Постанова
від 02.09.2010 по справі 2а-9908/10/8/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

02 вересня 2010 р. Справа №2а-9908/10/8/0170

(11:45год.) м.Сімферополь

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі головуючого суд ді Кушнової А.О. , при секрет арі Гнатенко І.О., розглянув у відкритому судовому засідан ні адміністративну справу

за позовом Закритого акці онерного товариства "Золотий пляж"

до Державної податкової і нспекції у м. Ялта АРК

про визнання нечинним ріше ння

за участю представників ст орін:

від позивача: Кочкаренко Вікторія Олександрівна, до віреність б/н від 29.06.2010р.

від відповідача: Дедік Ві талій Володимирович, довір еність №5654/9/10-0 від 06.08.2009р.

Суть спору: ЗАТ «Золотий пл яж» звернулося до Окржуного адміністративного суду АР Кр им із позовною заявою та прос ить визнати нечинним рішення ДПІ в м. Ялта щодо невизнання у якості податкової звітност і податкової декларації ЗАТ «Золотий пляж» з податку на д одану вартість за травень 2010р ., яке доведене до підприємств а листом ДПІ в м.Ялта №13179/10-15-2 від 22.06.2010р.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 03.08.2010р. відкрите провадження по адміністративній справі, за кінчене підготовче провадже ння та справу призначено до с удового розгляду.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим суд в итребував від ДПІ у м.Ялта нор мативні та фактичні підстави для прийняття рішення про ві дмову визнати податкову декл арацію позивача за травень 2010 р. податковою звітністю, що оф ормлено листом від 22.06.2010р. вих. № 13179/10/15-2, копію рішення робочої гр упи в рамках проведення опер ації «Бюджет», картку особов ого рахунку позивача по ПДВ з травня 2010р.

У судовому засіданні 02.09.2010р. в ідповідач надав клопотання п ро відкладення розгляду спра ви у зв' язку з неможливістю надання витребуваних судом документів через брак часу. Р азом з тим, в зазначеному клоп отанні не обґрунтовано ненад ання відповідачем інших дока зів по справі, що були витребу вані судом. У зв' язку з чим, с уд вважає, що відповідач без п оважних підстав не виконав в имог суду та вважає, що підста в для відкладення розгляду с прави немає через достатніст ь матеріалів для розгляду сп рави по суті.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що подана позивачем по даткова звітність - деклара ція з ПДВ за травень 2010р. відпов ідає вимогам п.п. 1.11 ст. 1, п.п. 4.1.1 ст . 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат никами податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами». Разом з тим, повідом лення ДПІ в м. Ялта щодо невизн ання зазначеної декларації я к податкової звітності не ві дповідає вимогам ст.4 зазначе ного Закону, оскільки не міст ить підстав невизнання надан ої декларації як податкової звітності.

Відповідач проти позовних вимог заперечує з підстав, на ведених у письмових заперече ннях. Так, відповідач, зокрема , зазначив, що податкова звітн ість з ПДВ ЗАТ « Золотий пляж» за травень 2010р. н е була визнана такою в рамках проведення операції «Бюджет » з метою запобігання зловжи ванням платниками податків м еханізмом повернення ПДВ з Д ержавного бюджету України.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши представникі в сторін, суд -

ВСТАНОВИВ:

ЗАТ «Золотий пляж» зар еєстровано в якості юридично ї особи виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР К рим (ідентифікаційний код 026505 93) (а.с. 6).

Згідно довідки про взяття н а облік платника податків ві д 18.03.2009р. №5453/3 ЗАТ «Золотий пляж» перебуває на обліку в Д ПІ у м. Ялта з 27.12.1991р. за №33 (а.с. 7).

Згідно свідоцтва №00511110 НБ №190407 ЗАТ «Золотий пляж» зареєстр оване як платник податку на д одану вартість (а.с. 8).

Судом встановлено, що напра влені в ДПІ в м. Ялта податкові декларації з ПДВ за травень 20 10р. не визнані як податкові де кларації листом відповідача від 22.06.2010р. вих.№13179/10/15-2 (а.с. 9).

ЗАТ «Золотий пляж» до ДПІ у м. Ялта подана скарга на зазна чений лист ДПІ у м.Ялта про нев изнання звітним документом д екларації з ПДВ за травень 2010р . (а.с. 10-12).

За результатами проведено ї камеральної перевірки ДПІ у м. Ялта був складений акт №2925/ 15-2/02650593 від 06.07.2010р., яким було встано влено порушення позивачем по справі п.п. а) п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платникам и податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми»,зокрема неподання податк ової звітності - декларації з ПДВ за травень 2010р. (а.с. 13).

Проаналізувавши матеріали справи та пояснення предста вників сторін, оцінивши дока зи по справі у їх сукупності, с уд приходить до висновку про те, що вимоги ЗАТ «З олотий пляж» є обґрунтовани ми та підлягають задоволенню , з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС Укр аїни до адміністративних суд ів можуть бути оскаржені буд ь-які рішення, дії чи бездіяль ність суб'єктів владних повн оважень, крім випадків, коли щ одо таких рішень, дій чи безді яльності Конституцією чи зак онами України встановлено ін ший порядок судового провадж ення.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС Україн и компетенція адміністратив них судів поширюється на спо ри фізичних чи юридичних осі б із суб'єктом владних повнов ажень щодо оскарження його р ішень (нормативно-правових а ктів чи правових актів індив ідуальної дії), дій чи бездіял ьності.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач, привласн юючи статус поданим позиваче м деклараціям за травень 2010р. “ не визнана як податкова звіт ність”, не зазначив ніяких пі дстав для такого невизнання (а.с. 9).

Разом з тим, відповідно до п исьмових заперечень відпові дача, при прийнятті відповід ного рішення відповідач керу вався наказом ДПА України ві д 09.04.2010р. №2010р. «Про введення в ді ю операції «Бюджет».

Під час розгляду справи суд ом було встановлено, що привл аснення статусу “не визнаний як податковий звіт” призвел о до невідображення їх показ ників у картці особового рах унку позивача та призвело до порушення п.п. а) п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ками податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами», що тягне за собою заст осування до позивача штрафни х санкцій, передбачених п.п. а ) п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платниками податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами», що не зап еречується відповідачем по с уті.

Оцінюючи правомірність вк азаних дій відповідача, як су б' єкта владних повноважень , суд керувався критеріями, за кріпленими у ч. 3 ст. 2 КАС Україн и, які певною мірою відобража ють принципи адміністративн ої процедури, які повинні дот римуватися при реалізації ди скреційних повноважень влад ного суб' єкта.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; 2) з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; 3) о бґрунтовано, тобто з урахува нням усіх обставин, що мають з начення для прийняття рішенн я (вчинення дії); 4) безстороннь о (неупереджено); 5) добросовіс но; 6) розсудливо; 7) з дотримання м принципу рівності перед за коном, запобігаючи несправед ливій дискримінації; 8) пропор ційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між буд ь-якими несприятливими наслі дками для прав, свобод та інте ресів особи і цілями, на досяг нення яких спрямоване це ріш ення (дія); 9) з урахуванням прав а особи на участь у процесі пр ийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного ст року.

Подання податкової деклар ації з податку на додану варт ість передбачено Законом Укр аїни "Про податок на додану ва ртість". З прийняттям вказано го Закону та в силу повноваже нь, передбачених ст. 8 Закону У країни "Про державну податко ву службу в Україні", ДПА Украї ни було затверджено форму по даткової декларації з ПДВ та Порядок її заповнення і пода ння наказом ДПА України від 30. 05.97 р. N 166, зареєстрованим в Мініс терстві юстиції України від 09.07.97 р. за N 250/2054.

В силу п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Закону Ук раїни №2181-ІІІ від 21.12.2000р. прийнят тя податкової декларації є о бов'язком контролюючого орга ну.

Податкова декларація прий мається без попередньої пере вірки зазначених у ній показ ників через канцелярію, чий с татус визначається відповід ним нормативно-правовим акто м. Відмова службової (посадов ої) особи контролюючого орга ну прийняти податкову деклар ацію з будь-яких причин або ви сування нею будь-яких переду мов щодо такого прийняття (вк лючаючи зміну показників так ої декларації, зменшення або скасування від'ємного значе ння об'єктів оподаткування, с ум бюджетних відшкодувань, н езаконного збільшення подат кових зобов'язань тощо) забор оняється та розцінюється як перевищення службових повно важень такою особою, що тягне за собою її дисциплінарну та матеріальну відповідальніс ть у порядку, визначеному зак оном.

П.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 вказаного Закон у містить вичерпний перелік підстав, коли податкова звіт ність, отримана контролюючим органом від платника податк ів як податкова декларація, щ о заповнена ним всупереч пра вилам, зазначеним у затвердж еному порядку її заповнення, може бути не визнана таким ко нтролюючим органом як податк ова декларація, а саме - якщо в ній не зазначено обов'язкови х реквізитів, її не підписано відповідними посадовими осо бами, не скріплено печаткою п латника податків.

Пунктом 4.2 Порядку заповнен ня та подання податкової дек ларації з податку на додану в артість, затвердженого наказ ом Державної податкової адмі ністрації України від 30 травн я 1997 р. N 166, передбачено, що одноча сно з декларацією повинні по даватися всі необхідні додат ки до декларації, подання яки х передбачено цим Порядком, а також розшифровки податкови х зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контраген тів (додаток 5 до податкової де кларації з податку на додану вартість та додаток 2 до подат кової декларації з податку н а додану вартість (скорочено ї)).

Відповідно до пункту 4.3 Поря дку податкова звітність, отр имана контролюючим органом в ід платника податків як пода ткова декларація, що заповне на ним всупереч правилам, заз наченим у затвердженому поря дку її заповнення, може бути н е визнана таким контролюючим органом як податкова деклар ація, якщо в ній не зазначено о бов'язкових реквізитів, її не підписано відповідними поса довими особами, не скріплено печаткою платника податків.

Таким чином, в разі неподанн я до органу державної податк ової служби додатків до пода ткової декларації з податку на додану вартість така пода ткова декларація вважається невизнаною як податкова дек ларація, про що повідомляєть ся платника податків із зазн аченням підстав її неприйнят тя. Отже, повноваження органі в державної податкової служб и щодо прийняття податкових декларації обмежено вичерп ним переліком - прийняти декл арацію або відмовити в її при йнятті з підстав, визначених законом.

Право же привласнювати под атковій декларації ста тус “невизнана як податкова звітність” з підстав інших, н іж встановлено законом, чинн им податковим законодавство м України не передбачено.

В той же час, ч. 2 ст.19 Конститу ції України зобов' язує орг ани державної влади та орг ани місцевого самоврядуван ня, їх посадових осіб діяти лише в межах повноважень т а у спосіб, передбачені Кон ституцією та законами Укра їни.

Враховуючи вимоги Закону У країни "Про Загальнодержавну програму адаптації законода вства України до законодавст ва Європейського Союзу", з мет ою покращення контролю при с правлянні податку на додану вартість, досягнення прозоро сті у податковій звітності, в иявлення на стадії подання з вітності тих платників подат ків, які уникають від належно ї та повної сплати податку на додану вартість, підвищення ефективності та скорочення термінів перевірки та забезп ечення своєчасного відшкоду вання ПДВ з бюджету з дотрима нням повноважень наданих п. 3 с т. 8 Законом України "Про держа вну податкову службу в Украї ні" Державною податковою адм іністрацією України було роз роблено та внесено наказом N 15 9 зміни до форми податкової де кларації з ПДВ та Порядку її п одання, затверджених наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166.

Також, з метою удосконаленн я адміністрування податку на додану вартість Кабінетом М іністрів України було прийня то розпорядження від 06.02.2008 р. N 262-р "Про заходи щодо удосконален ня системи адміністрування п одатку на додану вартість", як им, зокрема, було зобов'язано в нести за погодженням з Мінфі ном, відповідно до пункту 3 ста тті 8 Закону України "Про держа вну податкову службу в Украї ні", зміни до форми податкової декларації з податку на дода ну вартість та Порядку її зап овнення і подання.

На виконання розпорядженн я Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 р. N 262-р "Про заходи щодо у досконалення системи адміні стрування податку на додану вартість", з метою забезпечен ня своєчасного і повного від шкодування податку на додану вартість, скорочення термін ів проведення та кількості д окументальних перевірок з пи тань достовірності нарахува ння бюджетного відшкодуванн я, відповідно до Закону Украї ни "Про податок на додану варт ість", з урахуванням змін і доп овнень, внесених Законом Укр аїни від 28.12.2007 N 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України" прий нято наказ Державної податко вої адміністрації України "П ро внесення змін до податков ої звітності з податку на дод ану вартість" від 17.03.2008 р. N 159, який зареєстровано в Міністерств і юстиції України 19.03.2008 р. за N224/14915.

Таким чином, ДПА України пос тійно здійснюється удоскона лення форм та порядку поданн я податкової звітності в том у числі і податкової деклара ції з ПДВ. Вказані обставини с відчать, що ДПА України є розр обником форми декларації по ПДВ, Порядку її заповнення та подання, й, відповідно, безпос ередньо має повноваження і д ля подальшого удосконалення даної форми декларації та по рядку її подання.

Підпунктом 7.2.8 пунктом 7.2 стат тею 7 Законом України "Про пода ток на додану вартість" визна чено, що платники податку зоб ов'язані вести окремий облік операцій з поставки та придб ання товарів (послуг), які підл ягають оподаткуванню цим под атком, а також які не є об'єкта ми оподаткування згідно із с таттею 3 та звільнених від опо даткування згідно із статтею 5 цього Закону.

Зведені результати такого обліку відображаються у под аткових деклараціях, форма і порядок заповнення яких виз начаються відповідно до зако ну.

Пунктом 10.6 ст. 10 Закону Україн и "Про податок на додану варті сть" визначено, що форми декла рації та податкових розрахун ків з цього податку встановл юються відповідно до закону.

Проаналізувавши положення Закону України "Про податок н а додану вартість", суд встано вив, що безпосередньо цим зак оном форму та порядок заповн ення декларації з податку на додану вартість не встановл ено. Вищевказана норма (пп. 7.2.8 З акону України N168/97-ВР) є відсиль ною до інших законів, тому при визначенні правомірності по ложень наказу ДПА України, як им затверджено форму та поря док подання декларації з ПДВ , потрібно розглядати в сукуп ності норми законодавчих акт ів, які передбачають та встан овлюють таку форму чи порядо к або визначають компетенцію органу, який наділений право м встановлювати таку форму і порядок заповнення декларац ії.

Разом з тим, суд зауважує, що приписами п.п. 4.1.2. Закону 2181-ІІІ ч ітко встановлено випадки, ко ли податкова звітність, отри мана контролюючим органом ві д платника податків як подат кова декларація, може бути не визнана таким контролюючим органом як податкова деклара ція, а саме, якщо в ній не зазна чено обов' язкових реквізит ів, її не підписано відповідн ими посадовими особами, не ск ріплено печаткою платника по датків.

Тобто Законом встановлено вичерпний перелік обставин, за яких податкова деклараці я може бути не визнана такою к онтролюючим органом: 1 - коли в ній не зазначено обов' язко вих реквізитів, або 2 - її не під писано відповідними посадов ими особами, або 3 - не скріплен о печаткою.

Отже суд вважає, що з боку ві дповідача є неприпустимим ви ходити за коло передбачених законом підстав при наданні оцінки поданим деклараціям ш ляхом довільного тлумачення поняття «обов' язкові рекві зити», виходячи з того, що безп осередньо самим законом такі реквізити не визначено.

Разом з тим, слід зауважити, що сама податкова служба обо в' язкові реквізити визначи ла, наприклад, в п. 4.4. «Методичн их рекомендацій щодо централ ізованого приймання та комп' ютерної обробки податкової з вітності платників податків в ОДПС України» затверджени х Наказом ДПА України № 827 від 31 .12.2008р. таким чином:

«У цьому контексті під обов ' язковими реквізитами розу міються: тип документа (звітн ий, уточнюючий, звітний новий ); звітний (податковий) період; назва платника податків; код платника податків згідно з Є диним державним реєстром під приємств та організацій Укра їни відповідно до постанови Кабінету Міністрів України в ід 22 січня 1996 року N 118 “Про створе ння Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України” або реєстраційний (обліковий) номер з ТРДПАУ; ід ентифікаційний номер згідно з ДРФО або, у разі відмови від нього - серія та номер паспорт а для фізичної особи; місцезн аходження платника податків ; назва ОДПС, до якого подаєтьс я звітність; дата подання зві ту (або дата заповнення - залеж но від форми); підписи посадов их осіб, засвідчені печаткою .

Для звітів, у яких це передб ачено формою: звітний (податк овий) період, що уточнюється, у разі надання платником пода тків уточнюючого розрахунку ; ініціали, прізвища та іденти фікаційні номери посадових о сіб; код виду економічної дія льності (КВЕД); код органу місц евого самоврядування за КОАТ УУ; індивідуальний податкови й номер та номер Свідоцтва пр о реєстрацію платника податк у на додану вартість згідно з даними Реєстру платників по датку на додану вартість за з вітний (податковий) період».

Отже, зважаючи на постійний процес вдосконалення та змі нення форм податкової звітно сті з боку ОДПС, визначення її органами переліку обов' язк ових реквізитів своїми наказ ами, неприпустимо змінювати перелік таких реквізитів або зміняти перелік підстав, за я кими податкові декларації мо жуть бути не визнані як подат кова звітність у кожному окр емому випадку, не спираючись на норми діючого законодавс тва.

В силу ч. 2 ст. 71 КАС України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.

Всупереч вимогам даної нор ми, відповідачем правомірнос ті своїх дій суду не доведено , відтак обґрунтованості поз овних вимог відповідачем не спростовано.

Суд зазначає, що наслідком п одачі податкової звітності п латником податків з урахуван ням її відповідності всім об ов' язковим вимогам до такої звітності, належного підпис ання відповідними посадовим и особами та скріплення печа ткою платника податків є від ображення в картці особового рахунку відповідних податко вих зобов' язань, задекларов аних у поданій звітності.

Як вже зазначено судом прип исами п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Закону Укра їни №2181-ІІІ від 21.12.2000р. визначено обов' язок контролюючого ор гану прийняти податкову декл арацію.

В розумінні цієї норми зако нодавець має на увазі дії щод о прийняття органом ДПС пода ткової декларації як докумен ту в письмовій або електронн ій формі, а не дії щодо прийнят тя податкової декларації сам е як податкової звітності.

Закон України №2181-ІІІ від 21.12.200 0р. не містить вимог чи обов' я зку органу ДПС вчиняти дії по прийняттю податкової деклар ації саме як податкової звіт ності, оскільки відповідач, п рийнявши податкову декларац ію, що відповідає всім вимога м закону (відповідність всім обов' язковим вимогам, нале жне підписання відповідними посадовими особами та скріп лення печаткою платника пода тків), повинен відобразити її показники в картці особовог о рахунку платника податків, однак враховуючи, що позивач ем оскаржується рішення відп овідача щодо невизнання в як ості податкової звітності по даткової декларації позивач а з ПДВ за травень 2010 року, яке д оведено до підприємства лист ом відповідача №13179/10/15-2 від 22.06.2010р. ДПІ в м. Ялта, суд розцінює цей лист ДПІ в м.Ялта, як рішення с уб' єкта владних повноважен ь.

У відповідності до ч.2 ст. 11 КА С України суд може вийти за ме жі позовних вимог, якщо це нео бхідно для повного захисту п рав, свобод та інтересів пози вача.

Враховуючи повноваження с уду, визначені статтею 162 КАС У країни по визнанню протиправ ними та скасуванню рішень су б' єктів владних повноважен ь - актів індивідуальної ді ї, суд вважає необхідним вийт и за межі позовних вимог та ви знати протиправним та скасув ати рішення Державної податк ової інспекції в м. Ялта Автон омної Республіки Крим щодо н евизнання в якості податково ї звітності податкової декла рації позивача з ПДВ за траве нь 2010 року, викладене у листі №1 3179/10/15-2 від 22.06.2010р. ДПІ в м. Ялта.

Не визнаючи надану позивач ем податкову звітність за тр авень 2010р. з ПДВ відповідач сп ирався на наказ ДПА України в ід 09.04.2010р. №2010р. «Про введення в д ію операції «Бюджет», у зв' я зку з чим суд вважає за необхі дне зауважити наступне.

Відповідно до ст. 9 КАС Украї ни суд при вирішенні справи к ерується принципом законно сті, відповідно до якого орга ни державної влади, органи мі сцевого самоврядування, їхн і посадові і службові особи з обов'язані діяти лише на підс таві, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України.

Суд вирішує справи на підст аві Конституції та законів У країни, а також міжнародних д оговорів, згода на обов'язков ість яких надана Верховною Р адою України.

Суд застосовує інші норма тивно-правові акти, прийняті відповідним органом на підс таві, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України.

В той же час, як вбачаться з н аказу ДПА України від 09.04.2010р. №2010 р. «Про введення в дію операці ї «Бюджет», він не зареєстров аний в Міністерстві юстиції України, що відповідно до вим ог Указу Президента України “Про державну реєстрацію нор мативно-правових актів мініс терств та інших органів вико навчої влади” є обов' язкови м, а отже, він не містить ознак підзаконного нормативно-пра вового акту та не може бути за стосований судом при вирішен ні даного спору.

Крім того, жоден із зазначен их у судовому рішенні наказі в ДПА України не може бути виз наний таким, що розширює або з вужує перелік підстав, за яки ми не можуть бути визнані под атковими звітами декларації платників податку на додану вартість.

У відповідності до ч.2 ст. 11 КА С України суд може вийти за ме жі позовних вимог якщо це нео бхідно для повного захисту п рав, свобод та інтересів пози вача, отже, оскільки матеріал ами справи встановлено проти правність бездіяльності Дер жавної податкової інспекції в м. Ялта Автономної Республі ки Крим з непроведення в карт ці особового рахунку з ПДВ ЗА Т «Золотий пляж» розрахунків податкових зобов' язань з п одатку на додану вартість за травень 2010 року, суд вважає за можливе визнати протиправно ю бездіяльність Державної по даткової інспекції в м. Ялта А втономної Республіки Крим у непроведенні в картці особов ого рахунку з податку на дода ну вартість ЗАТ «Золотий пля ж» розрахунків податкових зо бов' язань з податку на дода ну вартість за травень 2010 року та зобов' язати Державну по даткову інспекцію в м. Ялта Ав тономної Республіки Крим про вести в картці особового рах унку ЗАТ «Золотий пляж» розр ахунки податкових зобов' я зань з податку на додану варт ість за травень 2010 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб' єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Приймаючи до уваги, що суд з адовольнив позовні вимоги, с уд вважає необхідним стягнут и на користь позивача судови й збір в розмірі 3,40грн.

У зв' язку зі складністю сп рави, судом 02.09.2010р. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови, а 07.09.2010р. постанов а складена у повному обсязі.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 158-163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовол ьнити.

2. Визнати протиправним та с касувати рішення Державної п одаткової інспекції в м. Ялта Автономної Республіки Крим щодо невизнання в якості под аткової звітності податково ї декларації Закритого акціо нерного товариства «Золотий пляж» з податку на додану вар тість за травень 2010 року, викла дене у листі №13179/10/15-2 від 22.06.2010р. ДП І в м.Ялта.

3. Визнати протиправною безд іяльність Державної податко вої інспекції в м. Ялта Автоно мної Республіки Крим у непро веденні в картці особового р ахунку з податку на додану ва ртість Закритого акціонерно го товариства «Золотий пляж» податкової декларації з под атку на додану вартість за тр авень 2010 року.

4. Зобов' язати Державну по даткову інспекцію в м.Ялта Ав тономної Республіки Крим про вести в картці особового рах унку Закритого акціонерного товариства «Золотий пляж» р озрахунки податкових зобов' язань відповідно до податков ої декларації Закритого акці онерного товариства «Золоти й пляж» з податку на додану ва ртість за травень 2010 року.

5. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Закр итого акціонерного товарист ва «Золотий пляж» (98657, м.Ялта, см т.Курпати, Алупкінське шосе, 2; ЄДРПОУ 02650593) 3,40грн. судового збор у.

6. Встановити Державній под атковій інспекції в м. Ялта Ав тономної Республіки Крим міс ячний термін з дня набрання з аконної сили судовим рішення м по справі для подання суду з віту про виконання судового рішення.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ку шнова А.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.09.2010
Оприлюднено24.09.2010
Номер документу11278513
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9908/10/8/0170

Ухвала від 28.01.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Постанова від 02.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні