Рішення
від 30.08.2023 по справі 460/13370/23
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

30 серпня 2023 року м. Рівне№460/13370/23

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді К.М.Недашківської, розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний завод бетонного устаткування» до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний завод бетонного устаткування» (далі позивач) до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.04.2023 №0031470408, яким нараховано штраф у розмірі 39722,16 грн.

Заяви по суті справи.

Позовна заява обґрунтована тим, що за наслідками камеральної перевірки контролюючим органом прийняте податкове повідомлення-рішення від 19.04.2023 №0031470408, яким нараховано штраф у розмірі 39722,16 грн. Штрафні санкції стосувалися порушення податкового законодавства в частині дотримання термінів реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач вказує, що контролюючий орган не міг застосовувати до платника податків ставки (розміри) штрафних санкцій, які визначені в пункті 120-1.1. статті 120-1 Податкового кодексу України, оскільки Законом України від 12.01.2023 №2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України визначені відмінні розміри штрафних санкцій, які є значно меншими. Просив задовольнити позов у повному обсязі, оскільки оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним.

Відзив на позовну заяву обґрунтований тим, що за результатами камеральної перевірки контролюючим органом установлені факти порушення платником податків термінів реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що слугувало безумовною підставою для застосування штрафних санкцій у розмірах, визначених в пункті 120-1.1. статті 120-1 Податкового кодексу України. Відповідач зазначає, що розміри штрафів, установлені пунктом 90 підрозділу 2 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України, застосовуються у разі порушення платником податків граничних строків реєстрації із датою складання з 16.01.2023, а пункт 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України чинний і не зупинений, тому застосування до позивача штрафних санкцій у розмірах, визначених пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, є правомірним. Просив відмовити позивачу у задоволенні позову повністю.

Ухвалою суду від 08.06.2023 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі, та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до частини четвертої статті 229 КАС України.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд

В С Т А Н О В И В:

Старшим державним інспектором Рівненського відділу податків і зборів з юридичних осіб Управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Рівненській області на підставі пункту 200.10 статті 200 Податкового кодексу України, проведено камеральну перевірку щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний завод бетонного устаткування», за результатами якої складний Акт «Про результати камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та / або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних ТЗОВ «Міжнародний завод бетонного устаткування» (код ЄДРПОУ 42548080)» від 02.03.2023 №1695/ж5/17-00-04-08-09 (далі Акт перевірки).

Розділ «Висновок» Акта перевірки: «За результатами проведеної камеральної перевірки встановлено наступні порушення вимог податкового законодавства: ТЗОВ «Міжнародний завод бетонного устаткування» порушено норми пункту 201.10 статті 201 Розділу V, підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (із змінами та доповненнями), а саме порушено терміни реєстрації податкових накладних, наведених в Таблиці 1 даного акту камеральної перевірки».

Таблиця 1 Акта перевірки:

ПН / РК №1 від 03.06.2022 дата реєстрації: 12.07.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 12; сума 47125,00 грн;

ПН / РК №2 від 10.06.2022 дата реєстрації: 12.07.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 12; сума 56250,00 грн;

ПН / РК №3 від 14.10.2022 дата реєстрації: 02.11.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 2; сума 5000,00 грн;

ПН / РК №3 від 02.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума 7500,00 грн;

ПН / РК №7 від 14.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума 33333,33 грн;

ПН / РК №2 від 02.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума 1641,67 грн;

ПН м№5 від 09.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума 33333,33 грн;

ПН / РК №4 від 07.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума 1375,00 грн;

ПН / РК №6 від 21.10.2022 дата реєстрації: 30.11.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 15; сума 10200,00 грн;

ПН / РК №1 від 01.11.2022 дата реєстрації: 08.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 8; сума 1463,33 грн;

ПН / РК №14 від 13.12.2022 дата реєстрації: 17.01.2023; кількість днів порушення термінів реєстрації 17; сума 100000,00 грн.

На підставі Акта перевірки контролюючим органом прийняте податкове повідомлення-рішення від 19.04.2023 №0031470408 (далі ППР), яким застосовано до платника податків штрафні санкції у 39722,16 коп.

Розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації ПН / РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН):

ПН / РК №1 від 03.06.2022 дата реєстрації: 12.07.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 12; сума ПДВ 47125,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 4712,50 грн;

ПН / РК №2 від 10.06.2022 дата реєстрації: 12.07.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 12; сума ПДВ 56250,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 5625,00 грн;

ПН / РК №3 від 14.10.2022 дата реєстрації: 02.11.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 2; сума ПДВ 5000,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 500,00 грн;

ПН / РК №3 від 02.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума ПДВ 7500,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 750,00 грн;

ПН / РК №7 від 14.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума ПДВ 33333,33 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 3333,33 грн;

ПН / РК №2 від 02.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума ПДВ 1641,67 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 164,17 грн;

ПН м№5 від 09.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума ПДВ 33333,33 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 3333,33 грн;

ПН / РК №4 від 07.11.2022 дата реєстрації: 07.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 7; сума ПДВ 1375,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 137,50 грн;

ПН / РК №6 від 21.10.2022 дата реєстрації: 30.11.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 15; сума ПДВ 10200,00 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 1020,00 грн;

ПН / РК №1 від 01.11.2022 дата реєстрації: 08.12.2022; кількість днів порушення термінів реєстрації 8; сума ПДВ 1463,33 грн; розмір штрафу (%) 10; сума штрафу 146,33 грн;

ПН / РК №14 від 13.12.2022 дата реєстрації: 17.01.2023; кількість днів порушення термінів реєстрації 17; сума ПДВ 100000,00 грн; розмір штрафу (%) 20; сума штрафу 20000,00 грн.

Перевіривши правову та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу оскаржуваного рішення ППР, на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, яка визначає, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає таке.

Нормативно-правовим актом, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, є Податковий кодекс України від02.12.2010№2755-VI (далі ПК України).

Пункт 201.1. статті 201 ПК України:

«На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін».

Пункт 201.10 статті 201 ПК України:

«При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою».

Пункт 201.10 статті 201 ПК України:

«Реєстраціяподаткових накладнихта/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведенихподаткових накладнихта/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначенимипунктом 198.5статті 198 тапунктом 199.1статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг доподаткової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом».

Пункт 120-1.1. статті 120-1 ПК України:

«Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201цього Кодексу, для реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно допункту 198.5статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначенихпідпунктами "а" - "г"цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно доабзацу одинадцятогопункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимогстатей 192і201цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів».

Зазначені вище норми ПК України визначають обов`язок платника податків подати ПН / РК на реєстрацію в ЄРПН в установлені строки; за невиконання такого обов`язку застосовується штраф.

Факт порушення термінів реєстрації ПН / РК в ЄРПН не заперечується позивачем, проте останній вказує на протиправність застосування до платника податків штрафних санкцій у розмірах, визначених пунктом 120-1.1. статті 120-1 ПК України:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів.

Суд погоджується з такими доводами позивача та зазначає таке.

Законом України від 12.01.2023 №2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування», який набрав чинності 08.02.2023, зокрема, підрозділ 2 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнено пунктами 89 та 90 такого змісту:

«89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем)».

«90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів».

Установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 20 години.

Операційний день для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, триває з 0 годин 00 хвилин до 24 години 00 хвилин.

Квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації щодо податкових накладних/розрахунків коригування, поданих для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, надсилається платнику податку не пізніше наступного операційного дня.

Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня.

Тобто, Законом України від 12.01.2023 №2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, збільшено тривалість граничного строку реєстрації ПН / РК в ЄРПН, залежно від дня її складення та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України для реєстрації ПН /РК в ЄРПН.

Суд зазначає, що на момент винесення оскаржуваного ППР (19.04.2023) вже набули чинності зміни, внесені Законом України від 12.01.2023 №2876-ІХ до ПК України, в частині доповнення підрозділу 2 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України пунктами 89 та 90, які зокрема пом`якшили відповідальність платника податків на період дії воєнного стану за порушення граничних термінів реєстрації ПН / РК в ЄРПН.

Відповідач зазначає, що розміри штрафів, установлені пунктом 90 підрозділу 2 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України, застосовуються у разі порушення платником податків граничних строків реєстрації ПН / РК в ЄРПН із датою складання з 16.01.2023; пункт 120-1.1 статті 120-1 ПК України чинний і не зупинений, тому застосування до позивача штрафних санкцій у розмірах, визначених пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України, є правомірним.

Суд відхиляє такі доводи відповідача та зазначає, що згідно з пунктом 11 підрозділу 10 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

На день прийняття оскаржуваного ППР про застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення граничних термінів реєстрації ПН / РК в ЄРПН, з урахуванням триваючого воєнного стану на території України, підлягали застосуванню штрафні санкції у розмірах, визначених пунктом 90 підрозділу 2 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Тобто, виходячи з приписів пункту 11 підрозділу 10 Розділу ХІХ «Перехідні положення» ПК України, контролюючий орган при визначені розміру штрафу повинен був керуватися саме нормами Закону №2876-ІХ.

За приписами статті 19 Конституції України від 28.06.1996 №254к/96-ВР, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідачем не доведено правомірності оскаржуваного рішення ППР в порядку статті 77 КАС України, а тому права та інтереси позивача підлягають судовому захисту шляхом визнання протиправним і скасування такого рішення суб`єкта владних повноважень.

За правилами частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 2684,00 грн, сплачена відповідно до Платіжної інструкції від 02.06.2023 №375.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний завод бетонного устаткування» (вулиця Красногірська, 68, село Колоденка, Рівненський район, Рівненська область, 35306; код ЄДРПОУ 42548080) до Головного управління ДПС у Рівненській області (вулиця Відінська, 12, місто Рівне, 33023; код ЄДРПОУ ВП 44070166) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Рівненській області від 19.04.2023 №0031470408.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний завод бетонного устаткування» суму судового збору у розмірі 2684 грн 00 коп за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДПС у Рівненській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 30 серпня 2023 року

Суддя К.М. Недашківська

Дата ухвалення рішення30.08.2023
Оприлюднено01.09.2023
Номер документу113125815
СудочинствоАдміністративне
Сутьпротиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу

Судовий реєстр по справі —460/13370/23

Постанова від 16.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 05.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 30.08.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

К.М. Недашківська

Ухвала від 08.06.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

К.М. Недашківська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні