Постанова
від 28.08.2023 по справі 761/18656/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/18656/23

Провадження № 3/761/4278/2023

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2023 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Осаулов Андрій Анатолійович, розглянувши матеріали, які надійшли від Координаційно-моніторінгової митниці Держмитслужби,

про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

за ст.485 МК України,-

В С Т А Н О В И В:

17.06.2022, на митну територію України з Німеччини через пункт пропуску «Рава-Руська-Хребенне» митного посту «Рава-Руська» Львівської митниці з використанням транспортного засобу комерційного призначення р.н.з. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 на адресу Релігійної Організації «Єврейська Релігійна Громада м. Києва» (ЄДРПОУ 22882804, зареєстрованою за адресою: Шота Руставелі, будинок 13, м. Київ, 01001), ввезено товари: «електровелосипеди без акумуляторів, в асортименті».

У транспортному засобі переміщувалось 100 одиниць (штук) «електровелосипедів без акумуляторів, в асортименті» загальною вагою - 3 000 кг.

Переміщення вказаного вантажу здійснювалось громадянином України ОСОБА_1 на транспортному засобі комерційного призначення р.н.з. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 , перевізник ТОВ «ОРЛАН-ТРАНС-ГРУП» (ЄДРПОУ 30221264, вул. Жмеринська, буд.30, м. Київ, 03134).

17.06.2022, з метою визнання згаданого вантажу: «електровелосипеди без акумуляторів в асортименті», у кількості 100 штук, загальною вагою - 3 000 кг, гуманітарною допомогою, громадянином України ОСОБА_1 митному органу для здійснення митних формальностей і митного контролю подано декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою відповідно додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», та товаросупровідні документи.

Відправником товару зазначено організацію «LIMEBIKE GERMANY GMBH» (Німеччина), отримувачем - Релігійну Організацію «Єврейська Релігійна Громада м. Києва».

Пропуск вищезгаданих товарів здійснено відповідно до абзацу 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 224 «Про затвердження переліку товарів, що визнаються гуманітарною допомогою без здійснення процедури визнання таких товарів гуманітарною допомогою у кожному конкретному випадку, на період воєнного стану та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань гуманітарної допомоги») - за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1, без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Проте, згідно із Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності вантажі «велосипеди з допоміжним електродвигуном…» класифікуються у товарній підпозиції 871160 (товарні підкатегорї 8711601000 та 8711609000 в залежності від номінальної потужності електродвигунів), для яких встановлено ставку акцизного податку у розмірі 22 євро за 1 штуку.

При цьому, підакцизні товари не відносяться до гуманітарної допомоги (крім «підакцизних» товарів, вичерпний перелік яких наведений у статті Закону, серед яких товар «велосипеди з допоміжним електродвигуном…» відсутні).

Листом від 10.01.2023 № 299/0/2-23/20 Міністерством соціальної політики України підтверджено, що товари, пропуск яких здійснюється відповідно до абзацу першого пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

Відтак, даний товар повинен декларуватися згідно Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651, зареєстрованого в Міністерстві фінансів України 14.08.2012 за № 1372/21684 (із змінами), зі сплатою митних платежів.

Відповідно до розрахунку митних платежів загальна сума митних платежів, які необхідно було б сплатити, становить 3 257 438,84 грн. (з яких ввізне мито- 992 879,13 грн., акциз - 66 854,70 грн., ПДВ -2 197 705,02 грн.)

З огляду на викладене, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який діяв на підставі довіреності від 08.06.2022 № б/н, наданої керівником Релігійної Організації «Єврейська Релігійна Громада м. Києва» (ЄДРПОУ 22882804) ОСОБА_2 , за відсутності законних підстав для набуття права на пільги із сплати митних платежів під час ввезення на митну територію України товару: «електровелосипеди без акумуляторів в асортименті» у кількості 100 штук загальною вагою - 3 000 кг, подано 17.06.2022 митному органу декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою (відповідно додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану»), чим вчинено протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів у розмірі 3 257 438,84 грн. Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 485 Митного кодексу України.

В судовому засіданні представник Координаційно-моніторінгової митниці Держмитслужби протокол про адміністративне правопорушення підтримав, просив визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні правопорушення, передбачених ст. 485 МК України.

ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, повідомлявся про день та час розгляду справи.

Суддя, вислухавши пояснення присутнього представника, дослідивши матеріали справи, а саме: протокол про порушення митних правил №0029/126000/23 від 23.03.2023 р., доповідні записки, лист Міністерства соціальної політики України від 10.01.2023 № 299/0/2-23/20, декларація про перелік товарів, подана ОСОБА_1 від 17.06.2022, довіреність, листи, розрахунок митних платежів та інші матеріали дійшов висновку наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений законодавством України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, через митний кордон України і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною 2 статті 83 Митного кодексу України встановлено, що для поміщення товарів у митний режим експорту особа, на яку покладається дотримання вимог митного режиму, повинна: подати митному органу, що здійснює випуск товарів, документи на такі товари, виконати встановлені відповідно до закону вимоги щодо заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з частиною 1 статті 257 Митного кодексу України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявления за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідальність за ст. 485 МК України настає у разі заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Отже згідно диспозиції даної норми порушення митних правил має місце у разі зазначення декларантом з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги або кількості товару, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості.

Для притягнення до відповідальності на підставі статті 485 МК України необхідно доведення факту заявлення в митній декларації, зокрема, неправдивих відомостей та/або надання документів, що містять неправдиві відомості, й наявність прямого умислу.

Зовнішній прояв (винного, протиправного) діяння, передбаченого статтею 485 МК України, обов`язково повинен поєднуватися з умислом суб`єкта його вчинення на посягання на охоронювані законом суспільні відносин (визначений законом порядок сплати митних платежів, податків та зборів).

Верховний Суд неодноразово звертав увагу на це у своїх рішеннях, зокрема у постанові від 20.03.2018 у справі №640/7258/17, від 18.03.2021 у справі №760/14721/16-а, від 18.06.2020 у справі №638/10546/16-а, від 15.02.2023 у справі №712/8692/16-а, але не виключно.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 17.06.2022, доставив на митну територію України з Німеччини через пункт пропуску «Рава-Руська-Хребенне» митного посту «Рава-Руська» Львівської митниці з використанням транспортного засобу комерційного призначення р.н.з. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 на адресу Релігійної Організації «Єврейська Релігійна Громада м. Києва» (ЄДРПОУ 22882804, зареєстрованою за адресою: Шота Руставелі, будинок 13, м. Київ, 01001), товари: «електровелосипеди без акумуляторів, в асортименті».

Відповідно до товаросупровідних документів, які слідували разом з товаром (СMR від 14.06.2022 № 00533, довіреність від 08.06.2022 № б/н, лист від 08.06.2022 № б/н), у транспортному засобі переміщувалось 100 одиниць (штук) «електровелосипедів без акумуляторів, в асортименті» загальною вагою - 3 000 кг.

Згідно з довіреністю від 08.06.2022 № б/н, наданої керівником Релігійної Організації «Єврейська Релігійна Громада м. Києва» (ЄДРПОУ 22882804) ОСОБА_2 , , ОСОБА_1 уповноважено представляти інтереси вищевказаної благодійної організації у митних органах, зокрема:

- подавати митному органу митну декларацію, а також усі необхідні для здійснення митного контролю та оформлення документи;

- бути присутнім під час митного оформлення вищевказаного майна;

- одержувати в митних органах документи, оформленні у зв`язку з цією довіреністю;

- представляти інтереси директора фонду в усіх установах, підприємствах, організаціях, будь-якої організаційно - правової форми та форми власності, перед усіма фізичними і юридичними особами з питань, що виникли стосовно вищевказаного майна.

Відповідно до абзацу 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 року № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з абзацом 3 пункту 1 зазначеної Постанови, товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

Тобто, товар - 100 одиниць (штук) «електровелосипедів без акумуляторів, в асортименті» загальною вагою - 3 000 кг, був заявлений ОСОБА_1 , як гуманітарна допомога, шляхом надання Львівській митниці ДФС декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою.

Між тим, згідно із Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності вантажі «велосипеди з допоміжним електродвигуном…» класифікуються у товарній підпозиції 871160 (товарні підкатегорї 8711601000 та 8711609000 в залежності від номінальної потужності електродвигунів).

Відповідно до підпункту 215.3.7 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України «Підакцизні товари та ставки податку», на товари за кодом згідно з УКТ ЗЕД 871160 - мотоцикли (включаючи мопеди) та велосипеди з колясками або без них, з електричним двигуном для пересування, встановлено ставку акцизного податку у розмірі 22 євро за 1 штуку.

Частиною другою статті 6 Закону України від 22 жовтня 1999 року № 1192-XIV «Про гуманітарну допомогу» визначено, що підакцизні товари не відносяться до гуманітарної допомоги, крім: автомобілів швидкої медичної допомоги, легкових автомобілів спеціального призначення для Міністерства внутрішніх справ України, органів Національної поліції; транспортних засобів, шо надходять у період проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях для отримання і використання Збройними Силами України, Національною гвардією України, іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, Службою безпеки України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною прикордонною службою України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України для забезпечення проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; транспортних засобів, призначених для перевезення більше ніж вісім осіб, та автомобілів, обладнаних для перевезення осіб з інвалідністю з ураженням опорно- рухового апарату, що передаються для використання установам соціального захисту населення, державним закладам охорони здоров`я і навчальним закладам, громадським організаціям осіб з інвалідністю, ветеранів війни та. праці, Товариству Червоного Хреста України та його обласним організаціям, державним закладам системи реабілітації, фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваепорт»; легкових автомобілів, які на момент ввезення на митну територію України були вперше зареєстровані не пізніше ніж вісім років тому, з об`ємом двигуна не більш як 1800 куб. см, що отримуються органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міською державною адміністрацією або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, для подальшої передачі особам з інвалідністю, які перебувають у встановленому порядку на обліку для отримання спеціального автотранспорту, на строк, визначений законодавством; транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення (крім таксі, автомобілів інкасації) для підприємств, установ та організацій, що утримуються за рахунок бюджетів, уповноважених ними державних установ та органів місцевого самоврядування для забезпечення соціально-економічних потреб територіальних громад.

З огляду на викладене, товар - електровелосипеди без акумуляторів у кількості 100 штук, мав декларуватися митним органам відповідно до Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року № 651, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2012 року за № 1372/21684, із сплатою митних платежів.

Обставини того, що на ввезений ОСОБА_1 на митну територію України товар - електровелосипеди без акумуляторів в асортименті у кількості 100 штук, розповсюджується дія частини 2 статтею 6 Закону України від 22 жовтня 1999 року № 1192-ХІУ «Про гуманітарну допомогу», не знайшли свого підтвердження, виходячи з наступного.

Відповідно до абзаців 5-7 пункту і постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 року № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», пропуск через митний кордон України товарів гуманітарної допомоги, наведених у додатку 2, здійснюється відповідно до абзацу першого цього пункту за умови подання до митних органів гарантійного листа кінцевого користувача товарів за формою, наведеною в додатку 3.

Зазначений лист оформлюється кінцевим користувачем товарів гуманітарної допомоги, яким є орган військового управління, визначений Міністерством оборони, правоохоронний орган, інше військове формування, утворене відповідно до закону, Адміністрація Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації чи підпорядкований підрозділ, визначений нею, військові адміністрації, утворені відповідно до законодавства, або інший суб`єкт, що здійснює боротьбу з тероризмом відповідно до закону, та засвідчується його печаткою.

Зазначені товари підлягають взяттю в установленому порядку на облік в Збройних Силах, правоохоронних органах, інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації, військових адміністраціях, утворених відповідно до законодавства, або в інших суб`єктах, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону.

Разом з тим, матеріали справи не містять гарантійного листа кінцевого користувача товарів за формою, наведеною в додатку 3 постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 року № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», на що обґрунтовано посилається митниця.

Будь-яких інших доказів на підтвердження призначення велосипедів, що ввозилися на митну територію України, саме для потреб Збройних Сил України матеріали справи не містять.

За приписами ст. 296 ч.3 МК України у разі незаконного ввезення товарів на митну територію України базою оподаткування є митна вартість цих товарів, їх кількість або інші показники, встановлені законом, що використовуються для визначення бази оподаткування, на день нарахування митних платежів, відповідно до частини першої цієї статті. Якщо визначити суму належних до сплати митних платежів неможливо внаслідок ненадання митному органу точних відомостей про характер товарів, їх назву, кількість, країну походження і митну вартість, сума митних платежів визначається виходячи з найбільшої величини ставок митних платежів, кількості чи вартості товарів, що можуть бути визначені на підставі наявних відомостей.

Відповідно до розрахунку митних платежів загальна сума митних платежів, які необхідно було б сплатити, становить 3 257 438,84 грн. (з яких ввізне мито- 992 879,13 грн., акциз - 66 854,70 грн., ПДВ -2 197 705,02 грн.)

Окремо необхідно звернути увагу, що за приписати ст. 467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються митними органами або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом.

Відтак, вказана стаття пов`язує строк накладення адмінстягнення не з моментом вчинення адміністративного правопорушення, а з моментом його виявлення, що у даному випадку стало відомо 19.01.2023 р. при отриманні Координаційно-моніторінговою митницею Держмитслужби листа Міністерства соціальної політики України від 10.01.2023 № 299/0/2-23/20,за яким на товари за кодом згідно УКТЗЕД 871160 «мотоцикли (включаючи мопеди) та велосипеди з колясками або без них з електричним двигуном для пересування» встановлено ставку акцизного податку, що стало підставою для порушення справи про порушення митних правил.

При цьому, протокол про порушення митних правил складено 20.03.2023, а матеріали адміністративної справи відносно ОСОБА_1 отримано судом 30.05.2023, тобто в межах передбаченого статтею 467 МК України шестимісячного строку.

Вказане свідчить про те, що ОСОБА_1 , який діяв на підставі довіреності від 08.06.2022 № б/н, наданої керівником Релігійної Організації «Єврейська Релігійна Громада м. Києва» (ЄДРПОУ 22882804) ОСОБА_2 , за відсутності підстав для декларування велосипедів гуманітарною допомогою та за відсутності законних підстав для набуття права на пільги із сплати митних платежів під час ввезення на митну територію України товару: «електровелосипеди без акумуляторів в асортименті» у кількості 100 штук загальною вагою - 3 000 кг, подав 17.06.2022 митному органу декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою (відповідно додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану»), чим вчинив протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів у розмірі 3 257 438,84 грн.

Так, санкція статті 485 Митного кодексу України, передбачає накладення стягнення у вигляді штрафу в розмірі від 50 до 150 відсотків несплаченої суми митних платежів.

Судом встановлено, що сума митних платежів у справі про порушення митних правил № 0040/12600/22 від 17 жовтня 2022 року за статтею 485 Митного кодексу України та становить 3 257 438,84 грн.

При накладенні адміністративного стягнення з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи порушника, вважаю що стягнення у вигляді штрафу в розмірі 50 % від несплаченої суми митних платежів, а саме: 1628719,42 грн відповідає вимогам ст.ст. 23,33 Кодексу України про адміністративні правопорушення і є необхідним та достатнім для виправлення та попередження вчинення нових правопорушень.

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення дорівнює 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленої законом на 1 січня календарного року.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 51 54, 58, 257,458, 485 МК України, ст. 283-285 КУпАП, суд -

П О С Т А Н ОВ И В:

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, призначити штраф у розмірі 50 % від несплаченої суми митних платежів, що становить 1628719 (один мільйон шістсот двадцять вісім тисяч сімсот дев`ятнадцять ) грн 42 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір в розмірі 536,80 грн.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.

Штраф має бути сплачений правопорушником не пізніше як через 15 днів з дня вручення йому копії постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження не пізніше як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. У разі несплати правопорушником штрафу у зазначений строк, постанова про накладення штрафу буде надіслана для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання правопорушника, роботи або місцем знаходження його майна.

Строк пред`явлення постанови до примусового виконання протягом трьох місяців з дня її винесення.

Зобов`язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого ст. 32 КУпАП.

Суддя: Осаулов А.А.

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.08.2023
Оприлюднено30.08.2023
Номер документу113092905
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів

Судовий реєстр по справі —761/18656/23

Постанова від 19.02.2024

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

Ухвала від 26.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 29.11.2023

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Левенець Борис Борисович

Постанова від 28.08.2023

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні