УХВАЛА
м. Вінниця
23 серпня 2023 р. Справа № 120/12782/23
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Дончик Віталій Володимирович, розглянувши матеріали позовної заяви Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради (вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050) до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21100) про визнання протиправним та скасування висновку
в с т а н о в и в:
18.08.2023 року Департамент житлового господарства Вінницької міської ради звернувся в суд з адміністративним позовом до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що у період з 11.07.2023 року по 01.08.2023 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області проведено моніторинг процедури закупівлі на предмет: капітальний ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкової території житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. О. Антонова, 23, очікуваною вартістю 3 945 615 грн.
За результатами моніторингу відповідачем складено висновок про результати моніторингу від 01.08.2023 року № UA-2023-05-02-013531-а, у якому вказано, що за результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
На переконання позивача, тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» правомірно обрано переможцем процедури закупівлі, оскільки, даним учасником було дотримано всі умови та виконано всі вимоги тендерної документації Замовника. Замовник у законний спосіб здійснив розгляд документів тендерної пропозиції Учасника з подальшим оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та, як наслідок, було укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі. Також, наявні обґрунтовані підстави для внесення змін до договору підряду та продовження строку виконання робіт.
А відтак оскаржуваний висновок є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку з чим позивач звернувся з позовом до суду.
Вирішуючи питання щодо відкриття провадження у адміністративній справі, суд виходив з наступного.
Відповідно до статті 168 КАС України, позов пред`являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції.
В силу приписів статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Вирішуючи питання про можливість розгляду даної справи в порядку спрощеного позовного провадження, суд виходив з наступного.
У відповідності до п. 10 ч. 6 ст. 12 КАС України, справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, яку не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
На підставі викладеного, ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами вважаю, що вона підлягає розгляду за правилами адміністративного судочинства в порядку спрощеного позовного провадження, підсудна Вінницькому окружному адміністративному суду, подана з додержанням вимог встановлених статтями 160, 161, 172 КАС України, що є підставою для відкриття провадження у справі.
Також у позовній заяві позивачем заявлено клопотання про залучення Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.
Обґрунтовуючи необхідність залучення третьої особи позивач вказав, що оспорюваний висновок складений за результатами моніторингу оголошеної процедури закупівлі товарів, переможцем якої стало вказане товариство. Відтак, на переконання позивача, рішення суду може вплинути на права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" як учасника процедури закупівлі.
Розглядаючи клопотання про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 49 КАС України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки.
Частиною 4 ст. 49 КАС України визначено, що у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Дослідивши матеріали позовної заяви, суд дійшов висновку, що виконання вимог спірного висновку матиме вплив на права і обов`язки не лише позивача, але й Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД", яке на час проведення відповідачем моніторингу та прийняття ним висновку було переможцем конкурсу закупівель, в межах якого здійснено моніторинг.
Відтак, рішення у цій справі може вплинути на права та обов`язки Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД", що свідчить про необхідність його залучення до участі в справі в статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача.
Відповідно ч. 2 ст. 51 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, мають права та обов`язки, визначені у ст.44 цього Кодексу.
Згідно ч. 2 ст. 159 КАС України, Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" вправі подати пояснення щодо позову або відзиву у порядку передбаченому ст. 162 КАС України у строки встановлені судом.
Керуючись статтями 171, 248, 256-262 КАС України, -
у х в а л и в :
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку.
Розгляд справи здійснюватиметься суддею одноособово в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Запропонувати відповідачу у 15-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття провадження подати відзив на позов із поясненнями по суті заявлених вимог та доданням підтверджуючих документів у тому числі документів, що підтверджують надіслання копії відзиву та доданих до нього документів позивачу, а також, у разі надходження відповіді на відзив, подати свої заперечення у 2 - денний термін з дня отримання відповіді на відзив.
Запропонувати позивачу у 2 - денний строк з дня отримання відзиву подати відповідь на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.
Клопотання позивача про залучення до участі у справі Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" в статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - задовольнити.
Залучити до участі у справі в статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" (вул. Я.Шепеля, 29, м. Вінниця, 21019, код ЄДРПОУ 31760759).
Встановити третій особі, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача 10-денний строк з дня отримання копії позовної заяви та відзиву для подання письмових пояснень в порядку ст. 162 КАС України.
Повідомити позивача про необхідність виконання передбаченого нормою ч. 11 ст. 171 КАС України обов`язку із направленням Товариству з обмеженою відповідальністю "АГРОШЛЯХБУД" копії позовної заяви з додатками, та надання доказів такого направлення суду до початку розгляду справи по суті.
Встановити позивачу та відповідачу 3-денний строк з дня отримання пояснень третьої особи для подання відповіді на такі пояснення.
Учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://court.gov.ua/fair/.
Копію ухвали направити особам, що беруть участь у справі.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
Суддя Дончик Віталій Володимирович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.08.2023 |
Оприлюднено | 25.08.2023 |
Номер документу | 112992911 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні