Ухвала
від 17.08.2023 по справі 554/3654/23
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 17.08.2023Справа № 554/3654/23 Провадження № 1-кс/554/10478/2023

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17.08.2023 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 ,

розглянувши клопотанняпрокурора укримінальному провадженні прокуроравідділу Полтавськоїобласної прокуратури ОСОБА_2 ,в рамкахкримінального провадження№42022172060000139відомості прояке 03.08.2022внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191КК України про арешт майна, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Полтавській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022172060000139 відомості про яке 03.08.2022 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові та посадові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради, на протязі 2022-2023 років, діючи за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зловживаючи службовим становищем, в умовахвоєнного стану здійснюють розтрату та привласнення бюджетних коштів, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів виконаних робіт та інших первинних документів, щодо придбання та використання засобу для боротьби з амброзією « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок чого завдано матеріальний збиток, розмір якого встановлюється.

Встановлено, що 27 липня 2022 року між Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) в особі директора ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , зареєстровано за адресою АДРЕСА_2 ) в особі директора ОСОБА_4 укладено договір №270722 про закупівлю на загальну суму 738000 грн.

Предметом вказаного договору є те, що Постачальник зобов`язується у 2022 році поставити Замовникові товар згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 243 10000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (засіб для боротьби з амброзією), а саме засіб для боротьби з амброзією « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а Замовник прийняти і оплатити визначені умовами даного договору товари.

Джерело фінансування кошти місцевого бюджету. Оплата за поставлені товари Постачальником проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 днів з моменту отримання товарів. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника.

Відповідно до специфікації предметом закупівлі є 30000 літрів засобу для боротьби з амброзією « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Також під час досудового розслідування встановлено, що 09 вересня 2022 року між Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради ( код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_4 укладено договір №15/09-1 від про закупівлю засобу для боротьби з амброзією « ІНФОРМАЦІЯ_3 », на загальну суму 735000 грн.

Окрім того встановлено, що 21.06.2023 між Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) в особі директора ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , зареєстровано за адресою АДРЕСА_2 ) в особі директора ОСОБА_4 укладено договір про закупівлю №38к.

Предметом вказаного договору є те, що постачальник зобов`язується у 2023 році поставити Замовникові Товар згідно коду ДК 021:2015 (СPV 2008) 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (засіб для боротьби з амброзією), що зазначено в специфікації, яка є додатком до договору і є його невід`ємною частиною, а Замовник прийняти і оплатити визначені умовами договору товари.

Вартість договору становить 1714944,00 грн. у тому числі ПДВ 285824,00 грн.

Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання таких товарів протягом 3 банківських днів з моменту отримання товарів.

На даний час під час досудового розслідування отримано інформацію про те, що службові та посадові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради, на протязі 2022-2023 років, діючи за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зловживаючи службовим становищем, вносили недостовірні відомості до актів виконаних робіт, а саме завищення об`ємів використання вищевказаного препарату та завищення площ обробітку без фактичного постачання препарату з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", внаслідок чого місцевому бюджету завдається матеріальний збиток.

У зв`язку з вищевикладеним, у ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні судово-економічних, почеркознавчих, судових технічних експертиз для встановлення фактичного обсягу робіт, вартості їх виконання та встановлення розміру завданого збитку.

З метою унеможливлення внесення відомостей до документації та фальсифікації її зацікавленими службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради, проведення судових експертиз, для встановлення фактичного об`єму поставленого препарату, реальних площ обробленої території та кількості використаного препарату, що самостійно або в сукупності з іншими доказами може мати суттєве значення для більш повного всебічного та об`єктивного з`ясування обставин кримінального провадження, в ході досудового розслідування 16.08.2023 на підставі ухвали слідчого судді Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 проведено обшук в комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Під час проведення обшуку виявлено та вилучено речі та документи.

Оригінали вище вказаних речей та документів містять на собі дані які орган досудового розслідування може використати під час проведення судово-почеркознавчих, судово-економічних, судово-хімічних експертиз та інших судових експертиз проведення яких може виникнути під час проведення досудового розслідування.

17.08.2023 вилучені речі та документи визнані речовими доказами по кримінальному провадженні.

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги підтримав та прохав задовольнити.

Клопотання розглянуто за відсутності власника майна.

Дослідивши матеріали справи, приходжу до наступного.

Згідно п. 7 ч. 2ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна. Відповідно до ч. 5ст. 132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

Відповідно до ч. 1ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно вимог п. 1 ч. 2ст. 170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

За змістом ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цьогоКодексу, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч.2ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу).

Згідно ч. 11ст. 170 КПК України, заборона на використання майна, а також заборона розпоряджатися таким майном можуть бути застосовані лише у випадках, коли їх незастосування може призвести до зникнення, втрати або пошкодження відповідного майна або настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню.

На виконання вимог ч.1ст.173 КПК Українислідчий довів необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених ч.1ст.170 КПК України.

На підставі викладено слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання та накладення арешту на майно.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 117, 131, 132, 167, 170-173, 175, 309 КПК України,

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити

накласти арешт на наступні речові докази, що вилучені 16.08.2023 під час обшуку в комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яке розташоване

за адресою: АДРЕСА_1 :

-Оригінал цивільно-правового договору №1-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 4 арк..;

-Оригінал цивільно-правового договору №2-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 6 арк.;

- Оригінал цивільно-правового договору №3-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 6 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №4-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 6 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №5-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 3 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №6-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 3 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №7-а про виконання робіт (надання послуг) від 25.08.2022 з додатками, всього на 3 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №8-а про виконання робіт (надання послуг) від 18.08.2022 з додатками, всього на 4 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №9-а про виконання робіт (надання послуг) від 22.08.2022 з додатками, всього на 5 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №10-а про виконання робіт (надання послуг) від 23.08.2022 з додатками, всього на 3 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №11-а про виконання робіт (надання послуг) від 27.08.2022 з додатками, всього на 4 арк.;

-Оригінал цивільно-правового договору №12-а про виконання робіт (надання послуг) від 05.09.2022 з додатками, всього на 4 арк.;

- Завірена копія цивільно-правового договору №1-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №2-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 2 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №3-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 2 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №4-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 2 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №5-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 2 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №6-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №7-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №8-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №9-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №10-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 3 арк.;

-Завірена копія цивільно-правового договору №11-а про виконання робіт (надання послуг) від 06.07.2023 з додатками, всього на 4 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №3/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №5/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №10/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №7/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №4/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №9/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №6/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №1/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №2/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №11/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №8/08 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №8/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №11/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №2/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №1/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №6/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №9/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №4/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №12/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №7/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №10/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту виконаних робіт №5/09 від 30.09.2022 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №1/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №2/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №3/07 від 31.08.2022 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №4/07 від 10.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №5/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №6/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №7/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №8/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №9/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №10/07 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія акту виконаних робіт №10/07/1 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Акт обстеження за вересень 2022 року від 01.09.2022 на 1 арк.;

-Акт за вересень 2022 року з підтвердженням виконання робіт від 30.09.2022 року, на 1 арк.;

-Акт обстеження за серпень 2022 року від 08.08.2022 на 1 арк.;

-Акт за серпень 2022 року з підтвердженням виконання робіт від 31.08.2022 року, на 1 арк.;

-Акт обстеження за жовтень 2022 року від 28.09.2022 на 1 арк.;

-Акт за жовтень 2022 року з підтвердженням виконання робіт від 10.10.2022 року, на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №12/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №10/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №9/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №8/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №7/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №6/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №5/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №4/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-Акт виконаних робіт №2/10 від 10.10.2022 на 2 арк.;

-Акт виконаних робіт №1/10 від 10.10.2022 на 1 арк.;

-тендерна документація пропозиція учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для участі у процедурі закупівлі UA-2022-07-11-004437-A за 2022 рік, на 107 арк.;

-документація щодо спрощеної закупівлі товару КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в 2022 році, на 21 арк.;

-тендерна документація пропозиція учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для участі у процедурі закупівлі UA-2022-08-25-001900-А за 2022 рік, на 89 арк.;

-документація щодо закупівлі товару КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в 2022 році, на 12 арк.;

-копія Договору про закупівлю №38-к від 21.06.2023, з додатками, всього на 9 арк.;

- Оригінал Договору про закупівлю №270722 від 27.07.2022 року, з додатками, разом на 8 арк.;

-Оригінал Договору про закупівлю №15/09-1 від 09.09.2022 року, з додатками, разом на 7 арк.;

-Завірена копія платіжної інструкції №258 від 10.08.2023, на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №68 від 08.08.2023 на 1 арк.;

-Завірена копія платіжної інструкції №242 від 26.07.2023 на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №54 від 24.07.2023 р., на 1 арк.;

-Завірена копія платіжної інструкції №231 від 18.07.2023 на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №48 від 13.07.2023 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №3 від 11.08.2022 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №2 від 10.08.2022 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №1 від 02.08.2022 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №8 від 26.09.2022 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №6 від 26.09.2022 р., на 1 арк.;

-Видаткова накладна №7 від 26.09.2022 р., на 1 арк.;

-Акт списання №Д-00000223 від 30.09.2022 р., на 1 арк.;

-Акт списання №Д-00000262 від 31.10.2022 р., на 1 арк.;

-Платіжне доручення №414 від 05.08.2022 р., на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №1 від 02.08.2022, на 1 арк.;

-Платіжне доручення №523 від 27.09.2022 р., на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №7 від 26.09.2022, на 1 арк.;

-Платіжне доручення №522 від 27.09.2022 р., на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №6 від 26.09.2022, на 1 арк.;

-Платіжне доручення №524 від 27.09.2022 р., на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №8 від 26.09.2022, на 1 арк.;

-Платіжне доручення №418 від 15.08.2022 р., на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №2 від 10.08.2022, на 1 арк.;

-Платіжне доручення №419 від 15.08.2022 р., на 1 арк.;

-Інструкція по застосуванню засобу для боротьби з амброзією на 1 арк.;

-Копія рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 №210 від 23.06.2022 «Про затвердження Програми з ліквідації амброзії положистої на території ІНФОРМАЦІЯ_5 на 2022-2026 роки», на 7 арк.;

-Оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за 9 місяців 2023 року по контрагенту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » , на 1 арк.;

-Оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за 2022 рік по контрагенту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на 1 арк.;

-матеріали з фотозображеннями по обробленню рослин амброзії, на 8 арк.;

-акт списання № Д-00000139 від 31 липня 2023 р., на 1 арк.;

-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-06-06-000492-А за 2023 рік, на 3 аркушах;

-Протокол №28 Рішення уповноваженої особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради від 15.06.2023 на 1 арк.;

-Протокол №27 Рішення уповноваженої особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради від 06.06.2023 на 2 арк.;

-Тендерна документація КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради про проведення відкритих торгів UA-2023-06-06-000492-А за 2023 рік, на 67 арк.;

-Тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для участі у відкритих торгах UA-2023-06-06-000492-А, на 123 арк.;

-Акт приймання-передачі товару від 15.08.2023 р. На 1 арк.;

-Копії актів на списання засобів на боротьбу з амброзією « ІНФОРМАЦІЯ_3 », на 3 арк.;

-Журнал в`їзду-виїзду на територію КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради за 2022 рік, на 176 арк.;

- Журнал в`їзду-виїзду на територію КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради за 2023 рік, на 176 арк.;

-Завірена копія статуту КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Полтавської міської ради (нова редакція) 2021р. на 7 арк.;

-Копія контракту з директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_3 від 11.01.2021 з додатками (додатковими угодами), всього на 15 арк.;

-Завірена копія посадової інструкція виконроба з експлуатації та ремонту малих архітектурних форм та інших елементів благоустрою (код КП 1223.2), затверджена 02.01.2021 на 4 арк.;

-4 зразки рідини з пластикової ємкості №1 об`ємом 1 м3, які відібрані до скляних банок по 1 л., що поміщені до сейф-пакетів НПУ №PSP3229926, №PSP3229925), № PSP3229898, № PSP 3229897;

-4зразки рідиниз пластикової ємкості №2 об`ємом 1 м3, які відібрані до скляних банок по 1 л., що поміщені до сейф-пакетів НПУ №PSP3229901, №PSP3229900, № PSP3229899 № PSP3229897.

Місцем зберігання вказаних речових доказів, окрім 2 зразків рідини з ємкості №1 та №2, що упаковані до сейф-пакету НПУ PSP3229897, які передано директору КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_3 , визначити:

-Для документів - при матеріалах кримінального провадження №42022172060000139;

-Для зразків рідини - кімнату для зберігання речових доказів ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 .

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду на протязі 5 днів з моменту проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення17.08.2023
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу112963389
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —554/3654/23

Ухвала від 07.11.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 31.10.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 20.10.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 20.10.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 05.10.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 05.10.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні