Справа № 345/4249/23
Провадження № 2/345/1102/2023
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
01.09.2023 року м. Калуш
Суддя Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області Сухарник І.І., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Калуської міської ради, Управління комунальної власності, третя особа ПРАТ «Калуське автотранспортне підприємство», третя особа приватне підприємство «Кортеж» про визнання права власності на квартиру, -
встановив:
позивач звернулася до суду з вищезазначеним позовом, в якому просить суд визнати за нею право власності на квартиру АДРЕСА_1 загальною площею 47,80 кв.м., житловою площею 27,88 кв.м. інвентаризаційною вартістю 151 000,00 грн.
Вивчивши матеріли позовної заяви, приходжу до висновку про залишення позову без руху з таких підстав.
Відповідно до ч. 4 ст.177ЦК України до позовної заяви додаються документи, що підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі, або документи, що підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст.4Закону України«Про судовийзбір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до суду позовної заяви майнового характеру, яка подана фізичною особою 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно п. 2 та п. 9 ч. 1 ст. 176 ЦПК України ціна позову визначається: у позовах про визнання права власності на майно або його витребування - вартістю майна; у позовах про право власності на нерухоме майно, що належить фізичним особам на праві приватної власності ціна позову визначається - дійсною вартістю нерухомого майна, а на нерухоме майно, що належить юридичним особам, - не нижче його балансової вартості.
Згідно Звіту про незалежну оцінку вартості квартири, який додано до позовної заяви, оціночна вартість об`єкту (квартири) становить 151000,00 грн.
При зверненні до суду з даним позовом позивачем сплачено судовий збір в розмірі 1073,00 гривні, однак 1 відсоток ціни позову в даній справі становить 1510,00 грн.
Тому приходжу до висновку, що ОСОБА_1 слід доплатити ще 437,00 гривень судового збору.
Окірм того,з позовної заяви вбачається, що СП «Калуське АТП», яким було надано квартиру для ОСОБА_1 , ліквідовано або перебуває в процесі ліквідації. До матеріалів справи долучена постанова про ліквідацію СП «Калуське АТП» № 76 від 11.06.2008 року. Однак суду не додано документів про те, що на сьогоднішній день дане підприємство дійсно є ліквідовано, не додано інформацію, чи є правонаступники в СП «Калуське АТП», а також не додано ліквідаційний баланс СП «Калуське АТП», де наявна інформація про майно юридичної особи.
Згідно ч.1. ст.104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Статтею 111 ЦК України передбачено порядок ліквідації юридичної особи.
В ч. 4. ст.111 ЦК України зазначено, що Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
В ч. 8. ст.111 ЦК України зазначено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується ліквідаційною комісією (ліквідатором) юридичної особи.
В ч. 11. ст.111 ЦК України зазначено, що після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) затверджує ліквідаційний баланс та забезпечує його подання до податкового органу.
В ч. 12 ст.111 ЦК України зазначено, що майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
В ч. 13 ст.111 ЦК України зазначено, що документи, що підлягають обов`язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
Частина 14 ст.111 ЦК України передбачає, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
Також до матеріалів справи долучено витяг з рішення Виконавчого комітету Калуської міської ради № 380 від 11.10.2006 про затвердження рішення адміністрації та комітету профспілки СП «Калуське АТП» ОСС від 24.03.2006 року № 2 про надання квартири ОСОБА_1 . Однак, до матеріалів справи не долучено вказане рішення адміністрації та комітету профспілки СП «Калуське АТП» ОСС від 24.03.2006 року № 2.
Відповідно до частини 1 статті 185ЦПК України суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 175 та 177 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня надходження до суду позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи вищевикладене, приходжу до висновку про наявність обґрунтованих підстав для залишення позовної заяви без руху, надавши позивачу строк для усунення вищевказаних недоліків поданої позовної заяви.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 84, 175-177, 185 ЦПК України, -
постановив:
Позовну заяву ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Калуської міської ради, Управління комунальної власності, третя особа ПРАТ «Калуське автотранспортне підприємство», третя особа приватне підприємство «Кортеж» про визнання права власності на квартиру залишити без руху.
Надати позивачу десятиденний строк з дня отримання копії ухвали для усунення недоліків позовної заяви, зазначених в ухвалі, але не довше ніж до 20.09.2023.
Роз`яснити позивачу, що в разі, якщо у вказаний строк недоліки позовної заяви не будуть усунуті, вона вважається неподаною і повертається позивачу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Суддя
Суд | Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 01.09.2023 |
Оприлюднено | 04.09.2023 |
Номер документу | 113164852 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них: про приватну власність, з них: визнання права власності |
Цивільне
Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Сухарник І. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні