Рішення
від 07.09.2023 по справі 440/7734/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 вересня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/7734/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАН ПРОАГРО» до Головного управління ДПС у Полтавській області та Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦУКОРАГРОПРОМ" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН ПРОАГРО» звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області та Державної податкової служби України про:

- визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01 травня 2023 року №8728408/44846824 про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 30 березня 2023 року, складену та подану на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю " ЛАН ПРОАГРО ", датою її фактичного надходження, якою є 18 квітня 2023 року.

Позов обґрунтований тим, що позивачем надано контролюючому органу всі належним чином оформлені документи, необхідні для реєстрації податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року, а тому рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01 травня 2023 року №8728408/44846824, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року, є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалами Полтавського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю " ЦУКОРАГРОПРОМ " (вул. Ярославська, буд. 58, м. Київ, 04071, ідентифікаційний код 38234087), витребувано докази.

Відповідачі позов не визнали та у відзиві на позовну заяву зазначили, що підставою для відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року згідно рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01 травня 2023 року №8728408/44846824 стало надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: до повідомлення платником надано платіжну інструкцію від 30 березня 2023 року № С8-3741, згідно якої призначення платежу «плата за цукор, зг. Дог. ЯЦЗ № 19/0223/19 та рах. 1», та рахунок від 23 березня 2023 року № 1, в якому зазначено договір від 22 березня 2023 року № 19/0223/19 та номенклатура товару «цукор», що суперечить предмету договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах від 22 лютого 2023 року № 19/0223/19.

У відповіді на відзив позивач зазначив, що платіжна інструкція від 30 березня 2023 року № С8-3741 в повній мірі відповідає суті укладеного з третьою особою Договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19 від 22 лютого 2023 року.

В письмових поясненнях щодо позову третя особа зазначила про відсутність підстав для відмови у реєстрації податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року, оскільки за своєю суттю укладений між позивачем та третьою особою договір є змішаним та умови цього договору передбачають переробку цукрового буряку, транспортні послуги по доставці товару, продаж цукрового буряку та продажу цукру.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАН ПРОАГРО» (ідентифікаційний код 44846824) пройшло державну реєстрацію юридичної особи 01 серпня 2022 року та зареєстровано платником податків, в тому числі податку на додану вартість.

22 лютого 2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦУКОРАГРОІІРОМ» (Переробник, Сторона-1) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛАН ПРОАГРО" (Виробник, Сторона-2) укладено договір переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19, відповідно до якого предметом договору є зобов`язання Сторін щодо вирощування, передачі на переробку та переробки Цукрових буряків урожаю 2023 року для виробництва Цукру (пункт 1.1); у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторона 2 зобов`язується на Земельних ділянках виростити сільськогосподарську продукцію - Цукровий буряк, зібрати Урожай та передати весь зібраний Урожай Цукрового буряку Стороні-1 для переробки на Цукор на умовах цього Договору (пункт 1.2); Сторона-1 зобов`язується прийняти Урожай Цукрового буряку та здійснити його переробку на Цукор в порядку та на умовах цього Договору(пункт 1.3); Сторона-2 зобов`язується провести розрахунки із Стороною- 1 за переробку Цукрового буряку на Цукор та прийняти отриманий в результаті переробки Цукрового буряку Цукор в обсязі та відповідно до умов цього Договору (пункт 1.4); Сторона-1 зобов`язується з використанням власних чи орендованих потужностей здійснити переробку Цукрового буряку на Цукор на Заводі (пункт 2.12); до моменту визначення остаточної кількості Цукру, що підлягає передачі Стороні-2 (п.2.14 Договору), Сторона-2 має право отримати у власність Цукор в кількості до 10% виходу Цукру з Цукрових буряків, що належать Стороні- 2 (пункт 2.13); остаточне визначення кількості Цукру, що підлягає передачі Стороні-2, проводиться, виходячи з фактичної цукристості Цукрових буряків, переданих Стороною-2, та які, відповідно до розподілу, належать на праві власності Стороні- 2 з урахуванням середнього виходу Цукру на Заводі та фактичних втрат Цукру у виробництві, але не вище нормативів виробництва, про що Сторони підписують Акт звірки. Сторони узгодили, що Акт звірки може бути оформлено в електронній формі, згідно умов визначених в п. 6.5 цього Договору. На протязі сезону переробки Цукрових буряків (визначеного Стороною-1) та після завершення робіт з переробки Цукрових буряків Сторона- 1 надає Стороні- 2 Акт про виконання робіт з переробки цукрового буряка, який має оформлюватися не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня звітного місяця (пункт 2.14); навантаження Цукру, меляси і жому, які належать Стороні-2, проводяться силами та за рахунок Сторони-1 (пункт 2.18); вивезення з території Заводу Цукру, меляси і жому, які належать Стороні-2, проводяться силами та за рахунок Сторони- 2 (пункт 2.19); розрахунок за переробку Цукрових буряків на давальницьких умовах проводиться наступним чином: 3.1.1 за переробку Цукрових буряків, що здані в заліковій вазі в кількості до 5 000 тон Сторона-2 передає Стороні-1 право власності на 45% Цукрових буряків, переданих на переробку, інші 55% Цукрових буряків залишаються у власності Сторони-2 та підлягають переробці на давальницьких умовах відповідно до умов цього Договору, 3.1.2 за переробку Цукрових буряків, що здані в заліковій вазі в кількості від 5 000 до 10 000 тон Сторона- 2 передає Стороні- 1 право власності на 44 % Цукрових буряків переданих на переробку, інші 56% Цукрових буряків залишаються у власності Сторони- 2 та підлягають переробці на давальницьких умовах відповідно до умов цього Договору, 3.1.3 за переробку Цукрових буряків, що здані в заліковій вазі в кількості понад 10 000 тон Сторона -2 передає Стороні-1 право власності на 43 % Цукрових буряків переданих на переробку, інші 57°/ Цукрових буряків залишаються у власності Сторони-2 та підлягають переробці на давальницьких умовах відповідно до умов цього Договору (пункт 3.1); остаточні розрахунки між Сторонами здійснюються після завершення переробки Цукрового буряку на Цукор, проведення Сторонами взаємозвірки та підписання Сторонами Акту звірки в строк до 01 січня 2024 року (пункт 3.8); на підставі письмового звернення від Сторони- 2, Сторона- 1 може надавати Стороні-2 товарно- матеріальні цінності (далі по тесту іменується - «товар» та/або «товарний кредит», в залежності від контексту) та/або грошові кошти - в якості попередньої оплати вартості Цукрового буряку та/або Цукру, для забезпечення вирощування Стороною- 2 Цукрових буряків урожаю 2023 року та подальшої передачі Стороні- 1 Цукрового буряку та/або Цукру (пункт 3.9).

Додатковою угодою № 24/03/2023-1 від 24 березня 2023 року до Договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19 від 22 лютого 2023 року погоджено, що для забезпечення вирощування цукрових буряків урожаю 2023 року для виробництва цукру Сторона-1 перераховує Стороні-2 у якості попередньої оплати вартості Цукру грошові кошти в сумі 2000000,00 грн.

В ході виконання цього договору та додаткової угоди до нього Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛАН ПРОАГРО" виставлено та передано Товариству з обмеженою відповідальністю «ЦУКОРАГРОІІРОМ» рахунок-фактуру № 1 від 23 березня 2023 року щодо загальної вартості цукру 2000000,00 грн, в тому числі ПДВ 333333,33 грн, а Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦУКОРАГРОІІРОМ» здійснено попередню оплату вартості товару «Цукор» в сумі 2000000,00 грн на підставі платіжної інструкції № С8-3741 від 30 березня 2023 року.

Як зазначив в позовній заяві позивач, сама поставка товару «Цукор» врожаю 2023 року буде здійснена після збору урожаю Цукрових буряків та їх переробки.

Спеціальним законом з питань оподаткування є Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI /надалі - ПК України (у відповідних редакціях)/.

Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктами "а", б пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Згідно з абзацом першим пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку/небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс) /пункт 201.7 статті 201 ПК України/.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та направити її контролюючому органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання пункту 201.10 статті 201 ПК України ТОВ ЛАН ПРОАГРО направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 30 березня 2023 року, складену щодо поставки товару «цукор» вагою 71,4285204 загальною вартістю 2000000,00 грн, в тому числі ПДВ -333333,33 грн.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних /надалі - Порядок №1165/.

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: 1) відповідність платника податку Критеріям ризиковості платника податку; 2) відповідність податкової накладної/ розрахунку коригування Критеріям ризиковості здійснення операцій.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 1 яких до цих Критеріїв віднесено: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, контролюючий орган, після надходження податкової накладної / розрахунку коригування до ДПС для реєстрації в ЄРПН, в автоматизованому режимі здійснює її розшифрування та проводить відповідну перевірку, зокрема щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування через відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або через відповідність відображених у ній операції критеріям ризиковості здійснення операцій.

Автоматизований моніторинг відповідності господарської операції, відображеної у податковій накладній, критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку №1156).

У разі, коли за результатами моніторингу господарська операція, відображена у податковій накладній, відповідає критеріям ризиковості здійснення операції (крім податкової накладної, складеної платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку) реєстрація такої податкової накладної зупиняється.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Тож у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган зобов`язаний, зокрема, вказати конкретний критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію податкової накладної, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку, а також запропонувати платнику надати пояснення та копії документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Судовим розглядом встановлено, що за результатами розгляду податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року контролюючий орган 18 квітня 2023 року направив ТОВ «ЛАН ПРОАГРО» квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 30 березня 2023 року № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1701 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=.0000%, "Р"=0. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, у квитанції від 18 квітня 2023 року зазначено конкретний критерій ризиковості здійснення операцій із розрахованим показником критерію, якому відповідає платник податку, а також міститься пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до пунктів 25-26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком.

Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216 /надалі Порядок № 520/.

Пунктами 4 та 5 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року) передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Отже, визначений Порядком № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, не є чітко визначеним та залежить від умов конкретного договору (контракту), що укладений його сторонами, та вимог законодавства.

З огляду на те, що на реєстрацію платник ПДВ подає лише податкову накладну/розрахунок коригування та не подає документи, на підставі яких складено цю податкову накладну/розрахунок коригування (зокрема, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків), то в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування міститься лише загальне посилання на документи, які пропонується надати платнику податків для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Відповідно які саме документи надати до пояснень на цьому етапі вирішення питання про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування визначає не контролюючий орган, а платник податків, виходячи із вимог законодавства та умов укладених ним договорів (контрактів) та фактично складених на виконання таких договорів (контрактів) первинних та супровідних документів.

У зв`язку із зупиненням реєстрації податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року ТОВ ЛАН ПРОАГРО направило контролюючому органу повідомлення №1 від 26 квітня 2023 року із письмовими поясненнями та копіями документів щодо податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року, зокрема: договором переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19 від 22 лютого 2023 року та додатковою угодою № 24/03/2023-1 від 24 березня 2023 року до нього; рахунком-фактурою № 1 від 23 березня 2023 року; платіжною інструкцією № С8-3741 від 30 березня 2023 року.

Згідно з пунктом 9 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року) письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Таким чином, у разі надання платником податку копій документів, недостатніх для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, комісія регіонального рівня направляє платнику податку Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення) з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування. У разі ж надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Також пунктом 9 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року) встановлено, що платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261).

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Судовим розглядом встановлено, що зауважень до повноти наданих платником податку письмових пояснень та/або документів у комісії регіонального рівня не виникло та Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, платнику не надсилалось. Натомість згідно з Витягом з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01 травня 2023 року № 86 вирішено прийняти рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 30 травня 2023 року, оскільки до повідомлення платником надано платіжну інструкцію від 30 березня 2023 року № С8-3741, згідно якої призначення платежу «плата за цукор, зг. Дог. ЯЦЗ № 19/0223/19 та рах. 1», та рахунок від 23 березня 2023 року № 1, в якому зазначено договір від 22 березня 2023 року № 19/0223/19 та номенклатура товару «цукор», що суперечить предмету договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах від 22 лютого 2023 року № 19/0223/19. Крім того, відповідно до листа підприємства від 26 квітня 2023 року № 9 станом 26 квітня 2023 року польові роботи з обробітку ґрунту під посіви буряків та сам посів не проведено, відповідно до звіту 4-ДФ за квартал 2022 року на підприємстві працює 1 особа.

Відповідно до пункту 10 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року) комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тож підставою для відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування може бути повне або часткове ненадання платником податку додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, вказаних в Повідомленні, або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Судовим розглядом встановлено, що 01 травня 2023 року Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8728408/44846824 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 01 травня 2023 року.

Вказане рішення обґрунтовано наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: до повідомлення платником надано платіжну інструкцію від 30 березня 2023 року № С8-3741, згідно якої призначення платежу «плата за цукор, зг. Дог. ЯЦЗ № 19/0223/19 та рах. 1», та рахунок від 23 березня 2023 року № 1, в якому зазначено договір від 22 березня 2023 року № 19/0223/19 та номенклатура товару «цукор», що суперечить предмету договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах від 22 лютого 2023 року № 19/0223/19.

Відповідно до пунктів 11-12 Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

ТОВ ЛАН ПРОАГРО подано до ДПС України скаргу на рішення комісії ГУ ДПС у Полтавській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №8728408/44846824 від 01 травня 2023 року, яка залишена без задоволення, а рішення без змін.

Тож, не погодившись з рішенням Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8728408/44846824 від 01 травня 2023 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку оскаржуваному рішенню, суд виходить з того, що контролюючим органом не зазначено у рішенні, які саме норми законодавства порушено платником під час складання поданого документу- платіжної інструкції від 30 березня 2023 року № С8-3741.

Також суд враховує, що умовами договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19 від 22 лютого 2023 року та додаткової до нього угоди № 24/03/2023-1 від 24 березня 2023 року передбачено продаж такого товару як «Цукор» та здійснення попередньої оплати вартості «Цукру» -2 000 000,00 грн, тобто за результатами детального дослідження змісту договору (зокрема, пунктів 1.3, 1.4., 3.1, 3.9) та додаткової угоди (зокрема, пункту 1), контролюючий орган мав підстави встановити, що платіжна інструкція № С8-3741 від 30 березня 2023 року складена відповідно до умов укладеного договору та додаткової угоди.

Обов`язкові реквізити платіжної інструкції та порядок її заповнення визначає Інструкція про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, яка затверджена постановою Правління НБУ від 29 липня 2022 року № 163 /надалі Інструкція № 163/, що набрала чинності з 01 серпня 2022 року.

Так, пунктами 37, 40 та 41 розділу ІІ Інструкції № 163 встановлено, що платіжна інструкція, оформлена платником в електронній або паперовій формі, повинна містити такі обов`язкові реквізити: 1) дату складання і номер; 2) унікальний ідентифікатор платника або найменування/прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності), код платника та номер його рахунку; 3) найменування надавача платіжних послуг платника; 4) суму цифрами та словами; 5) призначення платежу; 6) підпис(и) платника; 7) унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності), код отримувача та номер його рахунку; 8) найменування надавача платіжних послуг отримувача.

Платіжна інструкція, крім обов`язкових реквізитів, визначених у пункті 37 розділу II цієї Інструкції, повинна містити: 1) унікальний ідентифікатор фактичного платника або найменування/ прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності), код фактичного платника та/або 2) унікальний ідентифікатор фактичного отримувача або найменування/прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності), код фактичного отримувача.

Платник заповнює реквізит "Призначення платежу" платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.

Дослідивши зміст платіжної інструкції № С8-3741 від 30 березня 2023 року, суд встановив, що вона містить обов`язкові для заповнення реквізити, зокрема реквізит «призначення платежу». При цьому реквізит «призначення платежу» так заповнений ТОВ «ЦУКОРАГРОПРОМ», що надає отримувачу коштів (ТОВ «ЛАН ПРОАГРО») чітку та вичерпну інформацію про платіж та документ, на підставі якого здійснюється платіжна операція на суму 2000000,00 грн, що не заперечується позивачем в ході судового розгляду справи.

Оскільки платіжна інструкція № С8-3741 від 30 березня 2023 року оформлена без порушення вимог законодавства та складена на виконання умов Договору переробки цукрових буряків урожаю 2023 року на давальницьких умовах № 19/0223/19 від 22 лютого 2023 року та Додаткової до нього угоди № 24/03/2023-1 від 24 березня 2023 року, то та обставина, якою обґрунтоване рішення Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8728408/44846824 від 01 травня 2023 року, не є належною підставою для відмови у реєстрації податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року.

Також суд враховує, що пунктом 201.7 статті 201 ПК України встановлено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку/небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс).

Як свідчить зміст податкової накладної № 1 від 30 березня 2023 року та платіжної інструкції № С8-3741 від 30 березня 2023 року, податкова накладна № 1 складена на суму коштів (2000000,00 грн), яка 30 березня 2023 року надійшла від ТОВ «ЦУКОРАГРОПРОМ» на банківський рахунок ТОВ «ЛАН ПРОАГРО» як попередня оплата товару, що підлягає постачанню, тобто подією, за якою позивачем складено податкову накладну № 1 від 30 березня 2023 року, є факт зарахування коштів від покупця на банківський рахунок платника податку як оплата товару, що підлягає постачанню.

З огляду на те, що податкова накладна № 1 від 30 березня 2023 року складена на дату виникнення податкового зобов`язання з постачання товару у податковому періоді, в якому відбулася перша із визначених законом подій, суд доходить висновку про протиправність рішення Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8728408/44846824 від 01 травня 2023 року, що є підставою для його скасування та задоволення позову у відповідній частині вимог.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, податкову накладну, реєстрацію якої зупинено, може бути зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі судового рішення про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Обираючи спосіб захисту прав позивача відповідно до встановлених у справі обставин та висновків суду, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 30 березня 2023 року датою її фактичного подання на реєстрацію, а тому відповідну позовну вимогу слід також задовольнити.

Таким чином, адміністративний позов підлягає задоволенню повністю.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною восьмою цієї статті встановлено, що у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

За подання цього позову сплаті підлягав судовий збір в сумі 2684,00 грн і така сума судового збору була сплачена позивачем, що підтверджується платіжною інструкцією № 72 від 01 червня 2023 року.

Враховуючи те, що передумовою для виникнення цього спору стало прийняття ГУ ДПС у Полтавській області протиправного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у ЄРПН, суд дійшов висновку, що судовий збір належить стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Полтавській області.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАН ПРОАГРО" (вул. Солонинівська, буд. 41, с. Жадани, Полтавський район, Полтавська область, 38511, ідентифікаційний код 44846824) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код ВП 44057192), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦУКОРАГРОПРОМ" (вул. Ярославська, буд. 58, м. Київ, 04071, ідентифікаційний код 38234087) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8728408/44846824 від 01 травня 2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 30 березня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛАН ПРОАГРО", датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАН ПРОАГРО" судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2023
Оприлюднено11.09.2023
Номер документу113329538
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —440/7734/23

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 09.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 07.09.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 07.09.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні