ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
04 серпня 2010 року < Час проголошення > № 2а-3249/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Донця В.А. за участю секретаря судового засідання Венгер А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва
до
Приватного підприємства "Прима"
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача – Святошинська районна у місті Києві державна адміністрація
про
припинення юридичної особи,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Святошинському районі міста Києва (далі – Позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Приватного підприємства "Прима" (далі – Відповідач) про припинення юридичної особи.
Позовні вимоги мотивовані тим, що Відповідач більше року не подає в органи державної податкової служби податкові декларації та документи податкової звітності, що свідчить про невиконання ним обов’язків, передбачених пунктом 2 частини першої статті 9 Закону України "Про систему оподаткування". У судовому засіданні 04.08.2010 р. представник Позивача позов підтримав і просив його задовольнити в повному обсязі.
Відповідач у судове засідання не прибув, жодних клопотань до суду не надіслав, був повідомлений про дату, час та місце судового засідання належним чином. Судова повістка надсилалась на адресу, яка зазначена у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 01.04.2010 р.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 року №755-IV (з наступними змінами та доповненнями) відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Виходячи з цього, юридична адреса особи, зазначена в реєстрі, вважається достовірними відомостями, оскільки підлягає обов’язковому внесенню в реєстр, в тому числі і в разі її зміни. Так як судом надіслано повістку за належною адресою, яка вважається достовірною відповідно до статті 18 вказаного Закону, враховуючи положення статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, повістка Відповідачу вважається врученою, тому судом вирішено розглядати справу за наявними в ній матеріалами.
Третя особа надіслала заяву про розгляд справи за відсутності її представника.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника Позивача, судом встановлено наступне.
Приватне підприємство "Прима" зареєстровано Ленінградською (Святошинською) районною у місті Києві державною адміністрацією 02.12.1999 р. та включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ідентифікаційний код 30550636, місцезнаходження: 03146, м. Київ, вул. Жмеринська, 22, літ. А).
Відповідача як платника податків взято на облік 06.12.1999 р. за №1001, про що зазначено у довідці від 26.05.2006 р. № 1010/10/29-01.
Як вбачається з матеріалів справи, Відповідач протягом періоду, що перевищує один рік, не подає документів податкової звітності до органів Державної податкової інспекції в Святошинському районі міста Києва. Зокрема, згідно з службовою довідкою від 26.03.2010 р. №127/28-317 остання податкова звітність подавалась Відповідачем 19.09.2006. (декларація з ПДВ за серпень 2006 року).
Заборгованість Відповідача зі сплати податків відсутня (довідка станом на 03.08.2010 р.).
Вирішуючи спір, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" від 25 червня 1991 року №1251-XII (з наступними змінами та доповненнями) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов’язані: вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами; подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Частиною першою статті 238 Господарського кодексу України (далі – ГК України) передбачається, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції. До них належить, зокрема, і скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання, що встановлено абзацом 12 частини першої статті 239 ГК України. Згідно з частиною другою статті 247 ГК України скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання провадиться за рішенням суду.
Право звернення до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності надано органам державної податкової служби пунктом 17 частини першої статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року №509-XII (з наступними змінами та доповненнями).
Відповідно до статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є, зокрема, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону (абзац п’ятий частини другої).
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення в повному обсязі.
Оскільки рішення прийнято на користь Позивача – суб’єкта владних повноважень, то з урахуванням положень частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судовий збір з Відповідача не стягується.
Керуючись статтями 9, 69-71, 94, 97, 158-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу Приватне підприємство "Прима" (ідентифікаційний код 30550636, місцезнаходження: 03115, м.Київ, вул. А. Петрицького,11), що не пов'язано з банкрутством.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 185-187 цього Кодексу шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня проголошення постанови. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя В.А. Донець
Постанова виготовлена в повному обсязі 06.08.2010 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.08.2010 |
Оприлюднено | 23.09.2010 |
Номер документу | 11260551 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Донець В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні