Постанова
від 16.08.2010 по справі 2а-10940/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 16 серпня 2010 року           10:12           № 2а-10940/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Вєкуа Н.Г. при секретарі судового засідання Гладії А.В., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

позовну заяву      Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва

до                           Товариства з обмеженою відповідальністю «Лікапромсервіс-ЛТД»

про                         стягнення заборгованості в розмірі 95 763 грн. 15 коп.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інспекція у Святошинському районі м. Києва (надалі ДПІ у Святошинському районі міста Києва, позивач) про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Лікапромсервіс-ЛТД»(далі –ТОВ «Лікапромсервіс-ЛТД»або відповідач) заборгованості в розмірі 95 763 грн. 15 коп. з податку на додану вартість та податку на прибуток приватних підприємств.

Ухвалою суду від 23 липня 2010р. відкрито провадження у адміністративній справі, закінчене підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача під час судового розгляду підтримав позовні вимоги в повному обсязі. Позовні вимоги мотивовані тим, що в результаті апеляційного узгодження зобов’язання з податку на додану вартість та податку на прибуток приватних підприємств, визначеного податковими повідомленнями-рішеннями, у відповідача обліковується борг, який в супереч приписам Закону України від 21.12.2000р. №2181-ІІІ “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” зі змінами та доповненнями (далі –Закон України №2181) відповідачем не сплачено до державного бюджету України.

Позивач стверджує, що ним було вжито передбачених Законом України №2181 заходів з погашення податкового боргу відповідача, які, в свою чергу, не дали позитивного результату, а тому позивач, посилаючись на пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 вказаного Закону, просить стягнути з відповідача податковий борг.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, в судові засідання представник відповідача не з'явився, про час і місце проведення судового засідання повідомлявся за адресою, вказаною у витягу з ЄДРПОУ, причини неявки суду невідомі.

У зв’язку з нез’явленням відповідача, відповідно до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.

В судовому засіданні 16 серпня 2010р. оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, адміністративний суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Лікапромсервіс-ЛТД»зареєстроване Святошинською районною у м. Києві державної адміністрацією 06.12.2007р., свідоцтво про державну реєстрацію серії А01 №247323, за адресою: 03148, вул. Сім’ї Сосніних, 3, та взято на облік ДПІ у святошинському районі м. Києва з 07.12.2007р. за №9155, код ЄДРПОУ –35557238.

ДПІ у Святошинському районі м. Києва було проведено документальну невиїзну (камеральну) перевірку податкових декларацій з податку на додану вартість ТОВ «Лікапромсервіс-ЛТД» та невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності, за результатами яких складено акти від 18.03.2009р. № 15-110/1-551 та від 04.12.2009р. № 208/15-222. На підставі висновків вказаних актів перевірок ДПІ у Святошинському районі м. Києва були прийняті податкові повідомлення-рішення від 18.03.2009р. № 0004301501/0 та від 04.12.2009р. № 0123951502/0.

Як вбачається з матеріалів справи податкове повідомлення-рішення від 18.03.2009р. № 0004301501/0 було отримане уповноваженим представником відповідача про, що свідчить його підпис у графі «отримав»на повідомленні про вручення поштового відправлення.

Податкове повідомлення-рішення № від 04.12.2009р. № 0123951502/0 відповідачем отримано не було, на підставі чого позивачем було складено Акт № _26_/15-436 від 03.02.2010р. про розміщення податкових повідомлень-рішень на дошці оголошень.

Згідно з пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України №2181, у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці  біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Податкові повідомлення-рішення від 18.03.2009р. № 0004301501/0 та від 04.12.2009р. № 0123951502/0 в подальшому ТОВ «Лікапромсервіс-ЛТД»ані в апеляційному, а ні в судовому порядку оскаржені не були, доказів зворотнього суду не надано.

Так, у відповідності до абз. «а»п.п. 4.1.4. п. 4.1. ст.. 4 Закону України №2181,. податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України 2181, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 вищевказаного Закону передбачено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Відповідно до підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України №2181 процедура адміністративного оскарження закінчується, зокрема, останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява не була подана у зазначений строк.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу податкове зобов'язання вважається неузгодженим до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідного рішення.

Підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 статті 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що у випадках апеляційного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити її узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом десяти календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Тому, у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом з підстав, зазначених у п. "а" п. 4.2.2 п.4.2. ст.4 даного Закону (платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію), платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.

Таким чином, у зв’язку з тим, що відповідач не скористався процедурою апеляційного оскарження, сума податкового зобов’язання з податку на додану вартість та податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 95 763 грн. 15 коп. набула статусу податкового боргу.

          У відповідності до п.п. 6.2.1. п. 6.2. ст. 6 Закону України №2181, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Відповідно до пп. "а" пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України №2181 -  перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк.

Відповідно до п. "б" пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України №2181, друга податкова вимога направляється не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

За таких обставин, ДПІ у Святошинському районі м. Києва було надіслано ТОВ «Лікапромсервіс-ЛТД» першу та другу податкові вимоги від 24.12.2009р. №1/1826 та від 10.03.2010р. №2/598.

Матеріали справи свідчать, що  відповідач отримав податкову вимогу від 24.12.2009р. №1/1826, про що свідчить підпис уповноваженого представника відповідача у графі «отримав»на повідомленні  про вручення поштового відправлення.

Друга податкова вимога від 10.03.2010р. №2/598 відповідачем отримана не була, у зв’язку з чим позивачем складено Акт № 24/24-140 від 01.04.2010р.

Станом на дату судового розгляду даної справи, суду не надано доказів сплати відповідачем його податкової заборгованості у розмірі 95 763  грн. 15 коп., наявність у відповідача податкового богу підтверджується витягом з облікової картки платника податку (в матеріалах справи).

Пунктом 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податковий борг (недоїмка) визначається як податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що підставою для примусового стягнення активів платників податків в рахунок погашення його податкового боргу є виключно рішення суду.

З урахуванням того, що узгоджена сума податкового зобов’язання в розмірі 95 763 грн. 15 коп. станом на дату розгляду справи набула статусу податкового боргу відповідача, беручи до уваги те, що позивачем було вжито всіх передбачених Законом України №2181 заходів з погашення податкового боргу відповідача, які, в свою чергу, не дали позитивного результату, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача заборгованості в сумі 95 763 грн. 15 коп. Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС України, адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Лікапромсервіс-ЛТД»(03148, м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 3, код ЄДРПОУ - 35557238) заборгованість:

- з податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 170 (сто сімдесят) гривень на р/р 31118009700009 в ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019, КЕКД 11021000, одержувач –УДК у Святошинському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077945;

- з податоку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 95 593 (дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три) гривні 15 копійок на р/р 31110029700009 в ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019, КЕКД 14010100, одержувач –УДК у Святошинському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077945.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст.. 254 КАС України..

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                        (підпис)                                   Н.Г. Вєкуа

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі –18.08.2010р.

Дата ухвалення рішення16.08.2010
Оприлюднено24.09.2010
Номер документу11279712
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10940/10/2670

Ухвала від 23.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

Постанова від 16.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні