Рішення
від 08.09.2023 по справі 580/3433/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 вересня 2023 року справа № 580/3433/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А., розглянувши у письмовому провадженні в спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 в особі представника адвоката Єрьоміної Вікторії Анатоліївни до 4 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

08.05.2023 до Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 в особі представника Єрьоміної Вікторії Анатоліївни з позовною заявою до 4 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області, в якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невиплати позивачу за період з 01.01.2016 по 07.02.2019 індексації грошового забезпечення відповідно до Закону України Про індексацію грошових доходів населення, Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1078 від 17.07.2003, з визначенням місяців, в яких відбулось підвищення посадових окладів військовослужбовців січня 2008 року та березня 2018 року;

- зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу за період з 01.01.2016 по 07.02.2019 індексацію грошового забезпечення, включно із застосуванням місяців для обчислення індексу споживчих цін для розрахунку індексації грошового забезпечення (базових місяців) січня 2008 року та березня 2018 року, відповідно до Закону України Про індексацію грошових доходів населення, Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1078 від 17.07.2003.

Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що проходив службу в органах Державної служби України з надзвичайних ситуацій та наказом №19 від 07.02.2019 був виключений зі списків особового складу та усіх видів забезпечення. Відповідач в період з 01.01.2016 по 07.02.2019 не нараховував та не виплачував позивачу індексацію грошового забезпечення. Позивач звернувся до відповідача із заявою щодо нарахування та виплати індексації грошового забезпечення за вказаний період. Проте відповідач листом №68-4196/68-4 від 15.03.2023 відмовив позивачу у нарахуванні та виплаті індексації грошового забезпечення. Позивач вважає вказану відмову протиправною та такою, що порушує його права.

Відповідач проти позову заперечив. 02.06.2023 надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що згідно абзаців 1, 4 п.4 Порядку проведення індексації грошових доходів населення від 17 липня 2003 р. № 1078 індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.

Частина грошових доходів, яка перевищує прожитковий мінімум, встановлений для відповідних соціальних і демографічних груп населення, індексації не підлягає. У той же час, Позивач отримував грошове забезпечення, що у рази перевищувало прожитковий мінімум, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення. Так, розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становив з 01.01.2020 по 30.06.2020-2102 грн з 01.12.2019 по 31.12.2019-2102 грн з 01.07.2019 по 30.11.2019 -2007 з 01.01.2019 по 30.06.2019-1921 грн з 01.12.2018 по 31.12.2018-1921 грн з 01.07.2018 по 30.11.2018-1841 грн з 01.01.2018 по 30.06.2018-1762 грн. Натомість оклад позивача (без додаткових виплат) у 2018-2020 роках становив 2820 грн, що перевищує прожитковий мінімум, тому підстави для нарахування індексації відсутні.

Підвищення грошових доходів населення у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін. Всупереч наведеному, позивачем не надано доказів та не наведено детального розрахунку, із зазначенням розміру індексації та періоду, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації. Тому неможливо здійснити фактичне проведення вказаного розрахунку, а суд позбавлений можливості достовірно обчислити розмір індексації, а без наведеного обрахунку неможливо виконати рішення, у разі задоволення позовної заяви.

Проведення індексації грошових доходів здійснюється виключно у межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, однак відповідачу бюджетні кошти на індексацію не виділялися, відтак позовні вимоги про виплату індексації задоволенню не підлягають.

Останнє підвищення окладу позивачеві відбулось у березні 2018 року, тому необгрунтованими є вимоги щодо застосування базовим місяцем січня 2008 року.

З вказаних підстав просив у задоволенні позову відмовити.

Ухвалою судді від 15.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.

З`ясувавши доводи учасників справи, викладені у заявах по суті, дослідивши подані письмові докази, суд встановив наступне.

Позивач ОСОБА_1 проходив службу в органах Державної служби України з надзвичайних ситуацій та наказом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області №19 від 07.02.2019 був звільнений зі служби.

Відповідач в період з 01.01.2016 по 07.02.2019 не нараховував та не виплачував позивачу індексацію грошового забезпечення.

Адвокатом Єрьоміною Вікторією 14.02.2023 був поданий відповідачу запит щодо надання розрахунку індексації грошового забезпечення позивача за період з 01.01.2016 по день звільнення.

Відповідач листом №68-4196/68-4 від 15.03.2023 надав позивачу довідку щодо нарахованого та виплаченого грошового забезпечення за період з січня 2016 року по вересень 2018 року, з якої вбачається, що в період з 01.01.2016 по 07.02.2019 індексація грошового забезпечення позивачу не виплачувалась, оскільки фінансування на такий вид видатків не надходило.

Вважаючи, що відповідач протиправно не нараховував та не виплачував індексацію грошового забезпечення в період з 01.01.2016 по 07.02.2019, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку фактичним обставинам справи, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 43 Конституції України визначено, що кожен має право, зокрема, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Частинами першою, другою статті 101 Кодексу Цивільного захисту України передбачено, що служба цивільного захисту - це державна служба особливого характеру, покликана забезпечувати пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідацію їх наслідків у мирний час та в особливий період.

Частинами першою, другою статті 101 Кодексу Цивільного захисту України передбачено, що служба цивільного захисту - це державна служба особливого характеру, покликана забезпечувати пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідацію їх наслідків у мирний час та в особливий період.

Статтею 18 Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії (далі - Закон № 2017-ІІІ) визначено, що законами України з метою надання соціальної підтримки населенню України в цілому та окремим категоріям громадян встановлюються державні гарантії, зокрема, щодо індексації доходів населення з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.

Відповідно до частини другої статті 19 Закону № 2017-ІІІ державні соціальні гарантії є обов`язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.

Закон України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.2001 року №І282-ХІІ (надалі по тексту - Закон №1282-ХП) визначає правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України.

Статтею 4 Закону №1282-ХП визначено, що індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 101 відсотка (до 01.01.2016 року) та 103 відсотка (після 01.01.2016 року).

Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті.

Підвищення грошових доходів населення, у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін.

У разі якщо грошові доходи населення підвищено з урахуванням прогнозного рівня інфляції випереджаючим шляхом, при визначенні обсягу підвищення грошових доходів у зв`язку із індексацією враховується рівень такого підвищення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно зі ст. 6 Закону №1282-ХП, у разі виникнення обставин, передбачених статтею 4 цього Закону, грошові доходи населення визначаються як результат добутку розміру доходу, що підлягає індексації в межах прожиткового мінімуму для відповідних соціальних і демографічних груп населення, та величини індексу споживчих цін.

Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.

Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення і поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форми власності і господарювання, а також на фізичних осіб, що використовують працю найманих працівників, визначаються Порядком проведення індексації грошових доходів населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року № 1078 (надалі по тексту - Порядок).

Відповідно до п. 11 Порядку підвищення грошових доходів громадян у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому офіційно опубліковано індекс споживчих цін.

Індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 101 відсоток, а з 01.01.2016 - 103 відсотка.

Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений в абзаці другому цього пункту.

Згідно з п. 2 Порядку індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, грошове забезпечення військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, посадових осіб митної служби.

Відповідно до п. 4 Порядку індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення. У межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, індексуються оплата праці (грошове забезпечення), розмір аліментів, визначений судом у твердій грошовій сумі, допомога по безробіттю та матеріальна допомога у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації безробітного, що надаються залежно від страхового стажу у відсотках середньої заробітної плати, стипендії.

Сума індексації грошових доходів громадян визначається як результат множення грошового доходу, що підлягає індексації, на величину приросту індексу споживчих цін, поділений на 100 відсотків.

У відповідності до пункту 5 Порядку №1078 (у редакції, чинній до 01.12.2015), було визначено, що у разі підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, пенсії, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, стипендій, а також у разі зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів місяць, в якому відбулось підвищення, вважається базовим при обчисленні індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення. У базовому місяці значення індексу споживчих цін приймається за 1 або 100 відсотків. Індексація грошових доходів, отриманих громадянами за цей місяць, не проводиться. З наступного місяця здійснюється обчислення наростаючим підсумком індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації.

З 01.12.2015 до пункту 5 Порядку №1078 постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1013 "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів" були внесені зміни, та вказаний пункт передбачає, що у разі підвищення тарифних ставок (окладів), стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначених у пункті 2 цього Порядку значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків. Обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених грошових доходів населення. Сума індексації у місяці підвищення грошових доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту, не нараховується, якщо розмір підвищення грошового доходу перевищує суму індексації, що склалася у місяці підвищення доходу.

Якщо розмір підвищення грошового доходу не перевищує суму індексації, що склалась у місяці підвищення доходу, сума індексації у цьому місяці визначається з урахуванням розміру підвищення доходу і розраховується як різниця між сумою індексації і розміром підвищення доходу.

У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати. У разі коли відбувається підвищення тарифної ставки (окладу), у місяці підвищення враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру.

До чергового підвищення тарифних ставок (окладів), стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві (з урахуванням виплат на необхідний догляд за потерпілим) та членам їх сімей, до визначеної суми індексації додається сума індексації, яка складається внаслідок перевищення величини індексу споживчих цін порогу індексації, зазначеного у пункті 1-1 цього Порядку.

У разі підвищення грошових доходів населення випереджаючим шляхом з урахуванням прогнозного рівня інфляції під час визначення розміру підвищення грошових доходів у зв`язку з індексацією враховується рівень такого підвищення.

Нарахування сум індексації або проведення чергового підвищення грошових доходів випереджаючим шляхом здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому офіційно опубліковано індекс споживчих цін, на підставі якого нарахована сума індексації перевищить розмір підвищення грошових доходів випереджаючим шляхом.

У разі коли індекс споживчих цін для проведення індексації, розрахований наростаючим підсумком, перевищив 10 відсотків, Кабінет Міністрів України приймає рішення про підвищення тарифних ставок (окладів) працівникам бюджетної сфери, органам державної влади, місцевого самоврядування, прокуратури та інших органів з урахуванням суми індексації, яка складається на момент підвищення.

Аналіз редакцій пункту 5 Порядку №1078 дозволяє прийти до висновку, що до 01.12.2015 будь-яке зростання доходів громадян, зокрема військовослужбовців, мало наслідком зміну базового місяця для нарахування індексації.

Натомість редакція пункту 5 Порядку №1078 зі змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1013 "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів", яка діє з 01.12.2015, покладає на підприємства, установи, організації обов`язок проводити індексацію заробітної плати (грошового забезпечення) у разі зростання тарифних ставок (окладів).

Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1013 "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів" (далі - Постанова №1013) визначено, шо міністрам, керівникам інших центральних органів виконавчої влади, головам обласних, Київської міської державних адміністрацій та інших державних органів у межах передбачених коштів державного бюджету, місцевих бюджетів та власних коштів вжити заходів для підвищення з 1 грудня 2015 р. розмірів посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати), перегляду розмірів надбавок, доплат, премій, спрямувавши на зазначені цілі всі виплати, пов`язані з сумою індексації, яка склалась у грудні 2015 р., з тим, щоб розмір підвищення всіх складових заробітної плати у сумарному виразі для кожного працівника у грудні 2015 р. перевищив суму індексації, яку йому повинні були виплатити у грудні 2015 року.

Для проведення подальшої індексації заробітної плати обчислення індексу споживчих цін починається з січня 2016 року відповідно до Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 р. № 1078.

Отже, Постановою №1013 Урядом фактично визначено підвищення з грудня 2015 року грошових доходів населення, задіяного в бюджетній сфері з урахуванням прогнозного рівня інфляції випереджаючим шляхом (сума підвищення доходу повинна перевищити суму індексації за грудень 2015 року), з тією метою, щоб з січня 2016 року розпочати знову обчислювати індекс споживчих цін для проведення індексації.

Крім того, Постановою №1013 запроваджено єдині підходи при проведенні індексації грошових доходів населення у разі їх підвищення починаючи з грудня 2015 року, зокрема:

підвищення грошових доходів населення задіяного в бюджетній сфері з урахуванням прогнозного рівня інфляції випереджаючим шляхом за грудень 2015 року;

для проведення подальшої індексації доходів обчислення індексу споживчих цін починається з січня 2016 року відповідно до Порядку №1078.

Відповідно, для проведення подальшої індексації доходів обчислення індексу споживчих цін починається з січня 2016 відповідно до Порядку №1078 як для працівників бюджетної сфери, яким збільшено посадові оклади, так і для працівників бюджетної сфери, зокрема військовослужбовців, у яких за грудень 2015 року збільшено дохід за рахунок надбавок, доплат, премій, розмір яких перевищує розмір нарахованої за грудень 2015 індексації.

Підсумовуючи викладене, у спірних правовідносинах базовим місяцем для обрахунку індексації грошового забезпечення є січень 2016 року.

Відтак, доводи позивача про застосування місяця для обчислення індексу споживчих цін для розрахунку індексації грошового забезпечення (базового місяця) січня 2008 року є необгрунтованими тому позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання нарахувати та виплатити позивачу індексацію грошового забезпечення за період з 01.01.2016 по 07.02.2019, суд зазначає, що індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який з 01.01.2016 установлюється в розмірі 103 відсотка.

Згідно офіційних даних Держкомстату індекс інфляції за період з січня 2016 по січень 2016 року становив:

2016 рік: січень -100,90% ; лютий - 99,60% ; березень - 101,00%; квітень - 103,50%; травень - 100,10%; червень - 99,80%; липень - 99,90%; серпень - 99,70%; вересень - 101,80%; жовтень - 102,80%; листопад - 101,80%; грудень - 100,90%;

Починаючи з лютого 2016 року приріст індексу споживчих цін перевищив поріг індексації 103 відсотка у червні 2016 року і становив 104,1 відсотка, отже позивач мав право на отримання індексації грошового забезпечення за червень 2016 року. У подальшому обрахування порогу індексації розпочалось з липня 2016 року, і індексація грошового забезпечення повинна була виплачуватись при перевищенні порогу індексації 103 відсотка.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», яка вступила в силу з 01.03.2018, затверджено схему тарифних розрядів за основними типовими посадами осіб начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту згідно з додатком 6 та установлено, що розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу та деяких інших осіб розраховуються виходячи з прожиткового мінімуму, встановленого законом на 01.01.2018 та визначаються шляхом множення на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13 і 14.

Отже з березня 2018 року збільшено посадові оклади, зокрема, осіб начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, тому березень 2018 року значення індексу споживчих цін у березні 2018 року приймається за 1 або 100 відсотків і обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з квітня 2018 року.

Згідно офіційних даних Держкомстату індекс інфляції за період з квітня по жовтень 2018 року становив: у квітні 100,81, у травні 100,0, у червні 100,0, у липні 99,3, у серпні 100,0, у вересні 101,9, у жовтні 101,7, у листопаді 101,4, поріг індексації 103% був перевищений у листопаді 2018 року і склав 104%.

Отже у листопаді 2018 року відповідач зобов`язаний був нарахувати позивачу індексацію грошового забезпечення із застосуванням для обчислення індексу інфляції березня 2018 року.

Проте відповідач не надав до суду доказів нарахування позивачу індексації грошового забезпечення у період з 01.01.2016 по 07.02.2019.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідачем протиправно не нараховано та не виплачено позивачу індексацію грошового забезпечення, тому позовні вимоги щодо нарахування та виплати індексації грошового забезпечення за період з 01.01.2016 по 07.02.2019 є обгрунтованими та підлягають задоволенню.

Позивач на обгрунтування своїх позовних вимог щодо застосування січня 2008 року як базового для обрахунку індексації посилається на правові позиції Верховного Суду, зазначені у постановах від 28.06.2022 у справі №420/4841/21, від 13.12.2018 у справі №802/412/17-а, від 11.04.2018 у справі №806/2208/17, від 29.11.2021 у справі №120/313/20-а, від 26.01.2022 у справі №400/1118/21, від 20.04.2022 у справі №420/3593/20.

Проте у вказаних постановах відсутній правовий висновок щодо застосування Постанови №1013 в частині визначення базового місяця січня 2016 року, та предметом оцінки не була обставина щодо збільшення грошового забезпечення на суму додаткових винагород та премії, яка перевищує суму індексації за грудень 2015 року, як підстава для застосування січня 2016 року як місяця, з якого починається обчислення індексу споживчих цін, тому правові висновки, зазначені у вказаних судових рішеннях, суд не застосовує.

Згідно частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі пункту 1 частини 1 статті 5 Закону України Про судовий збір, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність 4 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (вул. Михайла Грушевського, 147, м. Звенигородка, Черкаська область, 20202, код ЄДРПОУ 38178494) щодо нарахування та виплати індексації грошового забезпечення ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) за період з 01 січня 2016 року по 07 лютого 2019 року.

Зобов`язати 4 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (вул. Михайла Грушевського, 147, м. Звенигородка, Черкаська область, 20202, код ЄДРПОУ 38178494) нарахувати та виплатити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) індексацію грошового забезпечення за період з 01 січня 2016 року по 28 лютого 2018 року із застосуванням місяця для обрахунку індексації грошового забезпечення січня 2016 року.

Зобов`язати 4 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (вул. Михайла Грушевського, 147, м. Звенигородка, Черкаська область, 20202, код ЄДРПОУ 38178494) нарахувати та виплатити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) індексацію грошового забезпечення за період з 01 березня 2018 року по 07 лютого 2019 року із застосуванням місяця для обрахунку індексації грошового забезпечення березня 2018 року.

В решті позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо її не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційного суду за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення.

Головуючий Алла РУДЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2023
Оприлюднено11.09.2023
Номер документу113330583
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби

Судовий реєстр по справі —580/3433/23

Ухвала від 13.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 11.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 08.09.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні