Ухвала
від 14.08.2023 по справі 752/7502/23
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/7502/23

Провадження № 1-кс/752/4458/23

У Х В А Л А

14 серпня 2023 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора укримінальному провадженні-прокурор відділуКиївської міськоїпрокуратури ОСОБА_3 про арешт тимчасово вилученого майна під час обшуку в межах кримінального провадження № 12022100000000982 від 26.12.2022,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

09 червня 2023 року до Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора укримінальному провадженні-прокурор відділуКиївської міськоїпрокуратури ОСОБА_3 про арешт тимчасово вилученого майна під час обшуку в межах кримінального провадження № 12022100000000982 від 26.12.2022,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України.

Клопотання обгрунтовується тим, що слідчою групою СУ ГУНП у м. Києві проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні за № 12022100000000982 від 26.12.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, перебуваючи у злочинній змові з керівниками та бенефіціарними власниками суб`єктів підприємницької діяльності, діючи за попередньою змовою між собою, створили неправомірну схему з розкрадання бюджетних коштів, виділених на капітальний ремонт закладів освіти та споруд цивільного захисту (укриттів), розташованих у Святошинському районі міста Києва.

Так встановлено, зокрема що 08.11.2022 між Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ 37498536) та ПП «Степс» (код ЄДРПОУ 31176003) укладено Договір № 868 на виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду ЗЗСО № 223, за адресою: вулиця Жолуднева, 6-Г у Святошинському районі міста Києва», на загальну суму 10 млн.грн.; 09.12.2022 між Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ 37498536) та ПП «Сучасні промислово-будівельні технології» (код ЄДРПОУ 39363972) укладено Договір № 960 на виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду ЗЗСО № 13, за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3 в Святошинському районі міста Києва» на загальну суму 6 млн.грн

Крім того, прокурор зазначив, що виконання робіт за вищевказаними договорами виконуються Підрядниками з порушенням термінів, або взагалі призупинені, а також до проектно-кошторисної документації вносяться завідомо неправдиві відомості, завищуються об`єми робіт, які виконані не якісно.

Таким чином,укладення договорівна виконаннявищевказаних робіт службовими особамиСвятошинської районноїв містіКиєві державноїадміністрації таряду суб`єктівгосподарської діяльності призвело до розтрати бюджетних коштів.

У рамках даного кримінального провадження було призначено комплексні судові будівельно-технічні експертизи, при проведенні яких експерт виніс клопотання про надання додаткових матеріалів для їх проведення.

8 червня 2023 року на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва (1-кс/752/4095/23), за фактичним місцем здійснення господарської діяльності ПП «СТЕПС» та ПП «СПБТ», за адресою місто Київ, вулиця Сім`ї Стешенків, буд. 7, кв. 139-140 (м. Київ, вул. Тимофія Строкача, буд. 7 літ. А, група приміщень № 139-140), проведено обшук з метою вилучення документів щодо фінансово-господарської діяльності (тендерна, реєстраційна, первинна, бухгалтерська, банківська документація тощо), в тому числі листування, чернеток, записних книжок, нотаток, записів «чорної бухгалтерії», звітів та інших документів; носіїв інформації, комп`ютерної техніки, відповідного обладнання та устаткування, на яких зберігається інформація щодо незаконної діяльності, що не можливо встановити без проведення комп`ютерної експертизи; відповідної інформації, яка зберігається на окремому комп`ютерному обладнанні (серверах), накопичувачах інформації, мобільних телефонах, планшетах, ноутбуках та інших електронних засобах збереження інформації; значних сум не врахованих грошових коштів; печаток; документів про легалізацію отриманих грошових коштів, а також інших предметів та документів, що мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, що стосуються взаємовідносин між Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та підрядними організаціями у період часу з 2021 року по теперішній час, а також статутно-реєстраційних документів ПП «СТЕПС» та ПП «СПБТ», положень, посадових інструкцій, наказів (розпоряджень) про призначення, особових справ службових осіб указаних ПП.

У ході проведення вказаного обшуку, серед вилучених речей, які входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, слідчим вилучено предмети, які мають значення для кримінального провадження. Однак, в переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, не надано дозвіл на їх вилучення.

З метою досягнення дієвості даного кримінального провадження, в частині збереження речових доказів, прокурор просив накласти арешт на тимчасово вилучене майно.

Прокурор, який входить до складу групи прокурорів у межах кримінального провадження № 12022100000000982 у судовому засіданні відсутній, про дату, час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином.

Представник власника майна будучи належним чином повідомлений у судове засідання не з`явився, з будь-якими клопотаннями до суду не звертався, його відсутність не перешкоджає розгляду клопотання про арешт тимчасово вилученого майна.

Дослідивши клопотання та додані до нього додатки, приходжу до висновку, що заявлені вимоги про накладення арешту підлягають задоволенню за наступних підстав.

Згідно з положенням ч. 5ст. 171 КПК України, клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.

Слідча суддя встановила, що клопотання про арешт майна було подано до Голосіївського районного суду міста Києва 09.06.2023 року, тобто в передбаченний ч.5ст.171 КПК Українистрок. Тому слідча суддя розгляне клопотання по суті.

Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленомуКримінально процесуальним Кодексом Українипорядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку (ч. 1ст. 170 КПК України).

При розгляді клопотання про арешт майна встановлюються такі обставини:

1.Правова підстава для арешту майна.

2.Можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 КПК України.

3.Наявність обгрунтованої підозри у вчинені особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених п.3,4статті 170 КПК України).

Правова підстава для арешту майна

Арешт майна допускається з метою забезпечення:

1) збереження речових доказів;

2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;

4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

З метою забезпечення збереження речових доказів ( пункт 1 частина 2статті 170 КПК України) арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 КПК України.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження (абз. 2 ч. 1ст. 170 КПК України).

Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ч. 1ст. 98 КПК України).

Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 01.06.2023 року надано дозвіл на обшук за місцем здійснення господарської діяльності ПП «СТЕПС» та ПП «СПБТ», за адресою місто Київ, вулиця Сім`ї Стешенків, буд. 7, кв. 139-140 (м. Київ, вул. Тимофія Строкача, буд. 7 літ. А, група приміщень № 139-140), проведено обшук з метою вилучення документів щодо фінансово-господарської діяльності (тендерна, реєстраційна, первинна, бухгалтерська, банківська документація тощо), в тому числі листування, чернеток, записних книжок, нотаток, записів «чорної бухгалтерії», звітів та інших документів; носіїв інформації, комп`ютерної техніки, відповідного обладнання та устаткування, на яких зберігається інформація щодо незаконної діяльності, що не можливо встановити без проведення комп`ютерної експертизи; відповідної інформації, яка зберігається на окремому комп`ютерному обладнанні (серверах), накопичувачах інформації, мобільних телефонах, планшетах, ноутбуках та інших електронних засобах збереження інформації; значних сум не врахованих грошових коштів; печаток; документів про легалізацію отриманих грошових коштів, а також інших предметів та документів, що мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, що стосуються взаємовідносин між Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та підрядними організаціями у період часу з 2021 року по теперішній час, а також статутно-реєстраційних документів ПП «СТЕПС» та ПП «СПБТ», положень, посадових інструкцій, наказів (розпоряджень) про призначення, особових справ службових осіб указаних ПП.

У ході проведення вказаного обшуку 08.06.2023 року, серед вилучених речей, які входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, слідчим вилучено предмети, які мають значення для кримінального провадження. Однак, в переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, не надано дозвіл на їх вилучення

08.06.2023 рокустаршим слідчим відділу СУГУНП ум Києві майно, яке вилучене 08.06.2023 року за фактичним місцем здійснення господарської діяльності ПП «СТЕПС» та ПП «СПБТ», за адресою місто Київ, вулиця Сім`ї Стешенків, буд. 7, кв. 139-140 (м. Київ, вул. Тимофія Строкача, буд. 7 літ. А, група приміщень № 139-140) визнано речовимдоказом умежах кримінальногопровадження № 12022100000000982 .

З урахуванням зазначеного вище, зважаючи що представник тимчасово вилученого майна у судове засідання не з`явився, в розумінні принципу змагальності, визначеногостаттею 22 КПК України, не спростував доводи викладені в клопотання прокурора, слідча суддя вважає доведеним той факт, що вилучене під час обшуку за фактичниммісцем здійсненнягосподарської діяльностіПП «СТЕПС»та ПП«СПБТ» майно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 КПК Українита можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються у цьому кримінальному провадженні. Тому вважає обгрунтованими доводи прокурора про необхідність накладення арешту на вилучене майно з метою забезпечення збереження речових доказів, оскільки незастосування арешту вказаного майна, яке відповідає критеріям, зазначеним уст.98 КПК України, може привести до його зникнення, або настання наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню.

Доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна, слідча суддя не встановила. Підстав сумніватися в співмірності такого обмеження права власності завданням кримінального провадження у слідчої судді не виникає.

Таким чином, слідча суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викалденого, керуючись статтями7,9,131,132,170-173,309,376 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

клопотання прокурора укримінальному провадженні-прокурор відділуКиївської міськоїпрокуратури ОСОБА_3 про арешт тимчасово вилученого майна під час обшуку в межах кримінального провадження № 12022100000000982 від 26.12.2022,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України , задовольнити.

Накласти арешт на на тимчасово вилучене майно, під час проведення обшуку 8червня 2023року напідставі ухвалислідчого суддіГолосіївського районногосуду м.Києва (1-кс/752/4095/23),за фактичниммісцем здійсненнягосподарської діяльностіПП «СТЕПС»та ПП«СПБТ»,за адресою містоКиїв,вулиця Сім`їСтешенків,буд.7,кв.139-140(м.Київ,вул.Тимофія Строкача,буд.7літ.А,група приміщень№ 139-140), а саме на:

1. Оригінал договору № 960 від 09.12.2022 на 6 арк. та додатки до нього (описані нижче):

-Оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.;

-Оригінал плану фінансування на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 5 арк.;

-Оригінал відомості ресурсів до зведеного кошторису на 4 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта на 2 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 960 на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 6 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;

-Оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 на 1 арк.;

-Оригінал акту № 960 приймання виконаних робіт КБ-2в за грудень 2022 на 4 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 4 арк.;

-Оригінал уточнюючого дефектного акту на 1 арк.;.;

-Оригінал акту коригування від 10.02.2023 на 1 арк.;

-Оригінал акту здачі-приймання робіт № 1 від 26.12.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту прийому-передачі № 603 від 12.12.2022 на 1 арк.;

-Оригінал договору № 623 від 28.11.2022 на 2 арк.;

-Оригінал рахунку № 623 на 1 арк.;

-Оригінал акту здачі-приймання робіт № 2 від 26.12.2022 на 1 арк.;

-Оригінал акту здачі-приймання робіт № 1 від 26.12.2022 на 1 арк.;

-Копія виписки (платіжна інструкція № 3210 від 30.12.2022) на 1 арк.;.;

-Копія виписки по рахунку ПП «СПБТ» з 01.10.2022 по 31.12.2022 на 4 арк.;

-Копія виписки по рахунку ПП «СПБТ» з 01.07.2022 по 30.09.2022 на 3 арк.;

-Копія виписки по рахунку ПП «СПБТ» з 01.10.2022 по 31.12.2022 на 6 арк.;

-Завірена копія статуту ПП «СПБТ» на 17 арк.;

-Завірена копія виписки з ЄДР ЮО та ФОП на 2 арк.;

-Завірена копія витягу № 1426574500789 на 1 арк.;

-Оригінал наказу № 1-к від 01.10.2014 на 1 арк.;.; «СПБТ».;

-Оригінал посадової інструкції директора ПП «СПБТ».;

-Оригінал штатного розпису ПП «СПБТ» від 01.01.2022 на 1 арк.;

-Оригінал наказу № 18-К/ШР ПП «СПБТ» від 25.05.2021 на 1 арк.;

-Оригінал штатного розпису від 01.06.2021 ПП «СПБТ» на 1 арк.;

-Оригінал наказу № 10-к від 28.02.2019 на 1 арк.;

2. Оригінал договору № 275 від 15.03.2023 року з додатками на 10 арк. та іншими матеріалами (вказані нижче):

- Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 3 арк.;

-Оригінал відомості ресурсів на 3 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкту на 2 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 275 від 31.03.2023 з додатками на 13 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 2 до договору № 275 від 31.05.2023 з додатками на 13 арк.;

-Оригінали актів на закриття прихованих робіт на 5 арк.;

-Оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2023 на 1 арк.;

-Оригінал акту 1-275 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2023 на 4 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 4 арк.;

-Оригінал договору підряду № 1/03 від 28.03.2023 з додатками на 6 арк.;

-Оригінал акту № 1 виконаних робіт від 31.05.2023 на 4 арк.

Також в ході проведення обшуку виявлено та вилучено документи ПП «Степс»:

-Оригінал договору № 868 від 03.11.2022 на 7 арк. та додаткові матеріали до нього (описані нижче):

-Оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.;

-Оригінал плану фінансування на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.;

-Оригінал відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку на 3 арк.;

-Оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 за листопад 2022 до договору № 868 на 1 арк.;

-Оригінал акту приймання виконаних будівельних робіт до договору № 868 за листопад 2022 на 6 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 4 арк.;

-Оригінал уточнюючого дефектного акту на 1 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 1 до договору на 1 арк.;

-Оригінал зведеного договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 5 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 4 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;.;

-Копія платіжної інструкції № 2694 від 09.12.2022 на 1 арк.;

-Завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію ПП «Степс» на 1 арк.;

-Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника податку ПП «Степс» на 1 арк.;

-Завірена копія статуту ПП «Степс» на 8 арк.;

-Завірена копія наказу № 1 ПП «Степс» про призначення директора на 1 арк.;

-Завірена копія рішення засновника № 2 ПП «Степс» від 31.10.2003 по призначення директора на 1 арк.;

-Оригінал договору № 076 від 23.02.2023 на 3 арк.;

-Оригінал акту приймання-здачі робіт № 1 від 24.03.2023 на 1 арк.;

-Оригінал договору підряду № 0223 від 27.02.2023 на 2 арк.;

-Оригінал акту приймання-здачі робіт № 2 від 24.03.2023 на 1 арк.;

-Оригінал акту приймання-здачі робіт № 1 від 21.03.2023 на 1 арк.;

-Оригінал договору підряду № 0123 від 23.02.2023 на 2 арк.;

-Оригінал рахунку фактури № К-ПД-001621 від 22.03.2023 на 1 арк.;

-Оригінал видаткової накладної на 1 арк.;

-Оригінал акту № 1 від 23.03.2023 на 4 арк.;

-Оригінал рахунку на оплату № 73 від 20.03.2023 на 1 арк.;

-Оригінал договору з виконання робіт № 23/02-23 від 23.02.2023 на 6 арк.;

-Оригінал договірної ціни на об`єкті: м. Київ, вул. Некрасівська, 4 на 4 арк.;

-Оригінал гарантійних умов та правил експлуатації на 2 арк.;

-Оригінал договору підряду № 2/10 від 24.10.2022 на 2 арк.;

-Оригінал протоколу узгодження ціни (додаток до договору № 2/10) на 4 арк.;

-Оригінал договору № 496 на проведення експертизи кошторисної частини від 26.10.2022 на 3 арк.;

-Оригінал договору № 495 на проведення експертизи кошторисної частини від 26.10.2022 на 3 арк.;

-Оригінал договору № 669/11-22 від 03.11.2022 на 3 арк.;

-Оригінал протоколу погодження договірної ціни (додаток до протоколу) на 1 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 3 до договору № 435 від 16.12.2022 на 1 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 2 до договору № 435 від 16.12.2022 на 1 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 12.12.2022 на 4 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку № 1-14 прямі витрати на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку розміру середньомісячної кошторисної зарплати на 3 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості на 2 арк.;

-Оригінал об`єктного кошторису № 02-01 на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 10 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 9 арк.;

-Оригінал протоколу узгодження цін на матеріальні ресурси від 14.12.2022 на 3 арк.;

-Оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 435 від 21.11.2022 на 1 арк.;

-Оригінал договору № 435 від 07.11.2022 на 4 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 07.11.2022 на 4 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал розрахунків № 1-4 прямі витрати на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку розміру середньомісячної зп на 3 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

-Оригінал об`єктного кошторису № 02-01 на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 10 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 9 арк.;

-Оригінал протоколу узгодження цін на матеріальні ресурси на 3 арк.; Всі перераховані документи стосуються об`єкту за адресою: м. Київ, вул. Некрасівська, 4.;

-Додаткова угода № 1 до договору № 876 від 15.11.2022 на 1 арк. (пр.. Леся Курбаса, 12г).;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 15.11.2022 на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 3 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 3 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості на 2 арк.;

-Оригінал договору № 876 від 08.11.2022 (м. Київ, пр. Леся Курбаса, 12г) на 7 арк.;

-Оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.;

-Оригінал плану фінансування на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості від 08.11.2022 на 2 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 08.11.2022 на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 3 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 3 арк.;

-Оригінал договору підряду № 091120222/01 від 09.11.2022 на 5 арк.;

-Оригінал додатку № 1 до договору № 091120222/01 на 1 арк.;.;

- оригінал договору № 339 від 20.04.2023 з додатками на 9 арк.;

- оригінал договірної ціни на 2 арк.;

- оригінал дефектного акту на 1 арк.;

- оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 3 арк.;

- оригінал відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку на 3 арк.;

- оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 339 від 10.04.2023 на 1 арк.;

- оригінал договірної ціни на 2 арк.;

- оригінал дефектного акту на 2 арк.;

- оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 3 арк.;

- оригінал підсумкової відомості ресурсів на 3 арк.;

- оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

- оригінал договору № 154 від 25.04.2023 на 7 арк.;

- оригінал дефектного акту на 4 арк.;

- оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

- оригінал договірної ціни на 2 арк.;

- оригінал розрахунків на прямі витрати і загальновиробничі витрати на 2 арк.;

- оригінал розрахунку розміру середньомісячної заробітної плати на 2 арк.;

- оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

- оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

- оригінал об`єктного кошторису № 02-01 на 1 арк.;

- оригінал відомості трудомісткості і заробітної плати на 1 арк.;

- оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 11 арк.;

- оригінал підсумкової відомості ресурсів на 11 арк.;

- оригінал загальновиробничих витрат на удову на 1 арк.;

- оригінал переліку основних матеріальних ресурсів на 4 арк.;

- оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 154 від 11.05.2023 на 1 арк.;

- оригінал дефектного акту на 5 арк.;

- оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

- оригінал договірної ціни на 2 арк.;

- оригінал розрахунку на прямі витрати і загальновиробничі витрати на 2 арк.;

- оригінал розрахунку розміру середньомісячної заробітної плати на 2 арк.;

- оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

- оригінал зведеного кошторису розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

- оригінал об`єктного кошторису 3 02-01 на 1 арк.;

- оригінал відомості трудомісткості і заробітної плати на 1 арк.;

- оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 11 арк.;

- оригінал підсумкової відомості ресурсів на 11 арк.;

- оригінал загальновиробничих витрат на будову на 1 арк.;

- оригінал переліку основних матеріальних ресурсів на 4 арк.;

- оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.;

-Оригінал договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 7 арк.;

-Додаток до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» Календарний графік оригінал на 1 арк.;

-Оригінал дефектного акту до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку №1-4 Прямі витрати до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку розміру кошторисної заробітньої плати до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Об`єктний кошторис №02-01 до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» (оригінал) на 1 арк.;

-Відомість трудомісткості заробітної плати до об`єктного кошторису №02-01 договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.;

-Оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до кошторису №02-01-01 до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 4 арк.;

-Оригінал Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 5 арк.;

-Підсумкова відомість ресурсів до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 5 арк.;.;

-Оригінал переліку основних матеріальних ресурсів за квітень 2923 року до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-Оригінал додаткової угоди №1 договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» від 21.04.2023 року на 1 арк.;

-Оригінал додаткової угоди №1 до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» від 21.04.2023 року на 1 арк.;

-Оригінал календарного графіку виконання робіт до договору №140 від 12.04.2023 року украдений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» від 21.04.2023 року на 1 арк.;

-Копія платіжної інструкції від 13.04.2023 на 1 арк. (по договору № 140 від 12.04.2023);

-Копія платіжної інструкції від 12.12.2023 на 1 арк. (по договору № 876 від 08.11.2022);

-Копія платіжної інструкції від 29.12.2022 на 1 арк. (по договору № 435 від 07.11.2022 ).

-Оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 119 від 06.04.2023 на 1 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 06.04.2023 на 3 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал розрахунку № 1-4 прямі витрати на 2 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта від 06.04.2023 на 2 арк.;

-Оригінал об`єктного кошторису № 02-01 на 1 арк.;

-Оригінал відомості трудомісткості із заробітної плати на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 9 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 8 арк.;

-Оригінал розрахунку розміру середньомісячної зп на 2 арк.;

-Оригінал переліку основних матеріальних ресурсів на 3 арк.;

-Оригінал календарного графіку виконання робіт на 1 арк.

-Оригінал додаткової угоди № 2 до договору № 119 від 10.04.2023 на 1 арк.;

-Оригінал дефектного акту від 10.04.2023 на 3 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк.;

-Оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-Оригінал розрахунків № 1-4 прямі витрати на 2 арк.;

-Оригінал пояснювальної записки на 1 арк;

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;

-Оригінал об`ємного кошторису № 02-01 на 1 арк.;

- Оригінал відомості трудомісткості зп № 02-01 на 1 арк.;

-Оригінал локального кошторису на будівельні споруди № 02-01-01 на 8 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 8 арк.;

-Оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до кошторису № 02-01-01 на 6 арк.;

-Оригінал розрахунку середньомісячної кошторисної зп на 2 арк.;

-Оригінал переліку основних матеріальних ресурсів від 10.04.2023 на 3 арк. Вказаний перелік документів стосується виконання робіт по вул. Некрасівська, 4 у м. Києві;

-Оригінал акту здачі приймання робіт № 1 від 28.04.2023 на 1 арк.;

-Оригінал договору підряду № 0523 від 14.04.2023 на 2 арк.;

-Довідка про вартість виконаних робіт КБ-3 за квітень 2023 до договору № 140 на 1 арк.;

-Оригінал акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за квітень 2023 на 5 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 5 арк.;

-Оригінал Довідка про вартість виконаних робіт КБ-3 за квітень 2023 до договору № 119 на 1 арк.;

-Оригінал акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за квітень 2023 на 8 арк.;

-Оригінал уточнюючого дефектного акту від 10.04.2023 на 3 арк.;

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів на 8 арк. Вказаний перелік документів відноситься до об`єкту по вул. Некрасівська, 4;

-Оригінал договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 7 арк.

-Дефектний акт від 22.02.2023 до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» оригінал на 4 арк.

-Оригінал дефектного акту договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал пояснювальної записки договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал розрахунку №1-4 до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал об`єктного кошторису №02-01 до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 10 арк.

-Підсумкова відомість ресурсів до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» оригінал на 12 арк.

-Перелік основних матеріальних ресурсів до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 3 арк.

-Оригінал календарного графіку виконання робіт договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал відомості трудомісткості і заробітної плати до кошторису №02-01 до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал розрахунку розміру середньомісячної заробітної плати до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Копія акту на додаткові роботи до договору №119 від 22.02.2023 року укладений між Управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 3 арк.

-Акт прийому-передачі виконаних робіт №589 від 09.12.2022 оригінал на 1 арк.

-Додаткова угода №2 до договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс», оригінал на 1 арк.

-Оригінал Дефектного акту по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал пояснювальної записки по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Договірна ціна до договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал розрахунку №1-4 прямі витрати по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Розрахунок розміру середньомісячної плати ПП «Степс» за грудень 2023 року на 2 арк.

-Оригінал пояснювальної записки по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкту по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.

-Оригінал об`єктного кошторису №02-01 по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал відомостей відомості трудомісткості і заробітної плати № 02-01 по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 1 арк.

-Оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 4 арк.

-Оригінал локального кошторису на будівельні роботи № 02-01 до договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 5 арк.

-Оригінал підсумкової відомості ресурсів по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 5 арк.

-Оригінал переліку основних матеріальних ресурсів за квітень 2023 року по договору №140 від 12.04.2023 року укладений між управлінням освіти Шевченківської РДА та ПП «Степс» на 2 арк.;

-оригінал договору підряду № 0622 від 15.09.2022 з додатком № 1 та актом здачі приймання робіт на 3 арк.;

-оригінал договору підряду № 0722 від 15.09.2022 з додатками на 3 арк.;

-оригінал договору підряду № 0822 від 15.09.2022 з додатками на 2 арк.;

-оригінал договору підряду № 0522 від 15.09.2022 з додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної ЕВР-ЄПБ-0211.037 та рахунку-фактури ЄПБ-Б--30195 від 01.11.2022 на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № ЕВР-ЄПБ-0111.007 від 01.11.2022 на 1 арк.;

-оригінал рахунку-фактури ЄПБ-Б--30051 від 31.11.2022 на 1 арк.;

-оригінал акту № 1 виконаних робіт від 01.12.2022 на 4 арк.;

-оригінал договору № 338 від 20.04.2023 з додатками на 9 арк.;

-оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 5 арк.;

-оригінал відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку на 5 арк.;

-оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1 до договору № 338 від 10.05.2023 на 1 арк.;

-оригінал зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк.;

-оригінал договірної ціни на 2 арк.;

-оригінал локального кошторису на будівельні роботи на 5 арк.;

-оригінал підсумкової відомості ресурсів на 9 арк.;

-оригінал дефектного акту на 2 арк.;

-оригінал акту здачі приймання робіт № 1 від 30.05.2023 на 1 арк.;

-оригінал договору на виконання робіт № 0823 від 20.04.2023 на 4 арк.;

-оригінал акту прийому-передачі виконаних робіт від 0505.2023 на 1 арк.;

-оригінал акту прийому-передачі робіт № 402 від 08.05.2023 на 1 арк.;

-оригінал договору № 221 від 19.04.2023 на 4 арк.;

-оригінал акту приймання-передачі виконаних робіт № 401 від 08.04.2023 на 1 арк.;

-оригінал договір № 220 від 19.04.2023 на 4 арк.;

-оригінал акту здачі-приймання робіт № 1 від 16.12.2022 на 1 арк.;

-оригінал договору № 0922 від 14.11.2022 на 2 арк.;

-оригінал договору № 602 від 18.11.2022 на 3 арк.;

-оригінал договору № 601 від 18.11.2022 на 3 арк.;

-оригінал акту прийому-передачі робіт № 152 від 15.03.2023 на 1 арк.;

-оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 9 арк.;

-оригінал підсумкової відомості ресурсів на 8 арк.;

-оригінал уточнюючого дефектного акту на 3 арк.;

-оригінал договору № 219 від 19.04.2023 на 4 арк.;

-оригінал акту прийому-передачі робіт № 340 від 27.04.2023 на 1 арк.;

-оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 2 арк.;

-оригінал ату № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк.;

-оригінал підсумкової відомості ресурсів на 3 арк.;

-оригінал договору підряду № 3 від 24.03.2023 з додатками на 17 арк.;

-оригінал акту здачі-приймання робіт № 1 від 27.04.2023 на 1 арк.;

-оригінал договору № 0323 від 13.04.2023 на 2 арк.;

-оригінал акт здачі-приймання робіт № 1 від 28.04.2023 на 1 арк.;

-оригінал договору № 0423 від 14.04.2023 на 3 арк.;

-оригінал акту здачі-приймання робіт 3 1 від 28.04.2023 на 1 арк.;

-оригінал договору підряду № 0623 від 17.04.2023 на 2 арк.

флеш-накопичувач Mibrand 16 Gb чорного кольору куди було скопійовано інформацію з персонального комп`ютера працівника-економіста ПП «Степс» та ПП «СПБТ» , а саме інформаційні моделі по договорам підряду, які описані та зазначені вище в цьому описі.Скопійовано документи, які поміщено в 8 (вісім) окремих файлів.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.08.2023
Оприлюднено01.05.2024
Номер документу113180352
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —752/7502/23

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 28.04.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 28.04.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 28.04.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 28.04.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 28.04.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні