Постанова
від 06.09.2023 по справі 620/2509/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 620/2509/23 Суддя (судді) першої інстанції: Соломко І.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 вересня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Ключковича В.Ю.,

суддів Беспалова О.О.,

Грибан І.О.,

за участю

секретаря судового засідання Кузьмука Б.І.,

представника позивача Дяченко К.О.,

представника відповідача Ананка Ю.М.,

розглянувши у відкритому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС України у Чернігівській області на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "АВІОНІКА-ТРАНС" до Головного управління ДПС України у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС" звернулася до Чернігівського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС України у Чернігівській області, в якому просило суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 03.02.2023 № 1253/25010700.

Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 18.05.2023 позов задоволено.

Не погоджуючись із вказаним рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, з підстав порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, в якій просить скасувати рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 18.05.2023 та відмовити в задоволенні позовних вимог.

Відповідач вказує, що Висновок Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо продовження строків розрахунків за контрактом № 213978 від 22.04.2021, укладений з нерезидентом TRUCK CENTRUM BERGH B.V. (TERBORG, THE NETHERLANDS), TOB «АВІОНІКА-ТРАНС» до перевірки не надавався. Також, не підтверджуючі документи уповноважених органів, що засвідчують дію форс-мажорних обставин при виконанні умов контракту № 213978 від 22.04.2021.

Так, згідно ЄАІС «Державна митна служба України» встановлено, що Чернігівською митницею оформлено попередню митну декларацію з обсягом даних, необхідним для пропуску товарів через митний кордон України та доставлення до митного органу призначення (IM ЕЕ) від 06.01.2023 № UA102000900029U9 на ввезення напівпричіпу, марки - Schmitz, модель SCB- S3T, номер шасі - НОМЕР_1 згідно контракту № 213978 від 22.04.2021 (відправник: Truck Centrum Bergh B.V., одержувач: ТОВ "Авіоніка - Транс") на загальну суму 12 250 евро. Проте, відповідно до наданого сертифікату від 11.01.2023 № 5900-23-0129 про форс - мажорні обставини (обставини непереборної сили) ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» на виконання вимог п. 2.3 контракту № 213978 від 22.04.2021 не змогло забезпечити прибуття директора TOB «АВІОНІКА-ТРАНС» - ОСОБА_1 для прийняття тягача та напівпричепа в м. Терборг, Нідерланди, оскільки останній, згідно військового квитка серії НОМЕР_2 як військово зобов`язана особа не має права покидати територію України під час дії військового стану. Період дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): дата настання: 24.02.2022, дата закінчення: тривають на 11.01.2023. В подальшому Чернігівською митницею оформлено додаткову декларацію до попередньої митної декларації (ІМ 40 ДЕ) від 17.01.2023 № 23UA102170000207U3 на ввезення на митну територію України напівпричіпу, марки - Schmitz, модель SCB-S3T, номер шасі - НОМЕР_1 згідно контракту № 213978 від 22.04.2021 на загальну суму 12 250 євро.

Відповідач не вбачається причинно-наслідковий зв`язку між виїздом директора за кордон для прийняття товару, відповідно до п. 2.3 контракту № 213978 від 22.04.2021 і обставинами форс-мажору, що засвідчені сертифікатом від 11.01.2023 № 5900-23-0129 про форс - мажорні обставини, який виданий Сумською торгово - промисловою палатою, в той час коли 06.01.2023 напівпричіп, марки - Schmitz, модель SCB-S3T, номер шасі - НОМЕР_1 вже було ввезено на митну територію України.

31.08.2023 до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому позивач просить відмовити в задоволенні такої.

Позивач вказує, що граничний строк розрахунку за контрактом № 213978 - 14.05.2022.

03.02.2022 згідно з протоколом загальних зборів учасників № 1/2022 ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» було змінено директора на ОСОБА_1 .

У зв`язку з чим, 05.02.2022 до контакту № 213978 від 22.04.2021 були внесені зміни, а саме у пункт 2.3 «продавець зобов`язаний після зарахування валютних коштів на його банківський рахунок передати товар директору ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» ОСОБА_1 ,

24.02.2022 внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України Указом президента України № 64-2022 на всій території держави було введено воєнний стан, яким тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стан».

Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» від 21.10.1993 № 3543-ХІІ та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України від 27.01.1995 № 57 визначено перелік чоловіків від 18 до 60 років для яких існують обмеження щодо виїзду за межі України на період воєнного стану.

Так, директор ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» є військовозобов`язаний, що унеможливлює та фактично виключає його виїзд закордон для виконання зобов`язань за контрактом.

Відповідач вказує, що у разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції», зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс- мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин.

Так, у разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс- мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин.

Так, Сумська Торгово-промислова палата України сертифікатом № 5900- 23-0129 про форс мажорні обставини (обставини непереборної сили) № 21 від 11.01.2023 засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24.02.2022 на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Тобто Торгово-промислова палата України сертифікатом встановила, що з 24.02.2022 зазначені обставини є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС», зокрема, що введення воєнного стану на території України з 24.02.2022 ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» не змогло забезпечити прибуття Директора, ОСОБА_1 , для прийняття тягача та напівпричепа в м Терборг, Нідерланди, відповідно до вимог п. 2.3 контракту № 213978 від 22.04.2021, оскільки ОСОБА_1 згідно військового НОМЕР_2 як військово зобов`язана особа не має права покидати територію України.

Відповідач вказує, що вказаний сертифікат направлений відповідачу разом із запереченнями до акту від 29.12.2022 № 7835/07/40891339-13.01.2023, проте такий під час прийняття оскаржуваного рішення (03.02.2023) не врахований.

Доводи відповідача у апеляційній скарзі, що ненадання позивачем в ході перевірки документів на підтвердження форс-мажорних обставин та відсутність причинно-наслідкового зв`язку між виїздом директора ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» для отримання товару за контрактом № 213978 і форс-мажорними обставинами, засвідченими сертифікатом від 11.01.2023, оскільки за даними митного органу, станом на 06.01.2023 транспортний засіб вже був ввезений на митну територію України, слугувало підставою для прийняття оскаржуваного рішення, на думку позивача, є недопустимими, оскільки в розумінні наведених норм наявність форс-мажорних обставин, засвідчених сертифікатом ТПП з датою їх настання 24.02.2022 та не закінчення, на день встановлення граничного строку розрахунків 14.05.2022, є достатньою підставою для зупинення перебігу строку розрахунків установленого Національним банком України, нарахування пені та звільнення від відповідальності, незалежно від обставин, на які посилається відповідач.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 04.09.2023 клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю "АВІОНІКА-ТРАНС" про проведення судового засідання в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів - задоволено.

В судове засідання в режимі відеоконференції, призначене на 06.09.2023 з`явилась представниця позивача та представник відповідача. Представник відповідача підтримав вимоги апеляційної скарги, надав пояснення по суті спору. Представник позивача заперечила проти задоволення апеляційної скарги, надала пояснення по суті спору. Представники позивача та відповідача правом подання додаткових доказів не скористались, виступили в судових дебатах.

Керуючись частинами 1 та 2 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС" зареєстровано як юридична особа з видами діяльності, зокрема, за КВЕД 45.11 торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами та за КВЕД 45.19 торгівля іншими автотранспортними засобами, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємств та громадських формувань.

Так, між Компанією "TRUCK CENTRUM BERGH B.V." (продавець) та ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС" (покупець) укладено контракт № 213978 від 22.04.2021, предметом якого є придбання транспортного засобу - полупричіп тент. Строки поставки та платежі визначені у пункті 2 даного контракту, зокрема згідно п. 2.1, 2.3, 2.4, 2.5. відправка транспортного засобу здійснюється з Terborg, THE NETHERLANDS адреса Ijsselweg 35, 7061 XV Terborg, the Netnerlands; продавець зобов`язується протягом 10 днів після зарахування валютних засобів на його банківській рахунок, передати товар представнику покупця; сума контракту становить 12250 Євро; платіж здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок покупця, 100% передоплата.

14.05.2021, на виконання умов вказаного контракту, позивач перерахував на рахунок нерезидента у вигляді авансового платежу валютні кошти в сумі 12 250 Євро. Але доставити товар у визначені контрактом строки до позивача не вдалося внаслідок того, що на початку 2022 року змінено директора товариства, а з 24.02.2022 в Україні введений воєнний стан. Вказані обставини унеможливили виїхати за кордон та забрати транспортний засіб, про що позивач повідомив відповідача у своїх поясненнях ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС" від 12.08.2022 № 12/08.

В подальшому, відповідно до затвердженого плану перевірки, ДПС у Чернігівській області у позивача проведена перевірка з питань дотримання вимог валютного законодавства за період з 22.04.2021 по 23.12.2022 по контракту № 213978 від 22.04.2021.

За результатами перевірки складено акт № 7835/07/40891339 від 29.12.2022, в якому встановлено порушення частин 1, 3 ст. 13 Закону України від 21.06.2018 № 2473-VIII "Про валюту і валютні операції", з урахуванням п. 21 розділу II Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 № 5 "Про затвердження Положення про заходи захисту та визначення здійснення окремих операцій в іноземній валюті" (із змінами і доповненнями) у частині не дотримання законодавчо встановленого строку розрахунків по контракту № 213978 від 22.04.2021, укладеному з нерезидентом TRUCK CENTRUM BERGH B.V, у сумі 12 250 євро на 224 календарних днів.

Не погоджуючись із висновками, викладеними в акті перевірки № 7835/07/40891339 від 29.12.2022, позивач подав 13.01.2023 до ГУ ДПС у Чернігівській області заперечення, до яких надав: копію сертифікату № 5900-23-0129 про форс - мажорні обставини (обставини непереборної сили) № 21 від 11.01.2023.

За результатами розгляду заперечень на акт перевірки № 7835/07/40891339 від 29.12.2022, ГУ ДПС у Чернігівській області направило позивачу відповідь від 30.01.2023 № 266/Ж-12/25-01-07-06-05, в якій висновки вказаного акту перевірки залишені без змін.

03.02.2023 ГУ ДПС у Чернігівській області винесло податкове повідомлення-рішення № 1253/25010700, яким за порушення частин 1, 3 ст. 13 Закону України від 21.06.2018 № 2473-VIII "Про валюту і валютні операції", з урахуванням п. 21 розділу II Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 № 5 "Про затвердження Положення про заходи захисту та визначення здійснення окремих операцій в іноземній валюті" (із змінами і доповненнями) у частині дотримання законодавчо встановленого строку розрахунків по контракту № 213978 від 22.04.2021, на підставі п.п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, ч. 5 ст. 13 Закону України "Про валюту та валютні операції" нараховано пеню за порушення строків по зовнішньоекономічних операціях в розмірі 250 399,33 грн.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення № 1253/25010700 протиправним, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої прийшов до висновку, що наявність сертифікату ТПП України № 5900-23-0129 від 11.01.2023 про форс-мажорні обставини із зазначенням періоду дії таких обставин (дата настання 24.02.2022, дата закінчення - тривають на 11.01.2023) є обґрунтуванням неможливості виконання позивачем зовнішньоекономічного контракту № 213978 від 22.04.2021 і, відповідно, підставою для звільнення позивача від відповідальності за порушення граничних строків розрахунків, встановлених НБУ.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів приходить до наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частина 5 ст. 13 Закону України "Про валюту і валютні операції" від 21.06.2018 № 2473-VIII (далі - Закон № 2473- VIIІ) встановлює, що порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).

Пункт 21 Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 № 5 визначає, що граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.

Як вірно вказує, суд першої інстанції нарахування пені на підставі вказаних норм можливо у разі порушення резидентами строку розрахунків, зазначеного в договорах, але у спірному випадку, не пізніше встановлених Національним банком України 365 календарних днів з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).

Як не заперечується учасниками справи, 14.05.2021 позивач за контрактом № 213978 від 22.04.2021 перерахував контрагенту кошти в сумі 12 500 Євро, відтак граничний строк розрахунку становить мав наступити 14.05.2022. З розрахунку нарахування пені до податкового повідомлення-рішення вбачається, що період порушення строків, на думку відповідача, розрахунків становить з 14.05.2022 по 23.12.2022, кількість днів прострочки - 224.

В той же час, відповідно до ч. 6 ст. 13 Закону № 2473-VIIІ у разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин.

Підтвердженням виникнення та закінчення дії форс-мажорних обставин є відповідна довідка уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту).

На виконання ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" від 02.12.1997 № 671/97-ВР (далі - Закон № 671/97-ВР) Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб`єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб`єктів малого підприємництва видається безкоштовно.

Як не заперечується учасниками справи, Сумська Торгово-промислова палата України сертифікатом № 5900-23-0129 про форс - мажорні обставини (обставини непереборної сили) № 21 від 11.01.2023 засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24.02.2022 на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 "Про введення воєнного стану в Україні".

Зважаючи на встановлені обставини, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що вказаним сертифікатом встановлено, що з 24.02.2022 зазначені обставини є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС", зокрема, що введення воєнного стану на території України з 24.02.2022 ТОВ "АВІОНІКА-ТРАНС" не змогло забезпечити прибуття Директора, ОСОБА_1 , для прийняття тягача та напівпричепа в м Терборг, Нідерланди, на виконання вимог п. 2.3 контракту № 213978 від 22.04.2021, оскільки ОСОБА_1 згідно військового квитка НОМЕР_2 , як військово зобов`язана особа, не має права покидати територію України.

Крім того, є безпідставними доводи відповідача щодо необізнаності його про наявність вказаного сертифікату, оскільки такий, як підтверджено матеріалами справи, направлений відповідачу разом із додатковими поясненнями від 26.01.2023 до заперечень на акт перевірки № 7835/07/40891339 від 29.12.2022, проте відповідачем під час прийняття оскаржуваного рішення (03.02.2023) останній не врахований.

Підпунктом 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 Податкового кодексу України передбачено, що обставинами, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, є вчинення діяння (дії або бездіяльності) внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору).

Відтак, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що враховуючи положення Податкового кодексу України, Закону № 2473- VIIІ і Закону № 671/97-ВР, а також введення воєнного стану з 24.02.2022 в Україні, наявності сертифікату ТПП України № 5900-23-0129 від 11.01.2023 про форс-мажорні обставини із зазначенням періоду дії таких обставин (дата настання 24.02.2022, дата закінчення - тривають на 11.01.2023) є належним мобґрунтуванням неможливості виконання позивачем зовнішньоекономічного контракту № 213978 від 22.04.2021 і, відповідно, підставою для звільнення позивача від відповідальності за порушення граничних строків розрахунків, встановлених Національним банком України.

Відтак, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що оскаржуване рішення не відповідає приписам ч. 2 ст. 2 КАС України.

Відповідно до пункту 30 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Hirvisaari v. Finland» від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .

Згідно пункту 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Ruiz Torija v. Spain» від 09.12.1994, статтю 6 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи

Згідно пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Відповідно до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Колегією суддів встановлено, що судом першої інстанції було у повній мірі встановлено обставини справи, яким надано належну правову оцінку із дотриманням діючих норм матеріального та процесуального права.

У свою чергу, вказані в апеляційних скаргах доводи відповідача та третьої особи не свідчать про наявність передбачених ст. 317 КАС України підстав для скасування рішення суду першої інстанції, зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують та не дають підстав вважати, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких обставин, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Керуючись ст.ст. 242-245, 308, 310, 315, 316, 321-322, 325, 328-329 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС України у Чернігівській області залишити без задоволення.

Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Повний текс постанови складено 06 вересня 2023 року.

Головуючий суддя В.Ю. Ключкович

Судді О.О. Беспалов

І.О. Грибан

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2023
Оприлюднено12.09.2023
Номер документу113306694
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —620/2509/23

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 10.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 12.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні