Рішення
від 04.08.2023 по справі 380/3911/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/3911/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 серпня 2023 року місто Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Мричко Н.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Аванті-Торг до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -

встановив:

до Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Аванті-Торг код ЄДРПОУ 41232425, місцезнаходження: 79035, м. Львів, вул. Зелена, 238 (далі позивач; ТзОВ Аванті-Торг) до Головного управління ДПС у Львівській області код ЄДРПОУ 43968090, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул.Стрийська, 35 (далі ГУ ДПС у Львівській області), Державної податкової служби України код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8 (далі ДПС України), в якій позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2023 №7994286/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 02.04.2022 № 9 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 02.04.2022 № 9, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2023 №7994285/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 03.04.2022 № 18 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 03.04.2022 № 18, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.01.2023 №8014433/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 04.04.2022 № 24 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 04.04.2022 № 24, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 № 8037700/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 05.04.2022 № 33 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.04.2022 № 33, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8037699/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 05.04.2022 № 34 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.04.2022 № 34, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 № 8037703/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 05.04.2022 № 35 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.04.2022 № 35, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 № 8037701/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 05.04.2022 № 36 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.04.2022 № 36, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8037702/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 05.04.2022 № 38 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.04.2022 № 38, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8037698/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 06.04.2022 № 54 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 06.04.2022 № 54, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.01.2023 №8014431/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 07.04.2022 № 60 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 07.04.2022 № 60, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8038312/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 08.04.2022 № 63 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 08.04.2022 № 63, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8038314/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 10.04.2022 № 73 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.04.2022 № 73, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.01.2023 №8038313/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 10.04.2022 № 75 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.04.2022 № 75, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2023 №7994284/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 30.05.2022 № 231 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.05.2022 № 231, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.01.2023 №8014432/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 31.05.2022 № 254 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 31.05.2022 № 254, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.01.2023 № 8014430/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 31.05.2022 № 256 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 31.05.2022 № 256, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.01.2023 № 8014429/41232425, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 31.05.2022 № 257 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 31.05.2022 № 257, складену ТзОВ Аванті-Торг, датою її первинного подання на реєстрацію.

Ухвалою від 06.03.2023 суддя прийняла позовну заяву до розгляду і відкрила спрощене позовне провадження без виклику сторін.

Ухвалою від 10.04.2023 суд відмовив у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Львівській області про перехід в загальне позовне провадження.

Ухвалою від 10.04.2023 суд відмовив у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Львівській області про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржені рішення не містять жодної оцінки наданим документам, як і не містять чіткого переліку документів, які не надано ТзОВ Аванті-Торг для спростування припущення контролюючого органу про ризиковість здійснених господарських операцій. На переконання ТзОВ Аванті-Торг наведені обставини у своїй сукупності свідчать про невідповідність оскаржуваних рішень критеріям законності та обґрунтованості, особливо з огляду на відсутність будь-якого обґрунтування відхилення наданих первинних документів або деталізації переліку документів, які не надано. Позивачем надано вичерпні пояснення щодо кожної господарської операції та підтверджено всі обставини надання послуг належно складеними первинними документами.

Представник ГУ ДПС у Львівській області подав до суду відзив на позовну заяву, в якому проти позовних вимог заперечив. Відзив обґрунтований тим, що позивачем не надано первинних та розрахункових документів щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин необхідних при технічному обслуговувані транспортних засобів, а саме: договори, акти приймання-передачі, рахунки (рахунки-фактури), накладні (видаткові накладні) та розрахункові документи. ТзОВ Аванті-Торг не надано документів щодо навантаження, розвантаження ТМЦ, акти приймання-передачі ТМЦ, що свідчить про відсутність доказів на підтвердження фактичного руху ТМЦ. Таким чином, на момент винесення оскаржених рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, а перелік документів, наданий на розгляд комісії регіонального рівня не відповідав переліку документів, визначеному Постановою №1165, саме з цих підстав контролюючий орган відмовив в реєстрації податкових накладних. Зобов`язання ДПС України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні є передчасним, а тому не підлягає до задоволення.

Представник позивача подав до суду відповідь на відзив, в якій зазначив ті ж аргументи, що й у позовній заяві.

Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

ТзОВ Аванті-Торг є платником податку на додану вартість. Основним видом діяльності є інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (КВЕД 52.29).

01.04.2022 між ТзОВ Аванті-Торг (Виконавець) та ТзОВ АГРОКОМПАНІЯ ПРИКАРПАТТЯ (Замовник) укладено договір №0104-22/4 про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом.

01.04.2022 ТзОВ Аванті-Торг (Виконавець) та ТзОВ РАЙЗ ПІВНІЧ (Замовник) укладено Договір №0104-22/2 про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом.

01.04.2022 ТзОВ Аванті-Торг (Виконавець) та ТзОВ РАЙЗ-СХІД (Замовник) укладено Договір №0104-22/РС про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом.

Згідно з умовами вказаних договорів Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується організувати перевезення вантажів автомобільним транспортом на підставі заявок та товарно-транспортних накладних до відповідного пункту призначення у встановлений Договором та/або Заявкою строк та видати його Вантажоодержувачу (надалі-Послуги), а Замовник зобов`язується сплатити Виконавцю за організацію перевезення вантажу узгоджену Сторонами плату.

На виконання умов вказаних договорів ТзОВ Аванті-Торг надало послуги перевезення вантажів, що підтверджується актами надання послуг: від 02.04.2022 №147, від 03.04.2022 №155, від 04.04.2022 №189, від 05.04.2022 №314, №255, №228, №210, №398, від 06.04.2022 №380, від 07.04.2022 №390, від 08.04.2022 №341, від 10.04.2022 №369, №388, від 30.05.2022 №2065, від 31.05.2022 №2148, №2165, №2167.

За результатами проведених господарських операцій позивач склав та направив на реєстрацію до контролюючого органу податкові накладні: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 №18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257.

14.07.2022 та 18.07.2022 ДПС України прийняла квитанції, за змістом яких такі податкові накладні прийнято, проте реєстрацію зупинено. Підставою зупинення податкових накладних зазначено те, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

12.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №9 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкової накладної від 30.05.2022 №231.

12.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №10 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкових накладних: від 02.04.2022 №9, від 03.04.2022 №18.

13.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №11 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкових накладних: від 04.04.2022 №24, від 07.04.2022 №60.

13.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №12 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкових накладних: від 31.05.2022 №254, від 31.05.2022 №256, від 31.05.2022 №257.

14.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №13 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкових накладних: від 05.04.2022 №33, від 05.04.2022 №34, від 05.04.2022 №35, від 05.04.2022 №36, від 05.04.2022 №38, від 06.04.2022 №54.

14.12.2022 позивач надіслав до ГУ ДПС повідомлення №14 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме щодо податкових накладних: від 08.04.2022 №63, від 10.04.2022 №73, від 10.04.2022 №75.

Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області прийняла рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 02.01.2023 №7994286/41232425, від 02.01.2023 №7994285/41232425, від 06.01.2023 №8037700/41232425, від 06.01.2023 №8037699/41232425, від 06.01.2023 №8037703/41232425, від 06.01.2023 №8037701/41232425, від 06.01.2023 №8037702/41232425, від 06.01.2023 №8037698/41232425, від 06.01.2023 №8038312/41232425, від 06.01.2023 №8038314/41232425, від 06.01.2023 №8038313/41232425, від 02.01.2023 №7994284/41232425, якими відмовила у реєстрації податкових накладних: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 05.04.2022 №33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231. Підставою прийняття таких рішень вказано ненадання платником податку копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області прийняла рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 03.01.2023 №8014433/41232425, від 03.01.2023 №8014431/41232425, від 03.01.2023 №8014432/41232425, від 03.01.2023 №8014430/41232425, від 03.01.2023 №8014429/41232425, якими відмовила у реєстрації податкових накладних: від 04.04.2022 № 24, від 07.04.2022 №60, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257 відповідно. Підставою прийняття таких рішень вказано ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись із вказаними вище рішеннями, позивач подав скарги до комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України, за наслідками розгляду яких останньою прийнято рішення, якими скарги позивача залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня без змін.

Вважаючи рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправними, позивач звернувся з цим позовом до суду.

При вирішенні спору по суті суд виходив з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюють Податковим кодексом України (далі ПК України)

За вимогами пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений вказаним Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Згідно з пунктом 192.1 статті 192 ПК України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

- отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Складені платником податку розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 року, розрахунки коригування до податкових накладних, які не підлягали наданню отримувачу (покупцю) - платнику податку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем). Зазначене не поширюється на розрахунки коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (зменшення податкового зобов`язання постачальника та податкового кредиту отримувача), складені після 1 липня 2015 року до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Підпунктом 192.1.1 пункту 192.1 статті 192 ПК України передбачено, що якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв`язку з отриманням таких товарів/послуг.

При цьому, постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що підтвердженням продавцю про прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 зазначеної статті та/або пунктом 192.1 статті 192 вказаного Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 зазначеної статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації), які зазначені у цьому пункті.

У разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 вказаного Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі (пункт 4 Порядку № 1165).

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3) (пункт 5 Порядку № 1165).

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 7 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

За правилами пунктів 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як видно з матеріалів справи, позивач сформував та надіслав до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257.

Суд зауважує, що всі реквізити вказаних податкових накладних заповнено правильно, що відповідачі не заперечили.

З прийнятих ДПС України квитанцій 14.07.2022 та 18.07.2022 видно, що підставою зупинення реєстрації вказаних податкових накладних слугувало відповідність платника податку, який подав податкову накладну пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. У зв`язку з цим, запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд звертає увагу на пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 № 1165, згідно з яким у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

12.12.2019 Міністерство фінансів України прийняло Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 520 (далі Порядок № 520).

Згідно з пунктом 2 зазначеного Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Згідно з пунктами 4, 5 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 вказаного Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Як слідує з матеріалів справи, підставою для прийняття оскарженого рішення ГУ ДПС у Львівській області вказало ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Суд наголошує на тому, що для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, а тому обов`язок продавця виписати і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну на відповідну суму ПДВ, кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника ПДВ ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно.

Як встановив суд, всі податкові накладні (від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257) подавалися позивачем за правилом першої події надання послуг перевезення.

Зважаючи на вказане, суд вважає необґрунтованою таку підставу для відмови у реєстрації податкових накладних: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 05.04.2022 №33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, як ненадання платником податку розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, оскільки ці податкові накладні подані за правилом першої події у зв`язку постачанням послуг платником податку (підпункт б пункту 187.1 статті 187 ПК України). Тобто у позивача виник обов`язок подати документи, які засвідчують факт надання послуг, а не факт зарахування коштів (підпункт а пункту 187.1 статті 187 ПК України).

Суд також заважує, що спірні податкові накладні подані за результатами проведення господарської операції на підставі укладених між позивачем та ТзОВ АГРОКОМПАНІЯ ПРИКАРПАТТЯ, ТзОВ РАЙЗ ПІВНІЧ, ТзОВ РАЙЗ-СХІД договорів про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом, які не є зовнішньоекономічними договорами (контрактами) у вимірі положень профільного Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність, що свідчить про очевидну безпідставність обґрунтування контролюючим органом оскаржених рішень неподанням таких договорів.

З приводу неподання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, то суд встановив, що на підтвердження правомірності складення, за результатами надання послуг Замовникам (ТзОВ АГРОКОМПАНІЯ ПРИКАРПАТТЯ, ТзОВ РАЙЗ ПІВНІЧ, ТзОВ РАЙЗ-СХІД), податкових накладних: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257 позивач подав до ДПС України повідомлення від 12.12.2022 №9, від 12.12.2022 №10, від 13.12.2022 №11, від 13.12.2022 №12, від 14.12.2022 №13, від 14.12.2022 №14 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого долучив, серед іншого, наступні документи: договори про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом від 01.04.2022 №0104-22/4, №0104-22/2, №0104-22/РС, акти надання послуг: від 02.04.2022 №147, від 03.04.2022 №155, від 04.04.2022 №189, від 05.04.2022 №314, №255, №228, №210, №398, від 06.04.2022 №380, від 07.04.2022 №390, від 08.04.2022 №341, від 10.04.2022 №369, №388, від 30.05.2022 №2065, від 31.05.2022 №2148, №2165, №2167; товарно-транспортні накладні: від 01.04.2022 №758, №759, №776, №784, №822/1, №816, №817, №818, від 02.04.2022 №873, №874, від 03.04.2022 №910, №909, від 02.04.2022 № 1 001 207, №1 001 198, №1 001 218, №2 000 272, від 03.04.2022 №1001286, №1001354, №1001340, від 05.04.2022 № 1001429, від 04.04.2022 №1001399, від 05.04.2022 №1001413, від 05.04.2022 №1001415, №1001447, від 04.04.2022 №1001385, №1001392, №1001404, від 05.04.2022 №1001435, №1001449, від 03.04.2022 №895, №896, від 05.04.2022 №1001485, від №1001489, від 06.04.2022 №1142, №1143, №1144, №1145, №1181, №1167, №1168, №1175, №1194, №1195, від 07.04.2022 №1206, №1214, №1215, №1228, №2169, №1234, №1235, №1236, від 05.04.2022 №1072, №1090, №1091, №1137, №1139, №1138, від 23.05.2022 №3472, №3473, від 11.05.2022 №3119, №3120, №3121, №3122, №3139, від 12.05.2022 №3159, №3145, №3155, №3160, від 27.05.2022 № 3665, від 25.05.2022 №3591, від 28.05.2022 №3698, №3700, №3701, №3702, №3706, від 26.05.2022 №3649, №3630, від 27.05.2022 №3670, №3667, №3666.

Вказані документи є у матеріалах справи, дослідивши які, суд вважає, що у межах прийнятих рішень про зупинення реєстрації податкових накладних: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257 позивач надав достатні документи для реєстрації таких в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В контексті оцінки доводів представника ГУ ДПС у Львівській області про ненадання позивачем документів щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин необхідних при технічному обслуговувані транспортних засобів, а також документів щодо навантаження, розвантаження ТМЦ, актів приймання-передачі ТМЦ слід підкреслити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Суд при розгляді справи враховує висновки Верховного Суду щодо застосування норм права у подібних правовідносинах, викладені у постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20.

Суд також зазначає, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

Про дотримання контролюючим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.

І навпаки, ненаведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про невідповідність оскаржених рішень критеріям правомірності рішень суб`єктів владних повноважень, викладеним у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Таким чином, суд вважає, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 02.01.2023 №7994286/41232425 (щодо податкової накладної від 02.04.2022 № 9), від 02.01.2023 №7994285/41232425 (щодо податкової накладної від 03.04.2022 № 18), від 03.01.2023 №8014433/41232425 (щодо податкової накладної від 04.04.2022 № 24), від 06.01.2023 № 8037700/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 33), від 06.01.2023 №8037699/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 34), від 06.01.2023 № 8037703/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 35), від 06.01.2023 № 8037701/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 36), від 06.01.2023 №8037702/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 38), від 06.01.2023 №8037698/41232425 (щодо податкової накладної від 06.04.2022 № 54), від 03.01.2023 №8014431/41232425 (щодо податкової накладної від 07.04.2022 № 60), від 06.01.2023 №8038312/41232425 (щодо податкової накладної від 08.04.2022 № 63), від 06.01.2023 №8038314/41232425 (щодо податкової накладної від 10.04.2022 № 73), від 06.01.2023 №8038313/41232425 (щодо податкової накладної від 10.04.2022 № 75), від 02.01.2023 №7994284/41232425 (щодо податкової накладної від 30.05.2022 № 231), від 03.01.2023 №8014432/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 254), від 03.01.2023 № 8014430/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 256), від 03.01.2023 № 8014429/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 257) є протиправними та підлягають скасуванню.

За час розгляду цієї справи в судовому порядку, відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, не надано належних і достатніх доказів, які спростовували б твердження позивача та неврахування наданих позивачем документів, а відтак не довели правомірності своїх рішень.

З огляду на вказане, суд вважає, що з метою повного та ефективного захисту прав позивача необхідно зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257, надіслані ТзОВ Аванті-Торг.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України та частини третьої статті 2 КАС України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з вимогами статті 78 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.

Відповідно до статті 139 КАС України з ГУ ДПС у Львівській області за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути на користь позивача судовий збір у розмірі 45628,00 грн, сплачений згідно з квитанцією від 24.02.2023 № 3261.

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 02.01.2023 №7994286/41232425 (щодо податкової накладної від 02.04.2022 № 9), від 02.01.2023 №7994285/41232425 (щодо податкової накладної від 03.04.2022 № 18), від 03.01.2023 №8014433/41232425 (щодо податкової накладної від 04.04.2022 № 24), від 06.01.2023 № 8037700/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 33), від 06.01.2023 №8037699/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 34), від 06.01.2023 № 8037703/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 35), від 06.01.2023 № 8037701/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 36), від 06.01.2023 №8037702/41232425 (щодо податкової накладної від 05.04.2022 № 38), від 06.01.2023 №8037698/41232425 (щодо податкової накладної від 06.04.2022 № 54), від 03.01.2023 №8014431/41232425 (щодо податкової накладної від 07.04.2022 № 60), від 06.01.2023 №8038312/41232425 (щодо податкової накладної від 08.04.2022 № 63), від 06.01.2023 №8038314/41232425 (щодо податкової накладної від 10.04.2022 № 73), від 06.01.2023 №8038313/41232425 (щодо податкової накладної від 10.04.2022 № 75), від 02.01.2023 №7994284/41232425 (щодо податкової накладної від 30.05.2022 № 231), від 03.01.2023 №8014432/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 254), від 03.01.2023 № 8014430/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 256), від 03.01.2023 № 8014429/41232425 (щодо податкової накладної від 31.05.2022 № 257).

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні: від 02.04.2022 № 9, від 03.04.2022 № 18, від 04.04.2022 № 24, від 05.04.2022 № 33, від 05.04.2022 № 34, від 05.04.2022 № 35, від 05.04.2022 № 36, від 05.04.2022 № 38, від 06.04.2022 № 54, від 07.04.2022 № 60, від 08.04.2022 № 63, від 10.04.2022 № 73, від 10.04.2022 № 75, від 30.05.2022 № 231, від 31.05.2022 № 254, від 31.05.2022 № 256, від 31.05.2022 № 257, надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю Аванті-Торг.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (код ЄДРПОУ 43968090, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул.Стрийська, 35) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Аванті-Торг (код ЄДРПОУ 41232425, місцезнаходження: 79035, м. Львів, вул. Зелена, 238) судовий збір у розмірі 45628 (сорок п`ять тисяч шістсот двадцять вісім) грн 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Мричко Н.І.

Дата ухвалення рішення04.08.2023
Оприлюднено07.08.2023
Номер документу112639345
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —380/3911/23

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 03.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 07.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 04.08.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 06.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні