Рішення
від 17.08.2023 по справі 420/20451/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/20451/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., за участю секретаря судового засідання Рижук В.І., представника позивача адвоката Фоміна А.І., представника відповідача Мунтяна Є.О., треті особи не з`явилися, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління ДПС в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ТОВ «Клініка Патлажана», третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області, про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області, яка полягає у непідготовці та неподанні до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення ОСОБА_1 сум помилково сплачених та зарахованих до державного бюджету грошових коштів у розмірі 900000,00 грн.;

- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області підготувати та подати до відповідного територіального органу Державної казначейської служби України висновок про повернення ОСОБА_1 сум помилково сплачених та зарахованих до державного бюджету грошових коштів у розмірі 900000 (дев`ятсот тисяч) гривень 00 копійок.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області протиправно відмовлено в підготовці подання про повернення помилково сплачених грошових зобов`язань, проігнорувавши те, що постановою слідчого з ОВС першого відділу розслідування у кримінальних провадженнях слідчого управління ФР ГУ ДФС в Одеській області Мамощук О.М. кримінальне провадження №32021160000000006 від 16.01.2021 щодо посадових осіб ТОВ «Клініка Патлажана» (код ЄДРПОУ 43079739), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України, закрито на підставі п.2 ст.284 КПК України, у зв`язку із відсутністю в діяннях складу кримінального правопорушення. Попри те, що саме за погашення можливої матеріальної шкоди по кримінальному провадженню №32021160000000006 від 16.01.2021 ТОВ «Клініка Патлажана» помилково сплачено кошти.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2021 року, прийнято до розгляду позовну заяву ОСОБА_1 до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області, про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання.

Ухвалою суду від 17.12.2021 року замінено відповідача на належного ГУ ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166), розгляд справи розпочато спочатку.

Ухвалою суду від 23.02.2022 року за клопотанням представника позивача залучено до участі у справі в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ТОВ «Клініка Патлажана» (код 43079739), учасникам справи встановлено процесуальні строки для обміну заявами по суті справи.

У зв`язку з неявкою до суду учасників справи з поважних причин підготовче судове засідання неодноразово відкладалося.

Ухвалою суду від 05.06.2023 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

У судове засідання, призначене на 07.08.2023 року на 10.00 годину, з`явилися представники позивача та відповідача. Повідомлені належним чином треті особи до суду не з`явилися, про причини неявки суд не сповістили, враховуючи думку представників сторін, суд ухвалив про розгляд справи за відсутності третіх осіб.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та просив їх задовольнити з наведених у позові підстав.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позову з підстав, викладених у відзиві на позов.

У відзиві на позовну заяву відповідач - ГУ ДПС в Одеській області зазначив про безпідставність вимог позивача, оскільки позивачем не надано жодних посилань та пояснень відносно рахунків, на які відповідно до квитанції № ПН1906 відраховано грошові кошти у розмірі 900 000 грн. на призначення платежу *; 101; НОМЕР_1 ; 160, 161, 21080600, суми стягнення з винних осіб за шкоду заподіяну державі (відшкодування збитків по кримінального провадження №32021160000000006 від 15.01.2021 року). Також відповідач у письмових поясненнях зазначив, що кошти в сумі 900 000 грн. надходили до бюджету саме від ТОВ «Клініка Патлажана» (код 43079739), а не від позивача по справі, а тому підстави для повернення позивачу вказаних коштів немає.

Третя особа ГУ ДКСУ в Одеській області у поданих до суду письмових поясненнях зауважила, що відповідно до Порядку № 787 та Порядку № 60 зможе здійснити повернення коштів позивачу тільки у разі надходження від ГУ ДПС в Одеській області вказаного у поясненнях висновку.

Третя особа ТОВ «Клініка Патлажана» у поданих до суду письмових поясненнях підтримала позовні вимоги ОСОБА_1 , вважаєючи, що помилково сплачені кошти підлягають поверненню позивачу.

Заслухавши вступне слово представників позивача та відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.

Судом встановлено, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області проводилось досудове розслідування по кримінальному провадженню по №32021160000000006 від 16.01.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

22 лютого 2021 року до завершення досудового розслідування директор ТОВ «Клініка Патлажана» ОСОБА_1 сплатив до державного бюджету України за ТОВ «Клініка Патлажана» грошові кошти у розмірі 900000 (дев`ятсот тисяч) гривень в рахунок погашення можливої матеріальної шкоди по кримінальному провадженню №32021160000000006 від 16.01.2021, що підтверджується квитанцією №ПН1906 від 22.02.2021.

31.05.2021 року постановою слідчого з ОВС першого відділу розслідування у кримінальних провадженнях слідчого управління ФР ГУ ДФС в Одеській області Мамощук О.М. кримінальне провадження №32021160000000006 від 16.01.2021 щодо посадових осіб ТОВ «Клініка Патлажана» (код ЄДРПОУ 43079739) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України, закрито на підставі п.2 ст.284 КПК України, у зв`язку із відсутністю в діяннях складу кримінального правопорушення, що підтверджується копією цієї постанови.

20.07.2021 року позивач звернувся до Приморської ДПІ ГУ ДПС в Одеській області, яке є структурним підрозділом ГУ ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166), з проханням підготувати та скерувати до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області подання (висновок) про повернення помилково сплачених грошових зобов`язань, які було перераховано до державного бюджету України в розмірі 900000 (дев`ятсот тисяч) гривень в рахунок погашення можливої матеріальної шкоди по кримінальному провадженню №32021160000000006 від 16.01.2021, згідно квитанції №ПН1906 від 22.02.2021 ОСОБА_1 .

20.08.2021 року позивачем отримана відповідь від слідчого з ОВС 1ВРКП СУ ФР ДФС в Одеській області, відповідно до якої вбачається, що звернення позивача до Приморської ДПІ ГУ ДПС в Одеській області було направлено листом ГУ ДПС в Одеській області від 10.08.2021 № 20043/5/15-32-20-02-09 до СУ ФР ДФС в Одеській області.

Зазначеною відповіддю слідчий з ОВС 1ВРКП СУ ФР ДФС в Одеській області Оксана Мамощук повідомила, що 31.05.2021 року кримінальне провадження №32021160000000006 від 16.01.2021 щодо посадових осіб ТОВ «Клініка Патлажана» (код ЄДРПОУ 43079739) закрито на підставі п.2 ст.284 КПК України.

Також повідомлено, що порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1650/24182.

У відповідності до Положення про Головне управління ДФС в Одеській, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 01.02.2019 №80, ГУ ДФС в Одеській області не вповноважене направляти до органів Державної казначейської служби подання про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

Також судом встановлено, що 01.09.2021 року позивач звернувся до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області із заявою про повернення помилково сплачених коштів.

06.10.2021 року листом №06-08/04-06/8156 у відповідь на заяву позивача від 01.09.2021 року Головне управління Державної казначейської служби повідомило, що механізм повернення коштів регламентовано Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787, із змінами (далі Порядок). Зокрема, відповідно до п.5 розділу І Порядку, у разі помилкового або надмірного зарахування платежів, повернення коштів може бути здійснено за поданням (висновком, повідомленням) органів, шо контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за судовим рішенням, яке набрало законної сили.

Позивач, не погодившись із вказаними діями відповідача, звернувся до суду із вказаним позовом.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп.14.1.115 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на дату звернення позивача до відповідача з заявою від 20.07.2021р.) надміру сплачені грошові зобов`язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Відповідно до пп.14.1.182 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України помилково сплачені грошові зобов`язання - суми коштів, які на певну дату надійшли до відповідного бюджету та/або на єдиний рахунок від юридичних осіб (їх філій, відділень, інших відокремлених підрозділів, що не мають статусу юридичної особи) або фізичних осіб (які мають статус суб`єктів підприємницької діяльності або не мають такого статусу), що не є платниками таких грошових зобов`язань, та у випадках, передбачених статтею 35-1 цього Кодексу.

Згідно з п.43.1, п.43.2 ст.43 Податкового кодексу України помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та ст.301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

Пунктами 43.3, 43.4 статті 43 Податкового кодексу України встановлено, що обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми. Платник «податків подає заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов`язання (податкового боргу) з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення готівковими коштами за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.

В силу вимог п.43.5 ст.43 Податкового кодексу України, контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані (п.43.6 ст.43 Податкового кодексу України).

Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 року № 787, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 року за № 1650/24182, затверджено Порядок повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів (далі за текстом Порядок № 787).

Відповідно до пункту 5 вказаного Порядку № 787 (зі змінами, в редакції, чинній на час виникнення спірних взаємовідносин) повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету або на єдиний рахунок (у разі його використання) податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів, перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до відповідних бюджетів через єдиний рахунок, здійснюється за поданням (висновком, повідомленням) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за судовим рішенням, яке набрало законної сили.

У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів (крім зборів та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи Державної податкової служби України (далі - органи ДПС) та органи Державної митної служби України (далі - органи Держмитслужби)) подання подається до відповідного головного управління Казначейства, Казначейства за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету або на єдиний рахунок (у разі його використання) податків, зборів, пені, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, та перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до відповідних бюджетів через єдиний рахунок, до Казначейства подається висновок відповідно до Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року № 60, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341.

Подання подається платником разом з його заявою про повернення коштів з бюджету та оригіналом або копією документа на переказ, або паперовою копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

Заява про повернення коштів з бюджету складається платником у довільній формі з обов`язковим зазначенням такої інформації: причина повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб`єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету - у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи у готівковій формі.

Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 затверджено Порядок інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені (далі за текстом - Порядок №60).

Зазначений порядок, зокрема, регламентує механізм інформаційного обміну між ДПС, територіальними органами ДПС та Казначейством і територіальними органами Казначейства у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені за платежами, контроль за справлянням яких покладено на ДПС.

Пунктом 1 розділу III Порядку №60 (у всіх редакції, що діяла на дату подання позивачем відповідної заяви про повернення помилково сплачених коштів) визначено, що повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються територіальним органом ДПС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу (далі - податкова декларація)), поданої до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Згідно з абз.1 п.4 розділу ІІІ Порядку №60, після надходження до територіального органу ДПС подана в електронній формі заява платника про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені автоматично після перевірки засобами антивірусного захисту інформації вноситься до Журналу опрацювання заяв на повернення, який ведеться засобами інформаційно-телекомунікаційної системи органів ДПС.

За змістом абз.2 п.4. розділу III Порядку №60, Інформація щодо заяви, поданої платником у паперовому вигляді, вноситься до Журналу опрацювання заяв на повернення (далі - «Журнал») працівником підрозділу, що виконує функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу.

Згідно з абз.11 п.4 розділу III Порядку №60, заява платника, внесена до Журналу, розглядається структурними підрозділами територіального органу ДПС, що виконують функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу та погашення боргу.

Згідно з п.5 Порядку №60, якщо за результатами розгляду заяви підрозділом територіального органу ДПС, що виконує функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу, встановлено правомірність повернення коштів, працівник цього підрозділу вносить до Журналу відмітку про правомірність повернення відповідної суми коштів.

У разі якщо за результатами розгляду заяви правомірність повернення коштів не встановлено, у строки, визначені абзацами другим-четвертим цього пункту, підрозділ територіального органу ДПС, що виконує функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу, готує та направляє платнику письмове повідомлення з відмовою у поверненні коштів із зазначенням причини такої відмови.

Як встановлено судом, позивачем протягом встановленого Порядком №60 строку у 1095 днів до органу ДПС подано заяву з проханням підготувати та скерувати до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області подання (висновок) про повернення помилково сплачених грошових зобов`язань в розмірі 900000,00 (дев`ятсот тисяч) гривень в рахунок погашення можливої матеріальної шкоди по кримінальному провадженню №32021160000000006 від 16.01.2021.

Втім відповідач не вчинив жодної з передбачених Порядком дій: ані щодо підготовки та направлення до органу ДКСУ відповідного подання (висновку) про повернення помилково сплачених грошових зобов`язань, ані щодо направлення платнику письмового повідомлення з відмовою в підготовці такого подання (висновку).

На вимогу суду надати докази повідомлення позивача про прийняте за результатами розгляду його заяви від 20.07.2021 року рішення, відповідач жодного доказу не надав, повідомивши про їх відсутність через сплив строку зберігання документів.

При цьому, суд зауважує, що позов подано до суду у жовтні 2021 року, тобто протягом трьох місяців з дня подання позивачем заяви до органу ДПС (20.07.2021р.), а отже відповідач був зобов`язаний забезпечити зберігання відповідних документів, що стосуються предмету спору, протягом часу розгляду справи в суді.

При цьому, позивач заперечував отримання будь-яких документів від контролюючого органу щодо розгляду його заяви, окрім як листа слідчого з ОВС 1ВРКП СУ ФР ДФС в Одеській області від 20.08.2021 року.

З наведеного випливає, що заява, яка подавалася позивачем 20.07.2021р. до органів ДПС, відповідачем не розглядалася, дії, передбачені Порядком №60 не вчинялися. Доказів на спростування зазначеного відповідачем не надано.

Враховуючи наведене, суд доходить висновку про бездіяльність відповідача щодо розгляду заяви позивача від 20.07.2021 року.

Враховуючи, що відповідач заяву, яка подавались позивачем 20.07.2021, по суті не розглянув, дії, передбачені Порядком №60 не вчинив, суд вважає, що належним способом захисту порушеного права позивача, з урахуванням викладеного вище висновку суду, буде задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправною бездіяльності Головного управління ДПС в Одеській області, яка полягає у не розгляді у встановленому законом порядку заяви ОСОБА_1 від 20.07.2021 року про повернення помилково сплачених грошових коштів та зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області розглянути в порядку ст.43 Податкового кодексу України заяву ОСОБА_1 від 20.07.2021 року про повернення помилково сплачених грошових коштів.

Підстав для задоволення вимоги позивача про зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області підготувати та подати до відповідного територіального органу Державної казначейської служби України висновок про повернення ОСОБА_1 сум помилково сплачених та зарахованих до державного бюджету грошових коштів у розмірі 900000 гривень суд не вбачає через наявність у відповідача дискреційних повноважень щодо вирішення заяви позивача, яка по суті відповідачем розглянута не була.

Доводи відповідача у письмових поясненнях про те, що грошові кошти у сумі 900000 грн. були сплачені до бюджету від імені юридичної особи - ТОВ «Клініка Патлажана» (код ЄДРПОУ 43079739), а тому саме остання має право на подання відповідної заяви, суд до уваги не бере, оскільки, як наголошено судом вище, заява ОСОБА_1 взагалі не була розглянута відповідачем, і такі доводи відповідач не наводив у відповідь на заяву позивача.

Відповідно до ч.1 та 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, оцінивши надані сторонами докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про часткове задоволення позову.

Згідно ч.3 ст.139 КАСУ при частковому задоволенні позову суд покладає судові витрати на сторони пропорційно до задоволених позовних вимог, а тому стягує за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача половину сплачених судових витрат 908 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 262, 293 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 , р.н.о.к.п.п. НОМЕР_2 ) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул.Семінарська, 5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області, яка полягає у не розгляді у встановленому законом порядку заяви ОСОБА_1 від 20.07.2021 року про повернення помилково сплачених грошових коштів.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області розглянути в порядку ст.43 Податкового кодексу України заяву ОСОБА_1 від 20.07.2021 року про повернення помилково сплачених грошових коштів.

У задоволенні решти позову відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 908 грн. (дев`ятсот вісім гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складено судом 17.08.2023 року.

Суддя: В.В.Андрухів

Треті особи:

1.ТОВ «Клініка Патлажана» (адреса: вул.Фонтанська дорога, буд.91, м.Одеса, 65016, код ЄДРПОУ 43079739)

2.Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області (адреса: вул.Садова, буд.1-А, м.Одеса, 65023, код ЄДРПОУ 37607526).

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.08.2023
Оприлюднено21.08.2023
Номер документу112907434
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/20451/21

Ухвала від 14.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 27.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 24.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Постанова від 24.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні