Ухвала
від 07.08.2023 по справі 592/11745/23
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/11745/23

Провадження № 1-кс/592/5028/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2023 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянувши клопотання слідчого СВ Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023202510000052 від 18.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий своє клопотання, погоджене прокурором Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_4 , обґрунтовує тим, що в провадженні слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області перебуває кримінальне провадження № 42023202510000052 від 18.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, розпочате за фактом привласнення коштів ІНФОРМАЦІЯ_1 , виділених на здійснення оплати медичним закладам надавачам медичної допомоги за програмою медичних гарантій, розташованих на території м. Суми, шляхом завищення фактичної вартості придбання медичного обладнання, що спричинило збитки бюджету на суму близько 900 тис. грн. Так, працівниками Управління стратегічних розслідувань у Сумській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України в ході виконання заходів щодо виявлення, попередження і припинення кримінальних правопорушень у бюджетній сфері, недопущення розтрати коштів державного та місцевого бюджетів отримано інформацію щодо привласнення бюджетних коштів.

Зокрема, за попередньою інформацією та проведеними заходами встановлено що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 спільно з посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вступили в злочинну змову з підрядниками-виконавцями послуг з постачання медичного обладнання, а саме:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 );

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 );

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 );

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).

Згідно наявної інформації, службові особи вказаних вище суб`єктів господарювання скоїли привласнення коштів НСЗУ, виділених для здійснення оплати медичним закладам надавачам медичної допомоги за програмою медичних гарантій, розташованих на території обслуговування м. Суми.

Розтрата здійснюється шляхом завищення фактичної вартості придбання медичного обладнання відповідно до постанови Кабінету міністрів «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення» № 955 від 17.10.2008 на лікарські засоби та вироби медичного призначення, які закуповуються повністю або частково за бюджетні кошти, граничні постачальницько-збутові надбавки не можуть перевищувати 10% оптово-відпускної ціни, а граничні торговельні роздрібні) надбавки - 10% від закупівельної ціни, проте останні проводять націнку в 30-40% від оптово-відпускної ціни на товар.

Так, аналізом системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_8 », встановлено наступне:

-UA-2023-01-02-005473-a « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за договором ціна становить 2 млн.400 тис. грн., а середньоринкова ціна становить 1 млн. 9 тис.грн.

-UA-2022-08-01-001969-а «Цистоскоп» де ціна за договором становить 975 тис. грн, а середньоринкова ціна становить 460 тис. грн.;

Так, вивченням умов договору про закупівлю товару від 14.08.2022 №266-П, укладеного між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Сумської міської ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), щодо придбання Цитоскопу, встановлено, що вартість медичного обладнання становить 975350,00 грн.

При цьому ринкова вартість аналогічного обладнання коливається від 460332, 00 грн. до 511480,00 грн., тобто різниця вартості за найменшими підрахунками становить близько 50%.

Станом на теперішній час у органу досудового розслідування виникла необхідність в дослідження податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з метою документального підтвердження реальності здійсненої фінансової операції, а також встановлення первинної вартості поставленого обладнання.

З метою повного, всебічного встановлення всіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, встановлення колапричетних осіб, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (його структурних/територіальних підрозділах).

-

Зазначені документи в сукупності з іншими речами та документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у вказаному кримінальному провадженні, зокрема нададуть можливість документально підтвердити або спростувати факт отримання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) грошових коштіввід закладуохорони здоров`яза поставленийтовар, а довести обставини які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, в інший спосіб - неможливо.

Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, бо інформація в документах, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (його структурних/територіальних підрозділах), яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , має значення для виявлення осіб, які скоїли кримінальне правопорушення, а також може мати силу доказів.

Враховуючи, що є підстава вважати про можливе знищення інформації, відповідно до вимог ч. 2 ст. 163 КПК України, вважаю за необхідне розглянути клопотання без виклику представника установи, у володінні якої знаходиться зазначена вище інформація.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 160, 163 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого СВ Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати слідчому слідчого відділу Сумського РУП ГУНП в Сумській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 або іншому слідчому із складу групи слідчих у вказаному кримінальному провадженні, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення їх належним чином засвідчених копій, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (його структурних/територіальних підрозділах), яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

-Документи з відомостями про відкриті рахунки у банківських та фінансових установах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

-Витяги з Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Зареєстровані податкові накладні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Декларації з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Додатки №5 до декларацій зі сплати ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Декларації з податку на прибуток підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час з додатками та уточнюючими розрахунками до них;

-Декларації зі сплати єдиного податку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Звіти форми №1ДФ (з розшифровкою) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Квартальна та річна фінансова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Аудиторський звіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за 2022 та 2023 роки;

-Звіти про фінансовий стан (баланс) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Звіти про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час;

-Акти документальних перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), висновки та інші документи, які свідчать про проведення податковим органом перевірок з моменту реєстрації Товариства по теперішній час;

-IP-адреси з якої подавалась податкова звітність за вказаний період часу;

Строк дії ухвали тридцять діб з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення07.08.2023
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу112655405
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до документів, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023202510000052 від 18.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —592/11745/23

Ухвала від 21.08.2023

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Бичков І. Г.

Ухвала від 07.08.2023

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Бичков І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні