Справа № 405/5346/23
провадження № 1-кс/405/2545/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01.09.2023 м. Кропивницький
слідчий суддя Ленінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 , за участюсекретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кропивницькому клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022120000000027 від 16.02.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,
встановив:
слідчий відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »,код 42669846 №15/10-1-2021 від 15.10.2021 ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності ячміню озимого 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , №15/10-2-2021 від 15.10.2021 пшениця озима 3 та 4 класу, урожаю 2021 року, у кількості пшениця озима 3 класу 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності пшениця озима 3 класу 19,670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, договорів зберігання вказаного зерна та надання інших послуг зерновим складом, специфікацій та додатків до договорів, актів приймання-передачі зерна до складу та зі складу, реєстрів накладних на прийняте зерно, товарно-транспортних накладних про переміщення зерна на склад та зі складу, виписок банку про сплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , коштів за придбаний товар, договору №27/10 від 27.10.2021 підряду на виконання механізованих сільськогосподарських робіт укладеного з ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі виконаних робіт, видаткових накладних, рахунків-фактур на оплату послуг, виписок банку про сплату ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , коштів за наданні послуги, наказів на призначення та посадових інструкцій директора та бухгалтера Підприємства, статуту ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , за період 15.10.2021 по 31.12.2021, з можливістю зняття копій з їх оригіналів.
В обґрунтування клопотання слідчий вказав, що у провадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022120000000027 від 16.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191КК України, за фактом привласнення та розтрати майна вчинених посадовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 та службовими особами ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 .
15.10.2021 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 (продавець) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 (Покупець), укладено два договори поставки №15/10-1-2021 ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, та №15/10-2-2021 пшениця озима 3 та 4 класу, урожаю 2021 року, у кількості пшениця озима 3 класу 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон.
У подальшому згідно умов договорів між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 (продавець) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 (Покупець), складено та підписано два акти приймання-передачі та дві видаткові накладні про передачу Товару 658,93 тони ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року вартістю 4401652,40 гривень, та пшениця озима 3 класу у кількості 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу у кількості 67,800 тон загальною вартістю 682810, 25 гривень. Умовами договорів передбачено, що оплата Товару загальною вартістю 5084462,65 гривень буде здійсненна в строк до 01.12.2021.
З матеріалів провадження вбачається, що у строк до 01.12.2021 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 (Покупець) не розрахувалась за поставлений ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 Товар.
Таким чином службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , здійснено розтрату та привласнення майна держави на суму 5084462,65 гривень.
Крім цього 27.10.2021 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , та ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , укладено договір №27/10 підряду на виконання механізованих сільськогосподарських робіт терміном виконання до 31.12.2021. Згідно до акту приймання-передачі робіт ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , виконано роботи по договору на суму 344820,00 грн, однак вказані роботи фактично не виконано підрядником.
Враховуючи зібрані матеріли, а також беручи до уваги, те що документи до яких планується отримати тимчасовий доступ в даному кримінальному провадженні можуть бути використані як доказ, та приймаючи до уваги, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, так як, під час досудового розслідування іншим шляхом отримати вказані документи неможливо, тому виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 .
У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, по телефону (а.к. 27), причини неявки суду невідомі.
Особі у володінні якої знаходяться речі та документи направлено судову повістку про дату, час та місце розгляду клопотання, однак представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 у судове засідання не з`явився, причини неявки невідомі.
Оскільки, згідно ч. 4 ст. 163 КПК України відсутність слідчого та особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, не є перешкодою для розгляду клопотання, слідчий суддя визнав можливим розглянути клопотання за відсутності слідчого та представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , на підставі наявних доказів.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.
Слідчим суддею встановлено, що у провадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022120000000027 від 16.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191КК України, за фактом привласнення та розтрати майна вчинених посадовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 та службовими особами ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 (а.к. 5 витяг з ЄРДР).
15.10.2021 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 (продавець) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 (Покупець), укладено два договори поставки №15/10-1-2021 ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, та №15/10-2-2021 пшениця озима 3 та 4 класу, урожаю 2021 року, у кількості пшениця озима 3 класу 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон (а.к. 11, 12-13).
Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 АДРЕСА_1 (а.к. 9-10).
Відтак, на даний час у органу досудового розслідування з метою встановлення важливих обставин справи, встановлення повного кола причетних осіб до вчинення злочину, використання як доказів документів, до яких планується отримати доступ, виникла необхідність у проведеннітимчасового доступудо речейта документів,які перебуваєу володінніДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,код НОМЕР_1 юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »,код 42669846 №15/10-1-2021 від 15.10.2021 ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності ячміню озимого 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , №15/10-2-2021 від 15.10.2021 пшениця озима 3 та 4 класу, урожаю 2021 року, у кількості пшениця озима 3 класу 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності пшениця озима 3 класу 19,670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, договорів зберігання вказаного зерна та надання інших послуг зерновим складом, специфікацій та додатків до договорів, актів приймання-передачі зерна до складу та зі складу, реєстрів накладних на прийняте зерно, товарно-транспортних накладних про переміщення зерна на склад та зі складу, виписок банку про сплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , коштів за придбаний товар, договору №27/10 від 27.10.2021 підряду на виконання механізованих сільськогосподарських робіт укладеного з ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі виконаних робіт, видаткових накладних, рахунків-фактур на оплату послуг, виписок банку про сплату ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , коштів за наданні послуги, наказів на призначення та посадових інструкцій директора та бухгалтера Підприємства, статуту ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , за період 15.10.2021 по 31.12.2021
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає клопотання слідчого обґрунтованим та доведеним, у зв`язку з чим останнє підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159-166, 369-372 КПК України,
постановив:
Клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_5 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_7 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42022120000000027 від 16.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »,код 42669846 №15/10-1-2021 від 15.10.2021 ячмінь озимий 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності ячміню озимого 3 класу, урожаю 2021 року у кількості 658, 930 тон, договору поставки укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , №15/10-2-2021 від 15.10.2021 пшениця озима 3 та 4 класу, урожаю 2021 року, у кількості пшениця озима 3 класу 19, 670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, та всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі товару, видаткових та податкових накладних до договору та актів приймання-передачі товару, сертифікатів якості товару, товарно-транспортних накладних про переміщення товару від продавця до покупця, договорів найму (оренди) транспортних засобів, що здійснювали перевезення товару, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, первинних документів, які підтверджують придбання, оприбуткування та продаж або використання у власній господарській діяльності пшениця озима 3 класу 19,670 тон, пшениця озима 4 класу 67,800 тон, договорів зберігання вказаного зерна та надання інших послуг зерновим складом, специфікацій та додатків до договорів, актів приймання-передачі зерна до складу та зі складу, реєстрів накладних на прийняте зерно, товарно-транспортних накладних про переміщення зерна на склад та зі складу, виписок банку про сплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код НОМЕР_2 , коштів за придбаний товар, договору №27/10 від 27.10.2021 підряду на виконання механізованих сільськогосподарських робіт укладеного з ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , всіх додатків та додаткових угод до договору, актів приймання-передачі виконаних робіт, видаткових накладних, рахунків-фактур на оплату послуг, виписок банку про сплату ФГ « ОСОБА_4 », код НОМЕР_3 , коштів за наданні послуги, наказів на призначення та посадових інструкцій директора та бухгалтера Підприємства, статуту ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , за період 15.10.2021 по 31.12.2021, з можливістю зняття копій з їх оригіналів.
Строк дії ухвали визначити до 01.11.2023 року.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Оригінал ухвали виготовлено в 2-х примірниках.
Слідчий суддя ОСОБА_8
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 01.09.2023 |
Оприлюднено | 01.05.2024 |
Номер документу | 113220508 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні