Ухвала
від 15.08.2023 по справі 711/5378/23
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 711/5378/23

Номер провадження 1-кс/711/1491/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 серпня 2023 року м.Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в приміщенні суду клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12021250000000071 від 20.01.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , звернулася до слідчого судді із клопотанням в якому просить надати доступ до документів, які перебувають у володінні службових осіб ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Своє клопотання мотивує тим, що до слідчого управління ГУНП в Черкаській області надійшли матеріали перевірки УСБУ в Черкаській області з приводу того, що службові особи ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » діючи разом та за попередньою змовою привласнили бюджетні кошти під час поставки медичного обладнання згідно укладених договорів про закупівлю.

Згідно повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_5 №262304-17/1408-2021 від 18.03.2021 встановлено, що на порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій корона вірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» від 20.03.2020 № 224, виявлено факти укладання договорів за квітень та листопад 2020 року на придбання засобів індивідуального захисту за вартістю з урахуванням податку на додану вартість, що призвело до оплати завищеної вартості товарно-матеріальних цінностей на суму 14, 37 тис. грн. чим завдано установі матеріальної шкоди (збитків) на відповідну суму.

Зазначене порушення допущене колишнім економістом відділу фінансово-економічного забезпечення (за період з 25.03.2020 по 28.07.2020) та економістом (за період з 12.08.2020 по 31.12.2020), яких наказами по установі визначено Уповноваженими особами на проведення закупівель товарів, робіт та послуг необхідних для здійснення заходів спрямованих на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2.

Крім того, серед іншого, за результатами ревізії встановлено неефективне використання бюджетних коштів.

Так, проведеним аналізом цінової політики засобів індивідуального захисту:

- Щодо придбання респіраторів FFP3 (півмасок захисних фільтрувальних з клапаном для видиху) в кількості 20660 шт. по ціні (140 грн., 130 грн. та 90 грн. за одиницю) на загальну суму 2020,20 тис. грн.. (15 договорів укладених з ФОП ОСОБА_4 та договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »);

- Щодо придбання масок захисних тришарових медичних з носовим фіксатором (маска медична) в кількості 17700 шт. по 9,00 грн. за одиницю на загальну суму 158,4 тис. грн.. (6 договорів укладених протягом червня-серпня з ФОП ОСОБА_4 );

- Щодо придбання засобу дезінфікуючого «АХД 200 експрес» медичного призначення в кількості 55 шт. об`ємом по 5 літрів ціною 940 грн. та 960 грн. за одиницю на загальну суму 52,70 тис. грн.. (два договори укладені з ФОП ОСОБА_4 та 2 договір з ФОП ОСОБА_5 )

Шляхом використання даних, що оприлюднені на офіційному веб-порталі та шляхом направлення запитів та опрацювання відповідей на них від інших постачальників відповідних товарів з`ясовано:

- Респіратор FFP3з клапаном для видиху інші замовники в аналогічній період придбали в рази дешевше (КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » - 36 грн.; КНП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Здолбунівської районної ради по 46,55 грн.; КНП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Острозької районної ради Рівненської області по 43,50 грн. КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЧОР придбавала респіратори з відповідними технічними та якісними характеристиками в квітні за 75 грн. за одиницю червні 50 грн., в жовтні 28 грн. (відповідно закупівлі UA-2020-04-29-000224-b, UA-2020-06-19-002627-c, UA-2020-10-09-004398-а);

- Постачальники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та ЧОКП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (у відповідях на запити) зазначили, що ціна на маски медичні у аналогічний період склала 3,5 грн. (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ») та 4,5 грн. (ЧОКП « ІНФОРМАЦІЯ_12 »);

- Відповідний дезінфікуючий засіб купували за ціною 741,00 грн. за одиницю (КНП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Харківської міської ради (закупівля UA-2020-08-26-005445-c), КНП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » Жовківської районної ради (UA-2020-08-27-000591-c), КНП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (UA-2020-09-08-001293-c).

Допитана свідком завідувач складу ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 пояснила, що з того часу, як на території України було введено карантинні обмеження, тобто із квітня 2020 року ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » почала активно проводити процедури закупівель, більшу частину яких свідок, як відповідальна за склад особа, повинна була бачити особисто. До квітня 2020 року економічний відділ при поставці товару надавав ОСОБА_6 повний пакет документів на закуплений товар та обладнання, на той час вона бачила все, що закуповувалось установо. Після чого, у квітні 2020 року на ОСОБА_7 призначено виконуючим обов`язки директора та остання без видання відповідного наказу доручила здійснювати закупівлі за бюджетні кошти ОСОБА_8 (офіційно працевлаштована на посаді фахівця з цивільного захисту). За грудень 2020 року до установи здійснено близько 25 поставок, фактично ОСОБА_6 бачила лише 2 поставки, про що свідчать її підписи на накладній. Бухгалтерський відділ передав їй пакет документів лише 20.01.2021 для внесення до складського балансу. Хто здійснює прийом фактично поставлених товарів достовірно свідку не відомо.

ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » проводилась закупівля засобів індивідуального захисту для забезпечення роботи працівників лабораторії та працівників лабораторій в районах.

ОСОБА_6 здивувало те, що засоби індивідуального захисту поставлені ФОП ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснювали поставку захисних костюмів, які були упаковані до поліетиленових пакетів на яких містилась інформація лише про розмір.

В ході досудового розслідування було підготовлено клопотання про проведення обшуку приміщення ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». У результаті розгляду вказаного клопотання, слідчим суддею у його задоволенні відмовлено.

Отримано ухвалу слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з дозволом на тимчасовий доступ до інформації та документів, що перебувають у володінні ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме договорів та документів, що стосуються їх виконання, що стосуються придбання засобів індивідуального захисту укладених з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 .

На виконання вказаної ухвали проведено тимчасовий доступ та вилучено копії договорів, специфікацій, товарних накладних, платіжних доручень, щодо поставки засобів індивідуального захисту.

Направлено запит до ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » з метою отримання роздруківок руху коштів ФОП ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

У відповідь отримано інформацію про рух грошових коштів по рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Направлено запит до ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » з метою отримання роздруківок руху коштів ФОП ОСОБА_4 .

Отримано інформацію про рух коштів по рахунку ФОП ОСОБА_4 .

Направлено запит до ЧГРУ ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » з метою отримання роздруківок руху коштів ФОП ОСОБА_5 .

У відповідь отримано інформацію про рух грошових коштів по рахунку ФОП ОСОБА_5 .

Отримано ухвалу слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з дозволом на тимчасовий доступ до інформації та документів, що перебувають у володінні ФОП ОСОБА_5 , а саме договорів та документів, що стосуються їх виконання, що стосуються придбання засобів індивідуального захисту укладених з ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

На виконання вказаної ухвали проведено тимчасовий доступ та вилучено копії договорів, специфікацій, товарних накладних, платіжних доручень, щодо поставки засобів індивідуального захисту.

Направлено запити до виробників засобів індивідуального захисту які в подальшому були поставлені до ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ФОП ОСОБА_9 .

У відповідь на запит отримано повідомлення від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » відповідно до косого в продовж 2020 року договори з ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ФОП ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ФОП ОСОБА_5 не укладались

Допитана свідком в.о. генерального директора ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » ОСОБА_7 , яка пояснила, що з квітня 2020 року займає вказану посаду.

У зв`язку із відсутністю в Установі «Станцій автоматичних для екстракції рибонуклеїнової кислоти (Автоматична станція для виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96)» було прийнято рішення про необхідність закупівлі такого виду обладнання. У зв`язку із чим інформація про такий вид закупівлі розміщувався на майданчику публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_20 ». Впродовж 2020 року укладено три таких договори на поставку зазначеного обладнання, які виконані в повному обсязі, з урахуванням бюджетних нарахувань. Наразі на балансі Установи перебуває три «Станції автоматичних для екстракції рибонуклеїнової кислоти (Автоматична станція для виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96)» які є в наявності, розміщені в вірусологічній лабораторії.

Відповідальною особою за проведення державних закупівель та конкурсних торгів визначено особу з числа працівників Установи, а саме фахівець з цивільного захисту ОСОБА_8 (згідно Наказу), якою здійснює моніторинг цін, пишеться службова записка про необхідність закупівлі того чи іншого обладнання, а також здійснює переговори з контрагентами у разі прямих договорів, крім того економістом Установи ОСОБА_10 розміщується інформація на майданчику публічних закупівель.

Впродовж 2020 року ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » проводив ряд закупівель у ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », у яких здійснювались закупівлі засобів індивідуального захисту, зокрема костюмів біологічного захисту (багаторазових та одноразових).

Так, під час укладання всіх договорів їх супроводження, починаючи з моніторингу цін на ринку, до безпосереднього укладання договорів, здійснювалось ОСОБА_8 , оскільки Наказом Установи її уповноважено на зазначені дії, зокрема проведення моніторингу цін на предмет закупівлі та визначення серед можливих постачальників того, хто дасть пропозиції з найнижчою ціною за умови дотримання вимог якості.

Зі свого боку ОСОБА_7 лише підписувала договори з постачальниками обраними останньою, на договорах зазвичай знаходяться візи осіб причетних до проведення закупівлі ( ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 юрисконсульт).

Свідок не перевіряла відповідність документів під час підписання договорів на поставку, сертифікати якості та іншу інформацію щодо товару, оскільки за вказаним напрямком роботи відповідальна ОСОБА_8 .

Після укладання договорів поставки та перерахування оплати здійснювались поставки товарів засобів індивідуального захисту ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Порядок приймання товару ОСОБА_7 невідомий, на скільки їй відомо товар отримувався на складі із складанням відповідних накладних, у яких ставиться підпис завідувача складу ОСОБА_6 , також у частині документів підпис ставила ОСОБА_8 .

В березні 2021 року працівниками ІНФОРМАЦІЯ_21 проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за висновками якого отримано припис про результати проведеної перевірки, в якому зокрема зазначено про виявлений факт завищених цін на засоби індивідуального захисту під час здійснення закупівель за прямим договорами.

Постачальників у яких здійснювалась закупівля товарів (в тому числі засобів індивідуального захисту) підбирала ОСОБА_8 , що повинно було здійснюватись з урахуванням моніторингу ринку цін.

Крім того, закупівлі, вид та кількість товарів визначаються на підставі службових записок завідувачів лабораторій Установи, в яких вони зазвичай вказують перелік необхідних засобів та кількість.

В подальшому вказані службові записки передаються ОСОБА_8 для здійснення закупівель.

ОСОБА_7 особисто жодного разу не приймала товар.

Відповідність, кількість та якість поставленого товару повинна проводитись завідувачем складу та ОСОБА_8 . Свідок ставить свої підписи після того як здійснюється поставка товару на склад, після чого ОСОБА_8 приносить накладу в якій директор ставить свій підпис.

Крім того до ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » направлено запит з метою отримання копій Положення про діяльність, накази про призначення, наказу про покладення обов`язків директора.

В ході досудового розслідування призначено судову товарознавчу експертизу з метою визначення ринкової вартості півмасок захисних медичних FFР3, респіраторів FFР3, масок тришарових медичних, засобу дезінфікуючого. Наразі виконання експертизи триває.

Крім того, з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування правопорушення виникла необхідність у встановленні обставин підбору контрагентів, підготовки та підписання договорів поставок засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів між ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », у продовж 2020 року.

Таким чином, з метою об`єктивного дослідження обставин правопорушення, а також проведення почеркознавчих експертиз виникла необхідність отримати тимчасовий доступ та вилучити оригінали документів, що перебувають у володінні ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », а саме:

-наказів про призначення на посади, покладання обов`язків, та у разі наявності звільнення ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , а також відомості про ознайомлення цих осіб з наказами та покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

-посадові обов`язки ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , а також відомості про ознайомлення цих осіб з покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

-наказів про покладення обов`язків на працівників ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » щодо проведення закупівель товару, зокрема засобів індивідуального захисту, моніторингу цін на вказаний товар, пошук найнижчої ціни, а також відомості про ознайомлення цих осіб з наказами та покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

- документи (листи, моніторинг цін, доповідні записки тощо), які підготовлені чи отримані перед закупівлею засобів індивідуального захисту у продовж 2020 року, зокрема документи якими підтверджуються необхідність закупівлі ЗІЗ (масок, респіраторів, півмасок захисних, дезінфікуючих засобів), за відповідними цінами, що відповідно до повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_5 , є завищеними у порівнянні з середньо ринковими цінами у аналогічний період часу;

- документи щодо створення тендерних комісій, розподілу обов`язків членів тендерних комісій, документи, що були підготовлені тендерними комісіями у період з 01.01.2020 по 31.12.2021, щодо закупівлі засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_22 , у володінні якої знаходиться інформація.

Документи до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, а саме документи (листи, моніторинг цін, доповідні записки тощо), які підготовлені чи отримані перед закупівлею засобів індивідуального захисту у продовж 2020 року, у ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », зокрема документи якими підтверджуються необхідність закупівлі ЗІЗ (масок, респіраторів, півмасок захисних, дезінфікуючих засобів), за відповідними цінами, що відповідно до повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_5 , є завищеними у порівнянні з середньо ринковими цінами у аналогічний період часу, зберігаються у службових осіб ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

В судове засідання слідча ОСОБА_3 не з`явилася, проте надала суду заяву, в якій просила провести розгляд клопотання за її відсутності на підставі обґрунтування, викладеного у клопотанні та з урахуванням доказів доданих до нього.

Представник ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не викликався відповідно до ч.2 ст.163 КПК України.

Перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно доч.1ст.159КПК України,тимчасовий доступдо речейі документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно приписів ч.5ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 6ст.163 КПК Українивстановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і перебувають у володінні ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також враховуючи неможливість отримати відомості, які містяться у зазначених документах, в інший спосіб, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає до часткового задоволення шляхом надання тимчасового доступу до вказаних вище документів з можливістю ознайомитись із ними та вилучити їх належним чином засвідченні копії, слідчий суддя вважає, що слідчим не надано належного обґрунтування необхідності вилучення оригіналів вказаних документів.

В своєму клопотанні слідчий не довів необхідність вилучення описаних документів та достатності підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів

Керуючись ст.ст.159, 163-164, 166 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12021250000000071 від 20.01.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України задовольнити частково.

Надати тимчасовий доступ старшому слідчому СУ ГУНП в Черкаській області капітану поліції ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_15 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_16 , старшому слідчому СУ ГУНП в Черкаській області капітану поліції ОСОБА_17 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_18 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_19 , старшому слідчому СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_20 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області підполковнику поліції ОСОБА_21 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_22 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області лейтенанту поліції ОСОБА_23 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області майору поліції ОСОБА_24 , слідчому СУ ГУНП в Черкаській області підполковнику поліції ОСОБА_25 , старшому слідчому СУ ГУНП в Черкаській області підполковнику поліції ОСОБА_26 до документів, що перебувають у володінні ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),що знаходитьсяза адресою: АДРЕСА_1 , зможливістю ознайомленняз нимита вилученняналежним чиномзасвідчених копійтаких документів, а саме:

-наказів про призначення на посади, покладання обов`язків, та у разі наявності звільнення ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , а також відомості про ознайомлення цих осіб з наказами та покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

-посадові обов`язки ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , а також відомості про ознайомлення цих осіб з покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

-наказів про покладення обов`язків на працівників ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » щодо проведення закупівель товару, зокрема засобів індивідуального захисту, моніторингу цін на вказаний товар, пошук найнижчої ціни, а також відомості про ознайомлення цих осіб з наказами та покладеними обов`язками, які діяли у період з 01.01.2020 по 31.12.2021;

- документи (листи, моніторинг цін, доповідні записки тощо), які підготовлені чи отримані перед закупівлею засобів індивідуального захисту у продовж 2020 року, зокрема документи якими підтверджуються необхідність закупівлі ЗІЗ (масок, респіраторів, півмасок захисних, дезінфікуючих засобів), за відповідними цінами, що відповідно до повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_5 , є завищеними у порівнянні з середньо ринковими цінами у аналогічний період часу;

- документи щодо створення тендерних комісій, розподілу обов`язків членів тендерних комісій, документи, що були підготовлені тендерними комісіями у період з 01.01.2020 по 31.12.2021, щодо закупівлі засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів.

Строк дії цієї ухвали становить два місяці з дня її винесення.

Володільцю речей роз`яснити наслідки невиконання даної ухвали, передбачені ст.166 КПК України.

Дві копії ухвали вручити учасникам кримінального провадження.

Ухвала оскарженнюне підлягаєі запереченняпроти неїможуть бутиподані підчас підготовчогопровадження всуді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення15.08.2023
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу112897148
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —711/5378/23

Ухвала від 15.08.2023

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Піковський В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні