Рішення
від 31.07.2023 по справі 910/6732/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

31.07.2023справа №910/6732/23

Господарський суд міста Києва у складі судді Марченко О.В., за участю секретаря судового засідання Роздобудько В.В., розглянув у відкритому судовому засіданні

справу №910/6732/23

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудтехмонтаж» (вул. Тургенєвська, буд. 38, м. Київ, 01054; ідентифікаційний код 42810670)

до товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Центр Девелопмент» (вул. Дмитра Луценка, буд. 10, м. Київ, 03193; ідентифікаційний код 43425057)

про стягнення 2 907 904,53 грн,

за участю представників:

позивача - Марченка Р.В. (ордер від 29.05.2023 серія АІ №1401415);

відповідача - не з`явився.

ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Стислий виклад позовних вимог

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудтехмонтаж» (далі - Товариство) звернулося до господарського суду міста Києва з позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Центр Девелопмент» (далі - Фірма): 2 236 587,42 грн основної заборгованості, яка утворилася в зв`язку з неналежним виконанням відповідачем умов договору підряду від 03.06.2022 №030622-ЗБЛ1-2.4.П-ВБП-ЦД (далі - Договір); 131 490,39 грн втрат від інфляції та 539 826,72 грн штрафних санкцій (пені), а всього 2 907 904,53 грн.

Позов мотивовано тим, що:

- 03.06.2022 Фірмою (підрядник) та Товариством (замовник) укладено Договір про виконання комплексу робіт по влаштуванню буронабивних паль (далі - Роботи) на об`єкті «Будівництво житлового комплексу з об`єктами громадського призначення та дитячим дошкільним закладом на перетині вул. Академіка Глушкова та Академіка Заболотного, вул. Академіка Заболотного, 1, у Голосіївському районі м. Києва (друга черга). Житловий будинок №4, Паркінг» (далі - об`єкт будівництва), за умовами якого замовник доручає підряднику, а підрядник зобов`язується на свій ризик, власним та/або залученими силами та засобами виконати своєчасно, з належною якістю та відповідно до наданої замовником проектної документації виконати комплекс робіт на об`єкті будівництва;

- після підписання акта виконаних робіт № 1 за вересень 2022 року та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року у Фірми виникли фінансові зобов`язання на користь Товариства у сумі 2 386 587,42 грн;

- з урахуванням авансового платежу від 28.02.2023 сума основного боргу зменшилась на 150 000 грн та станом на 25.04.2023 (дата підписання позову) складає 2 236 587,42 грн;

- у зв`язку з неналежним виконанням відповідачем умов укладеного Договору позивачем нараховано 131 490,39 грн втрат від інфляції та 539 826,72 грн штрафних санкцій (пені).

2. Процесуальні дії у справі

Ухвалою господарського суду міста Києва від 03.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 29.05.2023.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 29.05.2023 підготовче засідання відкладено на 03.07.2023.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 03.07.2023 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 31.07.2023.

Позивач 20.07.2023 подав суду уточнену позовну заяву, в якій просить стягнути з відповідача: 1 536 587,42 грн основної заборгованості; 199 241,26 грн втрат від інфляції та 918 196,60 грн штрафних (фінансових) санкцій, а всього 2 654 025,28 грн.

Пунктом 2 частини другої статті 46 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) передбачено, що позивач вправі збільшити або зменшити розмір позовних вимог - до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Відтак, оскільки ухвалою від 03.07.2023 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті, то суд не приймає до розгляду заяву Товариства.

Представник відповідача у судове засідання 31.07.2023 не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

До матеріалів справи долучено конверти-повернення з адреси місцезнаходження відповідача з відмітками відділення поштового зв`язку «адресат відсутній за вказаною адресою» і «за закінченням терміну зберігання» та прописом «немає доручення».

Представник позивача у судовому засіданні 31.07.2023 оголосив вступне слово та підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Суд, заслухавши вступне слово представника позивача, з`ясувавши обставини, на які посилається позивач, дослідив в порядку статей 209 і 210 ГПК України докази у справі.

Після закінчення з`ясування обставин справи та перевірки їх доказами суд перейшов до судових дебатів.

Представник позивача виступив з промовою (заключним словом), в якій посилався на обставини і докази, досліджені у судовому засіданні.

У судовому засіданні 31.07.2023 було оголошено вступну та резолютивну частини рішення відповідно до статті 233 ГПК України.

Судом згідно з вимогами статей 222 і 223 ГПК України здійснювалося повне фіксування судового засідання технічними засобами та секретарем судового засідання велися протоколи судових засідань, які долучені до матеріалів справи.

ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДОМ

03.06.2022 Товариством (підрядник) і Фірмою (замовник) було укладено Договір, за умовами якого:

- підрядник зобов`язується за завданням замовника, на свій ризик, власними та/або залученими силами і засобами виконати своєчасно, з належною якістю та відповідно до наданої замовником проектної документації (шифр проекту - 170920-М4-Р-6КБ1 арк.2,зм.4 170920-М4-Р-6-КБ1 арк.3.1зм.2) комплекс робіт з влаштування буронабивних паль на об`єкті «Будівництво житлового комплексу з об`єктами громадського призначення та дитячим дошкільним закладом на перетині вул. Академіка Глушкова та Академіка Заболотного, вул. Академіка Заболотного, 1, у Голосіївському районі м. Києва» (друга черга). Житловий будинок № 4, Паркінг.» та здати їх у встановлений строк замовнику, а замовник зобов`язується прийняти належним чином, якісно і у строк виконані роботи та своєчасно здійснити їх оплату (пункт 1.1 Договору);

- склад, обсяги робіт та їх вартість визначаються у договірній ціні (у т.ч., у разі їх складання, локальних кошторисах до неї), що є додатком №1 до Договору і є його невід`ємною частиною (пункт 1.2 Договору);

- строк виконання робіт за Договором становить 60 (шістдесят) календарних днів згідно з графіком виконання робіт (додаток №3) з моменту підписання Договору (пункт 2.1 Договору);

- датою виконання підрядником всього обсягу робіт, передбаченого Договором, є (1) дата підписання сторонами з дотриманням порядку, визначеного у розділі 8 Договору, остаточного акта приймання-передачі робіт за Договором або (2) дата виправлення підрядником (чи третьою особою за рахунок підрядника) всіх виявлених недоліків, що підтверджується підписаним сторонами актом виконаних робіт з усунення недоліків, в залежності від того, яка дата настане пізніше (пункт 2.5 Договору);

- ціна за Договором (договірна ціна) є твердою та становить (з урахуванням вартості матеріалів) 6 904 956,60 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 1 150 826,10 грн, і визначається на підставі договірної ціни (додаток №1), що є невід`ємною частиною Договору (пункт 3.1 Договору);

- договірна ціна є твердою; при цьому:

Ч вартість (ціна) робіт (як загалом, так і одиничних розцінок на окремі види робіт), що є складовою частиною договірної ціни, є твердою і незмінною на весь період дії Договору і до фактичного завершення виконання робіт; у разі перевищення твердої вартості (ціни) робіт, визначеної у договірній ціні, усі пов`язані з цим витрати несе підрядник, якщо інше не буде погоджено сторонами відповідно до пункту 3.2 Договору;

Ч вартість (ціна) матеріалів, що є складовою частиною договірної ціни, є динамічною і повинна перед придбанням (закупівлею) матеріалів погоджуватися підрядником у замовника, у разі якщо роботи виконуються з матеріалів підрядника (пункт 3.1.1 Договору);

- остаточне визначення розміру договірної ціни здійснюється після виконання підрядником усіх робіт за фактично виконаними обсягами робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів (на підставі всіх підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 або інших погоджених сторонами актів приймання-передачі результату робіт, укладених згідно з вимогами, що визначені для первинних облікових документів, в т.ч., але не виключно, накопичувальних відомостей в розрізі договірної ціни (в т.ч., у разі їх складання, локальних кошторисів до неї) та накопичувальних відомостей витрат матеріалів (рахунки-фактур/видаткові накладні) та інших документів, визначених документообігом замовника (далі - звітна документація), і не може перевищувати вартості фактично виконаних та прийнятих замовником (далі - комерційний акт)) - шляхом підписання, у разі необхідності, сторонами відповідної додаткової угоди (додаткового договору) про внесення до Договору змін та доповнень, пов`язаних з цим (пункт 3.1.2 Договору);

- договірна ціна включає в себе всі прямі та непрямі витрати підрядника на виконання робіт, ого винагороду та ризики, у тому числі, але не виключно: вартість розроблення підрядником та погодження проекту виконання робіт та/або технологічної карти на виконання робіт; вартість робіт (одиничні розцінки на окремі види робіт); вартість придбання, транспортування, охорони та збереження всіх матеріалів, конструкцій та обладнання, що використовуються в процесі виконання робіт; вартість робочої сили, здіяної підрядником до виконання робіт, у тому числі витрати на заробітну плату, транспортування та добові, харчування, проживання працівників; вартість інструментів та устаткування, а також вартість роботи машин та механізмів, що використовуються в процесі виконання робіт; вартість всіх транспортних послуг щодо доставки на місце виконання робіт всіх необхідних матеріалів та вивозу з нього сміття, залишків матеріалів і т.п.; вартість вантажно-розвантажувальних та допоміжних робіт в процесі виконання робіт; всі інші накладні, адміністративні витрати підрядника; вартість усунення дефектів в результатах робіт під час гарантійного строку експлуатації; витрати на сплату податків та обов`язкових платежів і відрахувань (пункт 3.1.3 Договору);

- замовник здійснює підряднику передплату у сумі 1 500 000 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 250 000 грн, виключно на придбання матеріалів для виконання робіт, протягом 5 (п`яти) банківських днів з дати погодження замовником рахунків на матеріали, за умови надання підрядником замовнику письмової заяви з визначенням в ній сум та цільового призначення, з доданням належним чином звірених копій рахунків-фактур постачальників на матеріали, які будуть використовуватися при виконанні робіт та погодження їх замовником (підпункт 4.3.1 пункту 4.3 Договору);

- оплата виконаних робіт за Договором здійснюється замовником щомісячно (у поточному місяці за минулий місяць) за фактично виконані підрядником і прийняті замовником роботи у звітному місяці, шляхом перерахування грошових коштів замовником на поточний рахунок підрядника упродовж 15 (п`ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3 або інших погоджених сторонами актів приймання-передачі результату робіт, укладених у відповідності до вимог, що визначені для первинних облікових документів; оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням розміру штрафних санкцій за порушення умов Договору, які мали місце при виконанні робіт у звітному місяці, і відшкодування збитків, а також за умови обов`язкового надання підрядником разом з актами №КБ-2в і довідками №КБ-3 або комерційними актами усієї передбаченої чинним в Україні законодавством виконавчої документації, звітної документації на виконані у звітному місяці роботи та копій видаткових накладних на матеріали, обов`язок забезпечення якими покладено на підрядника; у випадку відсутності у підрядника виконавчої документації щодо виконаних робіт або її непогодження замовником, видаткових накладних на матеріали звітної документації, підрядник не має права подавати замовнику акти приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в або комерційні акти до моменту надання і погодження відповідної виконавчої документації на роботи та надання відповідних видаткових накладних на матеріали; у випадку надання підрядником актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в або комерційних актів без погодження замовником виконавчої документації щодо виконаних робіт, звітної документації та без додаткових накладних на матеріали, замовник має повне та безумовне право не приймати такі акти до розгляду; при оплаті виконаних робіт згідно з першим абзацом даного підпункту Договору враховуються сплачені раніше замовником авансові платежі (передплати) та вартість переданих замовником підряднику матеріалів у звітному місяці; у разі наявності (виявлення) недоліків у виконаних підрядником роботах оплата за останній звітний місяць здійснюється замовником підряднику, окрім умов, зазначених в першому абзаці даного підпункту Договору, також лише за умови підписання сторонами відповідно до пункту 2.5 Договору акта виконаних робіт з усунення недоліків (підпункт 4.3.4 пункту 4.3 Договору);

- замовник приймає виконані належним чином підрядником роботи щомісячно шляхом підписання актів №КБ-2в та довідок №КБ-3 або комерційних актів, які є підставою для розрахунків за фактично виконані роботи (з урахуванням матеріалів підрядника та/або замовника, сплачених замовником авансових платежів (передплат), нарахованих неустойок (штрафів, пені)) за кожен відповідний звітний місяць; підписання сторонами актів №КБ-2в та довідок №КБ-3 або комерційних актів є підтвердженням факту виконання повного обсягу робіти певної вартості за конкретний звітний місяць і не свідчить підтвердженням повного і остаточного виконання підрядником зобов`язань за Договором; документом, що підтверджує повне і остаточне виконання підрядником зобов`язань за Договором, крім визначених гарантійних зобов`язань (розділ 10 Договору) є підписаний сторонами остаточний акт приймання-передачі робіт за Договором (за формою, визначеною у додатку №4 до Договору) (пункт 8.1 Договору);

- за несвоєчасне фінансування будівельних робіт та проведення розрахунків з підрядником за прийняті замовником роботи замовник сплачує йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми боргу за кожен день прострочення, якщо інше не встановлено умовами Договору, але не більше ніж за 6 місяців (підпункт 11.3.1 пункту 11.3 Договору);

- Договір вважається укладеним і набирає чинності з дати підписання сторонами, яка вказана у правому верхньому куті на першій сторінці Договору, та діє до повного виконання сторонами своїх зобов`язань; закінчення строку Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору (пункт 12.1 Договору).

На виконання умов Договору сторонами підписано та скріплено печатками юридичних осіб довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за вересень 2022 року та акт виконаних робіт №1 на суму 5 612 503,42 грн.

Відповідачем виконані позивачем роботи оплачено частково на загальну суму 3 375 916 грн, що підтверджується платіжними дорученнями від 15.06.2022 №27 на суму 1 500 000 грн, від 27.06.2022 №39 на суму 251 316 грн, від 01.07.2022 №44 на суму 270 000 грн, від 06.07.2022 №47 на суму 204 600 грн, від 14.07.2022 №64 на суму 250 000 грн, від 22.07.2022 №99 на суму 250 000 грн, від 23.09.2022 №302 на суму 500 000 грн, від 28.02.2023 №197 на суму 150 000 грн.

Таким чином, заборгованість Фірми перед Товариством на момент звернення останнім до суду з даним позовом становила 2 236 587,42 грн.

Проте після відкриття провадження у даній справі (03.05.2023) відповідачем було сплачено позивачу 700 000 грн, що підтверджується платіжними дорученнями від 11.07.2023 №358 на суму 400 000 грн і №359 на суму 300 000 грн.

Пунктом 2 частини першої статті 231 ГПК України передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі, якщо відсутній предмет спору.

Відтак провадження у справі в частині стягнення з Фірми 700 000 грн основної заборгованості підлягає закриттю.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. ПОЗИЦІЯ СУДУ

Статтею 875 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.

Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.

До договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до частин першої і другої статті 837 ЦК України передбачено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

Згідно з частиною четвертою статті 879 ЦК України оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об`єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін.

Статті 886 ЦК України передбачено, що у разі невиконання або неналежного виконання замовником обов`язків за договором будівельного підряду він сплачує підрядникові неустойку, встановлену договором або законом, та відшкодовує збитки у повному обсязі, якщо не доведе, що порушення договору сталося не з його вини.

Відповідно до частини першої статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Згідно із статтею 525 ЦК України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 629 ЦК України встановлено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Згідно з частиною першою статті 546 ЦК України виконання зобов`язання може забезпечуватися, зокрема, неустойкою.

Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання; штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання; пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (стаття 549 ЦК України).

ВИСНОВКИ

Отже, оскільки відповідачем було прийнято виконані позивачем за вересень 2022 року роботи без будь-яких зауважень, проте оплачено їх частково, то позовні вимоги в частині стягнення з Фірми 1 536 587,42 грн основної заборгованості є обґрунтованими та підлягають задоволенню; в іншій частині щодо стягнення з відповідача 700 000 грн основної заборгованості провадження підлягає закриттю, з огляду на її оплату (11.07.2023) відповідачем після відкриття провадження у даній справі (03.05.2023).

Крім суми основного боргу позивач просить стягнути з відповідача 131 490,39 грн втрат від інфляції та 539 826,72 грн пені за періоди з 01.10.2022 по 27.02.2023 (нарахованих на 2 388 587,42 грн заборгованості) і з 28.02.2023 по 15.03.2023 (нарахованих на 2 236 587,42 грн заборгованості).

Судом перевірено розрахунок сум втрат від інфляції та пені і періодів їх нарахування, та встановлено, що періоди визначені позивачем правильно, суми втрат від інфляції та пені за період з 28.02.2023 по 15.03.2023 розраховані також правильно, проте суми за період з 01.10.2022 по 27.02.2023 розраховані неправильно, оскільки станом на 01.10.2022 у Фірми була наявна перед Товариством заборгованість у сумі 2 386 587,42 грн, а позивач нарахування суми втрат від інфляції та пені на 2 388 587,42 грн заборгованості.

За перерахунком суду за період з 01.10.2022 (нарахованих на 2 386 587,42 грн заборгованості, яка була наявна у відповідача станом на 01.10.2022) по 27.02.2023 (оскільки 28.02.2023 відповідачем сплачено 150 000 грн заборгованості) сума втрат від інфляції становить 131 380,27 грн, а пені - 490 394,68 грн.

Відтак, стягненню з відповідача підлягає 131 380,27 грн втрат від інфляції та 539 415,77 грн пені за розрахунком суду; у стягненні решти сум втрат від інфляції (110,12 грн) та пені (410,95 грн) слід відмовити.

За приписами статті 129 ГПК України судові витрати зі справи слід покласти на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 129, 233, 236 - 238, 240 та 241 ГПК України, господарський суд міста Києва

ВИРІШИВ:

1. Закрити провадження в частині стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Центр Девелопмент» (вул. Дмитра Луценка, буд. 10, м. Київ, 03193; ідентифікаційний код 43425057) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудтехмонтаж» (вул. Тургенєвська, буд. 38, м. Київ, 01054; ідентифікаційний код 42810670) 700 000 грн основної заборгованості.

2. Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудтехмонтаж» (вул. Тургенєвська, буд. 38, м. Київ, 01054; ідентифікаційний код 42810670) до товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Центр Девелопмент» (вул. Дмитра Луценка, буд. 10, м. Київ, 03193; ідентифікаційний код 43425057) про стягнення 2 207 904,53 грн задовольнити частково.

3. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Центр Девелопмент» (вул. Дмитра Луценка, буд. 10, м. Київ, 03193; ідентифікаційний код 43425057) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудтехмонтаж» (вул. Тургенєвська, буд. 38, м. Київ, 01054; ідентифікаційний код 42810670): 1 536 587 (один мільйон п`ятсот тридцять шість тисяч п`ятсот вісімдесят сім) грн 42 коп. основної заборгованості; 131 380 (сто тридцять одну тисячу триста вісімдесят) грн 27 коп. втрат від інфляції; 539 415 (п`ятсот тридцять дев`ять тисяч чотириста п`ятнадцять) грн 77 коп. пені та 43 610 (сорок три тисячі шістсот десять) грн 75 коп. судового збору.

4. Після набрання рішенням законної сили видати відповідний наказ.

5. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 03.08.2023.

Суддя Оксана Марченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.07.2023
Оприлюднено07.08.2023
Номер документу112634004
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —910/6732/23

Рішення від 31.07.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 03.07.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 29.05.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні