Рішення
від 15.08.2023 по справі 280/4194/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 серпня 2023 року Справа № 280/4194/23 м.ЗапоріжжяСуддя Запорізького окружного адміністративного суду Садовий І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовною заявою Головного управління ДПС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м. Запоріжжя, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663)

до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 (вул. Сєдова, буд.5, м. Запоріжжя, 69035; код ЄДРПОУ 43055901)

про стягнення коштів за податковим боргом, -

ВСТАНОВИВ:

16.06.2023 Головне управління ДПС у Запорізькій області (далі позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 (далі відповідач), в якій просить суд стягнути з відповідача з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків та за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг на загальну суму 7331,13грн. (сім тисяч триста тридцять одна гривня 13 копійок), з яких:

- 510,00грн. з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати на р/р UA818999980333149340000008479, отримувач ГУК у Зап.обл/ ТГ м. Запоріжжя./11010100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997;

- 6821,13грн. з військового збору на р/р UA728999980313050063000008001, отримувач ГУК у Зап.обл/Запорізька обл./11011000, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997.

Ухвалою суду від 19.06.2023 відкрито провадження в адміністративній справі №280/4194/23 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (в порядку письмового провадження).

У зв`язку з розглядом справи в порядку письмового провадження, відповідно до вимог частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Позовні вимоги обґрунтовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VІ (далі Податковий кодекс України). Зокрема зазначено, що згідно облікової картки платника податків у відповідача наявна заборгованість, яка виникла в результаті несплати узгоджених сум податкових зобов`язань з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 510,00грн. та з військового збору у розмірі 6821,13грн. Зауважено, що позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме з метою погашення податкового боргу позивачем було сформовано податкову вимогу форми Ю №60418-50/829 від 10.12.2019 на суму 7 331,13грн., яка направлялась на адресу відповідача засобами поштового зв`язку, однак повернулась до контролюючого органу із зазначенням причин невручення. Наголошено, що станом на момент звернення із даною позовною заявою до суду податковий борг у добровільному порядку відповідачем не сплачено. На підставі викладеного позивач просить суд позовні вимоги задовольнити у повному обсязі та стягнути з відповідача податкову заборгованість на загальну суму 7 331,13грн.

Відзив на позовну заяву до суду не надходив, поштове відправлення з ухвалою суду про відкриття провадження у справі повернулось на адресу суду 26.06.2023 з відміткою відділення поштового зв`язку «адресат відсутній за вказаною адресою».

За правилами статті 124 КАС України у разі ненадання учасниками справи інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам-підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі відсутності учасників справи за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручено їм належним чином.

На підставі частини 6 статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, якими обґрунтовуються позовні вимоги, судом встановлено наступне.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 зареєстрована у якості юридичної особи 11.06.2019, номер запису:110310020000046942 (а.с.19-20).

Відповідно до даних довідки про заборгованість та інтегрованої картки платника податків за відповідачем рахується податковий борг перед бюджетом з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 510,00грн. та з військового збору у розмірі 6821,13грн., який виник на підставі наступного.

Головним управлінням ДПС у Запорізькій області було проведено позапланову виїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, за результатами якої було складено відповідний Акт від 31.10.2019 №89/08-01-05-03/4305590, у якому зафіксовано порушення відповідачем вимог абзацу «а» підпункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, пунктів 1.2, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 «Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) за 3 квартал 2019року, подання з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, що призвели до зміни платника податку та вимог підпунктів 168.1.1, 168.1.2 пункту 168.1 статті 168, підпунктів 1.2, 1.4 пункту 16.1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України не сплачено до бюджету військовий збір при нарахуванні (виплаті) доходів у вигляді заробітної плати за липень-серпень 2019 року у розмірі 23 784,05 грн. (Термін сплати до бюджету військового збору - 13.08.2019). Вказаний акт вручений голові ліквідаційної комісії Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 ОСОБА_1 , що підтверджується особистим підписом останньої (а.с.6-8).

Головним управлінням ДПС у Запорізькій області за результатами проведення позапланової виїзної перевірки та на підставі висновків Акту перевірки від 31.10.2019 №89/08-01-05-03/4305590 прийнято наступні податкові повідомлення-рішення:

- від 21.11.2019 №0003773306, яким на підставі пункту 127.1 статті 127 Податкового кодексу України до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 5946,01 грн. та відповідно до підпункту 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нараховано пеню у розмірі 875,12грн. (а.с.9);

- від 21.11.2019 №0003763306, яким на підставі підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 і пункту 119.2 статті 119 Податкового кодексу України до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510,00 грн. (а.с.11).

Зазначені податкові повідомлення-рішення разом із розрахунками штрафних вручені голові ліквідаційної комісії Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 Ліпінській І.А., що підтверджується особистими підписами останньої, докази їх оскарження в адміністративному та судовому порядку в матеріалах справи відсутні, а отже сума визначеного контролюючим органом податкового зобов`язання є узгодженою.

З метою погашення податкового боргу контролюючим органом було сформовано податкову вимогу форми Ю №60418-50/829 від 10.12.2019 на суму 7 331,13грн., яка направлялась на адресу відповідача засобами поштового зв`язку, однак повернулась до контролюючого органу із зазначенням причин невручення (а.с.16).

Доказів оскарження вказаної податкової вимоги у адміністративному чи судовому порядку чи доказів сплати відповідачем вказаної заборгованості суду не надано.

У зв`язку з несплатою відповідачем податкової заборгованості у добровільному порядку Головне управління ДПС у Запорізькій області звернулось із даним позовом до суду.

Оцінивши представлені докази, суд приходить до висновку, що вимоги позовної заяви підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України визначено, що платниками податків є фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або проводять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

За приписами статті 31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визначається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку і сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

У силу пункту 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені Податковим кодексом, законами з питань митної справи.

Виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (пункт 38.1 статті 38 Податкового кодексу України).

Відповідно до підпункту 14.1.180 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 168.1.1 пункту 168.1 статті 168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.

Податок сплачується (перераховується) до відповідного бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки, небанківські надавачі платіжних послуг приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання платіжної інструкції на перерахування цього податку до відповідного бюджету або платіжної інструкції на зарахування коштів у сумі цього податку на єдиний рахунок, визначений статтею 35-1 цього Кодексу (підпункт 168.1.2. пункту 168.2 статті 168 Податкового кодексу України).

Згідно з пунктом58.1 статті 58 Податкового кодексу України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян).

Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України визначено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно абзацу другого пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з пунктом 58.3 статті 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведення позапланової виїзної перевірки та на підставі висновків Акту перевірки від 31.10.2019 №89/08-01-05-03/4305590 контролюючим органом прийнято наступні податкові повідомлення-рішення:

- від 21.11.2019 №0003773306, яким на підставі пункту 127.1 статті 127 Податкового кодексу України до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 5946,01 грн. та відповідно до підпункту 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нараховано пеню у розмірі 875,12грн. (а.с.9);

- від 21.11.2019 №0003763306, яким на підставі підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 і пункту 119.2 статті 119 Податкового кодексу України до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510,00 грн. (а.с.11).

Зазначені податкові повідомлення-рішення разом із розрахунками штрафних вручені голові ліквідаційної комісії Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 Ліпінській І.А., що підтверджується особистими підписами останньої.

До матеріалів справи не надано доказів оскарження вищезазначених податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку, або доказів сплати відповідачем грошового зобов`язання у визначеному контролюючим органом розмірі, а тому суд дійшов висновку, що податкове зобов`язання в загальному у розмірі 7 331,13 грн. є узгодженим та набуло статусу податкового боргу.

Згідно з пунктом 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3 статті 59 Податкового кодексу України встановлено, що податкова вимога разом з детальним розрахунком суми податкового боргу надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.

За правилами пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

З метою погашення податкового боргу контролюючим органом було сформовано податкову вимогу форми Ю №60418-50/829 від 10.12.2019 на суму 7 331,13грн., яка направлялась на адресу відповідача засобами поштового зв`язку, однак повернулась до контролюючого органу із зазначенням причин невручення (а.с.16).

Як вже було зазначено вище, пунктом 42.2 статті 42 Податкового кодексу України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Доказів оскарження в адміністративному або судовому порядку зазначеної вище податкової вимоги відповідачем не надано.

Статтею 19-1.1 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи, серед іншого, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів (пункт 19-1.1.22 статті 19-1.1 Податкового кодексу України); звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством (пункт 19-1.1.45 статті 19-1.1 Податкового кодексу України).

Підпунктом 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України;

Згідно з підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 87.11 статті 87 Податкового кодексу України орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.

Пунктом 95.3 статті 95 Податкового кодексу України встановлено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 95.4 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.

Частиною 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на те, що на даний час податкова заборгованість є узгодженою та відповідачем не сплачена, суд задовольняє позовні вимоги у повному обсязі.

Згідно з частиною 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З огляду на те, що суб`єкт владних повноважень не поніс витрати пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, жодні витрати не підлягають розподілу та стягненню.

Керуючись ст.ст. 139, 241, 243, 244, 245, 246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Запорізькій (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ ВП 44118663) до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 (вул. Сєдова, буд.5, м. Запоріжжя, 69035; код ЄДРПОУ 43055901) про стягнення коштів за податковим боргом, задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №76 (вул. Сєдова, буд.5, м. Запоріжжя, 69035; код ЄДРПОУ 43055901) з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків та за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг на загальну суму 7 331,13грн. (сім тисяч триста тридцять одна гривня 13 копійок), з яких:

- 510,00грн. (п`ятсот десять гривень 00 копійок) з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати на р/р UA818999980333149340000008479, отримувач ГУК у Зап.обл/ ТГ м. Запоріжжя./11010100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997;

- 6821,13грн. (шість тисяч вісімсот двадцять одна гривня 13 копійок) з військового збору на р/р UA728999980313050063000008001, отримувач ГУК у Зап.обл/Запорізька обл./11011000, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 15.08.2023.

Суддя І.В.Садовий

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.08.2023
Оприлюднено17.08.2023
Номер документу112831029
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —280/4194/23

Рішення від 15.08.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні