Ухвала
від 11.08.2023 по справі 381/3409/23
ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака, 25, тел. (04565) 6-17-89, факс (04565) 6-16-76, email: inbox@fs.ko.court.gov.ua


2-а/381/34/23

381/3409/23

УХВАЛА

11серпня 2023року суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області Ковалевська Л.М., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора Бишівської сільської ради Місюкевич Л.О., Бишівської сільської ради Фастівського району Київської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог: Бучанська районна державна адміністрація Київської області, садове товариство «МОТОЦИКЛІСТ» про оскарження дій державного реєстратора та зобов`язання вчинити дії),-

ВСТАНОВИВ:

08.08.2023 року до Фасітівського міськрайонного суду Київської області звернувся представник позивача ОСОБА_1 адвокат Теренчук А.П. в порядку адміністративного судочинства з даним позовом.

Як вбачається із матеріалів справи, представник позивача просить:

- визнати протиправними дії державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг Бишівської сільської ради Місюкевич Л.О. при внесенні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису № 1010391200000001292 від 15.08.2022 про призначення керівником СТ «МОТОЦИКЛІСТ» Хаяна О.П.;

- зобов`язати Центр надання адміністративних послуг Бишівської сільської ради внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис № 1010391200000001292 від 15.08.2022 стосовно зміни керівника СТ «МОТОЦИКЛІСТ» на Хаяна О.П.

Відповідно до положень п. 4 ч. 1 ст. 171КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Дослідивши адміністративний позов та додані до неї матеріали, суд зазначає наступне.

Пунктом 1 ч. 1 ст.19КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Водночас, ст. 20КАС України розмежовано предметну юрисдикцію між місцевими загальними як адміністративними судами та окружними адміністративними судами.

Так, відповідно до ч. 1 ст.20КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".

Як вбачається з наведеної норми закону, дана справа предметно не підсудна місцевому загальному суду як адміністративному суду.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст.29КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Суд вказує на те, що предметна підсудність має імперативний характер, порушення правил якої відповідно до ст. 318КАС України є безумовною підставою для скасування судового рішення з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю.

Згідно ч. 1 ст. 318 КАС України рішення суду підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю, якщо рішення прийнято судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25-28 цього Кодексу.

Виходячи з наведеного вище, враховуючи те, що провадження у справі ще не відкрито, справа предметно згідно ст.. 20 КАС України не підсудна Фастівському міськрайонному суду Київської області, тому її необхідно передати за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 19-20, 29, 318 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративну справу №381/3409/23 за позовом ОСОБА_1 доДержавного реєстратораБишівської сільськоїради МісюкевичЛ.О.,Бишівської сільськоїради Фастівськогорайону Київськоїобласті,треті особи,які незаявляють самостійнихвимог:Бучанська районнадержавна адміністраціяКиївської області,садове товариство«МОТОЦИКЛІСТ» прооскарження дійдержавного реєстратората зобов`язаннявчинити дії) передати за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду (01133, бульвар Лесі Українки, 26а, м. Київ).

Копію ухвали направити представнику позивача.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Суддя Л.М.Ковалевська

СудФастівський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення11.08.2023
Оприлюднено15.08.2023
Номер документу112793284
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —381/3409/23

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Перепелиця А.М.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Перепелиця А.М.

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні