивача щ одо скасування акту перевірк и від 28.01.10 року. Щодо порушення в имог діючого законодавства п ри проведенні перевірки пози вача зазначили, що, ДПА у Харкі вській області як податковий орган має повноваження на зд ійснення контролю за додержа нням особами, що здійснюють с вою діяльність на території, на яку поширюється юрисди кція ДПА, встановленого зак оном порядку проведення г отівкових розрахунків за то вари (послуги). Отже, здійснююч и перевірку діяльності позив ача на предмет дотримання ни м вимог Закону України № 265, пр ацівники ДПА діяли в межах по вноважень, на підставах та у с посіб, що передбачений, чинни м законодавством. За результ атами перевірки фахівцями ДП А складено акт від 28.01.10 № 622/20/40/23/21235015, який є носієм доказової інфо рмації про порушення, виявле ні в ході перевірки, якою вста новлено, що ТОВ «ЖДТ» не забез печено відповідність сум гот івкових коштів на місці пров едення розрахунків сумі кошт ів, яка зазначена в денному зв іті РРО (на місці проведення р озрахунків знаходилися грош ові кошти у розмірі 324,30 грн. в су мі коштів, яка зазначена в ден ному звіті РРО 339,30 грн., в т.ч. 15,00 гр н. «службове внесення»), а у де нному звіті реєстратора розр ахункових операцій зазначен а сума 15,00 грн. В порушення пп. 3.5. 3 .12 Постанови Правління НБУ від 15.12.04 № 637 було встановлено перев ищення ліміту залишку готівк и в касі підприємства за 04.01.10, 11.01 .10 у сумі 13884,95 грн. не підтверджен і підписом отримувача та бул и прийняті для розрахунку за лишку готівки в касі підприє мства. ДПІ обґрунтовано заст осувала до позивача в оскарж уваних рішеннях штрафні (фін ансові) санкції.

В обґрунтування заперечен ь на позов представник ДПІ у К омінтернівському районі м. Х аркова зазначила наступне.

ДПІ у Комінтернівському ра йоні м. Харкова заперечує про ти адміністративного позову ТОВ „ЖДТ" та вважає позовні ви моги безпідставними та необґ рунтованими, а рішення прави мірним.

Суд, вислухавши пояснення п редставників сторін, досліди вши матеріали справи, вважає що позов підлягає частковом у задоволенню з наступних пі дстав.

Матеріалами справи підтве рджено, що відповідач, Товари ство з обмеженою відповідаль ністю "ЖДТ" пройшов процедуру державної реєстрації, значи ться в Єдиному державному ре єстрі юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців за і дентифікаційним кодом 21235015, а в ідтак, є юридичною особою.

Як з'ясовано судом, на підс таві направлення від 27.01.10 № 709 те рміном дії до 30.01.10, фахівцями ДП А у Харківській області була проведена перевірка складу - магазину, розташованого за а дресою: м. Харків, пров. Лопате нський, 13 (вул. Кузнечна, 4/6), що на лежить ТОВ «ЖДТ», з питань дот римання суб'єктами господарю вання порядку проведення роз рахунків за товари (послуги), в имог з регулювання обігу гот івки, наявності патентів і лі цензій. За результатами перевірки, 28.01.10 року складено а кт перевірки за дотриманням суб»єктами господарювання п орядку проведення розрахунк ів за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, н аявності торгових патентів і ліцензій (дата реєстрації а кта в органі ДПС за місцем зді йснення діяльності суб'єкта господарювання 30.01.10 р., реєстра ційний № 622/20/40/23/21235015, дата реєстрац ії акта в органі ДПС за місцем державної реєстрації суб'єк та господарювання 04.02.10 р. № 37/20/32/23/21 235015). Перевірка була проведена в присутності головного бухг алтера ОСОБА_5

Перевіркою були встановле ні наступні порушення: невід повідність суми готівкових к оштів на місці проведення ро зрахунків (324,30 грн.) сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і РРО (339,30 грн., в т.ч. 15,00 грн - «служб ове внесення»), у розмірі 15,00 гр н; перевищення встановленого ліміту залишку готівки в кас і підприємства, за 04.01.10 та 11.01.10 у з агальному розмірі 13884,95 грн, а са ме, видаткові касові ордери № 2 від 04.01.10 на суму 10000,00 грн., № 10 від 11.0 1.10 на суму 5000,00 грн не підтвердже ні підписом отримувача та бу ли прийняті для розрахунку з алишку готівки в касі підпри ємства. Ліміт каси складає 9800,00 грн. (згідно з розрахунком вст ановлення ліміту залишків го тівки в касі ТОВ «ЖДТ» від 15.02.05).

Головним бухгалтером ОСО БА_5 було власноручно склад ено опис наявних купюр та мон ет, що знаходились на місці пр оведення розрахунків, які на лежали ТОВ «ЖДТ», та підписан ий нею.

Рішенням ДПІ у Комінтернів ському районі від 4 березня 2010 р оку № 0000782350 до ТОВ «ЖДТ» були застосовані штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 75,00 грн. (15 ,00 грн * 5) - п'ятикратний розмір су ми, на яку виявлено невідпові дність.

Рішенням ДПІ у Комінтернів ському районі від 4 березня 2010 р оку № 0000792350 до ТОВ «ЖДТ» були застосовані штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 27 769,90 грн (13884,95 грн * 2 - за перевищення встан овленого ліміту залишку готі вки в касі підприємства.

Відповідно до статей 8, 9, 10 Зак ону України "Про державну под аткову службу в Україні" визн ачені функції органів держав ної податкової служби, до яки х належать, зокрема, здійснен ня контролю за додержанням п орядку проведення готівкови х розрахунків за товари (посл уги) у встановленому законом порядку.

Відповідно до п. 2 статті 11 За кону України "Про державну по даткову службу в Україні" пер едбачено, що органи державно ї податкової служби у випадк ах, в межах компетенції та пор ядку, встановлених законами України, мають право здійсню вати контроль за додержанням порядку проведення готівков их розрахунків за товари (пос луги) у встановленому законо м порядку, наявністю свідоцт в про державну реєстрацію су б'єктів підприємницької діял ьності, ліцензій на провадже ння видів господарської діял ьності, що підлягають ліценз уванню відповідно до закону, з наступною передачею матер іалів про виявлені порушення органам, які видали ці докуме нти, торгових патентів.

Відповідно до статті 11 Зако ну України "Про державну пода ткову службу в Україні" визна чені підстави та порядок про ведення органами державної п одаткової служби планових і позапланових виїзних переві рок своєчасності, достовірно сті, повноти нарахування і сп лати податків та зборів (обов 'язкових платежів). Зокрема, по заплановою виїзною перевірк ою вважається перевірка, яка не передбачена в планах робо ти орган державної податков ої служби і проводиться за на явності хоча б однієї з навед ених цією статтею Закону обс тавин. Позаплановими перевір ками вважаються також переві рки в межах повноважень пода ткових органів, визначених з аконами України "Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг", "Про державне регу лювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів", а в інших випадках -за рішенням с уду".

Відповідно до вимог статей 15,16 Закону України "Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг" контроль за додерж анням суб'єктами підприємниц ької діяльності порядку пров едення розрахунків за товари (послуги), інших вимог зазначе ного Закону здійснюють орган и державної податкової служб и України шляхом проведення планових або позапланових пе ревірок згідно із законодавс твом України.

Законом України "Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг" регулюється поря док проведення перевірок з п итань додержання платниками податків порядку проведення готівкових розрахунків та М етодичними рекомендаціями щ одо взаємодії між підрозділа ми органів державної податко вої служби України при орган ізації та проведенні перевір ок платників податків, затве рдженими наказом ДПА України від 27.05.08 № 355, положення яких визн ачають підстави та порядок п роведення таких перевірок, а також ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", яка встановлює умов и допущення посадових осіб д о їх проведення.

Згідно з вищевказаними Мет одичними рекомендаціями, пла нові перевірки щодо контролю за здійсненням суб'єктами го сподарювання розрахункових операцій у готівковій або бе зготівковій формі здійснюют ься відповідно до щомісячних планів органу ДПС та проводя ться групою у складі не менше двох посадових осіб за наявн ості у них службових посвідч ень та направлення на переві рку. Направлення виписується окремо на перевірку кожного суб'єкта господарювання у 2-х примірниках (один з яких офор млюється на бланку органу ДП С), що скріплюються гербовою п ечаткою і підписуються керів ником органу ДПС.

Відповідно до статті 3 Закон у України "Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг", суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють р озрахункові операції в готів ковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням плат іжних карток, платіжних чекі в, жетонів тощо) при продажі то варів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг зобов'язані : забезпечувати відповідніст ь сум готівкових коштів на мі сці проведення розрахунків с умі коштів, яка зазначена в де нному звіті реєстратора розр ахункових операцій, а у випад ку використання розрахунков ої книжки - загальній сумі про дажу за розрахунковими квита нціями, виданими з початку ро бочого дня (пункт 13).

Перевіркою було встановле но, що в порушення п.13 ст.3 Закон у України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг" позивачем не забезпечен о відповідність сум готівков их коштів на місці проведенн я розрахунків сумі коштів, як а зазначена в денному звіті Р РО (на місці проведення розра хунків знаходилися грошові к ошти у розмірі 324,30 грн. в сумі ко штів, яка зазначена в денному звіті РРО 339,30 грн., в т.ч. 15,00 грн. - «с лужбове внесення»), а у денном у звіті реєстратора розрахун кових операцій зазначена сум а 15,00 грн.

Рішенням ДПІ у Комінтернів ському районі від 4 березня 2010 р оку № 0000782350 до ТОВ «ЖДТ» були застосовані штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 75,00 грн. (15 ,00 грн.*5).

Відповідно до статті 22 Зако ну України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг" у разі невідповідності с уми готівкових коштів на міс ці проведення розрахунків су мі коштів, яка зазначена в ден ному звіті, до суб'єктів підпр иємницької діяльності засто совується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми , на яку виявлено невідповідн ість.

За таких підстав суд не знай шов підстав для скасування р ішення ДПІ у Комінтернівсько му районі від 4 березня 2010 року № 0000782350.

Що стосується правомірнос ті винесення рішення ДПІ у Ко мінтернівському районі м. Ха ркова про застосування штраф них (фінансових) санкцій № 000 0792350 від 04.03.2010 року, то суд зазнач ає наступне.

Перевіркою було встановле но порушення перевищення лім іту залишку готівки в касі пі дприємства за 04.01.10, 11.01.10 у сумі 13884,95 грн. не підтверджені підписо м отримувача та були прийнят і для розрахунку залишку гот івки в касі підприємства за щ о з посиланням на абз.3 п.1 Указу Президента України «Про зас тосування штрафних фінансов их санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки » застосовано до відповідача штрафну (фінансову) санкцію у двохкратному розмірі.

Однак відповідно до абз.3 п.1 У казу Президента України «Про застосування штрафних фінан сових санкцій за порушення н орм з регулювання обігу готі вки» у разі порушення юридич ними особами всіх форм власн ості, фізичними особами - гром адянами України, іноземними громадянами та особами без г ромадянства, які є суб'єктами підприємницької діяльності , а також постійними представ ництвами нерезидентів, через які повністю або частково зд ійснюється підприємницька д іяльність, норм з регулюванн я обігу готівки у національн ій валюті, що встановлюються Національним банком України , до них застосовуються фінан сові санкції у вигляді штраф у за не оприбуткування (непов не та/або несвоєчасне) оприбу ткування у касах готівки - у п' ятикратному розмірі не оприб уткованої суми.

Водночас суд відмічає, що ак т перевірки ТОВ “ЖДТ” від 28.01.10 р оку не містить жодних даних п ро не оприбуткування (неповн е та/або несвоєчасне) оприбут кування у касах готівки .

Дослідження змісту спірно го рішення показало, що інших норм, положення яких встанов люють юридичну відповідальн ість у сфері публічно-правов их відносин, окрім абз.3 п.1 Указ у Президента України “Про за стосування штрафних фінансо вих санкцій за порушення нор м з регулювання обігу готівк и” воно не містить.

Згідно з ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єктів владних повноважень а дміністративні суди перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зазначає, що за відображ ене в акті перевірки таке пор ушення, як перевищення встан овлених лімітів залишку готі вки в касах передбачена відп овідальність абз. 2 п.1 Указу Пр езидента України «Про застос ування штрафних фінансових с анкцій за порушення норм з ре гулювання обігу готівки», ві дповідно до якого застосовую ться фінансові санкції у виг ляді штрафу - у двократному ро змірі сум виявленої понадлім ітної готівки за кожний день .

Судом встановлено, що спірн е рішення суб'єкта владних повноважень прийнято на підс таві норми права, яка не перед бачає можливості притягненн я до юридичної відповідально сті за те порушення, яке відоб ражено в акті від 28.01.10 року. Відт ак, спірне рішення підлягає с касуванню, так як винесено на підставі неналежної норми п рава.

Оскільки відповідачем в по рядку ч.2 ст.71 КАС України не дов едено правомірності спірног о рішення, суд доходить висно вку, що це рішення порушує пра ва і інтереси позивача, безпі дставно покладаючи на нього обов'язок по оплаті суми шт рафу, а тому підлягає скасува нню.

З урахуванням вище викладе ного суд доходить висновку, щ о рішення ДПІ у Комінтернівс ькому районі м. Харкова про за стосування штрафних (фінансо вих) санкцій № 0000792350 від 04.03.2010 р оку підлягає скасуванню.

Що стосується позовних вим ог щодо визнання таким, що не відповідає чинному законод авству України та скасування Акту перевірки ДПА України у Харківській області від 28.01.2010 р оку.

Суд зазначає наступне, що ві дповідно до п.1 ч.1 ст.17 КАС Украї ни юрисдикція адміністратив них судів поширюється на спо ри фізичних чи юридичних осі б із суб'єктом владних повнов ажень щодо оскарження його р ішень (нормативно-правових а ктів чи актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Суд зазначає, що акт переві рки не є рішенням суб'єкту вла дних повноважень у сфері пуб лічно-правових відносин. Він не містить будь-яких владних управлінських рішень чи при писів. Він не є нормативно-пра вовим актом чи правовим акто м індивідуальної дії, що може бути предметом оскарження в адміністративному судочинс тві. Акт перевірки не створює для позивача певних прав та обов'язків.

З урахуванням наведеного, с уд приходить до висновку про необхідність закриття прова дження в адміністративній сп раві в частині позовних вимо г Товариства з обмеженою від повідальністю "ЖДТ" до Держав ної податкової адміністраці ї у Харківській області про с касування акту перевірки ДПА України у Харківській облас ті від 28.01.2010 року.

Розподіл судових витрат по справі належить здійснити з а правилами ч.3 ст.94 КАС України , стягнувши на користь позива ча здійснені ним витрати по о платі державного мита (судов ого збору) в сумі 1,70грн.

На підставі вищенаведеног о, керуючись ст.ст. 94, 160, 161, п. 4 ч. 2 ст . 162, ст.ст. 163, 167, 186, 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов Товариства з обмеженою в ідповідальністю "ЖДТ" до Держ авної податкової інспекції у Комінтернівському районі мі ста Харкова, Державної подат кової адміністрації у Харків ській області про скасуванн я акту перевірки ДПА України у Харківській області від 28.01.2 010 року, скасування рішень ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова про застосування ш трафних (фінансових) санкцій № 0000792350 від 04.03.2010 року та № 00007 82350 від 04.03.2010 року - задовольнит и частково.

2. Закрити провадження в адм іністративній справі в части ні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальніст ю "ЖДТ" до Державної податково ї адміністрації у Харківські й області про скасування акт у перевірки ДПА України у Хар ківській області від 28.01.2010 року .

3. Скасувати рішення ДПІ у Ко мінтернівському районі м. Ха ркова про застосування штраф них (фінансових) санкцій № 000 0792350 від 04.03.2010 року.

4. В скасуванні рішення ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова про застосування шт рафних (фінансових) санкцій № 0000782350 від 04.03.2010 року відмовити .

5. Стягнути з Державного бюд жету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЖДТ" (61068, м. Харків, вул. Польов а, 8, кв. 108, код ЄДРПОУ 21235015) витрат и зі сплати судового збору у р озмірі 1,70 (одна гривня 70 коп.) грн .

6. Апеляційна скарга подаєт ься до адміністративного суд у апеляційної інстанції чере з суд першої інстанції, який у хвалив оскаржуване судове рі шення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі за стосування судом частини тре тьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

7. У разі подання апеляційно ї скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає за конної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного пр оваджені або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Повний текст постанови буд е виготовлено 30.08.2010 року.

< Текст > < Сума задоволення > < Текст >

Суддя Старосєльцева О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.08.2010
Оприлюднено24.09.2010
Номер документу11258164
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4777/10/2070

Ухвала від 27.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

Ухвала від 27.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

Постанова від 25.08.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні