Рішення
від 01.08.2023 по справі 500/884/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/884/23

01 серпня 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Подлісної І.М. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" до Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України (далі ДПС України), в якому просив визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України в Тернопільській області про відмову в реєстрації податкових накладних; зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні, виданих ТОВ "Сім-Гал".

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ним виконані всі умови для реєстрації податкової накладної, проте складені позивачем податкові накладні не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що свідчить про протиправність дій відповідача. Позивач вважає, що за таких обставин ДПС України зобов`язана зареєструвати спірні в даній справі податкові накладні.

Позивач вважає, що спірне рішення протиправним та прийнятим з порушенням норм чинного законодавства, оскільки податковим органом не розкрито змісту нібито ризикованості здійснення господарської операції зазначеної в податковій накладній, не конкретизовано, які саме документи необхідно було подати на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, а також відмовлено у реєстрації податкової накладної без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи враховано не було, що, власне, і зумовило звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 22.03.2023 позовну заяву було залишено без руху та надано строк, достатній для усунення недоліків позовної заяви, із зазначенням способу їх усунення. Недоліки позовної заяви усунуто позивачем у строк, встановлений судом.

Ухвалою суду від 31.03.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

На виконання вимог вказаної ухвали, 24.04.2023 на адресу суду надійшов відзив від Головного управлінням ДПС у Тернопільській області та ДПС України. Заперечуючи проти позову, відповідачі послались на те, що позивач не надав контролюючому органу документи для підтвердження своєї господарської діяльності відображеної у податковій накладній, яку оскаржує.

Як слідує з позовної заяви та наданих контролюючому органу документів разом із поясненнями, ТОВ «СІМ ГАЛ» в подальшому укладаючи договори із: ТОВ «СІС ГРУП», ТОВ «ТОП ПРОЕКТ БУД», ТОВ «Гірничо-промисловий завод», ТОВ «РІВНЕ ТЕПЛО ТРАНС СЕРВІС», ТОВ «Енергомпромбуд», ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА «МІСТО БУД», продавав їм товар, а саме: «скоби 15-09 5*1,75 L СА 25.800», «скоба 18-09 5*2,00 L СА 22.200», «петля GS 20 NT КА=28/000».

Однак, позивач продавав товар, який застосовуються у виробництві ковбасних виробів та застосовуються лише для продуктів харчування, на підприємства, діяльність яких не пов`язана із виробництвом ковбасних виробів, а лише з будівництвом житлових і нежитлових будівель, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; електромонтажні роботи, та інші.

Подальшої реалізації скоб алюмінієвих та петель із пропіленового шпагату контрагентами, яким позивач продав товар не прослідковується.

На підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.

При цьому відсутність окремих документів, є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.

Таким чином, на думку відповідачів, позивач не надав усі первинні бухгалтерські документи, складання яких передбачено умовами договорів на підтвердження фактичного виконання сторонами їх умов, а надані позивачем докази не підтверджують реальність господарської операції.

При цьому, відповідачі вважають, що в наданих позивачем документах, є багато неточностей які є суттєвими у сукупності, та тягнуть за собою недійсність таких документів, а тому не можуть свідчити про реальність господарської операції, які ними підтверджуються. Натомість оцінка здійсненим господарським операціям повинна даватись на підставі комплексного всебічного аналізу матеріалів справи та фактичних обставин.

З огляду на викладене, вважають, що позивач не підтвердив, що господарські операції з контрагентами були обумовлені діловою метою, та мали реальний характер.

Враховуючи вищевикладене у сукупності, контролюючий орган при винесені оскаржуваних рішень діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження надано, обґрунтовано, добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно та своєчасно, а оскаржувані рішення є такими, що не підлягають скасуванню.

Відтак представники відповідачів вважають, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів на спростування висновків контролюючого органу.

А тому спірні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних та неврахування Комісією Головного управління ДПС у Тернопільській області наданого позивачем переліку документів, підтверджено правомірність рішення податкового органу.

Ухвалою суду від 26.04.2023 ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін у судове засідання та призначено судове засідання на 24.05.2023 о 11:30 год.

Ухвалою суду від 24.05.2023 відкладено розгляд справи на 14.06.2023 о 10:45 год.

Ухвалою суду від 14.06.2023, постановленою в судовому засіданні, без виходу до нарадчої кімнати, відкладено розгляд справи на 19.07.2023 о 10:15 год.

Ухвалою суду від 19.07.2023 відкладено розгляд справи на 01.08.2023 о 11:30 год.

Сторони в судове засідання не з`явилися, однак подали клопотання про розгляд даної справи без їх участі в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи та з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд при прийняті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.

Судом встановлено, і це не оспорюється сторонами, що 27.09.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 26-2022 від 23 вересня 2022 року ТОВ "ТОП ПРОЕКТ БУД" (код ЄДРОПОУ 43014996), на суму 338 962,00 грн. та сформувало податкову накладну № 67 від 27.09.2022

13.10.2022 представником позивача отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкові накладні прийняті податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.09.2022 №67 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонувалося надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 10.11.2022 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 17.11.2022 № 7659600/43426878 у реєстрації податкових накладних відмовлено. Вказано, що позивачем не надано повний пакет підтверджуючих документів по придбаних ТМЦ та отриманих послугах.

28.09.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 26-2022 від 23 вересня 2022 р. ТОВ "ТОП ПРОЕКТ БУД" (код ЄДРОПОУ 43014996), на суму 264 225,00грн. та сформувало податкову накладну №68 від 27.09.2022.

13.10.2022 отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.09.2022 №68 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 10.11.2022 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 18.11.2022 № 7667495/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем не надано повний пакет підтверджуючих документів по придбаних ТМЦ та отриманих послугах.

30.09.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 26-2022 від 23 вересня 2022 р. ТОВ "ТОП ПРОЕКТ БУД" (код ЄДРОПОУ 43014996), на суму 360 066,00 грн., про що було виписано рахунок на оплату №73 від 29.09.2022 , та сформувало податкову накладну №70 від 30.09.2022.

13.10.2022 позивачем отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 30.09.2022 №70 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 11.11.2022 року направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 18.11.2022 № 7667496/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем не надано повний пакет підтверджуючих документів по придбаних ТМЦ та отриманих послугах.

19.09.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 07-2022 від 01 лютого 2022 р. ТОВ "СІС ГРУП" (код ЄДРОПОУ 39768446), на суму 57 810,00грн., та сформувало податкову накладну № 65 від 19.09.2022.

13.10.2022 отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 19.09.2022 №65 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 18.11.2022 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 24.11.2022 № 7700745/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем не надано первинних документів щодо здійсненої операції без зазначення яких саме.

27.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 07-2022 від 01 лютого 2022 року ТОВ "СІС ГРУП" (код ЄДРОПОУ 39768446), на суму 69 700,00 грн. та сформувало податкову накладну №107 від 27.12.2022.

13.01.2023 отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.12.2022 №107 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 31.01.2023 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 06.02.2023 № 8213779/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

19.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 35-2022 від 19 грудня 2022 р. ТОВ "РІВНЕ ТЕПЛО ТРАНС СЕРВІС" (код ЄДРОПОУ 39903775), на суму 119 240,64 грн., та сформувало податкову накладну № 100 від 19.12.2022.

12.01.2023 нами отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 19.12.2022 №100 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 24.01.2023 року направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 27.01.2023 № 8167843/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

19.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 35-2022 від 19 грудня 2022 р. ТОВ "РІВНЕ ТЕПЛО ТРАНС СЕРВІС" (код ЄДРОПОУ 39903775), на суму 129 177,36 грн., та сформувало податкову накладну № 101 від 19.12.2022.

12.01.2023 отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 19.12.2022 №101 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 24.01.2023 року направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 27.01.2023 № 8167844/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

21.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 35-2022 від 19 грудня 2022 року ТОВ "РІВНЕ ТЕПЛО ТРАНС СЕРВІС" (код ЄДРОПОУ 39903775), на суму 134 265,60 грн., та сформувало податкову накладну № 102 від 21.12.2022.

12.01.2023 отримано квитанцію податкового органу, у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.12.2022 №102 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 25.01.2023 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 27.01.2023 № 8167845/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

21.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 35-2022 від 19 грудня 2022 р. ТОВ "РІВНЕ ТЕПЛО ТРАНС СЕРВІС" (код ЄДРОПОУ 39903775), на суму 119 347,20 грн., та сформувало податкову накладну № 103 від 21.12.2022.

12.01.2023 нами отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.12.2022 №103 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 25.01.2023 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 27.01.2023 № 8167842/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

24.10.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 30-2022 від 17 жовтня 2022 р. ТОВ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" (код ЄДРОПОУ 44174670), на суму 304 761,60 грн., та сформувало податкову накладну № 80 від 24.10.2022.

14.11.2022 отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 24.10.2022 №80 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 09.12.2022 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 13.12.2022 № 7848464/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем у поясненні не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН.

26.10.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 31-2022 від 20 жовтня 2022 р. ТОВ «Енергопромбуд» (код ЄДРОПОУ 38900726), на суму 581 815,00 грн., та сформувало податкову накладну № 81 від 26.10.2022.

14.11.2022 позивачем отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що наша податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.10.2022 №81 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 29.12.2022 року направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 04.01.2023 № 8021770/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем у поясненні не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН.

26.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 36-2022 від 20 грудня 2022 р. ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД " (код ЄДРОПОУ 41654425), на суму 197 650,00 грн., та сформувало податкову накладну № 105 від 26.12.2022.

12.01.2023 отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.12.2022 №105 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 26.01.2023 року направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 31.01.2023 № 8180442/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

26.12.2022 року ТОВ «СІМ-ГАЛ» здійснило реалізацію товару згідно Договору № 36-2022 від 20 грудня 2022 р. ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД " (код ЄДРОПОУ 41654425), на суму 201 500,00 грн., та сформувало податкову накладну № 106 від 26.12.2022.

12.01.2023 отримано квитанцію податкового органу у якій зазначено, що податкова накладна прийнята податковим органом, проте, її реєстрація зупинена «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.12.2022 №106 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Не погоджуючись з прийнятим рішенням 27.01.2023 року позивачем направлено на адресу Відповідача 2 свої пояснення та докази, які підтверджували реальність господарської операції.

Рішенням голови комісії з зупинення реєстрації ПК/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Тернопільській області від 31.01.2023 № 8180443/43426878 у реєстрації податкової накладної відмовлено. Вказано, що позивачем документально та у поясненнях не розкрито зміст (економічну доцільність) господарської операції за якою виписано ПН те надано неповний пакет документів на придбання ТМЦ /послуг, що використовуються в господарській діяльності.

Не погодившись із рішенням контролюючого органу про відмову в реєстрації податкових накладних №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022 в ЄРПН, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Згідно з ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість висновків відповідача і винесених на підставі них спірного рішення на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику / пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України.

Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Отже, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Як передбачено пунктом 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно із пунктом 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, на виконання вказаної норми, 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", зокрема Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Частиною другою пункту 5 Постанови №1165 передбачено, що податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Критерії ризиковості здійснення операції наведені у додатку 3 до Порядку №1165.

Відповідно до пункту 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування (пункт 6 Порядку №520).

За приписами пункту 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Зупинення реєстрації наших податкових накладних здійснено на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснюваної господарської операції, затверджених постановою КМУ №1165, а саме: "У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування".

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 03.10.2022 року, яке набрало законної сили 24.01.2023 року у справі № 500/3111/22 визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Тернопільській області №27526 від 30.06.2022 про відповідність платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" критеріям ризиковості платника податку.

Як зазначено в рішеннях регіональної комісії підставою для відмови податкової накладної в ЄДРПН стало ненадання платником податків копій первинних документів щодо придбання ТМЦ чи не розкрито змісту (економічної доцільності) господарської операції тощо.

Проте, зазначені висновки контролюючого органу спростовується наданими нами первинними документами (договорами, товаро-транспортними накладними, видатковими товарними накладними, платіжними інструкціями на перерахування коштів, сертифікатами тощо), які підтверджували дійсність та економічну доцільність господарських операцій, за якими виписувались податкові накладні.

В оскаржуваних рішеннях податкового органу відсутня конкретна інформації щодо причин та підстав для їх прийняття, а вказані лише формальні причини.

У той же час, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Натомість, оскаржувані рішення контролюючого органу не відповідають наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на неможливість реалізації свого права або обов`язку платником податків щодо виконання юридичного волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

На підставі пунктів 19, 20 Порядку №1246, згідно якими податкова накладна та/ або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних в день її направлення, суд зазначає наступне.

У відповідності до п.28 Порядку №117, за яким податкова накладна/ розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; протягом п`яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень; протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно.

Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

Таким чином, порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати зазначені податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних, днем її подання.

За приписами ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у п.36 справи "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), від 01.07.2003 №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).

Таким чином, беручи до уваги те, що податкова накладна видана в межах господарської операції, яка є об`єктом оподаткування, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, які подано для реєстрації у встановлений п.201.10 ст.201 ПК України строк, а також враховуючи те, що відповідачами не доведено наявності інших підстав для відмови у реєстрації податкової накладної та судом не встановлено обставин, які б перешкоджали видачі податкової накладної та прийняттю рішення про її реєстрацію, суд дійшов висновку про відсутність підстав для відмови у реєстрації податкових накладних №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022 шляхом прийняття оскаржуваного рішення та невідповідність такого критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, в контексті ч.2 ст.2 КАС України, і, як наслідок, підлягає скасуванню.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження. При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

За приписами ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Суд звертає увагу на вимоги п.19 Порядку№1246, згідно якими податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Відповідно до п.20 Порядку№1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Таким чином, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України і нормами чинного законодавства України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної або визначення в судовому рішенні конкретної дати, яку слід вважати датою реєстрації або скасування реєстрації податкової накладної.

При цьому, судом не встановлено обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022.

Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку про необхідність для належного захисту порушеного права позивача зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022 в ЄРПН. Задоволення такої позовної вимоги є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення в повному обсязі.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1 ст.139 КАС України).

Отже, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує на користь позивача здійснені ним та документально підтверджені судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 27913,60 грн. відповідно до платіжної інструкції №61 від 15.03.2023 року та в розмірі 9662,40 грн. відповідно до платіжної інструкції №77 від 22.03.2023 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Тернопільській області та ДПС України.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової нак5ладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Тернопільській області №7659600/43426878 від 17.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №67 від 27.09.2022; № 7667495/43426878 від 18.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №68 від 27.09.2022; № 7667496/43426878 від 18.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №70 від 30.09.2022; №7700745/43426878 від 24.11.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №65 від 19.09.2022; №7848464/43426878 від 13.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №80 від 24.10.2022; №8021770/43426878 від 04.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №81 від 26.10.2022; № 8167843/43426878 від 27.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №100 від 19.12.2022; № 8167844/43426878 від 27.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №101 від 19.12.2022; № 8167845/43426878 від 27.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №102 від 21.12.2022; № 8167842/43426878 від 27.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №103 від 21.12.2022; №8180442/43426878 від 31.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №105 від 26.12.2022; № 8180443/43426878 від 31.01.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №106 від 26.12.2022; № 8213779/43426878 від 06.02.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №107 від 27.12.2022.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №65 від 19.09.2022; №67 від 27.09.2022; №68 від 27.09.2022; №70 від 30.09.2022; №80 від 24.10.2022; №81 від 26.10.2022; №100 від 19.12.2022; № 101 від 19.12.2022; № 102 від 21.12.2022; № 103 від 21.12.2022; №105 від 26.12.2022; №106 від 26.12.2022; № 107 від 27.12.2022 , подану товариством з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал".

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області в користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" судовий збір в сумі 18788 (вісімнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім) гривень 00 (нуль) копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України в користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" судовий збір в сумі 18788 (вісімнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім) гривень 00 (нуль) копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 03 серпня 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Сім-Гал" (місцезнаходження/місце проживання: просп. Степана Бандери, 92/97,м.Тернопіль,46013 код ЄДРПОУ/РНОКПП 43426878);

відповідач:

- Державна податкова служба України (місцезнаходження/місце проживання: площа Львівська, 8,м. Київ,04053 код ЄДРПОУ/РНОКПП 43005393);

- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження/місце проживання: вул. Білецька, 1,м. Тернопіль,46003 код ЄДРПОУ/РНОКПП 44143637).

Головуючий суддяПодлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2023
Оприлюднено18.08.2023
Номер документу112848947
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —500/884/23

Ухвала від 15.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 31.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 01.08.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 19.07.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні