Постанова
від 24.08.2023 по справі 580/6325/22
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/6325/22 Суддя (судді) першої інстанції: Алла РУДЕНКО

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 серпня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Оксененка О.М.,

суддів: Вівдиченко Т.Р.,

Мельничука В.П.,

При секретарі: Борисовській Л.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 09 лютого 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Трейд Груп Юа» до Головного управління ДПС у Черкаській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним і скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейд Груп Юа» звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області, Державної податкової служби України, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.08.2022 №7259614/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.09.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 16.09.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.10.2022 №7477918/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.11.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 16.11.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351008/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 16.10.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 16.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351007/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351006/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 31.10.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №11 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351005/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 31.10.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №12 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не вказав про необхідність надання документів на підтвердження обставин, та не зазначив перелік документів, які повинен надати позивач, що свідчить про безпідставність оскаржуваних рішень.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 09 лютого 2023 року адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.08.2022 №7259614/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.08.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 16.09.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.10.2022 №7477918/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.11.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 16.11.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351008/43342327 про відмову в реєстрі податкової накладної №5 від 16.10.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 16.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351007/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351006/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 31.10.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №11 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.09.2022 №7351005/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 31.10.2021.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №12 від 31.10.2021 днем її фактичного подання на реєстрацію.

В апеляційній скарзі Головне управління Державної податкової служби у Черкаській області, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних не є рішенням податкового органу, а лише підтверджує факт прийняття/неприйняття податкової накладної/розрахунку коригування в електронному вигляді.

На думку апелянта, Комісія при прийнятті оскаржуваних рішень діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, передбачений законом та здійснила належну перевірку поданих платником податків документів.

У відзиві на апеляційну скаргу позивачем звернуто увагу на те, що посилання контролюючого органу на пункт 8 Критеріїв є загальним, оскільки без зазначення конкретної інформації прямо впливає на можливість надання у подальшому платником податків відповідних документів, враховуючи незрозумілість ризиковості здійснення господарської операції.

Як вказує позивач, контролюючий орган не наділений повноваженнями щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом, враховуючи, що зазначене має досліджуватись під час здійснення податкового контролю, а не під зупинення реєстрації податкових накладних.

Перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів справи, 16.03.2021 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Трейд Груп Юа» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» був укладений договір №160321 про перевезення вантажів, згідно умов якого позивач надає послуги по перевезенню вантажів автомобілями.

У вересні 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» транспортні послуги з перевезення будівельних матеріалів, про що складено акт надання послуг №77 від 16.09.2021 на загальну суму 882497 грн. 85 коп. з ПДВ, та реєстр товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період з 01.09.2021- 15.09.2021.

За фактом надання послуг з перевезення будівельних матеріалів позивач склав податкову накладну №2 від 16.09.2021 на суму 882 497 грн. 84 коп., в т.ч. ПДВ 147 082 грн. 97 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №2 від 16.09.2021 була зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

19 серпня 2022 року позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у вересні 2021 року (перша половина вересня 2021) надав товариству з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» транспортні послуги на загальну суму 882 497 грн. 85 коп. з ПДВ, що підтверджується актом надання послуг №77 від 16.09.2021 та товарно-транспортними накладними від 01.09.2021 №093045, від 01.09.2021 №081441, від 01.09.2021 №081521, від 01.09.2021 №081518, від 01.09.2021 №022516, від 01.09.2021 №022514, від 02.09.2021 №081721, від 02.09.2021 №081757, від 02.09.2021 №120116, від 02.09.2021 №022540, від 02.09.2021 №093086, від 02.09.2021 №022529, від 02.09.2021 №081532, від 03.09.2021 №081722, від 03.09.2021 №081723, від 03.09.2021 №081673, від 03.09.2021 №081479, від 04.09.2021 №081569, від 04.09.2021 №081726, від 04.09.2021 №081612, від 04.09.2021 №022575, від 06.09 2021 №081686, від 06.09.2021 №081687, від 06.09.2021 №093121, від 06.09.2021 №022580, від 06.09.2021 №022596, від 06.09,2021 №022595, від 07.09.2021 №081729, від 07.09.2021 №081624, від 07.09.2021 №081546, від 07.09.2021 №093137, від 07.09.2021 №022613, від 08.09.2021 №081639, від 08.09.2021 №120123, від 08.09.2021 №093162, від 09 09.2021 №081588, від 09.09.2021 №081662, від 09.09.2021 №022654, від 09.09.2021 №120125, від 09.09.2021 №093179, від 10 09.2021 №081597, від 10.09.2021 №093201, від 10.09.2021 №093202, від 13.09.2021 №081607, від 13.09.2021 №093255, від 13.09.2021 №093258, від 13.09.2021 №093259, від 14.09.2021 №093281, від 14.09.2021 №093282, від 14.09.2021 №093286, від 15.09.2021 №081742, від 15.09.2021 №081746, від 15.09.2021 №093340, від 15.09.2021 №093342.

При цьому, позивач повідомив про те, що оплата за послуги здійснена платіжним дорученням №3362 від 26.11.2021 на підставі рахунку на оплату №75 від 16.09.2021 на суму 882497 грн. 85 коп. з ПДВ, та для виконання своїх зобов`язань перед Товариством з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» позивач використовував взяті в оренду транспортні засоби, а саме:

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.410, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , об`єм двигуна 12902, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, напівпричіп марки MEGA, модель MNW, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , категорія СЕ, колір сірий;

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS 24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, які перебувають в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортних засобів підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9062152101);

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_7 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_8 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до Договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021, з Квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9278638278).

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі Договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково вказав, що ним були укладені договори на перевезення з ПП «Волюс-Транс» та з ФОП ОСОБА_3 , в яких позивач є Замовником. Оренда складських приміщень та прилеглої території для розміщення орендованої техніки, облаштування акцизного складу для заправки орендованих автомобілів (бочка) та зберігання придбаних будівельних матеріалів здійснюється згідно договору оренди №1 нерухомого майна від 16.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_4 , початок оренди майна підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП), з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9077662112). Заправка автомобілів дизельним паливом здійснюється згідно договору поставки нафтопродуктів №Б23042021/01 від 23.04.2021, укладеного з ТОВ «БАК» (код ЄДРПОУ 40006097).

Крім того, у листопаді 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» транспортні послуги з перевезення будівельних матеріалів, про що складено акт надання послуг №97 від 16.11.2021 на загальну суму 265 995 грн. 65 коп. з ПДВ та реєстром товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період з 01.11.2021 -15.11.2021.

За фактом надання послуг з перевезення вантажів позивач склав податкову накладну №2 від 16.11.2021 на суму 365 995 грн. 65 коп., в т.ч. ПДВ 44 332 грн. 61 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак, у відповідності до надісланої квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №2 від 16.11.2021 зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У свою чергу, 10.10.2022 позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у листопаді 2021 року (перша половина листопада 2021 р.) позивач надав транспортні послуги для товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» на суму 265995 грн. 65 коп. з податком на додану вартість, що підтверджується актом надання послуг №97 від 16.11.2021 та товарно-транспортними накладними від 01.11.2021 №023617, від 01.11.2021 №023616, від 01.11.2021 №023625, від 01.11.2021 №160989, від 02.11.2021 №023648, від 02.11.2021 №023647, від 03.11.2021 №023652, від 04.11.2021 №023659, від 04.11.2021 №050597, від 05.11.2021 №050613, від 05.11.2021 №161001, від 05.11.2021 №023684, від 05.11.2021 №023686, від 05.11.2021 №023688, від 06.11.2021 №023703, від 08.11.2021 №023714, від 08.11.2021 №050628, від 09.11.2021 №023724, від 10.11.2021 №023729, від 10.11.2021 №023739, від 10.11.2021 №050666, від 11.11.2021 №050688, від 11.11.2021 №023748, від 11.11.2021 №023747, від 12.11.2021 №023755, від 12.11.2021 №023760, від 13.11.2021 №023766.

Для оплати наданих послуг позивач виставив рахунок на оплату №88 від 16.11.2021 на суму 265 995 грн. 65 коп. з ПДВ.

Відповідно, у поясненнях позивач зазначив, що надання послуг здійснювалось орендованими автомобілями:

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.410, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , об`єм двигуна 12902, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, напівпричіп марки MEGA, модель MNW, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , колір сірий;

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, які перебувають в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021, з квитанцією Хе2 (зареєстровано за номером 9062152101).

- автомобіль Марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_7 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_12 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021 з Квитанцією Хе2 (зареєстровано за номером 9278638278);

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_13 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі Договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково були укладені договори на перевезення з ПП «Волюс-Транс» (код ЄДРПОУ 36213678, ІПН 362136723119) та з ФОП ОСОБА_3 (код НОМЕР_14 , ШН НОМЕР_15 ), де позивач виступає Замовником.

До того ж, у жовтні 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» транспортні послуги з перевезення будівельних матеріалів, за фактом надання яких був складений акт надання послуг №89 від 16.10.2021 на загальну суму 458 025 грн. 60 коп. з ПДВ та реєстр товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період 01.10.2021 - 15.10.2021.

За фактом надання послуг з перевезення вантажів позивач склав податкову накладну №5 від 16.10.2021 на суму 458 025 грн. 60 коп., в т.ч. ПДВ 76 337 грн. 60 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, разом з тим, згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №5 від 16.10.2021 зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

09 вересня 2022 року позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у жовтні 2021 року (перша половина жовтня 2021 року) позивач надав транспортні послуги для товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» на суму 458 025 грн. 60 коп. з податком на додану вартість, що підтверджується Актом надання послуг №89 від 16.10.2021 та товарно-транспортними накладними від 01.10.2021 №093591, від 01.10.2021 №023050, від 02.10.2021 №120147, від 02.10.2021 №120145, від 02.10.2021 №093594, від 02.10.2021 №093596, від 04.10.2021 №050008, від 06.10.2021 №023118, від 06.10.2021 №050037, від 07.10.2021 №023132, від 07.10.2021 №050093, від 07.10.2021 №050056, від 08.10.2021 №010846, від 08.10.2021 №023162, від 08.10.2021 №050070, від 08.10.2021 №050110, від 08.10.2021 №160951, від 09.10.2021 №160955, від 09.10.2021 №050078, від 09.10.2021 №050137, від 09.10.2021 №023173, від 09.10.2021 №023181, від 11.10.2021 №023203, від 11.10.2021 №050143, від 11.10.2021 №050149, від 11.10.2021 №160963, від 11.10.2021 №050155, від 11.10.2021 №050196, від 11.10.2021 №050195, від 11.10.2021 №050168, від 11.10.2021 №050171, від 12.10.2021 №050184, від 12.10.2021 №023230, від 12.10.2021 №160965, від 12.10.2021 №023232, від 12.10.2021 №023240, від 12.10.2021 №023261, від 13.10.2021 №023268, від 13.10.2021 №120159, від 13.10.2021 №050202, від 14.10.2021 №023310, від 14.10.2021 №023324, від 14.10.2021 №023328, від 14.10.2021 №023329, від 14.10.2021 №050221, від 14.10.2021 №050219, від 14.10.2021 №050234, від 14.10.2021 №023560, від 14.10.2021 №160969, від 15.10.2021 №023341, від 15.10.2021 №120162, від 15.10.2021 №050238.

Оплата за надані послуги здійснена на підставі рахунку на оплату №82 від 16.10.2021 на суму 458 025 грн. 60 коп. з ПДВ частково, підтверджується платіжним дорученням №3453 від 15.12.2021.

Для виконання своїх зобов`язань перед Товариством з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» позивач використовував взяті в оренду транспортні засоби , а саме:

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.410, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , об`єм двигуна 12902, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, напівпричіп марки MEGA, модель M14W, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_16 , колір сірий;

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, які перебувають в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9062152101);

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_17 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_18 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий., який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9278638278).

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково були укладені договори на перевезення з ФОП ОСОБА_5 , ПП «Волюс-Транс» та з ФОП ОСОБА_3 , де позивач виступає Замовником.

Також, у жовтні 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» послуги з перевезення будівельних матеріалів, за фактом надання яких був складений акт надання послуг №90 від 31.10.2021 на загальну суму 523 172 грн. 65 коп. з ПДВ та реєстр товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період 16.10.2021 - 31.10.2021.

За фактом надання послуг з перевезення вантажів позивач склав податкову накладну №10 від 31.10.2021 на суму 523 172 грн. 65 коп., в т.ч. ПДВ 87 195 грн. 44 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Втім, згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №10 від 31.10.2021 зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У свою чергу, 19.09.2022 позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у жовтні 2021 року (друга половина жовтня 2021 р.) позивач надав транспортні послуги для товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» на суму 523 172 грн. 65 коп. з податком на додану вартість, що підтверджується Актом надання послуг №90 від 31.10.2021 та товарно-транспортними накладними від 16.10.2021 №023363, від 16.10.2021 №023353, від 16.10.2021 №050282, від 18.10.2021 №023390, від 18.10.2021 №023383, від 18.10.2021 №050295, від 18.10.2021 №050294, від 19.10.2021 №050324, від 19.10.2021 №050327, від 19.10.2021 №050345, від 19.10.2021 №023401, від 20.10.2021 №050348, від 20.10.2021 №023419, від 20.10.2021 №023428, від 20.10.2021 №120177, від 20.10.2021 №120178, від 21.10.2021 №023440, від 21.10.2021 №023447, від 22.10.2021 №023466, від 22.10.2021 №023469, від 22.10.2021 №023478, від 23.10.2021 №120183, від 23.10.2021 №023497, від 23.10.2021 №023498, від 25.10.2021 №023508, від 25.10.2021 №323514, від 25.10.2021 №023515, від 26.10.2021 №023524, від 26.10.2021 №023530, від 26.10.2021 №023531, від 27.10.2021 №023541, від 27.10.2021 №023555, від 27.10.2021 №023556, від 27.10.2021 №023557, від 28.10.2021 №023564, від 28.10.2021 №023565, від 28.10.2021 №023568, від 28.10.2021 №023569, від 28.10.2021 №023570, від 29.10.2021 №023593, від 29.10.2021 №023584, від 29.10.2021 №023587, від 30.10.2021 №023602, від 30.10.2021 №023606, від 30.10.2021 №023607.

Оплата за надані послуги здійснена на підставі рахунку на оплату №83 від 31.10.2021 на суму 523 172 грн. 65 коп. з ПДВ частково згідно платіжного доручення №3453 від 15.12.2021.

Для виконання своїх зобов`язань перед товариством з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» позивач використовував взяті в оренду транспортні засоби, а саме:

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.410, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , об`єм двигуна 12902, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_19 , рік випуску 2007, напівпричіп марки MEGA, модель MNW, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , колір сірий;

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS 24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, які перебувають в оренді на підставі Договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9062152101);

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_7 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_20 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9278638278).

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково були укладені договори на перевезення з ПП «Волюс-Транс» та з ФОП ОСОБА_3 , де позивач виступає Замовником.

Крім того, у жовтні 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» транспортні послуги з перевезення будівельних матеріалів, про що був складений акт надання послуг №91 від 31.10.2021 на загальну суму 149 000 грн. з ПДВ та реєстр товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період 16.10.2021 - 31.10.2021.

За фактом надання послуг з перевезення вантажів позивач склав податкову накладну №11 від 31.10.2021 на суму 149 000 грн., в т.ч. ПДВ 24 833 грн. 33 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №11 від 31.10.2021 зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання вказаних пропозицій, 19.09.2022 позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у жовтні 2021 року (друга половина жовтня 2021 року) позивач надав транспортні послуги для товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» на суму 149 000 грн. з ПДВ, що підтверджується актом надання послуг №91 від 31.10.2021 та товарно-транспортними накладними від 22.10.2021 №093695, від 22.10.2021 №093694, від 23.10.2021 №093703, від 23.10.2021 №093702, від 25.10.2021 №093708, від 25 10.2021 №093709, від 26.10.2021 №093722, від 26.10.2021 №093724, від 27.10.2021 №093733, від 27.10.2021 №093735, від 28 10.2021 №093743, від 29.10.2021 №093745, від 29.10.2021 №093748, від 30.10.2021 №093763, від 30.10.2021 №093761.

Позивач зазначив, що оплата за надані послуги здійснена на підставі рахунку на оплату №84 від 31.10.2021 на суму 149 000 грн. з ПДВ платіжним дорученням №3453 від 15.12.2021.

Для виконання своїх зобов`язань перед Товариство з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» позивач використовував взятий в оренду автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково був укладений договір на перевезення вантажів 30-06/21 від 30.06.2021 з ФОП ОСОБА_3 , де позивач виступає Замовником.

До того ж, у жовтні 2021 року на виконання договору №160321 від 16.03.2021 позивач надав ТОВ «ШРБУ-48» транспортні послуги з перевезення будівельних матеріалів, про що був складений акт надання послуг №92 від 31.10.2021 на загальну суму 70 673 грн. 85 коп. з ПДВ та реєстр товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за період 20.10.2021 - 31.10.2021.

За фактом надання послуг з перевезення вантажів позивач склав податкову накладну №12 від 31.10.2021 на суму 70 673 грн. 85 коп., в т.ч. ПДВ 11 778 грн. 97 коп. та направив її 11.08.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.08.2022 реєстрація податкової накладної №12 від 31.10.2021 зупинена з тієї підстави, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У свою чергу, 19.09.2022 позивач подав до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення, в яких зазначив, що у жовтні 2021 року (друга половина жовтня 2021 року) позивач надав транспортні послуги товариству з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» на суму 70 673,85 грн. з ПДВ, що підтверджується актом надання послуг №92 від 31.10.2021 та товарно-транспортними накладними від 20.10.2021 №050480, від 21.10.2021 №050369, від 23.10.2021 №050400, від 23.10.2021 №050404, від 25.10.2021 №050429, від 26.10.2021 №050439, від 26.10.2021 №050456, від 27.10.2021 №050463, від 27.10.2021 №050505, від 28.10.2021 №050488, від 28.10.2022 №050487, від 29.10.2021 №050531, від 29.10.2021 №160985.

Оплата за надані послуги здійснена на підставі рахунку на оплату №85 від 31.10.2021 на суму 70 673 грн. 85 коп. з ПДВ частково за платіжним дорученням №3453 від 15.12.2021.

Для виконання своїх зобов`язань перед товариством з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» позивач використовував:

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS 24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9062152101);

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі(кузова, рами) НОМЕР_7 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_12 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до Договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації даного автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9278638278);

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_21 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі Договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково були укладені договори на перевезення вантажів з ПП «Волюс-Транс» та з ФОП ОСОБА_3 , де позивач виступає Замовником.

Не погоджуючись з такими рішеннями та вважаючи свої права порушеними, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки у відповідача були відсутні підстави для прийняття оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних від 26.08.2022 №7259614/43342327, від 18.10.2022 №7477918/4334232, від 16.09.2022 №7351008/43342327, від 16.09.2022 №7351007/43342327, від 16.09.2022 №7351006/43342327 та від 16.09.2022 №7351005/43342327, тому вказані рішення є протиправними і підлягають скасуванню.

Як наслідок, враховуючи, що рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.08.2022 №7259614/43342327, від 18.10.2022 №7477918/4334232, від 16.09.2022 №7351008/43342327, від 16.09.2022 №7351007/43342327, від 16.09.2022 №7351006/43342327 та від 16.09.2022 №7351005/43342327 підлягають скасуванню, тому податкові накладні №2 від 16.09.2021, №2 від 16.11.2021, №5 від 16.10.2021, №10 від 31.10.2021, №11 від 31.10.2021 та №12 від 31.10.2021 належить зареєструвати в ЄРПН днем їх фактичного подання.

Колегія суддів погоджується з наведеними висновками суду першої інстанції з огляду на таке.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Так, механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено у Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246).

У відповідності до п. 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

У силу вимог п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 ст. 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктом 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктом 14 Порядку №1246 визначено, що квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У відповідності до п. 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

З матеріалів справи вбачається, що зупинення реєстрації податкових накладних №2 від 16.08.2021, №2 від 16.11.2021, №5 від 16.10.2021, №10 від 31.10.2021, №11 від 31.10.2021, №12 від 31.10.2021 слугувало те, що такі податкові накладні відповідають пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Так, Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11 грудня 2019 року затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165), яким визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Положеннями пунктів 10 та 11 Порядку № 1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

При цьому, Додатком 1 Порядку №1165 визначено критерії ризиковості здійснення операцій.

Так, пунктом 8 додатку 1 до Порядку №1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якою є: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Аналіз пункт 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає п. 11 Порядку №1165.

Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 8 додатку 1 до Порядку №1165, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 8 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Крім того, у надісланих позивачу квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до таких, що визначені п. 11 Порядку №1165.

Тобто, неможливо встановити з яких саме підстав вони прийняті, що вказує на невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії та призводить до його протиправності.

Колегія суддів звертає увагу, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18 та від 22 липня 2019 року у справі №815/2985/18, від 20 серпня 2019 року у справі №2540/3009/18, від 18 вересня 2019 року у справі №826/6528/18.

У свою чергу, позивачем направлено до податкового органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних реєстрацію яких зупинено.

Так, на підтвердження реального здійснення господарських операцій з перевезення будівельних матеріалів позивач надав відповідачу письмові пояснення щодо вказаних господарських операцій, копії товарно-транспортних накладних, за якими здійснені перевезення будівельних матеріалів, зазначених у реєстрах товарно-транспортних накладних на перевезення будівельних матеріалів за періоди: 01.09.2021 - 15.09.2021, 01.11.2021 - 15.11.2021, 01.10.2021 - 15.10.2021, 16.10.2021 - 31.10.2021, 16.10.2021 - 31.10.2021, 20.10.2021 - 31.10.2021.

Згідно з наданими поясненнями та копіями товарно-транспортних накладних перевезення вантажів здійснювалось автомобілями:

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.410, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , об`єм двигуна 12902, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_19 , рік випуску 2007, напівпричіп марки MEGA, модель MNW, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , колір сірий;

- автомобіль марки DAF, модель 95 XF 430, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , об`єм двигуна 12580, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_5 , рік випуску 2003, напівпричіп марки KOGEL, модель KS 24, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 , колір сірий, які перебувають в оренді на підставі Договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації транспортних засобів підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 25.03.2021, з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9062152101);

- автомобіль марки DAF, модель FT XF 105.460, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_7 , об`єм двигуна 12902, колір синій, реєстраційний номер НОМЕР_20 , рік випуску 2009, напівпричіп марки FLIEGL DHKS 390, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_9 , колір сірий, який перебуває в оренді на підставі додаткової угоди №1 до договору оренди транспортного засобу №15/03 від 15.03.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 ; початок експлуатації автомобіля підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 24.09.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9278638278).

- автомобіль марки Scania, модель 124, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 , об`єм двигуна 14200, колір білий, реєстраційний номер НОМЕР_11 , рік випуску 2001, який перебуває в оренді на підставі договору оренди транспортного засобу №1 від 01.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_2 ; початок експлуатації транспортного засобу підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП) від 07.07.2021 з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9181847694).

Додатково позивач зазначив, що були укладені договори на перевезення з ПП «Волюс-Транс» та з ФОП ОСОБА_3 , де позивач виступає Замовником.

Для здійснення господарської діяльності позивач орендував складські приміщення та прилеглу територію для розміщення орендованої техніки, облаштування акцизного складу для заправки орендованих автомобілів (бочка) та зберігання придбаних будівельних матеріалів згідно договору оренди №1 нерухомого майна від 16.07.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_4 , початок оренди підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування, або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (20 ОПП), з квитанцією №2 (зареєстровано за номером 9077662112).

При цьому, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (надалі - Порядок №520).

Згідно з пунктом 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

У відповідності до пункту 6 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/ озрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Пунктом 7 Порядку №520 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За приписами п. 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених норм права вказує на те, що можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної/розрахунку коригування прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії.

З матеріалів справи вбачається, що оскаржувані рішення містять посилання на не наданням платником податків документів, зокрема: договорів, зокрема зовншньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності пенвних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

У свою чергу, позивач подав Головному управлінню ДПС в Черкаській області пояснення щодо кожної спірної податкової накладної та копії первинних документів на підтвердження господарських операцій з перевезення вантажів, а саме: копії актів надання послуг №77 від 16.09.2021 на суму 882497,85 грн з ПДВ, №97 від 16.11.2021 на суму 265995,65 грн з ПДВ, №89 від 16.10.2021 на суму 458025,60 грн з ПДВ, №90 від 31.10.2021 на суму 523172,65 грн з ПДВ, №91 від 31.10.2021 на суму 149000,00 грн з ПДВ, №92 від 31.10.2021 на суму 70673,85 грн з ПДВ та товарно-транспортних накладних, і відповідач не встановив, що вказані первинні документи бухгалтерського обліку складені з порушенням вимог законодавства.

Разом з тим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, контролюючий орган повинен зазначити конкретні документи, які складені із порушенням законодавства.

Зважаючи на викладене, оскаржуване рішення, повинно було містити мотиви врахування та/або неврахування надісланих позивачем пояснень та доданих до нього документів, а саме: врахування поданих позивачем документів.

Ненаведення мотивів прийнятих рішень не дають змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятих рішень.

Посилання відповідача на непідтвердження позивачем реального здійснення господарських операцій з надання ТОВ «ШРБУ-48» транспортних послуг колегія суддів не приймає до уваги, так як згідно рішення №4259614/43342327 від 26.08.2022 відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 16.09.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстави надання позивачем технічних паспортів частково.

Відповідно, копію свідоцтва про реєстрацію на автомобіль марки Scania, модель 124, державний номер НОМЕР_11 була надана до ДПС України разом зі скаргою на рішення №4259614/43342327 від 26.08.2022.

При цьому, технічний паспорт на автомобіль та свідоцтво про реєстрацію автомобіля не відносяться до первинних документів бухгалтерського обліку, які підтверджують факт здійснення господарської операції.

Так, Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 встановлена єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.

Згідно пункту 16 вказаного Порядку на зареєстровані в уповноважених органах МВС транспортні засоби видаються свідоцтва про реєстрацію.

Отже, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу є документом, який підтверджує державну реєстрацію транспортного засобу, тому його відсутність не є достатнім доказом на підтвердження нереальності господарської операції.

Щодо посилання апелянта на відсутність копії платіжного доручення на оплату транспортних послуг як підставу для відмови у реєстрації податкової накладної №2 від 16.11.2021 слід зазначити, що така податкова накладна була виписана за датою оформлення акта надання послуг №97 від 16.11.2021, а не за датою зарахування коштів від ТОВ «ШРБУ-48».

Відтак, відсутність оплати наданих послуг не є підставою для відмови у реєстрації податкової накладної №2 від 16.11.2021.

Стосовно тверджень відповідача на ненадання позивачем копій договорів, видаткових накладних, платіжних документів, товарно-транспортних накладних щодо постачання/придбання автомобільних запчастин та шин як підстави для відмови у реєстрації податкових накладних №5 від 16.10.2021, №10 від 31.10.2021, №11 від 31.10.2021 та №12 від 31.10.2021, то вказані документи не є такими, що підтверджують господарські операції з надання транспортних послуг ТОВ «ШРБУ-48», позаяк стосуються господарських операцій з придбання запчастин та шин.

Оскільки зупинення реєстрації спірних податкових накладних контролюючим органом було здійснено не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність визнання протиправним та скасування рішень від 26.08.2022 №7259614/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.08.2021, від 18.10.2022 №7477918/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 16.11.2021, від 16.09.2022 №7351008/43342327 про відмову в реєстрі податкової накладної №5 від 16.10.2021, від 16.09.2022 №7351007/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2021, від 16.09.2022 №7351006/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 31.10.2021, від 16.09.2022 №7351005/43342327 про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 31.10.2021.

Приписами пункту 20 Порядку №1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Як наслідок, для належного захисту порушеного права позивача необхідним є зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 від 16.09.2021, №2 від 16.11.2021, №5 від 16.10.2021, №10 від 31.10.2021, №11 від 31.10.2021 та №12 від 31.10.2021 днем їх фактичного подання на реєстрацію.

З огляду на наведені правові норми та фактичні обставини справи колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову.

Відповідно до п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд, що і вчинено судом у даній справі.

Інші доводи апеляційної скарги не заслуговують на увагу, оскільки не впливають на висновки суду, викладені в оскаржуваному судовому рішенні.

За таких обставин, рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, і доводи апелянта, викладені у скарзі, не свідчать про порушення судом норм матеріального чи процесуального права, які могли б призвести до неправильного вирішення справи.

Отже при ухваленні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому відсутні підстави для її скасування.

За правилами статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 242, 250, 308, 310, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області - залишити без задоволення.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 09 лютого 2023 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.

Головуючий суддя О.М. Оксененко

Судді Т.Р. Вівдиченко

В.П. Мельничук

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.08.2023
Оприлюднено28.08.2023
Номер документу113021007
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —580/6325/22

Ухвала від 24.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 24.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Постанова від 24.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні