Рішення
від 25.08.2023 по справі 520/13210/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

25 серпня 2023 року № 520/13210/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мельникова Р.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" до Головного управління ДПС у Харківській області про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 21 грудня 2022 року №00/7902/04-16/31642172.

В обґрунтування позову зазначено, що спірним у даній справі податковим повідомленням-рішенням від 21 грудня 2022 року №00/7902/04-16/31642172 було застосовано штрафні санкції, проте останні є протиправними, оскільки підприємством позивача було сплачено вчасно та згідно чинного законодавства, протягом 30 днів після закінчення звітного (податкового) періоду та в день подачі уточнюючого розрахунку у повному обсязі кошти, що дорівнюють сумі податкових зобов`язань, задекларованих ним до сплати в бюджет за відповідний звітний (податковий) період.

Ухвалою суду від 06.06.2023 року прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито спрощене провадження в зазначеній справі.

Представником відповідача через канцелярію суду було подано відзив на позовну заяву, в якому вказано, що відповідач проти заявленого позову заперечує з підстав його необґрунтованості та недоведеності. Також, представником відповідача вказано, що перевіркою було встановлено порушення підприємством позивача вимог п. 57.1 ст. 57, п. 203.2 ст. 203 Податкового кодексу України в частині несвоєчасної сплати узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість у загальній сумі 414478,60 грн., а саме за серпень 2021 року (від 17.09.2021 №9271513777), жовтень 2021 року (від 19.10.2021 №9309378935) та уточнюючому розрахунку по податку на додану вартість (від 19.02.2021 №9029078654). В акті перевірки наведена інформація, яка свідчить про створення платником податків умов, за яких стало можливе вчинення податкового правопорушення, проте платник мав можливість для дотримання правил та норм, за порушення яких Податковим кодексом України передбачено відповідальність, проте не вжив достатніх заходів щодо їх дотримання, що доводить умисні дії підприємства позивача. Відтак, нарахування штрафних санкцій позивачу було здійснено у відповідності до норм діючого законодавства.

Суд зазначає, що відповідно до положень ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ", код ЄДРПОУ 31642172, зареєстровано як суб`єкт владних повноважень.

14.01.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" отримано податкове повідомлення-рішення за підписом керівника Го ловного управління ДПС у Харківській області Лілії Катерининської.

Водночас, на вказаному податковому повідомленні-рішенні у відповідних графах відсутні номер та дата, проте у нижньому лівому куті податкового повідомлення-рішення міститься зазначення номеру та дати, а саме №00/7902/04-16/31642172 від 21.12.2022 року. Згідно повідомлення-рішення до позивача застосовано штрафну санкцію - 25% на підс таві п.124.2 ст.124 Податкового кодексу України.

В зазначеному повідомлені-рішенні мається посилання на акт перевірки за №2358/20-40-18-17-03/31642172 від 03.02.2022 року.

З наявної в матеріалах справи копії акту №2358/20-40-18-17-03/31642172 від 03.02.2022 року про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (код ЄДРПОУ 31642172), з питання дотримання термінів сплати податкових зобов`язань з податку на додану вартість вбачається, що під час проведення камеральної перевірки, згідно вимог підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, відповідно до предмету камеральної перевірки, використано: реєстраційні дані в ІТС «Податковий Блок»; інтегровану картку платника податку; податкова декларація з податку на додану вартість: за серпень 2021 (від 17.09.2021 № 9271513777), за жовтень 2021 (від 19.10.2021 № 9309378935), уточнюючий розрахунок по податку на додану вартість (від 19.02.2021 № 9029078654). Отже, перевіркою встановлено, що підприємством ТОВ "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (код ЄДРПОУ 316422172) порушено пункт 50.1 статті 50 та 57.1 статті 57 Кодексу, а саме протягом граничних строків не сплачено узгоджені податкові зобов`язання з податку на додану вартість, визначені у податкових деклараціях: за серпень 2021 (від 17.09.2021 № 9271513777), за жовтень 2021 (від 19.10.2021 № 9309378935), уточнюючий розрахунок по податку на додану вартість (від 19.02.2021 № 9029078654) (згідно таблиці №1), а саме: податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9271513777, дата документа - 17.09.2021, дата сплати - 29.10.2021, кількість днів 29, сума погашеного боргу 184378,60 грн.; податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9309378935, дата документа - 19.10.2021, дата сплати - 29.11.2021, кількість днів 28, сума погашеного боргу 98682,60 грн.; податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9029078654, дата документа - 19.02.2020, дата сплати - 24.02.2020, кількість днів 5, сума погашеного боргу 44038,60 грн.; податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9271513777, дата документа - 17.09.2021, дата сплати - 25.10.2021, кількість днів 25, сума погашеного боргу 950,40 грн.; податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9309378935, дата документа - 19.10.2021, дата сплати - 28.12.2021, кількість днів 57, сума погашеного боргу 85478,00 грн.; податкова декларація з податку на додану вартість номер документа 9309378935, дата документа - 19.10.2021, дата сплати - 26.11.2021, кількість днів 25, сума погашеного боргу 950,40 грн.

Отже, відповідно до висновків акту перевірки перевіркою встановлено, що підприємством ТОВ "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (код ЄДРПОУ 316422172) несвоєчасно сплачено узгоджені податкові зобов`язання з податку на додану вартість, визначені у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період: за серпень 2021 (від 17.09.2021 № 9271513777), за жовтень 2021 (від 19.10.2021 № 9309378935), уточнюючий розрахунок по податку на додану вартість (від 19.02.2021 № 9029078654), чим порушено пункт 50.1 статті 50 та пункт 57.1 статті 57 Кодексу. Дані дії ТОВ "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (код ЄДРПОУ 316422172) свідчать про те, що платник мав можливість для дотримання правил та норм, за порушення яких Кодексом передбачено відповідальність, проте не вжив достатніх заходів щодо їх дотримання.

Матеріали справи свідчать на користь того, що податкове повідомлення-рішення №00/7902/04-16/31642172 від 21.12.2022 року було оскаржено підприємством позивача в адміністративному порядку. Однак, згідно рішення Державної податкової служби України від 29.03.2023 № 7705/6/99-00-06-03-01-06 ска рга позивача залишена без задоволення.

Позивач, вважаючи зазначене податкове повідомлення-рішення протиправним, звернувся до суд у з даним позовом.

Надаючи оцінку заявленим позовним вимогам та запереченням проти них, суд зазначає наступне.

Згідно з п.п. 14.1.152 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України погашення податкового боргу - зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтвер;іжене відповідним документом.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному Кодексом.

Приписами пп.пп.16.1.2, 16.1.3, 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до положень ст. 33 Податкового кодексу України податковим періодом визнається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків та зборів.

Податковий період може складатися з кількох звітних періодів.

Базовий податковий (звітний) період - період, за який платник податків зобов`язаний здійснювати розрахунки податків, подавати податкові декларації (звіти, розрахунки) та сплачувати до бюджету суми податків та зборів, крім випадків, передбачених цим Кодексом, коли контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму податкового зобов`язання платника податку.

Положеннями п.36.1 ст.36 Податкового кодексу України передбачено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

При цьому, згідно з п. 31.1 ст. 31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Згідно приписів п.38.1 ст. 38 Податкового кодексу України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.

Додатки до податкової декларації є її невід`ємною частиною.

Положеннями п.49.1 ст.49 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

Відповідно до п.49.4 ст.49 Податкового кодексу України платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

Положеннями пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України передбачено, що податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Як передбачено приписами п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, шо настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених Кодексом.

Згідно з п. 87.9 ст. 87 Податкового кодексу України у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов`язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Пунктом 131.2 ст. 131 Податкового кодексу України передбачено, що при погашенні суми податкового боріу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, у першу чергу зараховутоться в рахунок податкового зобов`язання. У разі повного погапіення суми подагковоі о боргу кошти, шо сплачує такий платник податків, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені.

Якщо платник податків не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), контролюючий орган самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом.

Відповідно до от. 109.1, 109.3 ст. 109 Податкового кодексу України податковим правопорушенням є протиправне, винне (у випадках, прямо передбачених цим Кодексом) діяння (дія чи бездіяльність) платника податку (в тому числі осіб, прирівняних до нього), контролюючих органів та/або їх посадових (службових) осіб, інших суб`єктів у випадках, прямо передбачених цим Кодексом.

Діяння вважаються вчиненими умисно, якщо існують доведені контролюючим органом обставини, які свідчать, що платник податків удавано, цілеспрямовано створив умови, які не можуть мата іншої мети, крім як невиконання або неналежне виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

У випадках, визначених пунктом 119.3 статті 119, пунктами 123.2 - 123.5 статті 123, пунктами 124.2 124.3 статті 124, пунктами 125 1.2 - 125 1.4 статті 125 1 цього Кодексу, необхідною умовою притягнення особи до фінансової відповідальності за вчинення податкового правопорушення є встановлення контролюючими органами вини особи.

Згідно з п. 112.2 ст. 112 Податкового кодексу України особа вважається винною у вчиненні правопорушення, якщо буде встановлено, що вона мала можливість для дотримання правил та норм, за порушення яких цим Кодексом передбачена відповідальність, проте не вжила достатніх заходів щодо їх дотримання.

Відповідно до п. 124.1 ст. 124 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладемо на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно з п. 124.2. ст. 124 Податкового кодексу України діяння, передбачені пунктом 124.1 цієї статті вчинені повторно - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов`язання.

Згідно п. 124.3 ст. 124 Податкового кодексу України діяння, передбачені пунктом 124.2 цієї статті, вчинені повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов`язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов`язання.

З наявних в матеріалах справи доказів вбачається, що підприємством позивача дійсно було проведено сплати сум податку на додану вартість згідно платіжних інструкцій від 29.09.2021 року на суму 272000,00 грн., від 29.10.2021 року на суму 215126,00 грн., від 19.02.2020 року на суму 51581,00 грн., від 19.02.2020 року на суму 1550,00 грн.

Однак, з наявної в матеріалах справи копії облікової картки платника податків з податку на додану вартість вбачається, що 24.09.2021 року було поновлено виключених/скасованих штрафних санкцій за актами поточного року за рішенням суду, податкове повідомлення-рішення №00/5746/1817 від 23.04.2021 по рішенню суду про підтвердження донарахованих сум №520/9239/21 від 30.08.2021 року.

Вказане призвело до поновлення у позивача заборгованості, у зв`язку з чим зарахування сплачених платежів здійснювалось в рахунок погашення заборгованості в порядку черговості.

Надаючи оцінку казаному, суд зазначає, що за даними програми «Діловодство спеціалізованого суду (ДСС)» встановлено, що рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 30.08.2021 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Енергорезерв (м. Харків, вул. Каштанова, 14) до Головного управління ДПС у Харківській області (м. Харків, вул. Пушкінська, 46) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення залишено без задоволення.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 18.01.2022 року апеляційну скаргу задоволено; рішення Харківського окружного адміністративного суду від 30.08.2021 по справі № 520/9239/21 скасовано; прийнято нове рішення, яким позов задоволено; визнано неправомірним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 23 квітня 2021 року №00/5746/1817; стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергорезерв» витрати зі сплати судового збору за подання позовної заяви та за подання апеляційної скарги у загальному розмірі 10 513, 00 грн.

Суд зазначає, що приписами ст. 255 КАС України визначено, що рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відтак, враховуючи положення вищевказаної норми слід дійти висновку про те, що судове рішення у справі №520/9239/21 набрало законної сили 18.01.2022 року, а станом на дату поновлення контролюючим органом виключених/скасованих штрафних санкцій за актами поточного року за рішенням суду, податкового повідомлення-рішення №00/5746/1817 від 23.04.2021 року, що відбулось 24.09.2021 року, судове рішення у зазначеній справі не набрало законної сили, а відтак і включення відомостей до облікової картки підприємства позивача як платника податку на додану вартість відбуло передчасно.

Враховуючи встановлені під час розгляду справи обставини, суд приходить до висновку про те, що нарахування підприємству позивача контролюючим органом штрафу у такому випадку було здійснено протиправно.

Таким чином, суд приходить до висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 21 грудня 2022 року №00/7902/04-16/31642172.

Відповідно до положень ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ".

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (вул. Каштанова, б. 14,м. Харків,61035) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057) про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 21 грудня 2022 року №00/7902/04-16/31642172.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОРЕЗЕРВ" (вул. Каштанова, б. 14,м. Харків,61035, код ЄДРПОУ 31642172) сплачену суму судового збору у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.08.2023
Оприлюднено28.08.2023
Номер документу113041567
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/13210/23

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 31.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 16.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Рішення від 25.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 09.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні