МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 вересня 2023 р. № 400/7300/23 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Гордієнко Т. О. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовом:Приватного підприємства "ЛЕГІОН СХІД", вул. Приміська, 62/А, м. Миколаїв, 54037,
до відповідача:Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053,
про:визнання протиправним та скасування рішення від 04.05.2023 року № 8753607/43269661; зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Приватне підприємство «Легіон Схід», звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2023 № 8753607/43269661; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 41 від 31.01.2023 до податкової накладної № 94 від 31.01.2023 року, який складений ПП «Легіон Схід» та направлений для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивачем надано усі необхідні документи на підтвердження здійснення господарської операції, проте відповідачем протиправно відмовлено у реєстрації розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідач, ГУ ДПС у Миколаївській області, надав відзив на позов, просив відмовити у задоволенні позову, оскільки контрагента позивача внесено в перелік ризикових на підставі рішення комісії від 09.02.2023 року № 600.
Відповідно до ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).
Дослідив докази, суд дійшов висновку:
Основним видом діяльності ПП «Легіон Схід» є неспеціалізована торгівля (код КВЕД 46.90), також серед видів діяльності підприємства - оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (КВЕД 46.49).
17.01.2023 року між ПП «Легіон Схід» (Постачальник) та ПП «Моніка Лур» (Покупець) було укладено Договір поставки №МЛ1701с.
Відповідно до п.1.1, 1.3 Договору Постачальник зобов`язується на умовах даного Договору передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити: сіль кухонна харчова в асортименті (далі-Товар); ціна даного Договору становить 2234489,28 грн., в т.ч. ПДВ 372 414,88 грн.
Пунктом 2.1 Договору визначено, що асортимент, кількість та ціна Товару, що буде поставлений за даним Договором, визначені в Специфікації, яка узгоджена Сторонами та є невід`ємною частиною даного Договору (додаток № 1).
Пунктами 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Договору передбачено, що поставка Товару за даним Договором здійснюється на умовах попередньої оплати; попередня оплата за Товар здійснюються Покупцем без виставлення рахунку в безготівковій формі - шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, який вказаний у даному Договорі; поставка Товару за даним Договором здійснюється партіями, відповідно до специфікацій на поставку № 1-4, які узгоджені Сторонами та зафіксовані в додатку № 2 до даного Договору; поставка партії Товару здійснюється в строк 30 (тридцять) календарних днів з дати здійснення Покупцем попередньої оплати. Дата поставки кожної партії Товару попередньо узгоджується Сторонами.
На виконання умов Договору ПП «Моніка Лур» було здійснено попередню оплату за Товар (сіль) згідно платіжних інструкцій АБ «Укргазбанк» від 31.01.2023р.: № 41 на суму 589914, 00 грн.; № 43 на суму 594 796,80 грн.; № 44 на суму 453 814,08 грн., № 46 на суму 595964,40 грн.
На суми попередньої оплати ПП «Легіон Схід» було складено податкові накладні № № 92, № 93, № 94 та № 95 від 31.01.2023 року, які були своєчасно зареєстровані в ЄРПН.
31.01.2023 року на електронну пошту ПП «Легіон Схід» надійшов лист від ПП «Моніка Лур» з проханням терміново повернути частину попередньої оплати у сумі 453814,08 грн.
ПП «Легіон Схід» було повернуто частину попередньої оплати у сумі 453814,08 грн. на розрахунковий рахунок ПП «Моніка Лур» згідно платіжної інструкції АБ «Укргазбанк» № 37 від 31.01.2023 року.
На суму повернення попередньої оплати ПП «Легіон Схід» було складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 41 від 31.01.2023р. до податкової накладної № 94 від 31.01.2023р., який 10 лютого 2023 року було направлено на реєстрацію до ЄРПН, але реєстрація розрахунку коригування була зупинена.
20.02.2023 року ПП «Моніка Лур» було надано ПП «Легіон Схід» лист про розірвання Договору поставки № МЛ1701с від 17.01.2023 року та повернення попередньої оплати за Товар у зв`язку з прийняттям контролюючим органом рішення про відповідність ПП «Моніка Лур» критеріям ризиковості платника податків.
Між ПП «Легіон Схід» та ПП «Моніка Лур» було підписано додаткову угоду № 1 від 20.02.2023р. до Договору поставки №МЛ1701с від 17.01.2023р., відповідно до умов якої сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору поставки № МЛ1701с від 17.01.2023 року; в строк 5 (п`ять) робочих днів з дати підписання цієї Додаткової угоди Постачальник зобов`язується повернути Покупцю попередню оплату на загальну суму 1780675,20 грн., в т.ч. ПДВ 296 779,20грн., яка була сплачена Покупцем на виконання умов Договору поставки № МЛ170ІС від 17.01.2023 року; Договір поставки № МЛ1701с від 17.01.2023 року вважається розірваним та припиняє свою дію з дати надходження на розрахунковий рахунок Покупця від Постачальника коштів на загальну суму 1780675,20 грн., в т.ч. ПДВ 296 779,20грн., які були сплачені Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника як попередня оплата на виконання умов Договору поставки № МЛ1701с від 17.01.2023 року.
На виконання умов Додаткової угоди № 1 від 20.02.2023р. до Договору поставки №МЛ1701с від 17.01.2023 року ПП «Легіон Схід» було повернуто на розрахунковий рахунок ПП «Моніка Лур» суми попередньої оплати у розмірі 1780675,20 грн., згідно платіжних інструкцій АБ «Укргазбанк»: від 22.02.2023р. № 101 на суму 595 964,40 грн., від 23.02.2023р. № 107 на суму 594796,80 грн., від 24.02.2023р. № 112 на суму 589914,00 грн.
Таким чином, поставка Товару за Договором не відбулась, Договір поставки №МЛ1701с від 17.01.2023 року був розірваний та припинив свою дію з 24.02.2023 року.
На суму повернення попередньої оплати ПП «Легіон Схід» було складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 41 від 31.01.2023р. до податкової накладної № 94 від 31.01.2023р. на суму повернення попередньої оплати за товар у розмірі 453814,08 грн., у т.ч. 75635,68 грн. ПДВ.
10.02.2023 року розрахунок коригування було направлено на реєстрацію до ЄРПН, але реєстрація розрахунку коригування була зупинена. У квитанції зазначено, що документ доставлено до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. РК подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригуванням в Єдиному реєстрі податкових накладних.
24.02.2023 позивач надав пояснення відповідача щодо реєстрації розрахунку коригування та копії первинних документів.
За розглядом наданих ПП «Легіон Схід» пояснень та документів комісією ГУ ДПС у Миколаївській області було надіслано повідомлення від 26.04.2023р. № 8704442/43269661 про необхідність подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У вказаному Повідомленні зазначено про необхідність надання на розгляд комісії документів щодо придбання товарів, їх зберігання, транспортування, навантаження та розвантаження, складських та розрахункових документів.
02 травня 2023 року ПП «Легіон Схід» було надано до контролюючого органу додаткові пояснення та документи.
За розглядом наданих ПП «Легіон Схід» додаткових пояснень та документів комісією ДПС регіонального рівня було прийняте рішення від 04 травня 2023 року № 8753607/43269661 про відмову в реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 41 від 31.01.2023 року до податкової накладної № 94 від 31.01.2023року.
У рішенні зазначено, що в реєстрації розрахунку коригування відмовлено у зв`язку з: ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
При цьому в графі рішення «Додаткова інформація» не зазначено, які саме додаткові пояснення або документи не були надані підприємством на розгляд комісії контролюючого органу.
Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
У відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246 (далі Порядок № 1246), передбачено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).
Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.
Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин),комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Пунктом 27 Порядку № 1165 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.
Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Пунктами 3,4 Порядку № 520 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктом 5 Порядку № 520 передбачено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Пунктом 10 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня на виконання п. 44 Порядку № 1165 перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п. 10 Порядку № 520.
Підставою для зупинення реєстрацію податкової накладної стало те, що позивач відповідає п.1 Критеріям ризиковості платника податку, якою передбачено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Запропоновано позивачу було надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.
Позивач надав відповідачу всі наявні у нього на момент складення розрахунку коригування № 41 від 31.01.2023 документи щодо повернення коштів ПП «»Моніка Лур.
У той же час, податковим органом, незважаючи на надані позивачем документи, прийнято рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування, без належної перевірки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів.
Відтак, позивачем було надано всі наявні на момент реєстрації розрахунку коригування первинні документи.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.
Аналогічна правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 по справі № 0940/1240/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18 та від 18.06.2020 у справі № 824/245/19-а.
При цьому, Верховний Суд у постанові від 05 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.
Таким чином, суд дійшов висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення ( Аналогічна позиція висловлена ВС у постанові від 27.10.2022 по справі № 360/3253/20).
Згідно з ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем не доведено правомірність свого рішення щодо відмови у реєстрації податкової накладної.
Спірне рішення контролюючого органу ГУ ДПС у Волинській області щодо відмови у реєстрації податкової накладної не відповідає критеріям ч.2 ст.2 КАС України, а саме є необґрунтованими, тому його слід скасувати.
За таких обставин, суд вважає за можливе позовні вимоги задовольнити.
Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 139 КАС України.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241- 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Приватного підприємства «Легіон Схід» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037, ідентифікаційний код 43269661) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393), Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027) задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8753607/43269661 від 04.05.2023 року.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 41 від 31.01.2023 року до податкової накладної № 94 від 31.01.2023 року, який складений Приватним підприємством «Легіон Схід».
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) на користь Приватного підприємства «Легіон Схід» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037, ідентифікаційний код 43269661) судовий збір у сумі 1342,00 грн. (одна тисяча триста сорок дві гривні), сплачений платіжною інструкцією № 393 від 15.06.2023 року.
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027) на користь Приватного підприємства «Легіон Схід» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037, ідентифікаційний код 43269661) судовий збір у сумі 1342,00 грн. (одна тисяча триста сорок дві гривні), сплачений платіжною інструкцією № 393 від 15.06.2023 року.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.
Суддя Т. О. Гордієнко
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.09.2023 |
Оприлюднено | 11.09.2023 |
Номер документу | 113303613 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Гордієнко Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні