Рішення
від 31.08.2023 по справі 560/9885/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/9885/23

РІШЕННЯ

іменем України

31 серпня 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П. розглянувши адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Дживальдіс" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 23.09.2022 року, Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області, було проведено камеральну перевірку Приватного підприємства "ДЖИВАЛЬДІС", з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за травень 2022 року.

На підставі Акту перевірки №4064/22-01-04-06/37971230 від 20.09.2022 року, Головним управлінням у Хмельницькій області 17.11.2022 року було виписане податкове повідомлення-рішення від 17.11.2022 року, яким було донараховано ПП "ДЖИВАЛЬДІС" штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за травень 2022 року.

На електронну адресу представника Позивача 27.03.2023 року надійшло податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, яким було нараховано ПП «ДЖИВАЛЬДІС» штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за травень 2022 року у сумі 588401,38 грн., при цьому податкове повідомлення-рішення від 17.11.2022 року було скасовано відповідачем.

Позивач не погоджується зі податковим повідомленням-рішенням №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, вважає його помилковими, оскільки, при винесені оскаржуваного податкового повідомлення рішення, ГУ ДПС у Хмельницькій області, не застосовано п.89, п.90 підрозділу 2 розділу, та п. 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідних положень" ПК України, чинних на момент його винесення.

Ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.

Від відповідача на адресу суду надійшов відзив, в якому останній просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Вказує, що у зв`язку із набранням чинності змін, внесених до ПК України Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-ІХ "Про внесення змін до ПК України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України", з метою виконання вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, на підставі протоколу засідання комісії по вирішенню спірних питань Головного управління ДПС у Хмельницькій області щодо розгляду виявлених податкових повідомлень-рішень/актів перевірок на предмет таких, які підлягають перегляду відповідно до вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України від 21.03.2023 № 116/22-01-04-02-047, скасовано податкове повідомлення-рішення від 17.11,2022 № 00/65451/0406 у частині застосованих штрафних санкцій у сумі 59462,89 грн, винесено податкове повідомлення-рішення від 27.03.2023 № 00/3169/0406, яким застосовано штрафну санкцію у відповідності до п.1201.1 ст.1201 ПК України в розмірі 588401,38 грн. Листом від 27.03.2023 №3343/6/22-01-04-06-12 повідомлено позивача про скасування податкового повідомлення-рішення від 17.11.2022 № 00/6551/0406 та рекомендованим листом (трек номер 3231301181399) на адресу позивача направлено податкове повідомлення - рішення від 27.03.2023 № 00/3169/0406. Камеральною перевіркою встановлено порушення вимог п. 201.10 ст. 201, абз.3 пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України в частині порушення граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних 849 податкових накладних, складених за травень 2022 року (перелік податкових накладних, зареєстрованих з порушенням граничного строку, наведено в акті перевірки).

Щодо 847 податкових накладних відповідачем встановлено порушення граничного строку їх реєстрації в ЄРПН від 1 до 8 календарних днів та в подальшому застосовано до позивача штрафні санкції відповідно до абзацу 1 п.1201.1 ст.1201 ПК України у розмірі 10 % від суми податку на додану вартість, зазначеної в податкових накладних.

Відповідач зазначає, що на час складення податкових накладних за травень 2022 року і час їх реєстрації в ЄРПН, пункти 89 та 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України взагалі були відсутні в ПК України.

Від позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив, в якій останній просить задовольнити позовні вимоги.

Дослідивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази у їх взаємозв`язку та сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Суд встановив, що 23.09.2022 року, Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області, було проведено камеральну перевірку приватного підприємства "ДЖИВАЛЬДІС", з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за травень 2022 року.

За результатами проведеної перевірки представниками відповідача складений Акт №4108/22-01-04-06/37971230 від 23.09.2022 року.

На підставі висновків акту камеральної перевірки відповідачем прийняте податкове повідомлення-рішення форми "Н" № 006551/0406 від 17.11.2022, яким застосовано штрафну санкцію у відповідності до п.120-1.1 ст.120-1 ПК України в розмірі 647864,27 грн.

Головним управлінням ДПС Хмельницькій області у зв`язку із набранням 03 січня 2023 року чинності змін, внесених до Податкового кодексу України Законом Украйні від 13 грудня 2022 рою, № 2836-ІХ "Про внесення змін до Податкового Кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України" та з метою виконання вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України скасувало винесене податкове повідомлення-рішення від 17.11.2022 № 00/6551/0406 в частині застосованих штрафних санкцій у сумі 59462,89 грн та прийняло нове податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, яким нараховано позивачу штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за травень 2022 року у сумі 588401,38 грн.

Листом від 27.03.2023 №3343/6/22-01-04-06-12 позивача повідомлено про скасування податкового повідомлення-рішення від 17.11.2022 № 006551/0406 та рекомендованим листом на адресу позивача направлено податкове повідомлення - рішення від 27.03.2023 № 00/3169/0406. Вказане поштове відправлення повернуто Укрпоштою 06.05.2022 у зв`язку із закінченням терміну зберігання, що підтверджується довідкою про причини повернення, яка міститься в матеріалах справи.

Не погоджуючись з винесеним податковим повідомленням-рішенням №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, в частині розміру штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до ст.3 ПК України, податкове законодавство України складається з Конституції України; цього Кодексу; Митного кодексу України та інших законів з питань митної справи у частині регулювання правовідносин, що виникають у зв`язку з оподаткуванням митом операцій з переміщення товарів через митний кордон України (далі - законами з питань митної справи); чинних міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування; нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання цього Кодексу та законів з питань митної справи; рішень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, прийнятих за правилами, встановленими цим Кодексом.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН.

Згідно з п. 201.4 ст. 201 ПК України податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов`язань з ПДВ.

За правилами п. 187.1 ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а у разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а у разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а у разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в ЄРПН.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", який набрав чинності 08.02.2023, зокрема підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України доповнено пунктами 89 та 90 такого змісту: пункт 89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем). 90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, збільшено тривалість граничного строку реєстрації податкової накладної, залежно від дня її складення та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Наведеними приписами Закону платники податків звільняються від надмірного тягаря відповідальності, встановленого раніше чинними нормами податкового законодавства, за наведених у п.89, 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідних положень" ПК України умов.

Суд встановив, що 17.11.2022 року на підставі висновків акту перевірки №4108/22-01-04-06/37971230 від 23.09.2022 року, Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області прийняте податкове повідомлення-рішення №00/6546/0406 від 17.11.2022 року, яке скасоване ним із власної ініціативи у зв`язку з набранням з 03 січня 2023 року чинності Законом України від 13.12.2022 № 2836-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України".

Відповідач, 27.03.2023 року прийняв нове податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, яким нарахував ПП "ДЖИВАЛЬДІС" штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за травень 2022 року у сумі 588401,38 грн, застосувавши штраф в розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних.

Суд звертає увагу відповідача, що 08.02.2023 року, набув чинності Закон України "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" № 2876-ІХ від12.01.2023 року, яким збільшено тривалість граничних строків реєстрації податкових накладних, та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкових накладних.

Оскаржуване податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, винесено відповідачем після набрання чинності Законом України № 2876-ІХ від 12.01.2023 року, яким доповнено підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пунктами 89 та 90, які зокрема пом`якшили відповідальність платника на період дії воєнного стану та порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.

Відповідно до пункту 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Оскільки відповідач прийняв оскаржуване податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 після 08.02.2023, а саме: 27.03.2023, тому зобов`язаний був застосовувати зазначені вище зміни до ПК України, які набрали законної сили на дату прийняття спірного рішення, зокрема щодо збільшення тривалості граничних строків реєстрації податкових накладних, та зменшення відсоткових розмірів ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкових накладних.

Суд зазначає, що контролюючий орган неправомірно застосував розмір штрафу в 10 відсотків, який був встановлений на день реєстрації спірних податкових накладних (пунктом 120-1.1 статті 120 ПК України).

Таким чином, відповідач зобов`язаний був застосувати до позивача штраф за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в розмірі 2% суми податку на додану вартість, а не 10%.

Стосовно протиправного застосування відповідачем штрафу в розмірі 2% по позиціях №799 (податкова накладна №1040 від 31.05.2022 року, дата реєстрації 19.09.2023 року) та №800 (податкова накладна №1038 від 26.05.2022 року, дата реєстрації 19.09.2023 року), що склав 1020,00 грн та 1020,00 грн, додатку до податкового повідомлення-рішення від 27.03.2023, суд зазначає наступне.

Відповідно до абзацу 14 п.120-1.1 ст.120.1 ПК України визначено, що у разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.

Пунктом 120-1.2 ст.120-1 ПК України визначено штрафні санкції за відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 ПК України, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд звертає увагу, що у спірних правовідносинах до позивача застосовано штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, передбачені п.120-1.1 ст.120-1 ПК України, а не за відсутність реєстрації податкових накладних, передбачені п.120-1.2 ст.120-1 ПК України.

Таким чином, відсутні підстави вважати податкове повідомлення-рішення протиправним з вказаних вище підстав та застосовувати до спірних відносин абзац 14 п.120-1.1 ст.120-1 ПК України, а тому відповідачем правомірно нараховано позивачу штраф у розмірі 2% по позиціях №799 та №800 на суму 1020,00 грн та 1020,00 грн, що зазначено у розрахунку штрафу за порушення реєстрації податкових накладних (додаток до податкового повідомлення-рішення від 27.03.2023 №00/3169/0406).

Суд зазначає, що відповідачем нараховано позивачу штраф у розмірі 10% від загальної суми 5863613,80 грн, тобто 5863613,80 грн. Однак, як встановлено судом , відповідач зобов`язаний був застосувати штраф у розмірі 2% від вказаної суми, що вказує на протиправність дій відповідача.

Таким чином, оспорюване позивачем податкове повідомлення - рішення є правомірним в частині застосування до позивача штрафу на суму 117272,28 грн (2% від 5863613,80), а також 2040,00 грн враховуючи позиції №799 та №800, тобто на загальну суму, що дорівнює 119312,28 грн.

Враховуючи наведене, суд вважає що винесене Головним управлінням Державної податкової служби у Хмельницькій області податкове повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року є протиправним та таким що підлягає скасуванню, в частині застосування до позивача штрафу за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в розмірі 469089,10 грн, тобто 8% від загальної суми 5863613,80 грн. (10% (5863613,80 грн) - 2% (117272,28 грн).

Згідно зі ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу (ч. 1 ст. 77 КАС України).

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування в спорі покладається на відповідача, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про правомірність його рішень.

Перевіривши юридичну обґрунтованість доводів позивача, оцінивши досліджені під час судового розгляду справи докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідачем недоведена правомірність винесення податкового повідомлення-рішення №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, в частині нарахування позивачу штрафу за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в сумі 469089,10 грн.

Отже, враховуючи вищевказане, адміністративний позов приватного підприємства "Дживальдіс" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області необхідно задовольнити частково.

Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивач сплатив судовий збір на суму 7060,82 грн згідно платіжної інструкції №11575 від 05.06.2023 за подання адміністративного позову до суду.

Отже, враховуючи часткове задоволення позовних вимог, судові витрати стягуються судом за рахунок бюджетних асигнувань відповідача пропорційно до розміру задоволених позовних вимог, тобто в сумі 5648,66 грн. (80% від 7060,82 грн.).

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов приватного підприємства "Дживальдіс" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Н" №00/3169/0406 від 27.03.2023 року - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області форми "Н" №00/3169/0406 від 27.03.2023 року, в частині застосування до приватного підприємства "Дживальдіс" штрафу за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в розмірі 469089 (чотириста шістдесят дев`ять тисяч вісімдесят дев`ять) грн 10 коп.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь приватного підприємства "Дживальдіс" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5648 (п`ять тисяч шістсот сорок вісім) грн 66 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Приватне підприємство "Дживальдіс" (вул. Заводська, 2,Кам`янець-Подільський,Хмельницька область,32300 , ідентифікаційний номер - 37971230) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 44070171)

Головуючий суддя О.П. Шевчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2023
Оприлюднено04.09.2023
Номер документу113153903
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —560/9885/23

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 22.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Рішення від 31.08.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 04.07.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 21.06.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 12.06.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні