Рішення
від 24.08.2023 по справі 520/14550/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 серпня 2023 р. № 520/14550/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Рівненській області №7071931/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 04 лютого 2022 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 4 від 04 лютого 2022 року на суму 57 501,95 грн., в тому числі ПДВ 9 583,66 грн;

- визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Рівненській області №7071932/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 18 лютого 2022 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 7 від 18 лютого 2022 року на суму 57 061,43 грн., в тому числі ПДВ 9 510,24 грн..

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним та таким, що прийняте всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується довідками про доставку електронного листа до електронного кабінету, які містяться в матеріалах справи.

Представником Головного управління ДПС у Рівненській області 01.08.2023 до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що оскаржуване рішення відповідача є правомірним, та прийнятим з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО», є юридичною особою приватного права - підприємство, зареєстроване відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" з присвоєнням Ідентифікаційного коду юридичної особи 40486934, зареєстроване за юридичною податковою адресою: 64602, Харківська обл., м. Лозова, Б. Шевченка, буд 2. Основним видом економічної діяльності підприємства є перероблення молока, виробництво масла та сиру (код КВЕД 10.51).

Для здійснення господарської діяльності ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» орендує офісне та складське приміщення за адресою: Харківська обл., м. Лозова, Б. Шевченка, буд 2, на підставі укладеного з ТОВ ВТФ «Новинка» (код ЄДРПОУ 22630859) Договору оренди нерухомого майна №1 від 10.02.2022, що міститься в матеріалах справи.

ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» не здійснює безпосереднє виробництво молочних продуктів, а придбаває необхідну сировину для їх виготовлення. Таким чином, платник податку придбаває необхідну продукцію для виробництва молочних продуктів, передає їх на переробку своєму контрагенту та отримує готову продукцію. Право власності на товар, вироблений з давальницької сировини, належать замовнику - ТОВ «МОЛЛОЗАГРО». Крім того, ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» придбає вже готову для реалізації продукцію.

22 липня 2020 року між ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ПЛАТИНА» було укладено договір № 22/07, предметом якого була молочна продукція.

З метою належного виконання зобов`язань ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» придбало необхідний товар у наступних контрагентів:

- ТОВ «ІВА МІЛК» (код ЄДРПОУ 43654982), про що свідчить: договір поставки №23/11/20/06 від 23.11.2020; видаткова накладна №544 від 27.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р544 від 27.09.2021; видаткова накладна №507 від 13.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р507 від 13.09.2021; посвідчення якості №2709/118 від 27.09.2021; платіжне доручення №144 від 27.09.2021; платіжне доручення №126 від 07.09.2021; виписка з банківського рахунку; ОСВ по рахунку №631.

ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» виконало свої зобов`язання за Договором № 22/07 та поставило товар ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ПЛАТИНА», що підтверджується наступними документами: видаткова накладна №04 від 04.02.2022; товарно - транспортна накладна №4 від 04.02.2022; платіжне доручення №2663 від 04.02.2022; виписка з банківського рахунку; ОСВ по рахунку №361. Поставка товару здійснювалася із залученням перевізника ТОВ «ТК МАГНІН» (код ЄДРПОУ 42451636), про що свідчить: договір надання послуг з перевезення №1406/21 від 14.06.2021; акт №ОУ-000031 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 04.02.2022; платіжне доручення №27 від 09.02.2022; виписка з банківського рахунку; ОСВ по рахунку №631, що міститься в матеріалах справи.

За результатами вищезазначених фінансово-господарських операцій ТОВ «МОЛЛОЗАГРО», відповідно до ст. 187.1 Податкового кодексу України, склало та надіслало для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (за першою подією - відвантаження товару) податкову накладну №4 від 04 лютого 2022 року на суму 57 501,95 грн., в тому числі ПДВ 9 583,66 грн.

Як вбачається із квитанції №907468113, вказана податкова накладна №4 від 04 лютого 2022 року прийнята, однак, її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної суб`єктом владних повноважень вказано наступне: "відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/ РК в ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п. 4 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних".

Крім того, позивач з метою належного виконання зобов`язань ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» придбало необхідний товар у наступних контрагентів:

-ТОВ «ІВА МІЛК» (код ЄДРПОУ 43654982), про що свідчить: договір поставки №23/11/20/06 від 23.11.2020; видаткова накладна №488 від 06.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р488 від 06.09.2021; видаткова накладна №535 від 23.09.2021; товарно - транспортна накладна №535 від 23.09.2021; посвідчення якості №2709/118 від 27.09.2021; платіжне доручення №158 від 13.10.2021; платіжне доручення №126 від 07.09.2021; виписка з банківського рахунку; о ОСВ по рахунку № 631.

ТОВ «МОЛЛОЗАГРО» виконало свої зобов`язання за Договором №22/07 та поставило товар ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ПЛАТИНА», що підтверджується наступними документами: видаткова накладна №7 від 18.02.2022; товарно - транспортна накладна №7 від 18.02.2022; платіжне доручення №2699 від 18.02.2022; виписка з банківського рахунку; ОСВ по рахунку №361, що підтверджується матеріалами справи. Поставка товару здійснювалася із залученням перевізника ТОВ «ТК МАГНІН» (код ЄДРПОУ 42451636), про що свідчить: договір надання послуг з перевезення №1406/21 від 14.06.2021; акт №ОУ-000033 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 18.02.2022; платіжне доручення №40 від 28.03.2022; виписка з банківського рахунку; ОСВ по рахунку №631.

За результатами вищезазначених фінансово-господарських операцій ТОВ «МОЛЛОЗАГРО», відповідно до ст. 187.1 ПКУ, склало та надіслало для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (за першою подією - відвантаження товару) податкову накладну №7 від 18 лютого 2022 року на суму 57 061,43 грн., в тому числі ПДВ 9 510,24 грн.

Як вбачається із квитанції №9074673905, вказана податкова накладна №7 від 18 лютого 2022 року прийнята, однак її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної суб`єктом владних повноважень вказано наступне: "відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/ РК в ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п. 4 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних".

Позивачем надіслано пояснення стосовно податкової накладної №4 від 04 лютого 2022 року, та №7 від 18 лютого 2022 року, що підтверджується Повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, №2 від 11 липня 2022 року та надано документи первинного бухгалтерського обліку: договір оренди нерухомого майна №1 від 10.02.2022; договір поставки №22/07 від 22.07.2022; договір поставки №23/11/20/06 від 23.11.2020; видаткова накладна №544 від 27.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р544 від 27.09.2021; видаткова накладна №507 від 13.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р507 від 13.09.2021; платіжне доручення №144 від 27.09.2021; видаткова накладна №04 від 04.02.2022; товарно - транспортна накладна №4 від 04.02.2022; платіжне доручення №2663 від 04.02.2022; договір надання послуг з перевезення №1406/21 від 14.06.2021; акт №ОУ-000031 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 04.02.2022; платіжне доручення №27 від 09.02.2022; виписка з банківського рахунку; видаткова накладна №488 від 06.09.2021; товарно - транспортна накладна №Р488 від 06.09.2021; видаткова накладна №535 від 23.09.2021; товарно - транспортна накладна №535 від 23.09.2021; посвідчення якості №2709/118 від 27.09.2021; платіжне доручення №158 від 13.10.2021; платіжне доручення №126 від 07.09.2021; виписка з банківського рахунку; видаткова накладна №7від 18.02.2022; товарно - транспортна накладна №7 від 18.02.2022; платіжне доручення №2699 від 18.02.2022; виписка з банківського рахунку; договір надання послуг з перевезення №1406/21 від 14.06.2021; акт №ОУ-000033 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 18.02.2022; платіжне доручення №40 від 28.03.2022; виписка з банківського рахунку.

За результатами розгляду наданих позивачем пояснень та документів, Комісією ГУДПС у Рівненській області прийнято рішення №7071931/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 04 лютого 2022 року, та рішення №7071932/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 18 лютого 2022 року.

Позивач, користуючись правом, передбаченим ст. 56 Податкового кодексу України, подав скаргу на рішення комісії регіонального рівня №7071931/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 04 лютого 2022 року та на рішення №7071932/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 18 лютого 2022 року, проте рішенням ДПС України №25970/40486934/2 від 14.03.2023 та №25956/40486934/2 від 14.03.2023 скарги залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня - без змін.

Підставою для винесення даного рішення Державна податкова служба України зазначила: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності типових форм та галузевої специфіки, накладних».

Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У відповідності до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; дата відвантаженим товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України регламентовано, що платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.

У відповідності п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені (терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та відати покупцю за його вимогою.

Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Згідно п. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. В свою чергу, первинний документи - це документ, який містить відомості про господарську операцію.

У відповідності до п. 1 наказу від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.

В свою чергу товарно-транспортна накладна це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Підпунктом 11.1 пункту 11 вказаного наказу регламентовано, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна.

Таким чином, товарно-транспортна накладна є достатнім підтвердженням щодо навантаження, транспортування, відвантаження товару, його оприбуткування та бухгалтерського обліку тобто достатнім підтвердженням надання транспортної послуги.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України, зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пункт 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, передбачає у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 цього Порядку встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Аналогічні приписи містить абзац 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 4 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Отже, згідно з направленими до Головного управління ДПС у Рівненській області бухгалтерськими та фінансово - господарськими документами Товариством з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» в повному обсязі підтверджено реальність та законність проведення господарських операцій з вказаними контрагентами, законність реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Також суд зазначає, що пунктом 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 5 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктом 11 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку".

Отже, з огляду на вище описане, рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області №7071931/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 04 лютого 2022 року та рішення №7071932/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 18 лютого 2022 року є неправомірними та підлягають скасуванню, а податкові накладні №4 від 04 лютого 2022 року та №7 від 18 лютого 2022 року, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» - реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» (Б. Шевченка, буд. 2, м. Лозова, Харківська область, 64602, ЄДРПОУ 40486934) до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Відінська, буд. 12, м. Рівне, 33023, ЄДРПОУ 44070166), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Рівненській області №7071931/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 04 лютого 2022 року та Рішення Комісії ГУ ДПС у Рівненській області №7071932/40486934 від 15 липня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 18 лютого 2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №4 від 04 лютого 2022 року на суму 57 501,95 грн., в тому числі ПДВ 9 583,66 грн, та податкову накладну № 7 від 18 лютого 2022 року на суму 57 061,43 грн., в тому числі ПДВ 9 510,24 грн днем їх фактичного подання.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» (ЄДРПОУ 40486934) сплачену суму судового збору в розмірі 2147 (дві тисячі сто сорок сім) грн. 20 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 44070166).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛЛОЗАГРО» (ЄДРПОУ 40486934) сплачену суму судового збору в розмірі 2147 (дві тисячі сто сорок сім) грн. 20 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.08.2023
Оприлюднено28.08.2023
Номер документу113019920
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/14550/23

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні