ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128
УХВАЛА
15.08.2023 Справа № 914/70/22
Господарський суд Львівської області у складі судді Морозюка А.Я.,
за участю секретаря Кучинської О.Д.
розглянувши у судовому засіданні справу за заявою Приватного підприємства Алекс, с. Стрілковичі Самбірського району Львівської області
про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293)
за участю представників кредиторів:
ПП Алекс: не з`явився
ДПСУ в особі ГУ ДПС у Львівській області: Підгайний О.І. - головний державний інспектор
від боржника: не з`явився
розпорядник майна: Плесканка О.В. арбітражний керуючий
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство Алекс звернулось до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293) в порядку норм Кодексу України з процедур банкрутства.
Ухвалою суду від 31.01.2022 р. (після усунення кредитором недоліків на виконання ухвали суду від 11.01.2022 р. про залишення заяви без руху) заяву прийнято до розгляду; підготовче засідання суду призначено на 14.02.2022 р.
Ухвалою суду від 14.02.2022 р. відкрито провадження у справі про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства; визнано вимоги кредитора - Приватного підприємства Алекс - в розмірі 186 709 грн. 00 коп. основного боргу та 24 810 грн. 00 коп. - судового збору; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Плесканку Олега Володимировича; попереднє засідання суду призначено на 19.04.2022 р.
Оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства оприлюднено на офіційному веб-порталі судової влади України 15.02.2022 р. за №68456.
18.04.2022 від розпорядника майна на електронну адресу суду надійшов звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 18.04.2022 р. №18-2/04/22 з додатками.
Ухвалою суду від 19.04.2022 р. продовжено строк проведення попереднього засідання суду; попереднє засідання суду відкладено на 31.05.2022 р.
Ухвалою суду від 20.04.2022 р. клопотання арбітражного керуючого Плесканки Олега Володимировича №18-1/04/22 від 18.04.2022 р. задоволено; ухвалено сплатити арбітражному керуючому Плесканці Олегу Володимировичу частину основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна у справі №914/70/22 про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства за період з 14.02.2022 р. по 14.04.2022 р. в розмірі 39 000 грн. 00 коп., за рахунок коштів, авансованих кредитором - Приватним підприємством Алекс на депозитний рахунок Господарського суду Львівської області, згідно платіжного доручення №15 від 24.01.2022 р.
Ухвалою суду від 25.05.2022 клопотання арбітражного керуючого Плесканки Олега Володимировича №20-2/05/22 від 20.05.2022 р. задоволено; ухвалено сплатити арбітражному керуючому Плесканці Олегу Володимировичу частину основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна у справі №914/70/22 про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства за період з 15.04.2022 р. по 15.05.2022 р. в розмірі 19 500 грн. 00 коп., за рахунок коштів, авансованих кредитором - Приватним підприємством Алекс на депозитний рахунок Господарського суду Львівської області, згідно платіжного доручення №15 від 24.01.2022 р.
30.05.2022 р. розпорядник майна подав суду звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 30.05.2020 р. №30-1/05/22 з додатками.
Ухвалою суду від 31.05.2022 р. визначено розмір та перелік визнаних судом вимог кредиторів на загальну суму 211 519 грн. 00 коп., що підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства, а саме: Приватного підприємства Алекс в розмірі 211 519 грн. 00 коп. (в т.ч. 24 810 грн. 00 коп. судового збору); підсумкове засідання суду призначено на 12.07.2022 р.
В судовому засіданні 31.05.2022 р., що відбулося після попереднього засідання суду, розглянуто заяву ДПСУ в особі Головного управління ДПС у Львівській області про кредиторські вимоги до боржника на суму 11 560 128,34 грн., за результатами розгляду якої винесено ухвалу про їх визнання (ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 10.08.2022, серед іншого, прийнято відмову ПП Алекс від апеляційної скарги на ухвалу Господарського суду Львівської області від 31.05.2022 р., та закрито апеляційне провадження).
12.07.2022 розпорядник майна подав суду звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 12.07.2022 р. №12-2/07/22 (з додатками), та клопотання від 12.07.2022 №12-1/07/22, в якому просить продовжити строк процедури розпорядження майном у справі № 914/70/22 про банкрутство Самбірського ВУВКГ.
Ухвалою суду від 12.07.2022 продовжено строки процедури розпорядження майном боржника та дії мораторію на задоволення вимог кредиторів; підсумкове засідання суду відкладено на 04.10.2022 р.
04.10.2022 розпорядник майна подав суду звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 12.07.2022 №12-02/07/22.
Ухвалою суду від 04.10.2022, врахувавши клопотання розпорядника майна про відкладення розгляду справи для надання можливості встановлення фінансового стану боржника і з`ясування можливості введення процедури санації, підсумкове засідання суду відкладено на 01.11.2022 р.
31.10.2022 розпорядник майна подав суду звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 31.10.2022 р. №31-1/10/22 (з додатками), в якому зазначив, зокрема, що боржник є єдиним підприємством на території м. Самбора, що надає послуги з водопостачання і водовідведення, а також великим платником податків та роботодавцем на території м. Самбора, у зв`язку з чим необхідно вжити всіх заходів для запобігання банкрутства такого підприємства. Також у звіті зазначено, що для вирішення питання про можливість проведення процедури санації боржника розпорядником майна разом з боржником проведено інвентаризацію майна боржника, а також з Тернопільським відділенням Київського НДІСЕ укладено договір на проведення судово-економічної експертизи, з метою проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника.
Ухвалою суду від 01.11.2022 р. підсумкове засідання суду відкладено на 07.02.2023 р.
06.02.2023 р. розпорядник майна подав на електронну адресу суду звіт про здійснення процедури розпорядження майном від 06.02.2023 р. №06-1/02/23, в якому зазначено, зокрема, що у зв`язку з обмеженнями, введеними через військовий стан та постійні планові та позапланові відключення електроенергії, діяльність арбітражного керуючого суттєво ускладнена. Експертною установою повідомлено про неможливість дотримання попередньо обговорених строків через постійні відключення електроенергії, у зв`язку з чим просить суд відкласти розгляд справи та надати можливість зібрати всі необхідні документи для розгляду питання про можливість переходу до процедури санації боржника.
Ухвалою суду від 07.02.2023 підсумкове засідання суду відкладено на 28.03.2023 р. Ухвалою суду від 28.03.2023, врахувавши клопотання розпорядника майна, підсумкове засідання суду відкладено на 23.05.2023.
23.05.2023 розпорядник майна подав суду звіт від 23.05.2023 №23-1/05/23 про проведення процедури розпорядження майном з додатками.
До звіту додано Висновок експерта за результатами проведення судово-економічної експертизи від 24.03.2023 №845/22-22; лист Виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області від 22.05.2023 №П-1225/2-17, яким у відповідь на звернення розпорядника майна (лист від 28.04.2023 №28-1/04/23) щодо процедури санації Самбірського ВУВКГ повідомив, що це питання буде розглядатися на черговій сесії, яка відбудеться орієнтовно в другій половині червня 2023 року; лист Департаменту комунальних послуг та комунального обслуговування Міністерства розвитку громад та територій України від 08.09.2022 №8/11/3037-22 згідно якого основний тип послуги Самбірського ВУВКГ централізоване водопостачання, централізоване водовідведення.
Ухвалою суду від 23.05.2023 підсумкове засідання суду відкладено на 15.08.2023.
16.06.2023 на адресу суду від ДПСУ в особі Головного управління ДПС у Львівській області надійшла заява про кредиторські вимоги до боржника на суму 5 760 985,87 грн., яку ухвалою суду від 21.06.2023 прийнято до розгляду, розгляд заяви призначено в судовому засіданні на 15.08.2023.
08.08.2023 розпорядник майна подав суду клопотання від 08.08.2023 №08-1/08/23 в якому просив затвердити схвалений зборами кредиторів План санації Самбірського ВУВКГ від 04.08.2023 р. № 04-1/08/23 і постановити ухвалу про введення процедури санації; Призначити керуючим санацією Самбірського ВУВКГ, арбітражного керуючого Плесканку Олега Володимировича; Встановити арбітражному керуючому основну грошову винагороду за виконання ним повноважень керуючого санацією - чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. До клопотання додано протокол № 1 голосування першого класу кредиторів, протокол № 2 голосування 4 класу кредиторів, протокол № 3 зборів кредиторів, План санації від 04.08.2023 р. № 04-1/08/23.
В судовому засіданні 15.08.2023 розглянуто заяву ДПСУ в особі Головного управління ДПС у Львівській області про кредиторські вимоги на суму 5 760 985,87 грн., за результатами розгляду якої винесено ухвалу про їх визнання.
В судовому засіданні 15.08.2023 р. розпорядник майна надав пояснення по плану санації до доданих до нього матеріалах, підтримав клопотання про затвердження плану санації Самбірського ВУВКГ і постановлення ухвали про введення процедури санації, та призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Плесканку О.В., встановлення керуючому санацією чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожен місяць.
Представник кредитора (ДПСУ в особі ГУ ДПС у Львівській області) заперечив проти плану санації і введення процедури санації, оскільки план санації передбачає часткове списання заборгованості перед державою у значній сумі. Просить відмовити у затвердженні плану санації і введенні процедури санації.
Представник кредитора (ПП Алекс) та представник боржника в судове засідання не з`явилися, причин неявки не повідомили.
Розглянувши клопотання розпорядника майна про затвердження плану санації та введення процедури санації Самбірського ВУВКГ, дослідивши план санації та матеріали справи в цілому, суд зазначає наступне.
Частиною 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення, в т.ч. про схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.
До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Процедура санації боржника врегульована Розділом 3 Книги 3 Кодексу України з процедур банкрутства.
Зокрема, згідно ч. 1 ст. 50 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд затверджує схвалений план санації боржника і постановляє ухвалу про введення процедури санації. Під санацією розуміється система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнанню боржника банкрутом та його ліквідації, спрямованих на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом реструктуризації підприємства, боргів і активів та/або зміни організаційно-правової та виробничої структури боржника.
Частинами 1, 2 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у плані санації обов`язково зазначається розмір вимог кожного класу кредиторів, які були б задоволені у разі введення процедури ліквідації боржника.
План санації може бути змінений у порядку, встановленому для його затвердження.
План санації має містити заходи щодо відновлення платоспроможності боржника.
План санації має передбачати строк відновлення платоспроможності боржника. Платоспроможність вважається відновленою за умови погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів.
План санації обов`язково повинен передбачати забезпечення погашення заборгованості боржника з виплати заробітної плати.
Заходами щодо відновлення платоспроможності боржника, які містить план санації, можуть бути: реструктуризація підприємства; перепрофілювання виробництва; закриття нерентабельних виробництв; відстрочення, розстрочення або прощення боргу чи його частини; виконання зобов`язання боржника третіми особами; задоволення вимог кредиторів в інший спосіб, що не суперечить цьому Кодексу; ліквідація дебіторської заборгованості; реструктуризація активів боржника відповідно до вимог цього Кодексу; продаж частини майна боржника; виконання зобов`язань боржника власником боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань; відчуження майна та погашення вимог кредиторів шляхом заміщення активів; звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації; одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з планом санації, що відшкодовується відповідно до вимог цього Кодексу позачергово за рахунок продажу майна боржника; одержання позик та кредитів, придбання товарів у кредит; інші заходи з відновлення платоспроможності боржника.
Порядок схвалення плану санації боржника кредиторами врегульовано в частинах 1-5 статті 52 Кодексу України з процедур банкрутства.
Згідно ч. 6 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства план санації та протоколи голосування кожного класу кредиторів подаються розпорядником майна до господарського суду протягом одного робочого дня після проведення голосування.
Відповідно до ч. 7 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд постановляє ухвалу про затвердження плану санації боржника, якщо: план санації схвалений всіма класами конкурсних кредиторів, розмір та/або порядок задоволення вимог яких змінені планом санації порівняно з умовами, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації; план санації схвалений класом забезпечених кредиторів; розмір задоволених вимог кредиторів, які проголосували проти схвалення плану санації, не буде меншим у процедурі санації, ніж розмір вимог, який був би задоволений у разі введення процедури ліквідації.
В клопотанні від 08.08.2023 №08-1/08/23 розпорядник майна просить суд, зокрема, затвердити план санації, ввести процедуру санації, призначити керуючим санацією арбітражного керуючого Плесканку О.В.
Як вбачається з матеріалів справи, розпорядником майна 07.08.2023 проведено голосування класів кредиторів щодо схвалення плану санації (протокол № 1 голосування 1 класу кредиторів та протокол № 2 голосування 4 класу кредиторів, додаються), та збори кредиторів на яких прийнято рішення, оформлене протоколом №3 від 07.08.2023, зокрема: схвалити план санації Самбірського ВУВКГ від 04.08.2023 р. 04-1/08/23; звернутися до Господарського суду Львівської області з клопотанням про затвердження схваленого плану санації і введення процедури санації; Звернутися до Господарського суду Львівської області з клопотанням про призначення керуючим санацією Самбірського ВУВКГ, арбітражного керуючого Плесканку Олега Володимировича; Встановити арбітражному керуючому основну грошову винагороду за виконання ним повноважень керуючого санацією - чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Згідно протоколу №3 на зборах кредиторів були присутні представник кредитора ПП "Алекс" (186 голосів), представник кредитора ДПСУ в особі ГУ ДПС у Львівській області (з правом дорадчого голосу) та розпорядник майна.
Під час зборів кредиторів виступив розпорядник майна, який щодо заперечень ГУ ДПС у Львівській області проти затвердження плану санації Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства вказуючи на абз. 3 ч. 3 ст. 52 КУзПБ, зазначив, що вказана норма є імперативною та не передбачає розсуду кредиторів. Окрім того в санації не підлягає погашенню шоста черга вимог кредиторів неустойка, а тому така також підлягає списанню в разі виконання плану санації.
Як вбачається з наданого суду плану санації боржника, затвердженого вказаним вище рішенням зборів кредиторів, метою плану санації є відновлення платоспроможності боржника, шляхом забезпечення максимально якісного погашення кредиторської заборгованості, покриття поточних збитків та усунення причин їх виникнення, скорочення всіх видів заборгованості із одночасним збереженням підприємства та робочих місць.
Планом санації передбачаються наступні основні заходи з відновлення платоспроможності боржника:
- Відстрочення виконання боргових зобов`язань;
- Зобов`язання власника боржника Самбірської міської ради щодо забезпечення встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для Самбірського ВУВКГ, з урахуванням планованого прибутку у розмірі 4 відсотків повної планової собівартості послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (відповідно до п. 16 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, який затверджений постановою КМУ від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги») та на випадок неналежного виконання Самбірським ВУВКГ своїх зобов`язань за планом санації передбачати в щорічному бюджеті суму коштів, яка буде необхідною для виконання плану санації Самбірського ВУВКГ на відповідний календарний рік.;
- Розстрочення виконання боргових зобов`язань підприємства;
- Ліквідація дебіторської заборгованості;
- Прощення (списання) частини боргів.
Так, зокрема: згідно п 5.2.1. "Зобов`язання засновника з виконання зобов`язань боржника", при врахуванні прибутку у розмірі 4%, відповідно до Порядку затвердженого постановою КМУ №869, сума щомісячного доходу підприємства збільшиться на 2 137 034,28 х 4%=85481.37грн. Таким чином, Самбірське ВУВКГ зможе відновити платоспроможність, щодо погашення боргів при умові затвердження тарифів на водовідведення та водопостачання Самбірською міською радою з врахуванням рентабельності, яка б давала можливість Самбірському ВУВКГ отримувати прибуток та забезпечувати покриття всіх витрат та ризиків.
Окрім того Самбірською міською радою гарантовано оплату коштів згідно цього плану санації навіть у випадку не можливості оплатити такі боржником, що дає підстави вважати, що даний план санації буде виконано, а боржник відновить свою діяльність.
Згідно п. 5.2.2. "Відстрочення виконання боргових зобов`язань", першим кроком щодо реалізації Плану санації боржника є надання боржнику відстрочення виконання боргових зобов`язань, які включені розпорядником майна боржника до цього плану санації, строком погашення з 01.10.2023 року, оскільки одночасне погашення грошових вимог всіх черг неможливо в силу відсутності необхідного розміру грошових коштів.
Згідно п. 5.2.3."Розстрочення виконання боргових зобов`язань", розстрочення виконання грошових зобов`язань боржника перед кредиторами, яке передбачається у період з 2023 по 2032 роки, дозволить боржнику одночасно проводити господарську діяльність та здійснювати періодичне погашення такої заборгованості, що буде мати наслідком успішне виконання плану санації з подальшим збереженням боржника, як успішного суб`єкта господарювання та великого платника податків.
Згідно п. 5.2.4. "Ліквідація дебіторської заборгованості", за результатом вжиття заходів з ліквідації дебіторської заборгованості, які включають в себе претензійно-позовну діяльність, очікується отримати грошові кошти у розмірі 4 194 158,46 грн.
Згідно п. 5.2.5. "Прощення (списання) частини боргів":
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 51 КУзПБ одним із заходів щодо відновлення платоспроможності є прощення боргу або його частини.
Загальний розмір грошових вимог кредиторів, пов`язаних із штрафними санкціями, що підлягає прощенню на підставі ст.47 Кодексу України з процедур банкрутства дорівнює 1 608 029,99 грн.
Абзац 3 ч. 3 ст. 52 КУзПБ передбачено, що у разі якщо план санації передбачає розстрочення чи відстрочення або прощення (списання) боргів із сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) чи їх частини, план санації вважається схваленим органом стягнення в частині задоволення вимог з податків, зборів (обов`язкових платежів) на умовах плану санації без необхідності голосування органом стягнення. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації, визнається безнадійним та списується, а податковий борг, який виник пізніше, розстрочується (відстрочується) або списується на умовах плану санації, які повинні бути не гіршими, ніж умови задоволення вимог кредиторів, які голосували за схвалення плану санації, а також розмір та порядок задоволення вимог, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації.
Відповідно визнанню безнадійною та списанню підлягає 6 911 301,72 грн. основного боргу, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації.
Також планом санації передбачено, що погашення вимог кредиторів здійснюватиметься у порядку черговості, встановленої статтею 64 КУзПБ, за рахунок грошових коштів боржника та грошових коштів, отриманих від ведення поточної господарської діяльності, від вжиття заходів по ліквідації дебіторської заборгованості, а також від засновника.
Зокрема, вимоги першої черги в розмірі 35 140,00 грн. будуть погашені у строк не пізніше 31 грудня 2023 року, вимоги третьої черги в розмірі 8 801 785,5 грн. у строк з 2023-2032 роки, вимоги четвертої черги в розмірі 186 709,00 грн. 2032 році. Вимоги по заробітній платі відсутні.
Погашення боргу перед кредиторами буде відбуватися в кінці кожного кварталу у сумі 85000 х 3 = 255 000 грн., тобто перший платіж кредиторам повинен надійти не пізніше 31.12.23 р., а наступні не пізніше відповідного останнього дня місяця в якому закінчується квартал. Детальний графік погашення кредиторських вимог додається.
Строк здійснити погашення боргів боржника перед кредиторами визначено (орієнтовно) на 110 місяців.
Окрім цього за результатами аналізу фінансово-господарської, інвестиційної діяльності боржника, його становища на ринках (розділ 4 п. 4.4. плану санації) встановлено, що у випадку введення ліквідаційної процедури, господарська діяльність боржника завершується, а задоволення вимог кредиторів відбуватиметься за рахунок реалізації майна боржника. Згідно оцінки проведеної ПП «Оціночна компанія «Апекс» вартість всіх активів боржника, що відображені в акті інвентаризації становить 4 504 099 грн. Також на рахунках боржника рахуються грошові кошти у розмірі 2 257,1 тис. грн. За результатами проведених розпорядником майна розрахунків, у випадку застосування до боржника ліквідаційної процедури, максимальний розмір задоволених вимог складатиме 6 519 999 грн., тоді як станом на 01.05.23 р. борг перед кредиторами буде становити 17 542 963,21 грн. При цьому у боржника за кожен місяць нараховується орієнтовно 300 000 грн. ПДВ, що за травень-серпень складе орієнтовно 1 200 000 грн. і такий борг буде погашений після затвердження цього плану санації з коштів, що знаходяться на рахунку боржника.
Згідно наявного в матеріалах справи Висновку експерта за результатами проведення судово-економічної експертизи від 24.03.2023 №845/22-22 (виконаний Тернопільським відділенням Київського НДІСЕ МЮУ) для Самбірського ВУВКГ доцільніше провести процедуру санації, ніж процедуру ліквідації, оскільки в процедурі ліквідації вимоги кредиторів можуть бути погашені в сумі 6 520,20 тис. грн., а у процедурі санації 8 812,2 тис. грн.
Таким чином, враховуючи, що рішення про введення процедури санації прийняте зборами кредиторів відповідно до наданих статтею 48 КУзПБ повноважень та з дотриманням вимог статті 52 Кодексу, умови схваленого зборами кредиторів плану санації Самбірського ВУВКГ відповідають вимогам статті 51 КУзПБ, суд дійшов висновку про наявність ознак, які свідчать про можливість оздоровлення фінансово-господарського становища боржника та задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів, тобто здійснення заходів відновлення платоспроможності підприємства боржника.
За таких обставин, суд вважає за доцільне припинити процедуру розпорядження майном боржника, ввести процедуру санації Самбірського ВУВКГ та затвердити схвалений зборами кредиторів план санації боржника.
Згідно ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень керуючого санацією призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.
Судом встановлено, що зборами кредиторів погоджено кандидатуру арбітражного керуючого Плесканки О.В. для призначення керуючим санацією (протокол №3 зборів кредиторів від 07.08.2023).
Арбітражний керуючий Плесканка О.В. у поданому суду клопотанні від 08.08.2023 №08-1/08/23 просив призначити його керуючим санацією Самбірського ВУВКГ, яке підтримав в судовому засіданні.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Плесканку О.В.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень керуючого санацією встановлюється зборами кредиторів під час схвалення плану санації і не може бути меншим за чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Протоколом №3 зборів кредиторів від 07.08.2023 вирішено встановити керуючому санацією основну грошову винагороду за виконання повноважень керуючого санацією у сумі чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожен місяць виконання повноважень.
На підставі наведеного, суд дійшов висновку встановити керуючому санацією основну грошову винагороду за виконання повноважень керуючого санацією у сумі чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожен місяць виконання повноважень.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 12, 28, 30, 48, 50-52 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 12, 232 ГПК України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Процедуру розпорядження майном Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293) та повноваження розпорядника майна - арбітражного керуючого Плесканки Олега Володимировича - припинити.
2.Затвердити план санації Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293), в редакції схваленій зборами кредиторів 07.08.2023 р.
3. Ввести процедуру санації Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293).
4. Керуючим санацією у справі призначити арбітражного керуючого Плесканку Олега Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1779 від 21.12.2016 р.; адреса: 79038, м. Львів, А/С9859).
5. Встановити арбітражному керуючому Плесканці Олегу Володимировичу грошову винагороду у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень керуючого санацією у справі про банкрутство Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293).
6.Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про введення процедури санації Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (81400, м. Самбір, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 59А, ідентифікаційний код 05514293).
7. Зобов`язати керуючого санацією: 1) здійснювати процедуру санації в порядку, встановленому Кодексом України з процедур банкрутства; 2) щокварталу надавати суду та комітету кредиторів звіт про виконання плану санації; 3) за 15 днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для припинення процедури санації подати зборам кредиторів письмовий звіт і повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів.
8. Копію ухвали надіслати кредиторам, боржнику, керуючому санацією, державному реєстратору.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття, і може бути оскаржена в порядку та строки передбачені ст. 256, ст. 257 ГПК України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.
Повний текст ухвали складено та підписано 21.08.2023 р.
Суддя Морозюк А.Я.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2023 |
Оприлюднено | 23.08.2023 |
Номер документу | 112937763 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні