Ухвала
від 29.08.2023 по справі 904/3705/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

про зупинення провадження у справі

29.08.2023м. ДніпроСправа № 904/3705/22За позовом Керівника Краматорської окружної прокуратури Донецької області в інтересах держави в особі Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації в особі Комунального підприємства "Донецький регіональний центр поводження з відходами", м. Краматорськ Донецької області

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Стек", м. Дніпро

про стягнення 11 843 518,99грн.

Суддя Євстигнеєва Н.М.

Представники:

Від позивача-1: не з`явився

Від позивача-2: не з`явився

Від відповідача: Бартош-Стрєльникова Т.М, адвокат

Від прокуратури: Кучер А.Ю., прокурор відділу прокуратури

С У Т Ь С П О Р У:

Керівник Краматорської окружної прокуратури Донецької області в інтересах держави в особі Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації в особі Комунального підприємства "Донецький регіональний центр поводження з відходами" звернувся до Господарського суду Дніпропетровської області із позовом, яким просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Стек" державні кошти обласного бюджету, а саме невикористану суму попередньої оплати за договором підряду №2/Т від 27.05.2020 у сумі 11 843 518,99грн.

В обґрунтування позовних вимог керівник прокуратури зазначає, що розпорядженням голови Донецької обласної державної адміністрації від 10.03.2021 №172/5-21 затверджено програмні заходи обласного фонду на 2021 рік. Визначено Департамент екології та природних ресурсів Донецької облдержадміністрації головним розпорядником бюджетних коштів обласного бюджету на заходи Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району. Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами" визначено одержувачем коштів обласного бюджету на заходи. Згідно розпорядження головним розпорядникам коштів обласного фонду, одержувачам коштів обласного бюджету КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" визначено забезпечити ефективне і цільове використання коштів обласного фонду відповідно до законодавства. Координацію роботи щодо виконання розпорядження покладено на Департамент екології та природних ресурсів Донецької облдержадміністрації.

За результатами проведення відкритих торгів між Комунальним підприємством "Донецький регіональний центр поводження з відходами" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Стек" укладено договір підряду №2/Т від 27.05.2020 на виконання робіт з будівництва сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району.

На виконання умов договору позивачем-2, КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" перераховано на рахунок відповідача попередню оплату у сумі 11 843 518, 99грн, то підтверджується платіжним дорученням №91 від 28.08.2021.

В порушення умов п.14.3.1 договору відповідач, до завершення строку використання попередньої оплати, не використав одержану попередню оплату на суму 11 843 518,99грн, акти на підтвердження використання коштів попередньої оплати позивачу не надав. Умови договору в частині повернення попередньої оплати не виконуються. Зазначені кошти знаходяться у володінні відповідача без правових підстав та позивачу не повертаються.

Департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації та Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами" погоджується з позицією окружної прокуратури та підтримує позовні вимоги, щодо стягнення з відповідача невикористаної суми попередньої оплати за договором підряду від 27.05.2020 № 2/Т на виконання робіт з будівництва сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району в сумі 11 843 518,99грн.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечує, надав до суду відзив на позовну заяву (а.с. 50-58 том 2). Товариство зазначає, що всі суми авансу використані підрядником, що підтверджується актами приймання-здачі виконаних робіт та накладними на придбання матеріальних ресурсів. Факт використання сплаченого позивачем авансу, у встановлений законом і договором строк, на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів та виконаних робіт, також підтверджується висновком експерта №2/12/2021 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи складеного 22 лютого 2022 року (а.с. 63-156 том 2).

Так, відповідно до висновку експерта: обсяги та вартість фактично виконаних будівельних робіт ТОВ "Будівельна компанія "Стек" за договором №2/Т від 27.05.2020 на об`єкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", відповідають обсягам та вартості, визначеним звітною документацією - актами форми Кб-2в № 1-23/3, на загальну суму 28565467,15грн; перелік та об`єми фактично виконаних будівельних робіт ТОВ "Будівельна компанія "Стек" за договором № 2/Т від 27 травня 2020 року на об`єкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", відповідають переліку та об`ємам, визначеними у Актах приймання виконаних будівельних робіт та відповідають будівельним нормам, нормативно-правовим актам у галузі будівництва та регламентним нормам. Також підрядником були виконані роботи, які не передбачені проектно-кошторисною документацією, але є невід`ємною частиною робіт виконаних за договором № 2/Т від 27 травня 2020 року. Вартість даних робіт складає 1 722 192,32грн; будівельні матеріали та обладнання, яке було використано на об`єкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району" відповідає будівельним нормам, вимогам держсанепідемекспертизи та ін.; виявлено, що замість установки очисної споруди "Віotal-8t", ТОВ "Будівельна компанія "Стек" змонтована станція біологічної очистки Standartpark BioLine GAS-8. Що в свою чергу не суперечить нормам Наказу №316 від 01.12.2017 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України "Правила приймання стічних вод до систем центрального водовідведення". При порівнянні показників очищення стоків вказаних споруд, встановлено, що технічні показники Standartpark BioLine GAS-8 відповідають функціональним вимогам до таких споруд. Таким чином, станція біологічної очистки Standartpark BioLine GAS-8 повністю відповідає діючим стандартам України та може бути повноцінною заміною очисної споруди "Віotal-8t".

Крім того, відповідач вважає, що прокурор порушив норми ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", згідно з якою здійснення прокурором представництва в суді інтересів держави в особі державних компаній не допускається. Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами" Донецької обласної державної адміністрації не є органом державної влади. Отже, прокурор не може здійснювати представництво його інтересів як інтересів держави.

У запереченнях на відзив відповідача керівник прокуратури не погоджується з доводами відповідача, вважає їх безпідставними. Невикористана сума попередньої оплати за договором підряду № 2/Т від 27.05.2020 на виконання робіт з будівництва сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району в сумі 11 843 518,99грн. не використана в строк та підлягає поверненню, чим порушено майнові інтереси держави.

Поряд із цим, жодна з норм законодавства не забороняє прокурору визначати комунальне підприємство позивачем за наявності обґрунтування порушення інтересів держави та неналежного їх захисту уповноваженими суб`єктами. Одним із позивачів у даному спорі є орган державної влади, як головний розпорядник бюджетних коштів. Позов прокурора у цій справі не спрямований на безпосередній захист інтересів самого комунального підприємства, як учасника господарських правовідносин, а зумовлений необхідністю усунення порушення законодавства, яке сприятиме напряму повернення до обласного бюджету грошових коштів, виділених державою на належне фінансування робіт, зокрема, на суму 11 843 518,99грн. До того ж ні Департамент екології та природних ресурсів Донецької ОДА ні КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" не звернулися до суду із позовом про стягнення невикористаної суми попередньої оплати бюджетних коштів обласного бюджету.

У відповіді на відзив на позовну заяву позивач-1 зазначив, що станом на дату складання відповіді, за інформацією, яка наявна в департаменті, відповідач не надав на адресу КП "ДРЦПВ" документи, які підтверджують використання ним авансу та виконання робіт за договором, що порушенням умов пункту 14.3.1 укладеного договору, а також не повернув бюджетні кошти авансу у сумі 11 843 518,99грн. Також при відвідуванні об`єкту будівництва на будівельному майданчику були відсутні матеріали, конструкції, вироби вказані в актах приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року. Підрядником не сповіщено замовника про намір проведення судової будівельно-технічної експертизи, невідомо які питання поставлені експерту, коло осіб, присутніх при проведенні експертизи тощо. Також у відзиві на позовну заяву представником відповідача не зазначено чому не залучені представники замовника та представники організації, що здійснює авторський нагляд при проведенні експертизи та доцільність і обґрунтованість її проведення. Заміна проектної установки очищення стічних вод не узгоджена представниками авторського нагляду, у зв`язку із зниженням ефективності очищення стічних вод пропонованого обладнання відповідача, що суперечить екологічним умовам провадження планованої діяльності від 27.11.2020 № 20186271130.

Департамент у повному обсязі погоджується з позицією окружної прокуратури та підтримує позовні вимоги.

У відповіді на відзив на позовну заяву позивач-2 зазначив про обставини аналогічні викладеним позивачем-1 у відповіді на відзив.

КП "ДРЦПВ" у повному обсязі погоджується з позицією окружної прокуратури та підтримує позовні вимоги.

У письмових пояснення по справі керівником прокуратури зазначено, зокрема, що висновок експерта наданий відповідачем не стосується питань, які є предметом розгляду у цій справі та не може бути визнано належним доказом. Так, підрядником не сповіщено замовника про проведення будівельно-технічної експертизи, не узгоджено питання, поставлені експерту, коло осіб, присутніх при проведенні експертизи. У відзиві відповідача не зазначено доцільність та обґрунтованість проведення експертизи, не зазначено, чому не залучені представники замовника та організації, що здійснює авторський нагляд. Крім того, на вирішення судової експертизи відповідачем поставлені питання щодо обсягів виконання всіх робіт за договором. Питання щодо використання авансу у 2021 році на розгляд експерта не ставилось.

11 травня 2023 року від ТОВ "БК "Стек" до господарського суду надійшло клопотання, яким просить призначити у справі судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручити Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України.

На вирішення експерта поставити наступні питання:

1. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних робіт у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

2. Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних робіт у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020 обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною документацією?

3. Яка вартість використаних матеріалів у фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних роботах у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

4. Яка вартість придбаних матеріалів у період з вересня по листопад 2021 року у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

05 червня 2023 року від ТОВ "БК "Стек" до господарського суду надійшло клопотання, яким просить призначити у справі судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручити Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України.

На вирішення експерта поставити наступні питання:

1. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

2. Чи відповідають використані матеріали, їх обсяги та вартість при виконанні будівельних робіт у період з вересня по листопад 2021 року у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020 вимогам, визначеним проектно-кошторисною документацією?

3. Яка вартість використаних матеріалів у фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних роботах у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

4. Яка вартість придбаних матеріалів у період з вересня по листопад 2021 року та чи відповідають вони проектно-кошторисній документації у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

5. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року додаткових будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів за межами договору підряду № 2/Т від 27.05.2020?

Відповідач вважає, що усунути розбіжності між доводами замовника та відповідача щодо належності використання авансу може лише висновок експерта у будівельній галузі, яким можуть бути встановлені перелік, об`єм та вартість виконаних будівельних робіт, зокрема й використаних під час їх виконання матеріально-технічних ресурсів, а також відповідність цих робіт затвердженій проектно-кошторисній документації.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 05.06.2023 постановлено повернутися до стадії підготовчого провадження та призначено підготовче засідання на 05 червня 2023 року.

З 05.06.2023 підготовче засідання відкладено на 13.06.2023. З 13.06.2023 оголошено перерву до 08.08.2023.

04 серпня 2023 року електронною поштою від Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації до господарського суду надійшло клопотання, яким просить на вирішення експерта поставити наступні питання:

1. Чи можлива сплата робіт, які не підтверджені первинними документами, що обґрунтовують склад таких виконаних робіт, а саме: відсутні оформлені та погоджені усіма учасниками будівельного процесу акти на закриття прихованих робіт, акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій, що суперечить вимогам Державних будівельних норм А.3.1.-5-2009, а також умовами договору №2/Твід27.05.2020?

2. Відповідність якості та об`єму прихованих робіт відповідно проєктно-кошторисній документації та умовам договору №2/Т від 27.05.2020?

3. Відповідність якості та об`єму робіт будівельних відповідно проєктно-кошторисній документації та умов договору №2/Т від 27.05.2020?

4. Чи правомірна заміна підрядником обладнання, яке суперечить вимогам проєктно -кошторисної документації та недотримання умов висновку оцінки впливу на довкілля?

5. Обґрунтування та необхідність виконання додаткових будівельних робіт без внесення змін у проектно-кошторисну документацію, отримання позитивного експертного висновку та погодженням з автором проекту?

6. Необхідність перевірки якості та обсягу виконання робіт з їх розкриттям з Організації рельєфу у зв`язку із візуальним просіданням грунту.

7. Чи були придбані та використані матеріали для виконання робіт на о`бєкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району" за договором № 2/Т від 27.05.2020р. відповідно до листа №951 від 22.07.2021 за період з моменту зарахування авансу, а саме: з 30.08.2021 до 30.11.2021, за яким ТОВ "БК "СТЕК" просив надати аванс?

8. Чи відповідають використані матеріали придбані за цей період (30.08.2021-30.11.2021) будівельним нормам, вимогам держсанепідемекспертизи тощо?

04 серпня 2023 року через систему "Електронний суд" від Комунального підприємства "Донецький регіональний центр поводження з відходами" до господарського суду надійшло клопотання, яким просить на вирішення експерта поставити аналогічні питання зазначені департаментом.

Також позивачі просять судове засідання 08.08.2023 провести без участі уповноважених представників.

З 08.08.2023 оголошено перерву до 29.08.2023.

04 серпня 2023 року від представника відповідача надійшло клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів.

Ухвалою 16.08.2023 заяву представника відповідача, адвоката Бартош-Стрєльникової Т.М., про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції задоволено.

Також позивачі просять судове засідання провести без участі уповноважених представників.

Вирішуючи заявлене відповідачем клопотання про призначення судової експертизи у справі, суд враховує наступне.

За приписами частин 1, 2 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Відповідно до частини 1 статті 99 Господарського процесуального кодексу України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності, або за клопотанням учасника справи, мотивованим неможливістю надати експертний висновок у строки, встановлені для подання доказів, з причин, визнаних судом поважними, зокрема через неможливість отримання необхідних для проведення експертизи матеріалів.

Статтею 1 Закону України "Про судову експертизу" визначено, що судова експертиза - це дослідження на основі спеціальних знань у галузі науки, техніки, мистецтва, ремесла тощо об`єктів, явищ і процесів з метою надання висновку з питань, що є або будуть предметом судового розгляду.

Призначення судової експертизи в господарському судочинстві зумовлено тим, що в процесі здійснення правосуддя суд стикається з необхідністю встановлення таких фактів (обставин), які потребують спеціальних досліджень. Експертиза - це науковий, дослідницький шлях до висновків, які формулюються у висновку експерта, про фактичні обставини справи.

Європейський суд з прав людини у справі "Дульський проти України" від 01.06.2006 визначив, що експертиза, призначена судом, є одним із засобів встановлення або оцінки фактичних обставин справи і тому складає невід`ємну частину судової процедури. Більше того, суд вирішує питання щодо отримання додаткових доказів та встановлює строк для їх отримання.

При призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза) (ч. 3 статті 99 Господарського процесуального кодексу України).

Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом (ч. 4 ст. 99 ГПК України).

Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їхню думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов`язаний мотивувати таке відхилення або зміну (ч. 5 ст. 99 ГПК України).

З урахуванням викладеного, оцінивши запропоновані позивачами та відповідачем питання для експертного дослідження, суд вважає за доцільне поставити на розгляд експерта (експертів) наступні питання:

1. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

2. Чи відповідають використані матеріали, їх обсяги та вартість при виконанні будівельних робіт у період з вересня по листопад 2021 року у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020 вимогам, визначеним проектно-кошторисною документацією?

3. Яка вартість використаних матеріалів у фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних роботах у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

4. Яка вартість придбаних матеріалів у період з вересня по листопад 2021 року та чи відповідають вони проектно-кошторисній документації у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

5. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року додаткових будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів за межами договору підряду № 2/Т від 27.05.2020?

6. Чи були придбані та використані матеріали для виконання робіт на об`єкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району" за договором № 2/Т від 27.05.2020 відповідно до листа №951 від 22.07.2021 за період з моменту зарахування авансу, а саме: з 30.08.2021 до 30.11.2021, за яким ТОВ "БК "СТЕК" просив надати аванс?

При цьому, суд відхиляє запитання №№1-6, 8, які запропоновані позивачами, оскільки предметом розгляду у справі є вимога про стягнення з відповідача суми невикористаного у встановлений строк авансового платежу.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, якою затверджено Порядок державного фінансування капітального будівництва, аванс видається на строк не більше трьох місяців і має бути використаний в цей термін.

Так, Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику (п.19 Порядку).

Предметом дослідження у справі є встановлення обставин укладення договору підряду, перерахування авансового платежу, строки та порядок його використання, чи використаний одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, а також наявність підстав для застосування відповідальності за несвоєчасне використання одержаного авансу.

Питання №№1-6, 8, які пропонують позивачі поставити на дослідження стосуються: можливості оплати робіт, які не підтверджені первинними документами; якості та об`єму прихованих робіт та відповідності виконаних робіт проектно - кошторисній документації; відповідність використаних матеріалів будівельним нормам та вимогам держсанепідемекспертизи.

Відповідно до положень ст. 7 Закону України "Про судову експертизу" судово-експертну діяльність здійснюють державні спеціалізовані установи, їх територіальні філії, експертні установи комунальної форми власності, а також судові експерти, які не є працівниками зазначених установ, та інші фахівці (експерти) з відповідних галузей знань у порядку та на умовах, визначених цим Законом.

Керуючись положеннями ст. 99 Господарського процесуального кодексу України, ст.7 Закону України "Про судову експертизу", суд вважає за можливе доручити проведення експертизи Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз.

Відповідно до положень статті 100 Господарського процесуального кодексу України про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи. Ухвала про призначення експертизи направляється особам, яким доручено проведення експертизи, та учасникам справи. Об`єкти та матеріали, що підлягають дослідженню, направляються особі, якій доручено проведення експертизи (провідному експерту або експертній установі).

Призначаючи експертизу у даній справі, господарський суд виходить з того, що предметом розгляду є неналежне виконання відповідачем умов договору підряду №2/Т від 27.05.2020 в частині повного та своєчасного повернення попередньої оплати.

Відповідач заперечує, що всі суми авансу використані підрядником, що підтверджується актами приймання-здачі виконаних робіт та накладними на придбання матеріальних ресурсів.

Для встановлення та підтвердження вказаних обставин є необхідність призначення та проведення судової будівельно-технічної експертизи.

Господарський суд вважає, що висновок експерта не можуть замінити інші засоби доказування.

Згідно п.2 ч.1 ст. 228 Господарського процесуального кодексу України суд може за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадку призначення судом експертизи.

У зв`язку із призначенням у справі судової економічної експертизи провадження у справі №904/3705/22 підлягає зупиненню.

Зупинення провадження у справі на час проведення судової експертизи є правом господарського суду, що зумовлено неможливістю вирішення спору по суті за відсутності висновків про встановлення фактів, які можуть бути встановлені лише експертом.

Керуючись статтями 99, 100, 107, 227, 228, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

У Х В А Л И В:

1. Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Стек" (вх. №27124/23 від 05.06.2023) про призначення у справі судової будівельно-технічної експертизи - задовольнити.

2. Призначити у справі №904/3705/22 судову експертизу, проведення якої доручити Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз (вул. Січеславська Набережна,17, офіс 361, м. Дніпро, 49000).

3. На розгляд експерта (експертів) поставити наступні питання:

1. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

2. Чи відповідають використані матеріали, їх обсяги та вартість при виконанні будівельних робіт у період з вересня по листопад 2021 року у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020 вимогам, визначеним проектно-кошторисною документацією?

3. Яка вартість використаних матеріалів у фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року будівельних роботах у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

4. Яка вартість придбаних матеріалів у період з вересня по листопад 2021 року та чи відповідають вони проектно-кошторисній документації у межах договору підряду №2/Т від 27.05.2020?

5. Який перелік, об`єми та вартість фактично виконаних у період з вересня по листопад 2021 року додаткових будівельних робіт, з урахуванням використаних матеріалів за межами договору підряду № 2/Т від 27.05.2020?

6. Чи були придбані та використані матеріали для виконання робіт на о`бєкті "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району" за договором № 2/Т від 27.05.2020 відповідно до листа №951 від 22.07.2021 за період з моменту зарахування авансу, а саме: з 30.08.2021 до 30.11.2021, за яким ТОВ "БК "СТЕК" просив надати аванс?

Попередити сторони щодо обов`язковості надання необхідних експерту документів для надання відповіді на поставлені питання.

Зобов`язати Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Стек" здійснити попередню оплату вартості експертного дослідження на підставі відповідної вимоги Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Питання про розподіл витрат на проведення судової експертизи буде вирішено під час прийняття рішення у справі відповідно до вимог ст. 129 Господарського процесуального кодексу України.

Попередити особу (чи осіб), які безпосередньо проводитимуть судову експертизу про відповідальність, передбачену статтями 384, 385 Кримінального кодексу України за дачу завідомо неправильного висновку або відмову без поважних причин від виконання покладених на них обов`язків.

Висновок судової експертизи подати Господарському суду Дніпропетровської області в письмовій формі, копії надіслати сторонам.

Провадження у справі 904/3705/22 - зупинити.

Ухвала набирає законної сили 29.08.2023 та може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України в частині зупинення провадження у справі.

Повний текст ухвали складено - 04.09.2023.

Суддя Н.М. Євстигнеєва

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення29.08.2023
Оприлюднено07.09.2023
Номер документу113229552
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань підряду

Судовий реєстр по справі —904/3705/22

Ухвала від 11.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 21.10.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 23.09.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 20.09.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 03.09.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 26.08.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 27.03.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 23.01.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 29.08.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 16.08.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні