Постанова
від 05.07.2010 по справі 2а-332/10/12/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

05.07.10 Справа №2а-332/10/12/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі :

Головуючого судді Котарев ої Г.М., при секретарі судового засідання Суконновій Г.В.,

розглянув адміністративну справу

за позовом Державної подат кової інспекції у м. Алушті АР Крим,

до відповідача Приватног о підприємства «Кучук - Лам бат»

про стягнення заборговано сті в сумі 3648,06 грн.,

за участю сторін:

від позивача - Кирюхіна Я.М.,

від відповідача - не з' я вився,

Суть спору: Державна податк ова інспекція у м. Алушті АР Кр им (далі - позивач, ДПІ) зверн улася до Окружного адміністр ативного суду АРК з адмініст ративним позовом до Приват ного підприємства «Кучук - Ламбат» (далі - відповідач) пр о стягнення заборгованості у сумі 112424,37 грн.

У судовому засіданні, яке ві дбулося 10.06.10р., представник поз ивача надав заяву про уточне ння позовних вимог, просив ст ягнути з відповідача заборго ваність у розмірі 3648,06грн.

Представник позивача у суд овому засіданні уточненні по зовні вимоги підтримав у пов ному обсязі.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про день та м ісце розгляду справи сповіще ний належним чином, під розпи ску, про причини неявки суд не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з' ясування обстави н по справі, керуючись ст. 128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутн ості представників сторін.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази в їх сук упності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про д ержавну податкову службу в У країні” (далі - Закон №509) держ авні податкові інспекції в р айонах, містах (крім міст Києв а та Севастополя), районах у мі стах входять до складу орган ів державної податкової служ би і є органами виконавчої вл ади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державно ї податкової служби є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно з ч.1 ст.9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов 'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідн о до законів декларації, бухг алтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).

Відповідно до п.п.4.1.1. п. 4.1 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» від 21.12.2000 №2181-ІІІ, із змінам и та доповненнями (далі - Зак он №2181), платник податків самос тійно обчислює суму податков ого зобов'язання, яку зазнача є у податковій декларації, кр ім випадків, передбачених пі дпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункт у 4.2, а також пунктом 4.3 цієї стат ті.

Статтею 5 Закону №2181 визначен о, що податкове зобов' язанн я, самостійно визначене плат ником податків у податковій декларації, вважається узгод женим з дня подання такої под аткової декларації.

Відповідно до п.п.1.2, 1.3 ст.1 Зако ну №2181 податкове зобов'язання - зобов'язання платника подат ків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів в ідповідну суму коштів у поря дку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України; податковий борг (не доїмка) - податкове зобов'язан ня (з урахуванням штрафних са нкцій за їх наявності), самост ійно узгоджене платником под атків або узгоджене в адміні стративному чи судовому поря дку, але не сплачене у встанов лений строк, а також пеня, нара хована на суму такого податк ового зобов'язання.

Відповідно до пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Зак ону №2181 платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним по датковій декларації, протяго м десяти календарних днів, на ступних за останнім днем від повідного граничного строку , передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цьо го Закону для подання податк ової декларації.

Відповідач Приватне пі дприємство «Кучук - Ламбат» з ареєстроване Управлінням з економіки та ринковим відно синам Алуштинської міської р ади 18.04.2003р., про що видано свідоц тво.

Відповідач знаходиться на обліку в Державній податков ій інспекції у м. Алушті АР Кри м, як платник податків.

Порядок, підстави та строки сплати орендної плати за зем лю передбачені Законом Украї ни “Про плату за землю” від 03.07. 1992 року № 2535 - ХІІ.

Відповідно до ст. 2 Зак ону використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земе льного податку чи орендної п лати, що визначаються в залеж ності від грошової оцінки зе мель. Власники земельних діл янок (паїв) і землекористувач і згідно з ч.2 ст. 2 Закону Україн и “Про плату за землю” сплачу ють земельний податок. Статт ею 15 даного нормативно-правов ого акту передбачено, що влас ники землі і землекористувач і платять земельний податок з дня виникнення права власн ості чи права користування з емельною ділянкою.

Згідно зі ст. 14 Закону Україн и “Про плату за землю” платни ки земельного податку, а тако ж орендної плати за земельні ділянки державної або комун альної власності (крім грома дян) самостійно обчислюють с уму земельного податку та ор ендної плати щороку за стано м на 1 січня і до 1 лютого поточн ого року подають відповідном у органу державної податково ї служби за місцезнаходження м земельної ділянки податков у декларацію на поточний рік за формою, встановленою цент ральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій Платник по датків має право подавати що місячно нову звітну податков у декларацію, що не звільняє й ого від обов'язку подання под аткової декларації до 1 лютог о поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від об ов'язку подання податкової д екларації протягом місяця з дня виникнення права на ново відведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів м ісяця наступного за звітним.

Відповідач є платником орендної плати за землю та по винен у строки, встановлені ч инним законодавством подава ти до податкових органів дек ларації з орендної плати за з емельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідачем була надана п одаткова декларація орендно ї плати за земельні ділянки д ержавної комунальної власно сті №14902 від 12.06.09р. з визначенням суми податкового зобов' яза ння 5330,82 грн., яка належить до сп лати щомісяця протягом 2009р., пр оте позивач не сплачує зазна чене податкове зобов' язанн я.

Згідно актів про результат и камеральних перевірок пода ткових декларацій орендної п лати за земельні ділянки дер жавної і комунальної власнос ті за 2007р., 2008р., № 835/15-3/32322869 від 15.06.09р., № 836/ 15-3/32322869 від 15.06.09р., встановлено зани ження податкових зобов' яза нь у 2007р. на суму 26904,74грн., у 2008 році заниження податкових зобов' язань на суму 39200,41грн. На підста ві вказаних Актів позивачем винесено податкові повідомл ення - рішення № 0003581503/0 від 21.07.09р. про визначення суми податков ого зобов' язання з орендно ї платина суму 28249,98грн., 0003591503/0 від 21.07.09р. про визначення суми пода ткового зобов' язання з оре ндної платина суму 41160,43грн., як і отримані відповідачем, що п ідтверджується повідомленн ям про вручення поштового ві дправлення.

Згідно акту про результати документальної перевірки св оєчасності надання декларац ії по орендній платі за земел ьні ділянки державної і кому нальної власності № 955/15-3/32322869 від 21.07.09р. встановлено порушення с т. 14 Закону України «Про плату за землю» . На підставі вказан ого Акту позивачем винесено податкове повідомлення - рі шення № 0004061503/0/0 від 11.08.09р. на суму 170г рн., яке отримано відповідаче м, що підтверджується повідо мленням про вручення поштово го відправлення..

Позивачем були направлені відповідачу податкові вимог и: перша податкова вимога №1/273 в ід 18.06.2009р., яка отримана відпові дачем, що підтверджується по відомленням про вручення пош тового відправлення; друга п одаткова вимога №2/352 від 10.08.2009р., я ка отримана відповідачем, що підтверджується повідомлен ням про вручення поштового в ідправлення.

Відповідно до розрахунку с уми позову відповідачем забо ргованість не сплачена та ч ислиться податкова заборгов аність на загальну суму 3648,06грн .

Податкові повідомлення-рі шення у судовому порядку не о скаржені та не скасовані.

Право позивача як суб' єкт а владних повноважень - кон тролюючого органа у сфері оп одаткування звертатися до су ду з позовом до відповідача п ро стягнення зазначеної забо ргованості обґрунтовано п.11 с т.10 Закону України «Про держав ну податкову службу в Україн і».

При таких обставинах суд вв ажає, що вимоги позивача є обґ рунтованими, підтверджуютьс я матеріалами справи й підля гають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

У судовому засіданні 05 л ипня 2010 року судом проголошен о вступну та резолютивну час тини постанови. Постанову ск ладено в повному обсязі - 12 л ипня 2010року.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.94, 158- 163 КАС Украї ни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов з адовольнити.

2.Стягнути з Приватно го підприємства «Кучук - Ла мбат» (м. Алушта, вул. Чатирдаг ська, 2, ЄДРПОУ 32322869) у дохід місце вого бюджету Маломаятської с елищної ради (код платежу 13050200, р /р 33213812700011 в УДК в АРК, ЄДРПОУ 34740913) за боргованість у сумі 3648,06 грн.

У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до статті 160 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни - з дня складення в повном у обсязі.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.

Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.

Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя Котарева Г.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення05.07.2010
Оприлюднено25.09.2010
Номер документу11297756
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-332/10/12/0170

Постанова від 05.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні