Рішення
від 23.08.2023 по справі 907/618/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Коцюбинського, 2А, м. Ужгород, 88000, e-mail: inbox@zk.arbitr.gov.ua, вебадреса: http://zk.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" серпня 2023 р. м. УжгородСправа № 907/618/23

Суддя Господарського суду Закарпатської області Андрейчук Л.В., розглянувши матеріали позовної заяви

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "е-Кард ЮА", м. Київ

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "С+В - ТРАНС", с. Дешковиця, Закарпатська область

про стягнення 341 090,55 грн.

Секретар судового засідання Райніш М.І.

Сторони не викликались

СУДОВІ ПРОЦЕДУРИ:

Позивач заявив позов до Товариства з обмеженою відповідальністю "С+ В - ТРАНС" про стягнення 341 090,55 грн. заборгованості за Договором № КОМ 18922/18 від 01.06.2021 року, в т.ч. 242 480,20 грн. основної заборгованості; 53 656,00 грн. інфляційне збільшення; 44 954,35 грн. штрафні санкції. Позов заявлено з посиланням на статті 175, 222 Господарського кодексу України, ст. ст. 11, 15, 16, 509, 525, 526, 610, 611, 615, 625, 651 Цивільного кодексу України.

Ухвалою суду від 11.07.2023 прийнято позовну заяву до розгляду і відкрито провадження у справі. Постановлено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи.

Попередній розрахунок понесених позивачем судових витрат становить 5116.36 грн. сплаченого судового збору.

Відповідач не скористався наданим йому правом заперечити проти позовних вимог та надати суду відзив на позов, хоча про розгляд справи був повідомлений належним чином у встановленому законом порядку. Ухвала суду про відкриття провадження у справі від 11.07.2023 надіслана на юридичну адресу відповідача: 90115, Закарпатська область, Хустський район, с. Дешковиця, вул. Центральна, буд. 1. Дана ухвала отримана відповідачем особисто 14.07.2023, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

Учасник справи розпоряджається своїми правами на власний розсуд (ч. 2 ст. 14 Господарського процесуального кодексу України (надалі ГПК України).

Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій (ч. 4 ст. 13 ГПК України).

Таким чином, відповідно до положень ч. ч. 8, 9 ст. 165, ч. 1 ст. 251 ГПК України у зв`язку з ненаданням відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

АРГУМЕНТИ СТОРІН.

Правова позиція позивача.

Позовні вимоги мотивовані неналежним виконанням відповідачем договору №КОМ 18922/18 від 01.06.2021 року. Зокрема, позивачем за період з 01.01.2022 по 28.02.2022 належним чином виконано зобов`язання перед відповідачем на загальну суму 505 905.42 грн. Відповідачем, в свою чергу, за період з 01.02.2022 по дату написання позовної заяви, здійснено часткову оплату на загальну суму: 830 402.98 грн., з яких 566 977.76 грн. зараховано позивачем в погашення заборгованості, яка існувала станом на 01.02.2022 та 263 425.22 грн. зараховано позивачем, в погашення зобов`язань, які виникли в період січня 2022 року.

Таким чином за твердженням позивача, заборгованість відповідача перед позивачем за договором складає 242 480.20 грн. Додатково позивачем нараховано відповідачу інфляційне збільшення в розмірі 53 656.00 грн. і штрафні санкції в розмірі 44 954.35 грн.

Правова позиція відповідача.

Відзив на позов по суті заявлених вимог відповідачем не подано.

ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ.

01.06.2021 між сторонами був укладений договір №КОМ 18922/18.

Згідно п. 1.1. договору, відповідно до умов договору комісіонер зобов`язується за дорученням комітента , за винагороду, від свого імені, але за рахунок комітента організувати придбання комітентом в Е100 Baltia OU, Nordic Sales OU, AS VIADA Baltija, E100 LT, Baltia Trading Company OU та в інших учасників системи Е100 товарів та послуг в мережі станцій системи Е100, з використанням карток, для забезпечення обслуговування автотранспортних засобів комітента за межами митної території України. Також, у рамках цього договору комісіонер має право надавати комітенту послуги самостійно.

Пунктом 1.3. договору, комісіонер зобов`язується за дорученням, за винагороду, від свого імені, але за рахунок комітента організувати придбання комітентом в системі Е100 WEB-послуги. Також, у рамках цього договору комісіонер має право надавати комітенту WEB - послуги самостійно.

Умови про товари та/або послуги, їх ціна, строк оплати вказуються сторонами в додатках (специфікаціях) до цього договору, які є невід`ємною частиною.

У п. 2.1. договору передбачено, що виступаючи від свого імені, комісіонер самостійно укладає договори з учасниками системи Е100 на придбання комітентом товарів та/або послуг в мережі станцій за межами митної території України. Договори укладені між комісіонером та учасниками системи Е100 попередньо не підлягають візуванню комітентом.

Згідно п. 2.7. договору, протягом розрахункового періоду комісіонер організовує процес обліку та обробки здійснення комітентом угод у мережі станцій з використанням карток.

По завершенні розрахункового періоду, комісіонер відправляє на електронну адресу комітента вказану в даному договорі наступні документи: специфікацію, звіт комісіонера, видаткову накладну, акт прийому-передачі товарів, акт наданих послуг та рахунок на оплату з деталізованими розшифруваннями, та при наявності додаткові документи, що підтверджують понесені комісіонером витрати для забезпечення отримання комітентом товарів та/або послуг (п. 2.8. договору).

По закінченні календарного місяця комісіонер відправляє комітенту оригінали документів вказані в ч. 1 та акт звірки взаєморозрахунків, на адресу для листування вказану комітентом (п. 2.8. договору).

Також згідного положень вищезазначеного пункту, сторони можуть вести документообіг первинних облікових документів за даним договором, в т.ч. звітів комісіонера, рахунків на оплату, актів наданих послуг, видаткових накладних, актів прийому - передачі товару, актів прийому - передачі послуг, специфікацій (додатків), актів звірки взаєморозрахунків та інших первинних облікових документів, що фіксують здійснення господарських операцій за даним договором, та застосовуються у бухгалтерському обліку в електронній формі. Також в електронному вигляді можуть підписуватись додаткові угоди до даного договору. Первинні облікові документи, складені в електронній формі з дотриманням вимог чинного законодавства України про електронні документи та електронний документообіг, визнаються сторонами як оригінали. На вимогу однієї із сторін первинні облікові документи можуть бути складені та підписані в паперовій формі.

Згідно п. 3.1. договору, розрахунки за договором здійснюються в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Комісіонера, на умовах відстрочки платежу, при цьому комітент може здійснювати передоплату.

Пунктом 3.2. передбачено, що оплата вартості товарів та/або послуг, WEB - послуг отриманих комітентом, комісійної винагороди, а також вартість понесених витрат комісіонера, пов`язаних з використанням цього договору здійснюється на підставі рахунку на оплату, протягом розрахункового періоду, але не пізніше 15 календарних днів з моменту видачі комісіонером рахунку на оплату.

Датою оплати є дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Комісіонера.

Згідно п. 3.4. договору, комітент має право здійснювати передоплату на підставі договору (без рахунку на оплату), при цьому необхідно зазначити в призначенні платежу: номер та дату договору, згідно якого здійснюється оплата.

Всі витрати, що підлягають оплаті комісіонером у рамках цього договору, відшкодовуються комітентом у повному обсязі. Використання картки з моменту зміни цін, зборів та/або ставок означає згоду комітента з новими чинними цінами, зборами та/або ставками.

У п. 3.6. договору вказано, що ціна товарів та послуг визначається за цінами, що діють в системі Е100 і вказується в додатках (специфікаціях) до цього договору, які є його невід`ємною частиною.

Вартість WEB - послуг визначається за цінами, що розміщується комісіонером в особистому кабінеті комітента і вказується в додатках (специфікаціях) до цього договору, які є його невід`ємною частиною.

Ціна товарів та послуг отриманих та спожитих комітентом за межами митної території України не включає ПДВ. Отримання та споживання товарів та послуг за межами митної території України, не є об`єктом оподаткування ПДВ (п. 3.10. договору).

Згідно п. 3.11. договору, комісіонер виконує свої зобов`язання по договору за винагороду в розмірі 0,5% від вартості придбаних комітентом товарів та/або послуг, у т.ч. сервісних зборів та WEB - послуг. В розмір комісійної винагороди не включено вартість за користування картками, а також вартість користування електронними терміналами на АЗС в мережі станцій.

Вимоги комітента про повернення переплачених сум та інші вимоги, претензії заперечення комітента до комісіонера, не дають комітенту право призупиняти оплату за договором (п. 3.12. договору).

Пунктом 4.1.3. договору передбачено, що по закінченню календарного місяця комісіонер зобов`язаний надати комітенту наступні документи: специфікацію; рахунки на оплату з деталізованими розшифруваннями; видаткові накладні; акти прийому-передачі товарів; звіти комісіонера; акти наданих послуг; при наявності додаткові документи, що підтверджують понесені комісіонером витрати в рамках виконання цього договору; акти звірки взаєморозрахунків.

Згідно п. 4.2.1. комісіонер має право змінювати розрахунковий період та строк оплати в односторонньому порядку шляхом направлення повідомлення на актуальну електронну адресу комітента.

Також комісіонер має право самостійно встановити (змінювати) комітенту максимально допустимий ліміт заборгованості (суму та період відстрочення) комітента в розрахунковому періоді, про що комітент інформується шляхом передачі повідомлення на актуальну електронну адресу комітента.

У п. 4.2.5. договору передбачено, що за прострочення виконання зобов`язання з оплати у строк, що зазначений у п. 3.2. цього договору, комісіонер має право нарахувати на суму заборгованості суму штрафних санкцій відповідно до умов договору.

Згідно п. 4.3. договору, комітент зобов`язаний зокрема всі отримані товари та послуги за цим договором; своєчасно оплачувати комісіонерові суму комісійної винагороди; своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати вартість понесених витрат комісіонера, пов`язаних з виконанням цього договору.

Пунктом 6.2. договору передбачено, що у випадку невиконання або неналежного виконання комітентом свого обов`язку з оплати товарів та послуг на підставі рахунків на оплату, у встановлені даним договором строки, комітент зобов`язаний сплатити суму боргу згідно рахунку на оплату з урахуванням установленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 15 % річних від простроченої суми за весь період прострочення, починаючи з дня, наступного за днем, в який фактично повинна була надійти оплата.

Пунктом 6.3. договору сторони передбачили, що позовна давність щодо вимог про стягнення неустойки (пені, штрафу) за невиконання чи неналежне виконання умов договору встановлюється тривалістю в три роки.

У п. 8.1. договору передбачено, що цей договір набуває чинності з моменту підписання та укладений на невизначений строк. Закінчення строку дії договору, його припинення чи розірвання не звільняє сторін від повного і належного виконання своїх обов`язків за договором.

Актом прийому - передачі за договором від 01.06.2021 підтверджено, що для забезпечення виконання умов договору відповідач отримав від позивача у тимчасове користування ідентифікаційні пластикові карти Е100 у кількості 45 шт.

Специфікацією до договору (додаток №10 до договору) сторони погодили ціни на товари та послуги, які надає позивач.

Заявою від відповідача підтверджується активація карт, виданих відповідно до укладеного договору за актом прийому-передачі.

Звітом посередника від 15.02.2022 про виконання договору від 01.06.2021 підтверджується, що клієнтом придбані товари та послуги в торгових точках мережі станцій для забезпечення обслуговування автотранспортних засобів клієнта та проїзд по дорогам за межами митної території України.

Згідно даного звіту, загальна вартість отриманих клієнтом товарів та послуг згідно договору за період з 01 по 15 лютого 2022 склала: товарів на суму - 108 804.96 грн.; послуг на суму - 240 281.71 грн. Всього на суму: 349 086.67 грн.

Звітом посередника від 28.02.2022 про виконання договору від 01.06.2021 підтверджується, що клієнтом придбані товари та послуги в торгових точках мережі станцій для забезпечення обслуговування автотранспортних засобів клієнта та проїзд по дорогам за межами митної території України.

Згідно даного звіту, загальна вартість отриманих клієнтом товарів та послуг згідно договору за період з 16 по 28 лютого 2022 склала: товарів на суму - 14 520.62 грн.; послуг на суму - 139 847.13 грн. Всього на суму: 154 367.75 грн.

Рахунками на оплату та актами прийому-передачі послуг на загальну суму 503 454.42 грн. за двома звітами (349 086.67 грн. за звітом згідно періоду з 01 по 15 лютого 2022 і 154 367.75 грн. за звітом згідно періоду з 16 по 28 лютого 2022) підтверджується отримання відповідачем отримання послуг та товарів від позивача. Дані документи підписанні з обох сторін за допомогою електронного підпису та електронної печатки. Дані документи підписано у сервісі "Вчасно" на виконання положень п. 2.8. договору.

Також рахунками на оплату і актами прийому - передачі послуг, підписаними з обох сторін уповноваженими представниками за допомогою електронного підпису та електронної печатки у сервісі "Вчасно", підтверджується нарахування позивачем відповідачу 2451.00 грн. комісійної винагороди за обома звітами (742.31 грн. за першим звітом згідно періоду з 01 по 15 лютого 2022 і 746.35 грн. за другим звітом згідно періоду з 16 по 28 лютого 2022).

Відтак, загальна сума наданих послуг позивачем відповідачу і в тому числі проданих товарів складає суму 505 905.42 грн. за період з 01.01.2022 по 28.02.2022, що підтверджується належними і допустимими доказами, вказаними вище і які містяться в матеріалах справи, і про що зазначається позивачем в тексті позовної заяви.

Відповідачем заяв по суті справи не подано, відтак ним не заперечується отримання послуг і купівлю товарів від позивача на загальну суму 505 905.42 грн.

Однак, судом встановлено, що відповідачем, в свою чергу, здійснено часткову оплату на загальну суму: 830 402.98 грн., з яких: 566 977.76 грн. зараховано позивачем в погашення заборгованості, яка існувала станом на 01.02.2022 року, що підтверджується актом звірки, підписаним сторонами за січень 2022 року, та 263 425.22 грн. зараховано відповідно позивачем в погашення зобов`язань, які виникли в спірний період.

Актом звірки взаєморозрахунків за подальші періоди, які долучено до матеріалів справи підтверджується наявність непогашеної заборгованості відповідача перед позивачем у загальному розмірі 242 480.20 грн. основної заборгованості за договором №КОМ 18922/18 від 01.06.2021 року.

Таким чином, сума основного боргу відповідача перед позивачем за договором складає 242 480.20 грн., з яких 87 366.10 грн. за період з 16.03.2022 до 20.06.2023 та 155 114.10 грн. з 02.04.2022 до 20.06.2023 року, що підтверджується також і розрахунком позовних вимог, долученим до матеріалів справи.

Судом також встановлено, що позивачем на виконання п. 6.2 і 6.3. договору здійснено нарахування інфляційного збільшення на суму 53 656.00 грн. та 15 % річних в розмірі 44 954.35 грн.

ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ І ОЦІНКА СУДУ.

Відповідно до положень ст. 11 ЦКУ, цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є: 1) договори та інші правочини.

Зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку (ч. 1 ст. 509 ЦКУ).

Згідно ч. 1 ст. 526 ЦКУ, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін) (ч. 1 ст. 530 ЦКУ).

Зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином (ч. 1 ст. 599 ЦКУ).

Відповідно до ч. 1 ст. 626 ЦКУ, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Договір є обов`язковим до виконання сторонами.

Згідно положень ст. 631 ЦКУ, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. Договір набирає чинності з моменту його укладення. Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору.

Частиною 1 ст. 1011 ЦКУ передбачено, що за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов`язується за дорученням другої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів від свого імені, але за рахунок комітента.

Договір комісії може бути укладений на визначений строк або без визначення строку, з визначенням або без визначення території його виконання, з умовою чи без умови щодо асортименту товарів, які є предметом комісії. Комітент може бути зобов`язаний утримуватися від укладення договору комісії з іншими особами. Істотними умовами договору комісії, за якими комісіонер зобов`язується продати або купити майно, є умови про це майно та його ціну (ст. 1012 ЦКУ).

Відповідно до ч. 1 ст. 1013 ЦКУ, комітент повинен виплатити комісіонерові плату в розмірі та порядку, встановлених у договорі комісії.

Положеннями ст. 1022 ЦКУ встановлено, що після вчинення правочину за дорученням комітента комісіонер повинен надати комітентові звіт і передати йому все одержане за договором комісії.

Комітент, який має заперечення щодо звіту комісіонера, повинен повідомити його про це протягом тридцяти днів від дня отримання звіту. Якщо такі заперечення не надійдуть, звіт вважається прийнятим (ч. 2 ст. 1022 ЦКУ).

Згідно положень ст. 1025 ЦКУ, комітент має право відмовитися від договору комісії. Якщо договір комісії укладено без визначення строку, комітент повинен повідомити комісіонера про відмову від договору не пізніше ніж за тридцять днів.

Положеннями ст. 174 ГКУ встановлено, що однією з підстав виникнення господарського зобов`язання є господарський договір та інші угоди, передбачені законом, а також угоди не передбачені законом, але які йому не суперечать.

Як вже зазначалося вище та як підтверджується належними і допустимими доказами, зокрема рахунками на оплату та актами прийому-передачі послуг, непогашена заборгованість позивача перед відповідачем складає 242 480.20 грн., а також 44 954.35 грн. - сума 15 % річних, 53 656.00 грн. - сума інфляційних втрат.

Обставини щодо наявності основної заборгованості за договором в розмірі 242 480.20 грн. у відповідача перед позивачем є належним чином доведеними, документально підтвердженими і відповідачем належними доказами не спростовані, тому позовні вимоги позивача визнаються судом обґрунтованими на вказану суму.

Позивачем також заявлено до стягнення з відповідача 15 відсотків річних від простроченої суми за весь період прострочення згідно умов п. 6.2. договору в сумі 44 954.35 грн., 53 656.00 грн. - сума інфляційних втрат.

Згідно п. 6.2. договору, у випадку невиконання або неналежного виконання комітентом свого обов`язку з оплати товарів та послуг на підставі рахунків на оплату, у встановлені договором строки, комітент зобов`язаний сплатити суму боргу згідно рахунку на оплату з урахуванням установленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 15 відсотків річних від простроченої суми за весь період прострочення, починаючи з дня, наступного за днем, в який фактично повинна була надійти оплата.

Перевіривши розрахунок 15% річних і розрахунок суми інфляційних втрат, наданий позивачем до позовної заяви, суд встановив, що він є арифметично вірним, а тому, позовні вимоги в цій частині є такими, що підлягають задоволенню на суму в розмірі 44 954.35 грн. - сума 15% річних, 53 656.00 грн. - сума інфляційних втрат.

Згідно зі статтею 625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Слід зазначити, що передбачене законом право кредитора вимагати стягнення відсотків річних та інфляційних втрат є способом захисту майнових прав та інтересів кредитора, сутність яких складається з відшкодування матеріальних втрат кредитора та знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів, а також отримання компенсації (плати) від боржника за користування ним грошовими коштами, які належать до сплати кредитору.

За таких обставин, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі та покладення на відповідача судових витрат позивача по сплаті судового збору у відповідності до пункту першого частини 4 статті 129 ГПК України.

Подібних висновків дійшов також Західний апеляційний господарський суд у своїй постанові від 20.06.2023 у справі №907/688/22.

Розподіл судових витрат.

Судові витрати позивача по сплаті судового збору на підставі ч.4 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача у справі.

Відповідно до ч. 5 ст. 240 ГПК України датою ухвалення рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.

Враховуючи наведене та керуючись статтями 2, 13, 73, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 126, 129, 221, 236, 238, 240, 248, 252 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "С+В - ТРАНС", код ЄДРПОУ - 41245701, 90115, Закарпатська область, Хустський р-н, с. Дешковиця, вул. Центральна, буд. 1, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "е-Кард ЮА", код ЄДРПОУ - 43246932, м. Київ, пр. Степана Бандери, буд. 9, корп. 2, оф. 2-301, заборгованість в сумі 341 090.55 грн. (триста сорок одна тисяча дев`яносто гривень 55 копійок), з яких 242 480.20 грн. (двісті сорок дві тисячі чотириста вісімдесят гривень 20 копійок) - основна заборгованість; 53 656.00 грн. (п`ятдесят три тисячі шістсот п`ятдесят шість гривень 00 копійок) - сума інфляційних втрат; 44 954.35 грн. (сорок чотири тисячі дев`ятсот п`ятдесят чотири гривень 35 гривень) - сума 15 відсотків річних.

3. Судові витрати покласти на відповідача.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "С+В - ТРАНС", код ЄДРПОУ - 41245701, 90115, Закарпатська область, Хустський р-н, с. Дешковиця, вул. Центральна, буд. 1, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "е-Кард ЮА", код ЄДРПОУ - 43246932, м. Київ, пр. Степана Бандери, буд. 9, корп. 2, оф. 2-301, сплачений судовий збір у розмірі 5116.36 грн. (п`ять тисяч сто шістнадцять гривень 36 копійок).

Судові накази видати після набрання рішенням законної сили.

Копія рішення надіслати сторонам.

На підставі ст. 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду згідно ст. 256 Господарського процесуального кодексу України подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без участі (неявки) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Рішення може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду.

Повний текст судового рішення складено та підписано 23 серпня 2023 року.

Суддя Л.В. Андрейчук

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення23.08.2023
Оприлюднено25.08.2023
Номер документу112990928
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/618/23

Судовий наказ від 06.10.2023

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Андрейчук Л.В.

Рішення від 23.08.2023

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Андрейчук Л.В.

Ухвала від 11.07.2023

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Андрейчук Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні