Рішення
від 09.08.2023 по справі 280/3575/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 серпня 2023 року Справа № 280/3575/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді МаксименкоЛ.Я. розглянувши в письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ (69019, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 37, код ЄДРПОУ 30293810)

до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8 ЄДРПОУ 43005393)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ (далі - позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якому позивач просить суд:

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8189345/30293810 від 31.01.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 03.02.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПСу Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8189343/30293810 від 31.01.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 10.02.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПСу Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8189344/30293810 від 31.01.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 17.02.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПСу Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8189347/30293810 від 31.01.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 24.02.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8189346/30293810 від 31.01.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №9 від 24.02.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391515/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 14.03.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391516/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 22.03.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісіїГоловного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391520/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 29.03.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПСу Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391518/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 12.04.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісіїГоловного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391519/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 19.04.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПСу Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8391517/30293810 від 07.03.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 26.04.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8568923/30293810 від 04.04.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 03.05.2022 в ЄРПН;

визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8568924/30293810 від 04.04.2023, яким Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 12.05.2022 в ЄРПН;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні складені Товариством з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ №1 від 03.02.2022, №4 від 10.02.2022, №7 від 17.02.2022, №8 від 24.02.2022, №9 від 24.02.2022, №1 від 14.03.2022, №2 від 22.03.2022, №3 від 29.03.2022, №1 від 12.04.2022, №2 від 19.04.2022, №3 від 26.04.2022, №1 від 03.05.2022, №2 від 12.05.2022 датами їх подання на реєстрацію.

В обґрунтування заявленого позову посилається на те, що контролюючий орган у квитанціях не конкретизував які саме слід надати позивачу документи, чим позбавив позивача можливості надати відповідний пакет документів, а також детальні пояснення, за замістом яких можливо здійснити реєстрацію податкових накладних. Вказує, що TOB «НВП «КОНСАТ» надало вичерпний перелік документів, що підтверджують наявність умов та основних засобів для здійснення господарської діяльності: документи щодо наявності приміщення, устаткування, трудових ресурсів для здійснення виробничої діяльності; документи щодо сертифікації; документи щодо закупівлі матеріалу (сировини) для виготовлення продукції (агрегатів запалювання), документи щодо наявності господарських операцій із поставки товару, документи щодо участі військового представництва у приймальному контролі, в тому числі проведення випробування виготовленого обладнання, документи щодо відвантаження товару. При цьому, надані документи відповідали за формою, змістом і реквізитами вимогам діючого законодавства. Посилається на те, що оскаржувані рішення не містять виокремлення чи вказівки будь-якого недоліку у певному документі наданого платником. Вважає, що зупинення реєстрації податкової накладної у ЄРПН не спростовує реальності вчиненої платником податків господарської операції, оскільки така операція підтверджується первинними документами, на підставі яких платник склав податкову накладну. Акцентує увагу суду на те, що поставка на AT «МОТОР СІЧ» товару відбувається на регулярній основі з 2011 року, і у ЄРПН зареєстровано велику кількість податкових накладних на такі ж самі агрегати запалювання в рамках того самого договору №811/К-2001(УЗ) від 11.04.2011, на підставі сировини придбаної в тих же самих постачальників позивача. Відзначає, що комісія з питань зупинення податкових накладних за період з травня 2021 по травень 2023 прийняла 33 рішення про реєстрацію податкових накладних щодо постачання Позивачем товару на АТ «МОТОР СІЧ» в рамках договору №811/К-2001(УЗ) від 11.04.2011. Таким чином, платник податків виконав свій обов`язок із роз`яснення характеру своєї діяльності та демонстрації за допомогою документів реальності власних господарських операцій, в тому числі відсутності ризиків для бюджету від реєстрації податкових накладних по відвантаженню на АТ «МОТОР СІЧ» товару. Зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між Позивачем та його контрагентом-покупцем АТ «МОТОР СІЧ», а також враховуючи, що такі документи надавалися контролюючому органу, у відповідача не було підстав для відмови у реєстрації вищезазначених податкових накладних. З огляду на викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.

Відповідачі позов не визнали, у письмовому відзиві від 03.07.2023 вх. № 26717 посилаються на те, що обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Зазначає, що вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність». Стверджує, що Комісія приймала Рішення про відмову у реєстрації податкових накладних тільки на підставі тих документів, які надавались на розгляд Комісії. Вказує, що долучені позивачем до позовної заяви докази, не були предметом дослідження комісією Головного управління ДПС у Львівській області, а тому не можуть бути визнані належним доказом. Також вважає, що позовні вимоги щодо зобов`язання щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, слід розцінювати саме як вимога про втручання в дискреційні повноваження відповідача та виходить за межі завдань адміністративного судочинства. Просять відмовити в задоволенні позовної заяви.

У відповіді на відзив вх. №28487 від 06.07.2023 позивач вказує, що з наданих комісії матеріалів було можливо було ідентифікувати господарські відносини, встановити підстави для складання та направлення на реєстрацію спірних податкових накладних. При цьому, як свідчить зміст оскаржуваних у справі рішень, зміст наданих до суду документів, а також власне відзив на позов, надані платником податків документи містили обов`язкові реквізити і відповідали положенням діючого законодавства та вимогам ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Зазначає, що факт подачі повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій відповідач не оспорює. Однак, відповідач заперечує надання комісії платником податків саме тих документів, які подані останнім до суду. Посилається на те, що відповідач не надав у якості доказів комплекту документів, які надавалися комісії на розгляд. Також контролюючий орган не провів наглядного співставлення або порівняння документів, які надано/не надано. Просить задовольнити позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСАТ» у повному обсязі.

Ухвалою суду від 05.06.2023 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі № 280/3575/23 без виклику сторін.

Ухвалою суду від 03.07.2023 у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Львівській області про розгляд з повідомленням сторін адміністративної справи №280/3575/23 відмовлено.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Згідно з п. 10 ч.1 ст. 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив.

Товариство з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ зареєстроване за адресою: 69019, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 37, основним видом діяльності товариства є виробництво електронних компонентів (КВЕД 26.11).

11.04.2011 між TOB «НВП «КОНСАТ» та AT «МОТОР СІЧ» укладено договір №811/К-2001(УЗ) на підставі якого позивач узяв на себе зобов`язання здійснювати постачання в адресу AT «МОТОР СІЧ» (код ЄДРПОУ 14307794) товару визначеного у специфікаціях. Специфікаціями №40, 41, 43 погоджено постачання агрегатів запалювання БКПВ-31 та БКПВ-31-1.

Поставка товарів здійснена згідно видаткових накладних №РН-0000005 від 03.02.2022, №РН-0000078 від 10.02.2022, №РН-0000009 від 17.02.2022, №РН-0000013 від 03.02.2022, №РН-0000024 від 24.02.2022, №РН-0000015від 14.03.2022, №РН-0000016 від 22.03.2022, №РН-0000017 від 29.03.2022, №РН-0000018 від 12.04.2022, №РН-0000020від 19.04.2022, №РН-0000021 від 26.04.2022, №РН-0000022 від 03.05.2022, №РН-0000023 від 12.05.2022.

Товариство з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ за фактом поставок виписало податкові накладні №1 від 03.02.2022, №4 від 10.02.2022, №7 від 17.02.2022, №8 від 24.02.2022, №9 від 24.02.2022, №1 від 14.03.2022, №2 від 22.03.2022, №3 від 29.03.2022, №1 від 12.04.2022, №2 від 19.04.2022, №3 від 26.04.2022, №1 від 03.05.2022, №2 від 12.05.2022, які направило через автоматизовану систему до ДПС України для проведення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшли Квитанції, згідно якої документ прийнято, реєстрація зупинена. Вказано, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення га копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання даних вимог, позивачем подано пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарської операції із контрагентом.

Рішеннями Комісії ГУ ДПС у Львівській області №8189345/30293810 від 31.01.2023, №8189343/30293810 від 31.01.2023, №8189344/30293810 від 31.01.2023, №8189347/30293810 від 31.01.2023, №8189346/30293810 від 31.01.2023, №8391515/30293810 від 07.03.2023, №8391516/30293810 від 07.03.2023, №8391520/30293810 від 07.03.2023, №8391518/30293810 від 07.03.2023, №8391519/30293810 від 07.03.2023, №8391517/30293810 від 07.03.2023 було відмовлено в реєстрації податкови накладних з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

А також, рішеннями Комісії ГУ ДПС у Львівській області №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023 було відмовлено в реєстрації податкових накладних з мотивів Надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» вказано: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних

Товариством оскаржено в адміністративному порядку рішення №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023 шляхом подання скарг, проте рішеннями за результатами розгляду скарг №36793/30293810/2 та №36825/30293810/2 від 20.04.2023 останні залишено без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Не погоджуючись із рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку.

Відповідно до пункту 188.1статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 ПК України).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою..

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, яка набула чинності з 01.02.2020, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням нормпідпункту аабобпункту 185.1 статті 185,підпункту аабобпункту 187.1 статті 187,абзацу першого пунктів 201.1,201.7,201.10статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з п. 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстріподаткову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингуподаткової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Так, відповідно до отриманих позивачем квитанцій, реєстрація спірних накладнихї зупинена у зв`язку із їх відповідністю пункту п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Суд зазначає, що Критеріїв ризиковості платника податку є Додатком №1 до Порядку №1165.

Пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку визначено наступне: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстраціїподатковій накладній/розрахунку коригування.

Однак, вищезазначені Квитанції не містять інформації, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішень про реєстрацію спірних податкових накладних.

Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520, у редакції, чинній до 08.03.2023), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Крім того, відповідно до пункту 5 Порядку № 520, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктом 10 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, вищенаведені норми містять орієнтовний перелік документів, необхідних для розгляду комісією регіонального рівня питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, який може відрізнятись для кожної конкретної господарської операції з урахуванням специфіки діяльності платника податків, особливостей здійснення господарської операції (наприклад, поставка, товару, робіт або послуг), події, за якою складено податкову накладну (дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг або дата отримання платником податку товарів/послуг) тощо.

Судом встановлено, що позивач подав до податкового органу пояснення та копії документів щодо господарської операції, реєстрацію податкової накладної по якій зупинено.

Доводи контролюючого органу щодо того, що долучені позивачем до позовної заяви докази, не були предметом дослідження комісією Головного управління ДПС у Львівській області, суд не приймає, оскільки відповідачами не вказано, про які саме документи йдеться, які комісії не були надані.

Як вбачається з матеріалів справи, оскаржуваними рішеннями комісії ГУ ДПС №8189345/30293810 від 31.01.2023, №8189343/30293810 від 31.01.2023, №8189344/30293810 від 31.01.2023, №8189347/30293810 від 31.01.2023, №8189346/30293810 від 31.01.2023, №8391515/30293810 від 07.03.2023, №8391516/30293810 від 07.03.2023, №8391520/30293810 від 07.03.2023, №8391518/30293810 від 07.03.2023, №8391519/30293810 від 07.03.2023, №8391517/30293810 від 07.03.2023 відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, а підставою зазначених рішень вказано неподання платником податку копій документів, при цьому рішення не містить підкреслень тих документів, які позивачем не надано. У графі Додаткова інформація вказано не надання платником податку копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

А також, рішеннями комісії ГУ ДПС №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023 було відмовлено в реєстрації податкових накладних з мотивів Надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» вказано: Первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних

Суд водночас зауважує, що спірні податкові накладні складені за фактом поставок за договором, на підтвердження чого було надано відповідні первинні документи, а саме, видаткові накладні, що підтверджують першу подію. Крім того, платником було також надано рахунки- фактури, довіреності тощо.

Таким чином, матеріалами справи підтверджується, що позивач надав всі первинні документи, що стосуються і у повному обсязі підтверджують дані господарські операції, а контролюючим органом не спростовано дані обставини.

Крім того, у спірних рішеннях №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023 не конктеризовано, які саме документи складені з порушенням та які порушення законодавства платником допущено при складанні первинних документів.

Судом досліджено надані копії первинних документів та встановлено, що вони є належно оформленими, містять всі необхідні реквізити, підписані уповноваженими особами, тож вважати їх неналежними доказами відсутні підстави. Доказів зворотного суду не надано.

Слід зазначити, що Верховний Суд у справі № 360/2460/20 за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Суд зауважує, що недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого у відповідача виникла можливість прояву нічим не обмеженої дискреції.

Вказане, на думку суду, призвело до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого платник податків не зміг належним чином виконати свої обов`язки, мета яких - реєстрація податкової накладної.

Зазначене відповідає правовій позиції Верховного Суду, висловленій у постанові від 10.04.2020 у справі № 819/330/18 (адміністративне провадження № К/9901/65222/18).

Окрім того, у постановах від 12.11.2019 у справі № 816/2183/18, від 21.05.2019 у справі № 940/1240/18, від 18.02.2020 у справі № 360/1776/19, від 27.04.2020 у справі №360/1050/19, від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а та ряду інших Верховний Суд неодноразово наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Суд зазначає, що надані позивачем до контролюючого органу документи та пояснення у сукупності з наявними доказами в матеріалах справи підтверджують здійснення господарської операції за спірними податковими накладними.

Таким чином, зважаючи на виконання платником податку обов`язку щодо підтвердження господарських операцій, та враховуючи те, що запропонувавши подати підтверджуючі документи, контролюючий орган не вказав їх конкретного переліку та, у подальшому, не обґрунтував неможливість розблокування реєстрації податкової накладної на підставі поданих позивачем документів, не вказав, які порушення допущено при складанні документів, підстави для відмови в реєстрації податкових накладних №1 від 03.02.2022, №4 від 10.02.2022, №7 від 17.02.2022, №8 від 24.02.2022, №9 від 24.02.2022, №1 від 14.03.2022, №2 від 22.03.2022, №3 від 29.03.2022, №1 від 12.04.2022, №2 від 19.04.2022, №3 від 26.04.2022, №1 від 03.05.2022, №2 від 12.05.2022 були відсутні.

При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення №8189345/30293810 від 31.01.2023, №8189343/30293810 від 31.01.2023, №8189344/30293810 від 31.01.2023, №8189347/30293810 від 31.01.2023, №8189346/30293810 від 31.01.2023, №8391515/30293810 від 07.03.2023, №8391516/30293810 від 07.03.2023, №8391520/30293810 від 07.03.2023, №8391518/30293810 від 07.03.2023, №8391519/30293810 від 07.03.2023, №8391517/30293810 від 07.03.2023, №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023 є протиправними та підлягають скасуванню.

Згідно з пунктами 2, 4, 10 частини 2статті 245 КАС Україниу разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку №1246).

Відтак, оскільки рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної підлягає скасуванню, відповідно пунктів 19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 №1246, суд приходить до висновку про наявність підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 03.02.2022, №4 від 10.02.2022, №7 від 17.02.2022, №8 від 24.02.2022, №9 від 24.02.2022, №1 від 14.03.2022, №2 від 22.03.2022, №3 від 29.03.2022, №1 від 12.04.2022, №2 від 19.04.2022, №3 від 26.04.2022, №1 від 03.05.2022, №2 від 12.05.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ст. 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 34892,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області.

Питання розподілу витрат на правничу допомогу судом не вирішується, оскільки позивачем не надано підтверджуючих документів їх понесення.

Керуючись статтями 2, 7, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ (69019, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 37, код ЄДРПОУ 30293810) до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №8189345/30293810 від 31.01.2023, №8189343/30293810 від 31.01.2023, №8189344/30293810 від 31.01.2023, №8189347/30293810 від 31.01.2023, №8189346/30293810 від 31.01.2023, №8391515/30293810 від 07.03.2023, №8391516/30293810 від 07.03.2023, №8391520/30293810 від 07.03.2023, №8391518/30293810 від 07.03.2023, №8391519/30293810 від 07.03.2023, №8391517/30293810 від 07.03.2023, №8568923/30293810 від 04.04.2023 та №8568924/30293810 від 04.04.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ №1 від 03.02.2022, №4 від 10.02.2022, №7 від 17.02.2022, №8 від 24.02.2022, №9 від 24.02.2022, №1 від 14.03.2022, №2 від 22.03.2022, №3 від 29.03.2022, №1 від 12.04.2022, №2 від 19.04.2022, №3 від 26.04.2022, №1 від 03.05.2022, №2 від 12.05.2022 датою направлення їх на реєстрацію.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСАТ судовий збір у розмірі 34 892 (тридцять чотири тисячі вісімсот дев`яносто дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 09.08.2023.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.08.2023
Оприлюднено14.08.2023
Номер документу112752674
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/3575/23

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 19.10.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 09.08.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні