Рішення
від 01.09.2023 по справі 178/1755/22
КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 178/1755/22

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

01 вересня 2023 року Криничанський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого Цаберябого Б.М.

при секретарі Янченко Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в с.Кринички справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання незаконним та скасування рішення (наказу), скасування записів у у державному земельному кадастрі, -

В С Т А Н О В И В

Позивачка звернулась до суду з цим позовом і вказала, що на підставі розпорядженням голови Криничанської районної державної адміністрації № 413-р від 02 серпня 2002 року їй був виданий Державний акт на право приватної власності на землю серія ІІ- ДП № 072040 від 28 серпня 2002 року. У якому зазначалось що на підставі вищевказаного рішення ОСОБА_1 у приватну власність передано земельну ділянку площею 7, 590 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

24 червня 2021 року позивачка звернулась із заявою до інженеру відділу землевпорядних робіт ДП ДРФ Центру ДЗК ОСОБА_4 у якій просила виконати комплекс топографо-геодезичних робіт з виготовлення технічної документації с землеустрою відносно земельної ділянки площею 7.590 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Технічна документація щодо меж вищевказаної земельної ділянки була розроблена відділом землевпорядних робіт ДП ДРФ Центру ДЗК.

Позивачка вказує, що 15 липня 2021 року державним кадастровим реєстратором у Славутському районі головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області було відмовлено у внесенні меж земельної ділянки до державного земельного кадастру. Причина накладання з іншими земельними ділянками а саме, із земельною ділянкою кадастровий номер 1222083500:01:022:0183 яка належить на праві приватної власності ОСОБА_2 , та земельною ділянкою кадастровий номер 1222083500:01:022:0184 яка належить на праві приватної власності ОСОБА_3 . Зазначений факт підтверджується копією рішення № РВ-6800783762021 від 15 липня 2021 року та Інформацією Державного земельного кадастру про право приватної власності та речові права на земельну ділянку кадастровий номер 1222083500:01:022:0183, Інформацією Державного земельного кадастру про право приватної власності та речові права на земельну ділянку кадастровий номер кадастровий номер 1222083500:01:022:0184. ОСОБА_1 зазначає, що комплекс топографо-геодезичних робіт з виготовлення технічної документації з землеустрою відносно земельної ділянки площею 7, 590 га в межах згідно з планом, які були проведені ДП ДРФ Центру ДЗК були виконанні у відповідності до вимог чинного законодавства. Крім того, означені роботи були виконанні на підставі технічного звіту про передачу земельної частки (паю) в натурі КСП «Поравда»., коли складався акт про передачу та прийому земельної частки (паю) в натурі від 26 серпня 2002 року між Кудашівської сільскою радою та ОСОБА_1 .

У зв`язкуз вказанимиобставинами,на думкупозивачки,на данийчас ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ,порушують їїправо власності,оскільки межіземельної ділянкияка належитьна правіприватної власності відповідачу-1з кадастровимномером 1222083500:01:022:0183яка розташованана територіїКудашівського старостинськогоокругу Божедарівськоїселищної радиКам`янського районуДніпропетровської області/Кудашівської сільськоїради Криничанськогорайону Дніпропетровськоїобласті /та межіземельної ділянкияка належитьна правіприватної власності відповідачу-2з кадастровимномером 1222083500:01:022:0184 яка розташована на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /, накладаються на земельну ділянку ОСОБА_1 , яка належить їй на праві приватної власності.

Добровільно визнавати та виправляти помилку ОСОБА_2 та ОСОБА_3 не бажають і тому на даний час відбулося накладання меж земельної ділянки, що належить відповідачу-1, та відповідачу-2, на земельну ділянку, що належить позивачці.

Це порушення виникло внаслідок прийняття Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області рішень про затвердження проектів землеустрою земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0183 та земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0184 з помилковими кадастровими координатами.

З урахуванням наведеного позивачка звернулась до суду з цим позовом та просить Визнати незаконним та скасувати рішення (наказ) Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про затвердження проекту відведення земельних ділянок з кадастровими номерами 1222083500:01:022:0183 та 1222083500:01:022:0184, які належать ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , що розташовані на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /, скасувати запис у державному земельному кадастрі, щодо державної реєстрації земельних ділянок з кадастровими номерами 1222083500:01:022:0183 та 1222083500:01:022:0184 які належать ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , а також стягнути з відповідачів судові витрати.

ОСОБА_2 в судове засідання не з`явився, про дату та час судового засідання сповіщений, причини своєї неявки суду не повідомив.

ОСОБА_3 про дату та час судового засідання сповіщена, однак в судове засідання не з`явилась, причину своєї неявки суду не повідомила.

Представник Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області в судове засідання не з`явився в судове засідання не з`явився, про день слухання справи сповіщений, причини своєї неявки суду не повідомив.

У відповідності дост. 2 ЦПК України, завданнями цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Перевіривши матеріали справи суд вважає, що вимоги позивачки мають бути задоволеними з огляду на наступне.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_1 на підставі розпорядженням голови Криничанської районної державної адміністрації № 413-р від 02 серпня 2002 року видано Державний акт на право приватної власності на землю серія ІІ- ДП № 072040 від 28 серпня 2002 року. У якому зазначалось що на підставі вищевказаного рішення ОСОБА_1 у приватну власність передано земельну ділянку площею 7, 590 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

24 червня 2021 року позивачка звернулась із заявою до інженеру відділу землевпорядних робіт ДП ДРФ Центру ДЗК ОСОБА_4 у якій просила виконати комплекс топографо-геодезичних робіт з виготовлення технічної документації с землеустрою відносно земельної ділянки площею 7.590 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Технічна документація щодо меж вищевказаної земельної ділянки була розроблена відділом землевпорядних робіт ДП ДРФ Центру ДЗК.

15 липня 2021 року державним кадастровим реєстратором у Славутському районі головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області було відмовлено у внесенні меж земельної ділянки до державного земельного кадастру. Причина накладання з іншими земельними ділянками а саме, із земельною ділянкою кадастровий номер 1222083500:01:022:0183 яка належить на праві приватної власності ОСОБА_2 , та земельною ділянкою кадастровий номер 1222083500:01:022:0184 яка належить на праві приватної власності ОСОБА_3 . Зазначений факт підтверджується копією рішення № РВ-6800783762021 від 15 липня 2021 року та Інформацією Державного земельного кадастру про право приватної власності та речові права на земельну ділянку кадастровий номер 1222083500:01:022:0183, Інформацією Державного земельного кадастру про право приватної власності та речові права на земельну ділянку кадастровий номер кадастровий номер 1222083500:01:022:0184.

Статтею 151 Земельного кодексу України встановлено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить, серед іншого, ведення та адміністрування Державного земельного кадастру.

Відповідно до ст.15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку. Відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

У ч.1 ст.21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» встановлено, що відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79-1 Земельного кодексу України, при їх формуванні; на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України; на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь - у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками.

Статтею 37 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, що у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущеної органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, який перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, орган, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення та не пізніше наступного дня повідомляє про це заінтересованих осіб. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення, здійснюється за плату, розмір якої встановлюється Кабінетом Міністрів України. У разі виявлення технічної помилки, допущеної в записах Державного земельного кадастру органом, що здійснює його ведення, зазначений орган у п`ятиденний строк письмово повідомляє про це заінтересовану особу. Виправлення технічних помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок наявності технічних помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах. Виправлення інших помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок помилки у документації із землеустрою, оцінки земель, здійснюється після внесення змін до такої документації. Виправлення помилок у відомостях про земельну ділянку може здійснюватися також на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок у натурі (на місцевості) або матеріалів інвентаризації земель чи рішення суду. Інформація про виправлення технічних помилок не пізніше наступного дня з дня їх виправлення надається в письмовій формі власникам та користувачам земельних ділянок, а також третім особам, чиїх інтересів стосувалося виправлення помилок.

Процедура та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру, у тому числі виправлення помилок, допущених під час його ведення встановлені Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051 (далі також Порядок), відповідно до п.139 якого у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної чи іншої помилки) заінтересована особа письмово повідомляє про це за формою згідно з додатком 29 територіальному органові Держземагентства у районі (місті) за місцезнаходженням земельної ділянки. У повідомленні викладається суть виявлених помилок. До повідомлення додаються документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей. Повідомлення разом з доданими до нього документами подається заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

Згідно п.140 Порядку повідомлення про виявлення технічних помилок обліковуються шляхом їх реєстрації у Державному земельному кадастрі з присвоєнням їм реєстраційного номера, фіксацією дати їх реєстрації та створенням їх електронних копій за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Повідомлення про виявлення технічних помилок реєструються в день їх надходження в порядку черговості. Дата реєстрації повідомлень про виявлення технічних помилок у Державному земельному кадастрі вважається датою їх прийняття.

У п.142 Порядку встановлено, що розгляд повідомлення про виявлення технічної помилки та виконання за результатами його розгляду дій, передбачених пунктами 143 - 150 цього Порядку, здійснюються Державним кадастровим реєстратором у день надходження такого повідомлення.

Державний кадастровий реєстратор під час розгляду повідомлення про виявлення технічної помилки перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які є підставою для внесення таких відомостей (п.143 Порядку).

Відповідно до п.149 Прядку, якщо за результатами розгляду повідомлення про виявлення технічної помилки Державним кадастровим реєстратором встановлено, що відомості Державного земельного кадастру відповідають інформації, що міститься в документах, які є підставою для внесення таких відомостей, та не потребують виправлення у зв`язку з не виявленням відповідних технічних помилок у таких документах, Державний кадастровий реєстратор повідомляє заявникові про відмову у виправленні вказаних у його повідомленні помилок із зазначенням причини відмови згідно з додатком 33.

Згідно п.150 Порядку якщо за результатами розгляду повідомлення про виявлення технічної помилки Державним кадастровим реєстратором встановлено, що відомості Державного земельного кадастру відповідають інформації, що міститься в документах, які є підставою для їх внесення, але потребують виправлення у зв`язку з виявленням технічних помилок у таких документах, Державний кадастровий реєстратор повідомляє про це заявникові згідно з додатком 34 із зазначенням документів та технічних помилок у них, виправлення яких має передувати виправленню відповідних відомостей у Державному земельному кадастрі.

Згідно прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про державний земельний кадастр» від 01.01.2019 зміна меж земельної ділянки при виправленні вказаних помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності (а щодо земель державної та комунальної власності - право користування) на суміжні земельні ділянки. Відсутність згоди власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на виправлення вказаних помилок не є підставою для відмови у перенесенні відомостей про відповідну земельну ділянку до Державного земельного кадастру, надання відомостей про земельну ділянку з Державного земельного кадастру.

Отже, у разі виявлення фізичною або юридичною особою в технічній документації Державного земельного кадастру технічної помилки, особи мають право звернутися до територіального органу Держземагентства у районі (місті) за місцезнаходженням земельної ділянки з повідомленням про виявлення технічної помилки, яке повинно бути у встановленому законом порядку зареєстровано, та за результатами розгляду якого повинно бути прийнято відповідне рішення встановленої форми, відповідно до п.п.149, 150 Порядку.

Проте Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області не було прийнято рішення, яке передбачено прикінцевими положеннями ЗУ «Про державний земельний кадастр». Також відповідачі не здійснюють заходів щодо усунення наявної помилки в координатах поворотних точок, та фактично користується частиною земельної ділянки яка належить ОСОБА_1 на підставі Державного акту на право приватної власності на землю серія ІІ ДП № 072040 від 28 серпня 2002 року. Що дає суду підставу для висновку про порушення ст. 41 Конституції України, та ст. 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод ратифікованою Україною 11.07.1997 р.

Враховуючи викладеніобставини,суд вважає,що наданий часдійсно маємісце порушеннявідповідачем-1та відповідачкою-2право власності ОСОБА_1 на належнуїй земельнуділянку,оскільки межіземельної ділянкияка належитьна правіприватної власностівідповідачу-1з кадастровимномером 1222083500:01:022:0183та межіземельної ділянкияка належитьна правіприватної власності відповідачу-2з кадастровимномером 1222083500:01:022:0184 накладаються на земельну ділянку ОСОБА_1 , яка належить їй на праві приватної власності.

Це порушення виникло внаслідок прийняття Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області рішень про затвердження проектів землеустрою земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0183 та земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0184 з помилковими кадастровими координатами. Наведене дає суду підставу для визнання незаконним та скасування рішення Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про затвердження проектів відведення земельних ділянок з вищезазначеними кадастровими номерами, що належать ОСОБА_2 та ОСОБА_3 та скасування записів у державному земельному кадастрі щодо державної реєстрації цих земельних ділянок.

Відповідно до ч. 1ст. 264 ЦПК Українипід час ухвалення рішення суд вирішує зокрема і питання щодо розподілу між сторонами судових витрат.

Відповідно дост. 133 ЦПК України: судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу; пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертизи; пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; пов`язані з вчиненням інших процесуальних дій, необхідних для розгляду справи або підготовки до її розгляду.

Згідно ч. 3ст. 141 ЦПК України, при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору з урахуванням ціни позову, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес; поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, безпідставне завищення позивачем позовних вимог тощо; дії сторони щодо досудового вирішення спору та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялися.

Згідност. 141 ЦПК Українистороні, на користь якої ухвалено рішення, суд присуджує з другої сторони понесені нею і документально підтверджені судові витрати пропорційно задоволеним позовним вимогам.

Тому, враховуючи повне задоволення позовних вимог, суд вважає за необхідне стягнути солідарно з відповідачів на користь позивачки 1984,80 грн. судового збору.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 259, 263-265, 280, 282 ЦПК України суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання незаконним та скасування рішення (наказу), скасування записів у у державному земельному кадастрі задовольнити.

Визнати незаконнимта скасуватирішення (наказ)Головного управлінняДержгеокадастру уДніпропетровській областіпро затвердженняпроекту відведенняземельної ділянки,кадастровий номер1222083500:01:022:0183 яка належить на праві приватної власності ОСОБА_2 та розташована на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /.

Скасувати запису державномуземельному кадастрі,щодо державноїреєстрації земельноїділянки кадастровийномер 1222083500:01:022:0183 яка належитьна правіприватної власності ОСОБА_2 та розташована на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /.

Визнати незаконним та скасувати рішення (наказ) Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про затвердження проекту відведення земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0184, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_3 та розташована на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /.

Скасувати запис у державному земельному кадастрі, щодо державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер 1222083500:01:022:0184, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_3 та розташована на території Кудашівського старостинського округу Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області / Кудашівської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області /.

Стягнути солідарно з ОСОБА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , ОСОБА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області / ЄДРПОУ 39835428 / на користь ОСОБА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , 1984,80 грн. судового збору.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Дніпровського апеляційного суду через Криничанський районний суд шляхом подачі апеляційної скарги в тридцятиденний строк з дня проголошення рішення.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом тридцяти днів з дня отримання його копії.

Суддя: Б. М. Цаберябий

р

СудКриничанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення01.09.2023
Оприлюднено04.09.2023
Номер документу113164396
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: визнання права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —178/1755/22

Ухвала від 15.02.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 16.01.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 19.10.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 19.10.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Рішення від 01.09.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 02.05.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 05.04.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Постанова від 28.02.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Гапонов А. В.

Ухвала від 02.02.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Гапонов А. В.

Ухвала від 31.01.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Гапонов А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні