Постанова
від 14.09.2010 по справі 2а-9745/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 14 вересня 2010 року           < Час проголошення >           № 2а-9745/10/2670

За позовом

Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька

До

Державного госпрозрахункового центру м. Києва «Либідь-К»в особі представництва державного госпрозрахункового комунального підприємства по обслуговуванню молодіжного центру м. Києва «Либідь-К»у м. Донецьку

Про

Стягнення заборгованості у розмірі 1700 грн.

ВСТАНОВИВ:

          Державна податкова інспекція у Київському районі м Донецька звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовними вимогами до Державного госпрозрахункового центру м. Києва «Либідь-К»в особі представництва державного госпрозрахункового комунального підприємства по обслуговуванню молодіжного центру     м. Києва «Либідь-К»у м. Донецьку про стягнення податкового боргу у розмірі 1700 грн.

          Позовні вимоги мотивовані тим, що у зв’язку з несплатою податкових зобов’язань у відповідача сформувався податковий борг по комунальному податку у розмірі 1530 грн. та по податку на прибуток у сумі 170 грн.

Відповідач відзиву на позов не надав, явку своїх представників в судове засідання не забезпечив, хоча про час і місце розгляду справи був повідомлений.

У зв’язку з нез’явленням представників сторін, суд відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, розглядає справу у письмовому провадженні.

          

Проаналізувавши матеріали справи, суд приходить до наступних висновків.

Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва 01.02.2007 р. було проведено державну реєстрацію представництва державного госпрозрахункового комунального підприємства по обслуговуванню молодіжного центру м. Києва «Либідь-К»у м. Донецьку (код ЄДРПОУ 34925050).

Відповідач знаходиться на податковому обліку Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька як платник податків з 02.03.2007 р.

Як вбачається з матеріалів справи за відповідачем обліковується заборгованість по комунальному податку у сумі 1530 грн. та по податку на прибуток у розмірі 170 грн.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про систему оподаткування»під податком і збором (обов’язковим платежем) до бюджетів та державних цільових фондів слід розуміти обов’язків внесок до бюджету відповідного рівня або державного цільового фонду, здійснюваний платниками у порядку і на умовах, що визначаються законами України про оподаткування.

Стаття 4 Закону України «Про систему оподаткування»визначає, що платниками податків і зборів (обов’язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких покладено обов’язок сплачувати податки і збори (обов’язкові платежі).

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», одним із обов’язків платників податків і зборів (обов’язкових платежів) сплачувати належні суми податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановлені законом терміни.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем несвоєчасно були надані розрахунки з комунального податку за січень, лютий, квітень-червень 2007 року, квітень, липень, грудень 2008 року, січень 2009 року, про що було складено акт № 3479/15-1 від 29.05.2009 р.

Податковим органом на підставі п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»за несвоєчасне подання податкової  декларації з комунального податку, на адресу відповідача було винесено податкове повідомлення-рішення № 000547154/0 від 01.06.2009 р., яким відповідачу нараховано штрафні санкції у розмірі 1530 грн.

Позивач зазначив, що податкові повідомлення рішення відправлені відповідачу поштою та до ДПІ у Бородянському районі Київської області в адміністративному та судовому порядку не оскаржувались.

Дане податкове повідомлення-рішення не було направлене на юридичну адресу підприємства, у зв’язку з тим, що відповідно до акту № 1423/15-413 від 29.05.2009 р. було встановлено, що відповідач не знаходиться за вказаною адресою.

У зв’язку з чим, податкове повідомлення-рішення було розміщене на дошці податкових повідомлень-рішень 02.06.2009 р., про що було складено відповідний акт № 1450 від 02.06.2009 р.

Крім того, відповідачем несвоєчасно було подано податкову звітність з податку на прибуток за 11 місяців 2008 року, про що було складено акт № 3478/15-1 від 29.05.2009 р.

У зв’язку з несвоєчасним поданням відповідачем податкової звітності з податку на прибуток до останнього на підставі податкового повідомлення-рішення № 0005481540/0 від 01.06.2009 р. було застосовано штрафні санкції у розмірі 170 грн.

Дане податкове повідомлення-рішення не направлялося на адресу відповідача та було розміщене на дошці податкових повідомлень-рішень 02.06.2009 р., про що було складено акт № 1450 від 02.06.2009 р.

Відповідно до підпункту “а” пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” перша податкова вимога надсилається не раніше  першого  робочого  дня після   закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи  платника  податків, обов'язок  погасити  суму  податкового  боргу  та можливі наслідки непогашення його у строк.

Відповідно до підпункту “б” пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” друга податкова вимога направляється не раніше тридцятого календарного дня  від  дня  направлення (вручення) першої податкової вимоги,  у разі непогашення платником  податків  суми  податкового  боргу  у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково  до відомостей,  викладених у першій податковій вимозі,  може  містити повідомлення  про  дату  та  час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Перша податкова вимога № 1/634 від 18.06.2009 р. направлялась відповідачу, але відповідачем не отримана у зв’язку з чим відповідно до акту від 30.06.2009 р. податкову вимогу було розміщено на дошці податкових оголошень.

Друга податкова вимога № 2/780 від 06.08.2009 р. була направлена відповідачу, але не отримана ним, у зв’язку з чим відповідно до акту від 25.08.2009 р. податкову вимогу було розташовано на дошці податкових оголошень.

Станом на день винесення постанови сума податкового боргу відповідача становить 1700  грн. (1530 грн. + 170 грн.).

Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами», активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Пунктом 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»        № 509-ХІІ від 04.12.1990 р. визначено, що органи державної податкової служби подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно  до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування,  суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем  підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів (ст. 69 КАС України).

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не наддав.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

На підставі викладеного, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 17, 94, 158, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва  –

                                                  ПостановиВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Державного госпрозрахункового центру м. Києва «Либідь-К»в особі представництва державного госпрозрахункового комунального підприємства по обслуговуванню молодіжного центру м. Києва «Либідь-К»у м. Донецьку (01030, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 44, код ЄДРПОУ 21542751, представництво: 83018, м. Донецьк, вул. Сіверська, 1, код ЄДРПОУ 34925050) на р/р 33212828700006, код платежу 16010200, банк ГУДКУ у Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 34687001, одержувач Місцбюджет Київського району, податковий борг з комунального податку у розмірі 1530 (одна тисяча п’ятсот тридцять) грн.; на р/р 31118009700006, код платежу 11021000, банк ГУДКУ у Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 34687001, одержувач Місцбюджет Київського району, податковий борг з податку на прибуток у розмірі 170 (сто сімдесят) грн.

Постанова набирає законної сили відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в порядку ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя

                   О.Є. Пилипенко

Дата підписання повного тексту постанови:  17.09.2010 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.09.2010
Оприлюднено28.09.2010
Номер документу11321747
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9745/10/2670

Ухвала від 26.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 05.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

Постанова від 14.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні