Справа № 515/962/23
Провадження № 3/515/1255/23
Татарбунарський районний суд Одеської області
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 липня 2023 року Суддя Татарбунарського районного суду Одеської області Зубов О.С., за участю: прокурора Чернова В.С., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Одеській області Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , начальника Відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, РНОКПП: НОМЕР_1 , за вчинення правопорушень, передбачених ч.1 і ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
Як вбачається з надісланих матеріалів ОСОБА_1 перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, являючись відповідно до підпункту «в» п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог п п.1, 2 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», 20 грудня 2022 року уклала договір №75 на закупівлю товару з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні та інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (код ЄДРПОУ 43239155), перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів не повідомила Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Окрім цього, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 31 грудня 2022 року уклала додаткову угоду №1 до договору №75 від 20.12.2022 року з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні та інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (код ЄДРПОУ 43239155), перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів не повідомила Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Далі, ОСОБА_1 будучи на вищевказаній посаді, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 14 грудня 2021 року уклала договір з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155) перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів не повідомила Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Далі, ОСОБА_1 будучи на вищевказаній посаді, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 23 вересня 2021 року уклала договір на закупівлю товару №134 з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія», перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Крім того, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 25 жовтня 2022 року уклала договір з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим порушила п.2.ч.1 ст.28 Закону України» Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Крім того, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, уклала з ---, перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим порушила п.2.ч.1 ст.28 Закону України» Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Крім того, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 15 грудня 2022 року уклала договір №72 з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї дружні стосунки та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія», на закупівлю товарів, перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим порушила п.2.ч.1 ст.28 Закону України» Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Далі, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 04 листопада 2021 року №152 уклала з ФОП ОСОБА_3 , з якою в неї дружні стосунки та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія», на закупівлю шкільного товару, перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим порушила п.2.ч.1 ст.28 Закону України» Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Далі, ОСОБА_1 будучи начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, згідно п.п.«в», п.1 ч.1 ст.ЗЗакону №1700-VII, суб`єктом на яку поширюється дія цього Закону, 14 грудня 2021 року уклала з ФОП ОСОБА_3 , з якою в неї дружні стосунки та інші позаслужбові стосунки, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія», перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомивши Тузлівську сільську раду Одеської області про наявність такого конфлікту, чим порушила п.2.ч.1 ст.28 Закону України» Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУаАП.
Крім того, ОСОБА_1 перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, молоді, культури та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», в порушення ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», 20 грудня 2022 року уклала договір №75 з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила п.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, молоді культури та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», маючи суперечність між приватним інтересом, зумовленим іншими позаслужбовими стосунками, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в громадській організації, з ФОП ОСОБА_2 та її службовими повноваженнями, що виражено у службовій, односібній, можливості нею на укладання та підписання договорів від імені відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області і розпоряджатися коштами і майном відділу, що вплинуло на об`єктивність та не неупередженість прийняття рішення, і виразилось в укладенні договору №75 від 20 грудня 2022 року з ФОП ОСОБА_2 , перебувала в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинила правопорушення передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП.
Далі, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, молоді культури та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», маючи суперечність між приватним інтересом, зумовленим іншими позаслужбовими стосунками, що виникають у зв`язку членством та діяльністю в громадські організації з ФОП ОСОБА_2 , та її службовими повноваженнями, що виражено у службовій, одноосібній, можливості ОСОБА_1 на укладення та підписання договорів та додаткових угод від імені відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області і розпоряджатися коштами і майном відділу, що вплинуло на об`єктивність і неупередженість прийняття рішення, і виразилось в укладанні 31 грудня 2022 року додаткової угоди №1 до догвоору №75 від 20 грудня 2022 року з ФОП ОСОБА_2 , перебувала в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинила правопорушення передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, молоді культури та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», 14 грудня 2021 року уклала договір №165 з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (код ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3.ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-2 КУпАП.
Далі, ОСОБА_1 перебуваючи на вищевказаній посаді, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», 23 вересня 2021 року уклала договір №134 з ФОП ОСОБА_2 , з якої в неї інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (код ЄДРПОУ 43239155) вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3.ч1.ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 перебуваючи на вищевказаній посаді, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», 25 жовтня 2022 року уклала договір №50 з ФОП ОСОБА_2 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3.ч.1.ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
Далі, ОСОБА_1 перебуваючи на посаді начальника відділу освіти, молоді культури та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», маючи суперечність між приватним інтересом, зумовленим іншими позаслужбовими стосунками, що виникають у зв`язку з членством та діяльністю в громадській організації з ФОП ОСОБА_2 та її службовими повноваженнями, що виражено у службовій, одноосібній, можливості ОСОБА_1 на укладення та підписання договорів та додаткових угод до договорів від імені відділу і розпоряджатися коштами і майном відділу, що вплинуло об`єктивність і неупередженість прийняття рішення, і виразилось в укладенні договору №72 від 15.12.2022 року з ФОП ОСОБА_2 , перебувала в умовах реального конфлікту інтересів, тим самим порушила п.3.ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , перебуваючи на вищевказаній посаді, будучи суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, 17 квітня 2023 року уклала договір №15 з ФОП ОСОБА_3 , з якої в неї інші позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльність в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
Далі, ОСОБА_1 , перебуваючи на вищевказаній посаді будучи суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, 04 листопада 2021 року уклала договір №152 з ФОП ОСОБА_3 , з якою в неї позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
Далі, ОСОБА_1 , перебуваючи на вищевказаній посаді будучи суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, 14 грудня 2021 року уклала договір №171 з ФОП ОСОБА_3 , з якою в неї позаслужбові стосунки, що виникли у зв`язку з членством та діяльністю в ГО «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155), тобто вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та порушила п.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», підписала наказ №71 від 17 грудня 2021 року «Про виплату щорічної винагороди керівникам закладів загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (один посадовий оклад) директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №27/к/тр від 28 вересня 2022 року «Про виплату щорічної винагороди керівникам закладів загальної середньої освіти», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (100% посадового окладу) директору Тулівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_5 , з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №34/к/тр від 20 грудня 2022 року «Про преміювання директорів закладів середньої освіти», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (7700 грн.) директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №4/к/тр від 04 січня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів загальної середньої освіти», в якому визначила розмір надбавки за престижність у розмірі 20% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №15/к/тр від 27 травня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці ОСОБА_4 та ОСОБА_6 », в якому визначала розмір надбавки за престижність у розмірі 4% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №22/к/тр від 29 серпня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів освіти на 2022 рік», в якому визначала розмір надбавки за престижність у розмірі 5% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №2-к-тр від 02 січня 2023 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів освіти на 2023 рік», в якому визначала розмір надбавки за престижність у розмірі 5% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №3/к/тр від 04 січня 2022 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік», в якому визначала розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №24/к/тр від 29 серпня 2022 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік», в якому визначала розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №8/к/тр від 02 січня 2023 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік», в якому визначала розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №55/к/тр від 27 серпня 2021 року «Про встановлення надбавки за інтенсивність праці директору Тузлівського ОЗЗСО ОСОБА_4 », в якому визначала розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 з якої в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та не повідомила Тузлівську сільську раду Білгород-Дністровського району Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання вищевказаного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №71 від 17 грудня 2021 року «Про виплату щорічної винагороди керівникам закладів загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (один посадовий оклад) директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №27/к/тр від 28 вересня 2022 року «Про виплату щорічної винагороди керівникам закладів загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (100% посадового окладу) директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №34/к/тр від 20 грудня 2022 року «Про преміювання директорів закладів загальної середньої освіти», в якому оцінила роботу та визначила розмір премії (7700) директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №4/к/тр від 04 січня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів загальної середньої освіти», в якому визначила розмір надбавки за престижність у розмірі 20% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №15/к/тр від 27 травня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці ОСОБА_4 та ОСОБА_6 », в якому визначила розмір надбавки за престижність у розмірі 5% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №22/к/тр від 29 серпня 2022 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів освіти на 2022 рік», в якому визначила розмір надбавки за престижність у розмірі 5% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №2-к-тр від 02 січня 2023 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів освіти на 2023 рік», в якому визначила розмір надбавки за престижність у розмірі 5% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №3/к/тр від 04 січня 2022 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік», в якому визначила розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу освіти, молоді, спорту та культури, будучи суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №24/к/тр від 29 серпня 2022 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік», в якому визначила розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 , будучи на вищевказаній посаді, являючись суб`єктом на яку поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №8/к/тр від 02 січня 2023 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради», в якому визначила розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Далі, ОСОБА_1 , будучи на вищевказаній посаді, являючись суб`єктом на яку поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», виконуючи передбачені посадовою інструкцією службові повноваження, підписала наказ №55 від 27 серпня 2021 року «Про встановлення надбавки за інтенсивність праці директору Тузлівської сільської ради ОСОБА_4 », в якому визначила розмір надбавки за складність та напруженість у роботі в розмірі 50% директору Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , з якою в неї інші позаслужбові стосунки (трудові відносини) та вчинила дії і прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання даного наказу, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення особою дій та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Постановою суду від 12 липня 2023 р. вказані матеріали були об`єднані в одне провадження під №515/962/23 (провадження №3/515/1255 /23).
В судовому засіданні прокурор просив визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.ч.1, 2ст.172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину визнала, щиро розкаялась у скоєному.
Завданням судді при розгляді справ про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, що передбаченост.245 КУпАП.
У відповідності до ч.1ст.9 КУпАПадміністративне правопорушення (проступок) - це протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно зіст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення, окрім іншого, зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
Тобто, підставою для притягнення особи до відповідальності за вчинення адміністративного проступку є наявність об`єктивних і суб`єктивних ознак: об`єкта, об`єктивної сторони, суб`єкта та суб`єктивної сторони.
Відповідальність за ч.1ст.172-7 КУпАПнастає за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі Закону)встановлено, що правопорушення, пов`язане з корупцією, - це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першійстатті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Згідно ч.1 ст.1 Закону України«Про запобігання корупції» реальний конфлікт інтересівце суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень; приватний інтересце будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Відповідно до ч.1 ст.28 Закону, особи, зазначені у п.п.1, 1 ч.1 ст.3 цього Закону, зобов`язані: виживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень, у якому виник конфлікт інтересів відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вити заході щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Згідно із диспозицієюстатті 172-7 КпАП Українита п.2 примітки до цієї статті, порушення вимог стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів можуть полягати: у неповідомленні особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів - наявної суперечності між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання вказаних повноважень (ч.1ст.172-7 КпАП України)
Відповідно до частини 5статті 28 Закону України «Про запобігання корупції», у разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона має право звернутися за роз`ясненням до Національного агентства. У разі якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона діє відповідно до вимог, передбачених у цьому розділі Закону.
Відповідно до частини 4статті 38 КпАП Україниадміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Для визначення початку перебігу строку давності притягнення особи до адміністративної відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язане з корупцією, важливу роль відіграють як день вчинення, так і день виявлення правопорушення.
Судом встановлено, що 04 березня 2021 року ОСОБА_1 призначено на посаду начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, що підтверджується розпорядженням №31/02-02-03 Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (а.с.18).
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1, ч.2 ст.172-7 КУпАПпідтверджується: протоколами про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією від 14 червня 2023 року; 25.10.2022 року; 14.12.2021 року; 31.12.2022 року; 23.09.2021 року; 15.12.2022 року; 20.12.2022 року; 17.04.2023 року; 04.11.2021 року між ФОП ОСОБА_2 , ФОП ОСОБА_3 та начальником Відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області Шпачинською Н.А. укладені договора на закупівлю товарів; копією інформаційного листа Головного управління в ДПС в Одеській області Державної податкової служби України, підтверджується, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 є одними із засновників Громадської організації «Клівія» (ЄДРПОУ 43239155); копіями наказів, виданих Начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту ОСОБА_1 №27/к/тр від 28.09.2022 року «Про щорічну винагороди керівникам закладів середньої освіти» в розмірі 100% посадового окладу; №34/к/тр від 20.12. 2022 року «Про преміювання директорів закладів загальної середньої освіти»; №4/к/тр від 04.01.2022 року, №22/к/тр від 29.08.2022 року, №2-к-тр від 02.01.2023 року «Про встановлення надбавки за престижність праці керівникам закладів освіти 2022 року»; №15/к/тр від 27.05.2022 року «Про встановлення розмірі надбавки за престижність праці ОСОБА_4 та ОСОБА_6 »; №3/к/тр від 04.01.2022 року, №24/к/тр від 29.08.2022 року, 38-к-тр від 02.01.2023 року «Про встановлення надбавки за складність, напруженість у роботі керівникам ЗЗСО Тузлівської сільської ради на 2022 рік»; №71 від 17.12.2021 року «Про виплату щорічної винагороди керівникам закладів загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради»№№55 від 27.08.2021 року «Про встановлення надбавки за інтенсивність праці директору Тузлівської ОЗЗСО ОСОБА_4 »; наказом КЗ «Тузлівський навчально-виховного комплексу» №11-к-тр від 04.01.2021 року ОСОБА_1 прийнято на посаду вчителя інформатики за сумісництвом з окладом згідного штатного розпису; Статутом Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області; копією розпорядження Тузлівської сільської ради №105 від 30 серпня 2019 року, яким ОСОБА_4 призначено на посаду директора «Тузлівський навчально-виховний комплекс ЗОС І-ІІІ ступенів-ліцей»; відомостями нарахування з 01 січня 2021 року по 30 квітня 2023 року заробітної плати, премій, виплати надбавок і стимулюючих виплат (матеріальної допомоги) ОСОБА_4 , директору закладу; поясненнями ОСОБА_1 , в яких остання вину визнала; рапортом старшого оперуповноваженого в ОВС Управління стратегічних розслідувань в Одеській області ДСПР НП України Б.Щука, яким виявлено факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення пов`язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1, ч.2 ст.172-4 КУпАП.
Таким чином суд, відповідно до ст.ст.245, 280 КУпАПповно й всебічно з`ясувавши усі обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, дійшов висновку про наявність у діях ОСОБА_1 складу правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.172-7КУпАП.
У відповідності до ст.36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Враховуючи обставини справи, особу порушниці, щире каяття, її майновий стан, відсутність обставин, що пом`якшують або обтяжують відповідальність, вважаю за необхідне накласти на нього стягнення у виді штрафу, яке буде достатнім для виправлення порушника і попередження вчинення ним нових правопорушень.
Згідно зіст.40-1 КУпАПз ОСОБА_1 на користь держави підлягає стягненню судовий збір у розмірі встановленому законом.
Керуючись ст.ст.36, 40-1, 172-7, 221, 283, 284 КУпАП, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 визнати винуватою у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП та накласти адміністративне стягнення:
за ч.1ст.172-7 КУпАПу виді штрафу у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700 грн;
за ч.2ст.172-7 КУпАПу виді штрафу у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 грн.
Відповідно до ч.2ст.36 КУпАПостаточно визначити в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених та накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі двохсот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 4250 грн (чотири тисячі двісті п`ятдесят грн) на користь держави.
Штраф повинен бути сплачений протягом 15 днів з дня отримання даної постанови, шляхом його внесення за наступними реквізитами: Одеська область, отримувач:ГУК в Од.обл./Одеська обл./21081300, код ЄДРПОУ:37607526, банк отримувача:Казначейство України (ел. адм. подат.), номер рахунку:UA848999980313080149000015001, код КДБ: 21081300
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави (стягувачем є Державна судова адміністрація) судовий збір в сумі 536, 80 грн (п`ятсот тридцять шість грн 80 к.) за наступними реквізитами: стягувач ГУК у м.Києві/м.Київ 22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача UA9089 99980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.
У разі несплати правопорушником даного штрафу в установлений строк, стягнути з нього подвійний розмір штрафу, визначений цією постановою, відповідно до ст.308 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її винесення шляхом подачі апеляційної скарги до Одеського апеляційного суду через Татарбунарський районний суд Одеської області.
Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.
Повний текст постанови оголошений 14.07.2023 року о 11:50 год.
Суддя Зубов О.С.
Суд | Татарбунарський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 12.07.2023 |
Оприлюднено | 07.08.2023 |
Номер документу | 112619826 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Татарбунарський районний суд Одеської області
Зубов О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні