Рішення
від 09.08.2023 по справі 754/1787/20
ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Номер провадження 2/754/24/23

Справа №754/1787/20

РІШЕННЯ

Іменем України

09 серпня 2023 року Деснянський районний суд м. Києва в складі:

головуючого судді: Таран Н.Г.

секретаря судового засідання: Довгань Г.А.

розглянувши у загальному позовному провадженні в залі суду м. Києва цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Житлово-будівельного кооперативу «АВТОТРАНСПОРТНИК-5», про визнання дій з неналежного утримання внутрішньо будинкової системи центрального опалення незаконними та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до Деснянського районного суду м. Києва з позовом до ЖБК «Автотранспортник-5» про визнання дій неналежного утримання внутрішньо будинкової системи центрального опалення незаконними та зобов`язання вчинити дії. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач є власником квартири за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстрована та проживає в цій квартирі. Житловий будинок в якому знаходиться її квартира перебуває на утриманні та експлуатаційному обслуговуванні житлово-будівельного кооперативу «Автотранспортник-5», головою правління якого є ОСОБА_2 . Позивачка є членом вказаного житлово-будівельного кооперативу. У 2018 році інспекцією Держенергонагляду було встановлено порушення вимог законодавства суб`єктом господарювання ЖБК «Автотранспортник-5» щодо правил технічної експлуатації теплових установок (Додаток 5). А саме: відсутність проектно-технічної документації на вузол теплового вводу системи опалення та гарячого водопостачання, принципових схем, контрольно-вимірювальних приладів. Згідно з актом комісії про проведення обстеження системи теплопостачання та причини виникнення підвищеного шуму у внутрішньобудинковій системі опалення у АДРЕСА_1 від 02.04.2018 проект на вузол теплового вводу комісії наданий не був (додаток 6). Згідно з листом надісланим позивачу Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (додаток 7) голові правління ЖБК «Автотранспортник-5» ОСОБА_2 було рекомендовано відновити проектну схему внутрішньобудинкової системи централізованого опалення. Станом на 09.12.2019 дане питання було не вирішеним. Таким чином позивач звертає увагу суду на те, що у їхньому будинку ЖБК «Автотранспортник-5» провів роботи з реконструкції теплопункту у 2017 році. Роботи з реконструкції теплопункту проводились при відсутності проектної схеми внутрішньобудинкової системи центрального опалення. Після проведення зазначених реконструкцій, у її квартирі, яка знаходиться найближче з усіх до теплового пункту, з`явився шум. Протягом 2017 проводились інструментальні дослідження шумового навантаження, які встановили перевищення допустимих рівнів шуму (додаток 8, 9). Також 20 листопада 2019 року ДУ «Київський МЛЦ МОЗ України» було проведено дослідження шумового навантаження та складено Протокол (додаток 10), за яким встановлено перевищення допустимих рівнів шуму в квартирі позивачки, які спричиненні технологічним обладнанням (рамкою розподілення тепла системи центрального опалення, на яку було встановлено регулятор підпору під час реконструкції теплопункту у 2017 році). На результат звернень позивачки на наявність шуму в квартирі листом Департаменту Хитлово-Комунальної інфраструктури від 08.01.2019, голові правління ЖБК «Автотранспортник-5» ОСОБА_2 було надіслано припис виконати рекомендації, які надавались під час обстежень внутрішньобудинкової системи опалення будинку та перевірити відповідність встановлених регуляторів у двох підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів у двох вузлах управління центрального опалення будинку АДРЕСА_1 (додаток 11) . На звернення позивачки листом Департаменту ЖК Інфраструктури від 09.12.2019 позивачці було повідомлено, що перевірка системи опалення відповідності проектної схеми будинку головою правління ЖБК «Автотраспортник-5» ОСОБА_2 не виконано (додаток 7).Таким чином, шум у квартирі позивачки постійно змінюється і за останніми показниками (додаток 10) - перевищує допустиму норму. На її письмові запити (додаток 12) голові правління ЖБК «Автотранспортник-5» ОСОБА_2 надати позивачці, як члену затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 № 1189 визначено, що самовільне втручання в діючі системи теплопостачання та теплоспоживання забороняється. Відповідно до п. 2.8.3 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій від 17.05.2005, теплові пункти і вузли повинні бути забезпечені технічними паспортами на обладнання, журналами щодо записів параметрів та дефектів, які виникають під час роботи обладнання. Відповідно до п. 2.8.4. вказаних правил у період підготовки житлового фонду до роботи в зимових умовах організовується підготовка (відновлення) схем внутрішньобудинкових систем центрального опалення. Згідно з 5.1.5. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій від 17.05.2005 скарги і зауваження на несправності та недоліки в роботі системи опалення (недогрів, перегрів, шум від роботи устаткування тощо) заносять у спеціальний журнал, у якому повинна бути інформація щодо їх усунення. Таким чином відповідач в особі його голови та правління, обов`язки щодо утримання внутрішньобудинкової системи опалення не виконує сумлінно, порушує вимоги законодавства з утримання житлових будинків, не надає документацію, яка підтверджує законність встановлення регуляторів підпору тиску, що призвело до порушення прав позивача, як члена кооперативу та мешканки квартири АДРЕСА_1 та стало приводом для звернення з даним позовом до суду.

Ухвалою суду від 18.02.2020 року позовну заяву залишено без руху та надано час для усунення недоліків.

25.02.2020 на адресу суду надійшла заява позивача про усунення недоліків у позовній заяві, разом з зміненою позовною заявою в якій позивач просила, зобов`язати відповідача вчинити дії щодо перевірки відповідності встановлених регуляторів підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів; витребувати у відповідача оригінали письмових доказів, доданих до справи як додатки 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 або їх належним чином засвідчені копії.

Ухвалою суду від 28.02.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін по справі.

28.04.2020 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача повідомив, що вважає позовні вимоги необгрунтованими, безпідставними та такими що не підлягають задоволенню, з наступних підстав, а саме: для утримання внутрішньобудинкової системи центрального опалення житлового будинку за адресою АДРЕСА_1 , ЖБК «Автотранспортник-5» керується Законом України «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правилами надання послуг з центрального опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, Типовим переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 529, Правилами користування тепловою енергією, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 № 1198 та іншими законодавчими документами. Обслуговування системи центрального опалення будинку здійснюється двома виконавцями послуг, а саме: КП «Київтеплоенерго» на підставі договору № 0320021 від 21.11.2018 про співпрацю під час надання послуг з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води і розмежування відповідальності з ЖБК «Автотранспортник-5» та типовим договором про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води населенню безпосередньо з кожним власником житлового приміщення (споживачем); ТОВ «Вдомалад» на підставі договору № 12/19 від 01.01.2019 про надання комплексних послуг з додатками та додатковою угодою № 1 від 01.02.2020. виконання цих послуг, в тому числі по обслуговуванню системи централізованого опалення, виконавцями послуг здійснюється щомісяця та підтверджується відомостями показників будинкових лічильників і актами виконаних робіт. З початком опалювального сезону 2016 - 2017 мешканці перших поверхів квартир будинку стали звертатися до голови ЖБК «Автотранспортник-5» щодо підвищеного шуму в кімнатах, який відчувався від вузлів системи центрального опалення будинку. Спеціалістами РТМ «Троєщина», ТОВ «Аврора-Терм» було зафіксовано розбалансування системи теплопостачання (на опалення) за рахунок додаткового навантаження системи опалення, збільшення об`єму води в системі створило додаткові навантаження на прокачування води. Також виявлено відсутність регуляторів підпору внутрішньої системи теплопостачання будинку, які повинні виконувати функції клапанів підпору систем. ТОВ «Аврора Терм» було підтверджено, що система центрального опалення в 1-му і 2-му під`їздах працює не в відповідному робочому режимі, так як запірна арматура на зворотньому трубопроводі, діаметром 50 мм., не є регулюючою (фланцева шарова засувка Ду50), що є порушенням, яке може привести до аварійної ситуації при прикритті засувки. При відкритій засувці на зворотньому трубопроводі системи опалення тиск не дає параметри для функціонування внутрішньобудинкової системи опалення в належному режимі та є наслідком завоздушення системи, а відтак непрацездатності. Спецілістами було рекомендовано встановити в системі ЦО регулятори підпору тиску, для ОСОБА_1 власника квартири АДРЕСА_1 (Інформація ТОВ «Аврора Терм № 46 від 12.03.2018). Також слід зазначити, що виконавець послуг КП «Київтеплоенерго» (Структурний підрозділ «Київські теплові мережі») на звернення ЖБК «Автотранспортник-5» своїм листом від 28.12.2019 № 40/22/1/3288 також підтвердив, що регулятори підпору необхідні для забезпечення нормальної роботи системи опалення в зазначеному будинку. В разі зняття регуляторів підпору необхідно ставити засувки, що є порушенням нормативних документів. З метою уникнення аварійної ситуації в роботі внутрішньобудинкової системи опалення Правління ЖБК «Автотранспортник-5» вирішено встановити регулятори підпору (2 одиниці на вході і виході) в першому під`їзді (витяг з протоколу правління 22.11.2016). В грудні 2016 за кошти членів ЖБК «Автотранспортник-5», в вузлі системи центрального опалення першого під`їзду, було встановлено 2 регулятори підпору тиску (договір на виконання робіт з ТОВ «Аврора Терм» № 47/16 від05.12.2016 та акт виконання робіт від 30.12.2016. На загальних зборах членів ЖБК «Автотранспортник-5» (протокол № 3 від 31.01.2017) вирішено продовжити участь в програмі КМДА по енергозбереженню в 2017 за умови 70Х30 по направленням: -70% за кошти КМДА - довстановлення дверей в будинку в місцях загального користування; - 30% за кошти ЖБК - модернізація теплового пункту - встановлення регуляторів підпору. В жовтні 2017 за кошти членів ЖБК «Автотрнспортник-5» було встановлено 2 регулятори підпору в вузлі ЦО другого під`їзду будинку (договір на виконання робіт з ФОП « ОСОБА_3 » № 30 від 13.06.2017 та акт виконаних робіт від 06.10.2017.

01.07.2020 на адресу суду надійшла відповідь на відзив, в якому вказала що у договорі про виконання робіт № 30 від 13.06.2017 та акті виконання робіт від 06.10.2017 та документації до нього відсутня будь-яка проектно-технічна документація. З цього, можна дійти висновку що ці роботи проводились взагалі без проектно-технічної документації. Так у «Правилах технічної експлуатації теплових установок і мереж», які затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України № 71 від 14.02.2007(далі - Правила) вказується, що Положення цих Правил поширюються на суб`єктів відносин у сфері теплопостачання (в тому числі, які мають власні джерела теплопостачання. ), що займаються виробництвом, передачею та постачанням теплової енергії або є споживачами теплової енергії незалежно від їхньої відомчої належності та форм власності, що є складовою частиною системи заходів щодо організації виробництва, перетворення, постачання та споживання теплової енергії. В пунктах 5.8.3 та 5.8.4 цих Правил визначено, що усі теплові установки та мережі, що приймаються в експлуатацію, повинні відповідати вимогам цих Правил, інших чинних нормативних документів та забезпечуватися проектною документацією, узгодженою в установленому порядку, та приймально-здавальною документацією. Теплові установки та теплові мережі, виконані без проекту або поза проектом і з порушенням чинних нормативних документів, до експлуатації не допускаються. Враховуючи, що ЖБК «Автотранспортник-5» є обслуговуючим кооперативом, на який поширюється Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, які встановлюють вимоги до розробки проектної документації до теплових установок та мереж, а також не допущення виконання проектів з порушенням чинних нормативних документів, наявні обгрунтовані підстави вважати, що роботи по встановленню регуляторів підпору проведені з порушенням вимог законодавства. Відсутність на копіях документів про її засвідчення «Згідно з оригіналом» дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку. Такий висновок зробив Верховний Суд України у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові № 160/7887/18 від 08.05.2019. У своєму відзиві відповідач сам зазначає, що ст. 81 ЦПК України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Достовірним є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Таким чином, відповідач порушив зазначені вимоги, неналежним чином завіривши докази, що ставить під сумнів їх належність та відповідність і унеможливлює їх подальший розгляд. На підставі вищевикладеного, докази, що відповідач наводить у додатках № 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18, 21 не можуть вважатись належними доказами.

12.02.2021 на адресу суду надійшла заява позивача про зміну позовних вимог.

В судове засідання позивачка не з`явилася, про час та місце слухання повідомлена належним чином, причин не явки суду не повідомила.

Представник ЖБК «Автотранспортник-5» в судові засідання не з`являвся, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Суд дослідивши подані до суду відзив на позовну заяву та відповідь на відзив, інші докази по справі, прийшов до висновку що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.

В судовому засіданні встановлено, що позивач є власником квартири за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстрована та проживає в цій квартирі.

Житловий будинок в якому знаходиться квартира позивача перебуває на утриманні та експлуатаційному обслуговуванні житлово-будівельного кооперативу «Автотранспортник-5», головою правління якого є ОСОБА_2 .

Позивачка є членом вказаного житлово-будівельного кооперативу.

У 2018 році інспекцією Держенергонагляду було встановлено порушення вимог законодавства суб`єктом господарювання ЖБК «Автотранспортник-5» щодо правил технічної експлуатації теплових установок (Додаток 5). А саме: відсутність проектно-технічної документації на вузол теплового вводу системи опалення та гарячого водопостачання, принципових схем, контрольно-вимірювальних приладів.

Згідно з актом комісії про проведення обстеження системи теплопостачання та причини виникнення підвищеного шуму у внутрішньобудинковій системі опалення у АДРЕСА_1 від 02.04.2018 проект на вузол теплового вводу комісії наданий не був (додаток 6).

Згідно з листом надісланим позивачу Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (додаток 7) голові правління ЖБК «Автотранспортник-5» ОСОБА_2 було рекомендовано відновити проектну схему внутрішньобудинкової системи централізованого опалення.

Протягом 2017 проводились інструментальні дослідження шумового навантаження, які встановили перевищення допустимих рівнів шуму (додаток 8, 9). Також 20 листопада 2019 року ДУ «Київський МЛЦ МОЗ України» було проведено дослідження шумового навантаження та складено Протокол (додаток 10), за яким встановлено перевищення допустимих рівнів шуму в квартирі позивачки, які спричиненні технологічним обладнанням (рамкою розподілення тепла системи центрального опалення, на яку було встановлено регулятор підпору під час реконструкції теплопункту у 2017 році).

На результат звернень позивачки на наявність шуму в квартирі листом Департаменту Житлово-Комунальної інфраструктури від 08.01.2019, голові правління ЖБК «Автотранспортник-5» ОСОБА_2 було надіслано припис виконати рекомендації, які надавались під час обстежень внутрішньобудинкової системи опалення будинку та перевірити відповідність встановлених регуляторів у двох підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів у двох вузлах управління центрального опалення будинку АДРЕСА_1 (додаток 11) .

На звернення позивачки листом Департаменту ЖК Інфраструктури від 09.12.2019 позивачці було повідомлено, що перевірка системи опалення відповідності проектної схеми будинку головою правління ЖБК «Автотраспортник-5» ОСОБА_2 не виконано (додаток 7).

Відповідно до п. 2.8.3 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій від 17.05.2005, теплові пункти і вузли повинні бути забезпечені технічними паспортами на обладнання, журналами щодо записів параметрів та дефектів, які виникають під час роботи обладнання.

Відповідно до п. 2.8.4. вказаних правил у період підготовки житлового фонду до роботи в зимових умовах організовується підготовка (відновлення) схем внутрішньобудинкових систем центрального опалення.

Згідно з 5.1.5. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій від 17.05.2005 скарги і зауваження на несправності та недоліки в роботі системи опалення (недогрів, перегрів, шум від роботи устаткування тощо) заносять у спеціальний журнал, у якому повинна бути інформація щодо їх усунення.

Згідно зі Статутом житлово-будівельного кооперативу «Автотранспортник-5», житлово-будівельний кооператив «Автотранспортник-5», створений для обслуговування, ремонту житлового будинку та утримання прибудинкової території за рахунок внесків членів ЖБК і за рахунок інших доходів, передбачених законодавством. У своїй діяльності члени кооперативу та його правління згідно ст.8 Закону України «Про кооперацію» керуються Статутом.

Відповідно до Статуту, у своїй діяльності ЖБК керується Конституцією України, Житловим кодексом України, Законом України «Про кооперацію», Податковим кодексом і іншими нормативно-правовими актами, що діють на території України. Статут ЖБК «Автотранспортник-5» затверджений особистими підписами членів ЖБК та Рішенням уповноважених членів ЖБК.

Відповідно до Статуту ЖБК «Автотранспортник-5» метою діяльності ЖБК є задоволення економічних, соціальних, житлових та інших потреб членів ЖБК на основі поєднання їх особистих інтересів, розподіл між ними ризиків.

Перелік видів діяльності ЖБК: управління нерухомістю, експлуатація багатоквартирних будинків, споруд і прибуткових територій; ремонт житлового будинку, ремонт, реконструкція і технічне переоснащення житлових будинків ЖБК ; будівництво і експлуатація об`єктів спільної власності членів ЖБК; забезпечення належного утримання будинків, споруд і прибудинкової території ЖБК; забезпечення згоди між членами ЖБК і власниками квартир, житлових та нежитлових приміщень - не членами ЖБК, щодо порядку реалізації їхніх прав на володіння та користування об`єктами будинку, що знаходиться у спільній власності; сприяти мешканцям будинку в отриманні комунальних та інших послуг; захист майнових членів ЖБК та інших прав; забезпечення виконання членами ЖБК, власниками квартир, житлових або нежитлових приміщень вимог Правил користування приміщеннями житлових будинків. Згідно з Статуту до частин і елементів будинку, що знаходяться в спільній сумісній власності членів ЖБК відносяться: технічне оснащення будинку: системи водопостачання і каналізації, гарячого водопостачання, центрального опалення, газопостачання, електропостачання ( тільки у підвалі будинку). Такж відповідно до Статуту у зону експлуатаційної відповідальності власника квартири входять: труби гарячого та холодного водопостачання, каналізація, центральне опалення : батареї та стояки від площини підлоги квартири, до площини підлоги квартири, житлового чи нежитлового приміщення першого поверху. Власник квартири самостійно за свої кошти ремонтує все, що знаходиться в його квартирі. Відповідно до Статуту в зону експлуатаційної відповідальності ЖБК входить: труби гарячого та холодного водопостачання, каналізації і центрального опалення від площі перекриття 1-го поверху до межі експлуатаційної відповідальності у підвалі будинку з водо-та тепло постачальними організаціями. Відповідно до Статуту ЖБК зобов`язаний: забезпечувати належний санітарний, протипожежний і технічний стан приміщень будинку і санітарний стан прибудинкової території; сприяти членам ЖБК в утриманні квартир, житлових чи нежитлових приміщень , що належать їм на праві приватної власності за їх рахунок; здійснювати ремонт будинку в установленому порядку; здійснювати в межах зони експлуатаційної відповідальності обслуговування і ремонт ( тільки у підвалі будинку ) систем електро…, водо…, теплопостачання та водовідведення.

Як вбачається з посадової Інструкції Голови Правління ЖБК, голова Правління зобов`язаний знати принципи роботи систем: теплопостачання, електропостачання, газопостачання, вентиляції, конструкції будинку, основи техніки безпеки та охорони праці. Голова несе відповідальність за утримання та технічний стан всіх комунікацій в підвалі будинку, на даху.

У «Правилах технічної експлуатації теплових установок і мереж», які затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України № 71 від 14.02.2007(далі - Правила) вказується, що Положення цих Правил поширюються на суб`єктів відносин у сфері теплопостачання (в тому числі, які мають власні джерела теплопостачання. ), що займаються виробництвом, передачею та постачанням теплової енергії або є споживачами теплової енергії незалежно від їхньої відомчої належності та форм власності, що є складовою частиною системи заходів щодо організації виробництва, перетворення, постачання та споживання теплової енергії. В пунктах 5.8.3 та 5.8.4 цих Правил визначено, що усі теплові установки та мережі, що приймаються в експлуатацію, повинні відповідати вимогам цих Правил, інших чинних нормативних документів та забезпечуватися проектною документацією, узгодженою в установленому порядку, та приймально-здавальною документацією. Теплові установки та теплові мережі, виконані без проекту або поза проектом і з порушенням чинних нормативних документів, до експлуатації не допускаються.

Враховуючи, що ЖБК «Автотранспортник-5» є обслуговуючим кооперативом, на який поширюється Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, які встановлюють вимоги до розробки проектної документації до теплових установок та мереж, а також не допущення виконання проектів з порушенням чинних нормативних документів, наявні обгрунтовані підстави вважати, що роботи по встановленню регуляторів підпору проведені з порушенням вимог законодавства.

Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76 визначають, що балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків та споруд (балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для проведення своєчасного капітального і поточного ремонтів та утримання а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію.

З зазначених вище підстав суд приходить до висновку про доведеність позовних вимог ОСОБА_1 про визнання незаконними дій голови ЖБК «Авотранспортник-5» стосовно не належного утримання внутрішньо будинкової системи опалення, та необхідності прийняття рішення щодо вчинення дії щодо перевірки відповідності встановлених регуляторів підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів.

Відповідно до ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 4, 5, 12, 13, 81, 89, 92, 258-259, 263-265, 268 ЦПК України, суд -

У Х В А Л И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Житлово-будівельного кооперативу «АВТОТРАНСПОРТНИК-5», про визнання дій з неналежного утримання внутрішньо будинкової системи центрального опалення незаконними та зобов`язання вчинити дії- задовольнити.

Зобов`язати Житлово-будівельний кооператив «АВТОТРАНСПОРТНИК-5» вчинити дії щодо перевірки відповідності встановлених регуляторів підпору тиску проекту, яким передбачалось встановлення зазначених регуляторів.

Стягнути з Житлово-будівельного кооперативу «АВТОТРАНСПОРТНИК-5» на користь ОСОБА_1 понесені нею судові витрати по справі зі сплати судового збору 840,80 грн.

Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Сторони по справі:

Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 )

Відповідач: Житлово-будівельний кооператив «АВТОТРАНСПОРТНИК-5» (код ЄДРПОУ 22872752, місцезнаходження: 02225, АДРЕСА_1)

Повний текст рішення складено 21.08.2023 року.

Суддя: Н.Г.Таран

СудДеснянський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.08.2023
Оприлюднено23.08.2023
Номер документу112953722
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —754/1787/20

Рішення від 09.08.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Таран Н. Г.

Рішення від 09.08.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Таран Н. Г.

Ухвала від 28.02.2020

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Таран Н. Г.

Ухвала від 18.02.2020

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Таран Н. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні