Рішення
від 03.08.2023 по справі 560/6488/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/6488/23

РІШЕННЯ

іменем України

03 серпня 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Козачок І.С. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України , Головного управління ДПС у Хмельницькій області , Головного управління ДФС у Хмельницькій області , Комісії з реорганізації Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Міністерства фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України, Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить:

- визнати протиправними дії Міністерства фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України про повернення листом без розгляду документів щодо призначення та виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку із визначенням інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного із проходженням служби в органах податкової міліції відповідно до Закону України «Про міліцію» від 20.12.1990 №565-ХІІ, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення Інвалідності працівника міліції» від 21.10.2015 року №850, виходячи з наявного права на отримання одноразової грошової допомоги в розмірі 200-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб станом на дату встановлення інвалідності, з 21.09.2022;

- зобов`язати ГУ ДПС у Хмельницькій області в особі Голови комісії з реорганізації Головного управління ДФС у Хмельницькій області повторно прийняти, розглянути та скерувати до Міністерства фінансів України, в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України висновок про призначення одноразової грошової допомоги в разі інвалідності працівника податкової міліції Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 14.02.2023 на ім`я ОСОБА_1 та заяву ОСОБА_1 від 18.01.2023, разом з доданими до неї документами, стосовно призначення, нарахування та виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням другої групи інвалідності, відповідно до пункту 8 Порядку №850, та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №850 від 21.10.2015;

- зобов`язати Міністерство фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України розглянути висновок про призначення одноразової грошової допомоги в разі інвалідності працівника податкової міліції Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 14.02.2023 на ім`я ОСОБА_1 та заяву ОСОБА_1 від 18.01.2023, разом з доданими до неї документами, стосовно призначення, нарахування та виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням другої групи інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з проходженням служби в органах внутрішніх справ та за результатами розгляду, відповідно до пункту 9 Порядку №850 від 21.10.2015 та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №850 від 21.10.2015, прийняти відповідне рішення.

Зазначає, що медичною військово-лікарською комісією ДУ "ТМО МВС України по Хмельницькій області" був встановлений факт наявності у позивача захворювання пов`язаного з проходженням військової служби в органах податкової міліції, про що свідчить свідоцтво про хворобу №455 від 08.10.2021. Позивач звернувся до Голови комісії з реорганізації ГУ ДФС у Хмельницькій області із заявою про виплату одноразової грошової допомоги, на що в березні 2023 отримав відповідь про те, що комісією з реорганізації Головного управління ДФС у Хмельницькій області складено для погодження висновок про призначення одноразової грошової допомоги, який було направлено Міністерству фінансів України для погодження та затвердження.

Листом від 06.03.2023 Міністерство фінансів України документи та висновок про призначення одноразової грошової допомоги повернуло без розгляду і затвердження. Підставою повернення документів стало те, що Державна фіскальна служба України та її територіальні органи з 01.01.2022 припинили виконання відповідних функцій, натомість Законом України "Про Державний бюджет України на 2023 рік" видатки на утримання Державної фіскальної служби, у тому числі на проведення виплати одноразової грошової допомоги, передбачені не були. Позивач вважає дії відповідачів протиправними.

У відзиві Міністерство фінансів України у задоволенні адміністративного позову просить відмовити, зазначаючи, що діяло в межах наданих повноважень, і підстави для задоволення заяви позивача щодо призначення одноразової грошової допомоги були відсутні.

ГУ ДПС у Хмельницькій області у відзиві зазначає, що воно не є належним відповідачем, натомість належним відповідачем є Головне управління ДФС у Хмельницькій області, оскільки згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 №1200 та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 №682-р між Головним управлінням ДФС у Хмельницькій області та Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області відбулось правонаступництво лише у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску.

У відповідях на відзиви позивач заперечує щодо доводів відповідачів. У запереченнях на відповіді на відзиви відповідачі підтримали раніше зазначені ними доводи.

Справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 28 червня 2023 до участі у справі в якості відповідачів залучено Головне управління ДФС у Хмельницькій області та Комісію з реорганізації Головного управління ДФС у Хмельницькій області.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив таке.

ОСОБА_1 проходив службу у органах податкової міліції. Наказом керівника Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 01.11.2021 №131-о його звільнено зі служби.

Медичною військово-лікарською комісією Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Хмельницькій області» здійснений медичний огляд ОСОБА_1 , про що свідчить свідоцтво про хворобу № 455 від 08.10.2021.

Комісією встановлено наявність у позивача атеросклеротичного кардіосклерозу,гіпертонічної хвороби ІІІ стадія, виникнення яких пов`язано з проходженням служби в органах податкової міліції. Відповідно до довідки до акта огляду медико-соціальної експертної комісії серії 12ААГ від 24.09.2022 №040369 ОСОБА_1 встановлено ІІ групу інвалідності з 21.09.2022, причиною інвалідності визначене захворювання, пов`язане із проходженням служби. Згідно з довідкою №059128 від 21.09.2022 про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності у відсотках ступінь втрати професійної працездатності у позивача становить 60%.

ОСОБА_1 звернувся до голови комісії з реорганізації ГУ ДФС у Хмельницькій області з заявою від 18.01.2023 та документами щодо виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності, яка настала внаслідок захворювання, яке виникло у період проходження служби.

14.02.2023 Головним управлінням ДФС у Хмельницькій області на підставі поданої позивачем заяви сформований висновок про призначення одноразової грошової допомоги в разі інвалідності працівника податкової міліції ОСОБА_1 в розмірі 520000 гривень, який направлений разом з іншими матеріалами Голові комісії з реорганізації ДФС України для прийняття рішення.

Листом №16040-02-10/6215 від 06.03.2023 Міністерство фінансів України повідомило, що комісія з реорганізації повертає документи щодо призначення та виплати одноразової грошової допомоги без розгляду. Зазначається, що виплата одноразової грошової допомоги проводиться в межах та за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання органу, в якому проходила службу особа. Оскільки Державна фіскальна служба України та її територіальні органи з 01.01.2022 припинили виконання функцій, покладених на центральний орган виконавчої влади, а Законом України "Про Державний бюджет на 2023 рік" видатки на утримання Державної фіскальної служби, в тому числі на проведення виплат одноразової грошової допомоги не передбачено, документи позивача повертаються.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Пунктом 356.1 статті 356 Податкового кодексу України зазначено, що держава гарантує правовий та соціальний захист осіб начальницького і рядового складу податкової міліції та членів їхніх сімей. На них поширюються гарантії соціального і правового захисту, передбачені статтями 20 - 23 Закону України «Про міліцію» та Законом України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист».

Згідно з ч. 6 статті 23 Закону України від 20.12.1990 №565-ХІІ «Про міліцію» (далі - Закон №565-ХІІ в редакції Закону України від 13.02.2015 №208-VIII, який набрав чинності 12.03.2015, у разі поранення (контузії, травми або каліцтва), заподіяного працівнику міліції під час виконання ним службових обов`язків, яке призвело до встановлення йому інвалідності, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення зі служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, залежно від ступеня втрати працездатності йому виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності I групи, 200-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності II групи, 150-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності III групи в порядку та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України. Визначення ступеня втрати працездатності працівником міліції у період проходження служби в органах внутрішніх справ у кожному випадку ушкодження здоров`я здійснюється в індивідуальному порядку відповідно до законодавства.

Закон №565-ХІІ втратив чинність 07.11.2015 у зв`язку з набранням чинності Законом України від 02.07.2015 №580-VIII «Про Національну поліцію» (далі Закон №580-VIII). В пункті 15 розділу ХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №580-VIII встановлено, що за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України «Про міліцію», зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом України «Про Національну поліцію».

Аналіз вищенаведених норм права дає підстави для висновку, що за позивачем, який проходив службу в органі податкової міліції, і якому встановлено інвалідність у зв`язку із захворюванням, яке пов`язане з проходженням служби в ОВС, зберігається право на отримання одноразової грошової допомоги, передбаченої статтею 23 Закону України «Про міліцію». Вказана правова позиція висловлена Верховним Судом, зокрема, в постановах від 07.03.2018 у справі №464/5571/16-а, від 21.06.2018 у справі №822/31/18, від 28.08.2018 №804/6297/17 та інших.

Відповідно до пункту 2 Порядку №850 днем виникнення права на отримання грошової допомоги є: у разі встановлення працівнику міліції інвалідності або ступеня втрати працездатності без установлення інвалідності - дата встановлення втрати працездатності, що зазначена в довідці медико-соціальної експертної комісії.

Підпунктом 2 пункту 3 Порядку №850 визначено, що грошова допомога призначається і виплачується у разі: установлення працівникові міліції інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання ним службових обов`язків, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, у розмірі 200-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності II групи.

Відповідно до пунктів 7-9 Порядку №850 працівник міліції, якому призначається грошова допомога у разі встановлення інвалідності чи часткової втрати працездатності без установлення інвалідності, подає за місцем служби такі документи: заяву (рапорт) про виплату грошової допомоги у зв`язку з установленням інвалідності або ступеня втрати працездатності без установлення інвалідності за формою згідно з додатком до цих Порядку та умов; довідку медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках). До заяви додаються копії: довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією; постанови відповідної військово-лікарської комісії щодо встановлення причинного зв`язку поранення (контузії, травми або каліцтва), захворювання; акта розслідування нещасного випадку та акта, що свідчить про причини та обставини поранення (контузії, травми або каліцтва) працівника міліції, зокрема про те, що воно не пов`язане з учиненням ним Кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком учинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння, або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, за формою, що затверджується МВС; сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації; документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (сторінки паспорта громадянина України - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).

Керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, подає МВС в 15-денний строк з дня реєстрації документи, зазначені в пунктах 6 або 7 цих Порядку та умов, висновок щодо виплати грошової допомоги (...) МВС в місячний строк після надходження зазначених у пункті 8 цих Порядку та умов документів приймає рішення про призначення або у випадках, передбачених пунктом 14 цих Порядку та умов, про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги, або у разі відмови - для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови.

Отже, за особами, яким під час перебування на службі в органі податкової міліції, встановлено інвалідність у зв`язку із захворюванням, яке пов`язане з проходженням служби, зберігається право на отримання одноразової грошової допомоги, передбаченої статтею 23 Закону України «Про міліцію».

Як видно з матеріалів справи, позивач звернувся до ГУ ДФС у Хмельницькій області із заявою про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із установленням інвалідності та надав документи, визначені Порядком №850. Отримавши заяву позивача та додані до неї документи, ГУ ДФС у Хмельницькій області направило до центрального органу фіскальної служби України для прийняття рішення матеріали щодо виплати позивачу одноразової грошової допомоги. Міністерство фінансів України, яке розглядало вказане питання, зазначило про повернення без розгляду надісланих матеріалів щодо позивача, оскільки ДФС України припинило виконувати свої функції.

У той же час, суд звертає увагу на таке.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Установлено, що ДФС України продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

У розпорядженні від 21.08.2019 №682-р «Питання Державної податкової служби» Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства фінансів України щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою України покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Відповідно до наказу ДПС України від 28.08.2019 №36 «Про початок діяльності Державної податкової служби України» розпочато виконання ДПС України функцій і повноважень ДФС України, що припиняється.

17.05.2019 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено записи про державну реєстрацію ДПС України як юридичної особи та про внесення рішення засновників (учасників) ДФС України щодо припинення такої як юридичної особи в результаті реорганізації. Разом з тим, запис про припинення ДФС України у Реєстрі на даний момент відсутній, оскільки вказаний суб`єкт продовжує перебувати у стані припинення.

Таким чином, постанова Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №82-р свідчать про компетенційне адміністративне правонаступництво ДПС України, тобто про перехід до ДПС України функцій ДФС України у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску.

Водночас, спір виник у відносинах публічної служби і не стосується публічно-владних функцій у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску чи інших функцій, що були передані ДПС України відповідно до даних нормативно правових актів.

Обов`язок по відновленню порушених прав особи (працівника) покладається на орган, компетентний відновити такі права.

Відповідно до висновків, викладених Верховним Судом у постановах від 10.09.2020 у справі №420/5772/18, від 06.10.2020 у справі №804/958/17, від 10.10.2020 у справі №804/958/17, від 03.12.2020 у справі №805/2173/16-а, від 30.12.2020 у справі №805/4361/17-а, у випадку, коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи. Крім того, відповідно до Порядку взаємодії структурних підрозділів ДФС, її територіальних органів, установ, організацій, що належать до сфери управління ДФС, при виплаті одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності працівника палаткової міліції, затвердженому наказом ДФС від 09.12.2015 №973 (у редакції наказу від 01.07.2020 №94) розгляд та затвердження документів, зазначених у пунктах 4, 5 розділу ІІІ, здійснює ДФС України.

Також суд звертає увагу на те, що позивач був звільнений зі служби наказом від 01.11.2021, тобто до моменту прийняття рішення щодо припинення органів Державної фіскальної служби України. Відтак, Головне управління ДФС у Хмельницькій області правомірно склало висновок про призначення позивачу одноразової грошової допомоги, який разом з необхідними документами був скерований Міністерству фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації ДФС, які не розглянули питання по суті, повернувши документи.

За правилами частин першої та п`ятої статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинена, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Питання виплати позивачу одноразової грошової допомоги, право на яку він не втратив внаслідок реорганізації системи податкових /фіскальних органів, не стосується публічно-владних функцій, переданих саме до ДПС України.

На час виникнення спірних правовідносин до Державного реєстру не був внесений запис про припинення ДФС України та Головного управління ДФС України у Хмельницькій області, з огляду на що питання погодження висновку щодо ОСОБА_1 , направленого Головним управлінням ДФС України у Хмельницькій області, повинне бути розглянуте по суті уповноваженою особою, яка на цей час здійснює відповідні функції - Міністерством фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації ДФС.

Враховуючи вказане, суд вважає протиправними дії щодо повернення без розгляду по суті висновку та документів щодо виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги.

Відповідачі зазначене належними доказами не спростували і протилежне суду не довели, що дає підстави для зобов`язання Міністерства фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України повторно розглянути висновок про призначення позивачу одноразової грошової допомоги в разі інвалідності працівника податкової міліції від 14.02.2023, а також заяву з доданими документами, та прийняти відповідне рішення по суті питання.

У той же час, суд не вбачає підстав для зобов`язання Головного управління ДФС України у Хмельницькій області складати новий висновок, оскільки попередній висновок не скасовувався і не визнавався нечинним / недійсним. З огляду на це, позов підлягає частковому задоволенню.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов - задоволити частково.

Визнати протиправними дії Міністерства фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України щодо повернення листом без розгляду документів ОСОБА_1 щодо призначення та виплати йому одноразової грошової допомоги в разі інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного із проходженням служби в органах податкової міліції.

Зобов`язати Головне управління ДФС у Хмельницькій області направити Міністерству фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України висновок від 14.02.2023 про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги в разі інвалідності, а також його заяву з доданими до неї документами, які раніше були повернуті без розгляду.

Зобов`язати Міністерство фінансів України в особі Голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України повторно розглянути висновок від 14.02.2023 про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги в разі інвалідності, його заяву з доданими до неї документами, та прийняти рішення по суті питання відповідно до Порядку, визначеного постановою Кабінету Міністрів України №850 від 21.10.2015.

У задоволенні решти вимог позову - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 03 серпня 2023 року

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Міністерство фінансів України, в особі голови комісії з реорганізації Державної фіскальної служби України (вул. М. Грушевського, буд. 12/2,Київ 8,01008 , код ЄДРПОУ - 00013480) Головне управління ДПС у Хмельницькій області, в особі голови комісії з реогранізації ГУ ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, буд. 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 44070171) Головне управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 39292190) Комісія з реорганізації Головного управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 39492190)

Головуючий суддя І.С. Козачок

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.08.2023
Оприлюднено07.08.2023
Номер документу112614055
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —560/6488/23

Ухвала від 26.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 15.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Постанова від 17.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 24.08.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Рішення від 03.08.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні