Ухвала
від 14.09.2023 по справі 826/868/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

14 вересня 2023 року м. Київ Справа № 826/868/16

Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувши матеріали адміністративної справи

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "ДЕ НОВО"доГоловного управління ДФС у м. Києвіпровизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ НОВО" (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління ДФС у м. Києві (далі відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відповідача від 05.01.2016 № 0000281304, 05.01.2016 № 0000271304 та 05.01.2016 № 0000392203.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.10.2016 в адміністративній справі № 826/868/16, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016, позов задоволено; податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у м. Києві від 05.01.2016 № 0000281304, 05.01.2016 № 0000271304 та 05.01.2016 № 0000392203 визнано протиправними та скасовано.

Цим же судовим рішенням стягнуто на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві судовий збір у розмірі 7929,57 грн.

Постановою Верховного Суду від 18.01.2021 в адміністративній справі № 826/868/16 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.10.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016 скасовано в частині задоволення позову про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у м. Києві від 05.01.2016 № 0000392203 та направлено справу в цій частині на новий розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.10.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016 в частині задоволення позову про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Головного управління ДФС у м. Києві від 05.01.2016 № 0000281304 та 05.01.2016 № 0000271304 залишено без змін.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.02.2021 (суддя Федорчук А.Б.) вказану вище адміністративну справу прийнято до провадження та вирішено питання про її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

У подальшому адміністративну справу № 826/868/16 на виконання положень пункту 2 Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" від 13.12.2022 № 2825-ІХ надіслано за належністю до Київського окружного адміністративного суду.

29.05.2023 наведена вище адміністративна справа надійшла до Київського окружного адміністративного суду та відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями передана на розгляд судді Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В.

Враховуючи викладене, суддя вважає за необхідне прийняти справу до свого провадження.

Крім того, судом встановлено, що Головне управління ДФС у Київській області у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» від 19.06.2019 № 537 реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Київській області.

При цьому за змістом пункту 4 цієї постанови територіальні органи Державної податкової служби визначені правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються.

У подальшому постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" (далі - постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, у тому числі Головне управління ДПС у Київській області.

Територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (абзац третій пункту 2 постанови № 893).

Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (абзац четвертий пункту 2 постанови № 893).

30.09.2020 Державною податковою службою України прийнято наказ № 529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", яким утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком до цього наказу, серед яких Головне управління ДПС у Київській області.

Згідно з Положенням про Головне управління ДПС у Київській області, затвердженим наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 № 643, Головне управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797), утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Київської області та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний 43141377).

Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 24.12.2020 № 755 з 01.01.2021 розпочато здійснення територіальними органами Державної податкової служби, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом Державної податкової служби від 30.09.2020 № 529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", повноважень та функцій територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови № 893.

За наведених обставин суд, керуючись положеннями статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне здійснити заміну відповідача - Головне управління ДФС у м. Києві - його правонаступником Головним управлінням ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797).

Судом також встановлено, що провадження в адміністративній справі № 826/868/16 відкрито за позовною заявою, яка не відповідає вимогам Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, в силу приписів пунктів 4, 5 та 8 частини п`ятої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; докази, що підтверджують вказані обставини; перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви.

Відповідно до частини четвертої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

До позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті (частина перша статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України).

Аналогічні вимоги до оформлення позовної заяви (у тому числі щодо: зазначення змісту позовних вимог згідно з частинами четвертою і п`ятою статті 105 цього Кодексу і викладу обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а також переліку документів та інших матеріалів, що додаються; надання на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, доказів; долучення до позовної заяви її копії та копій всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб) містилися у статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у редакції, що діяла до 15.12.2017.

Як вбачається зі змісту позовної заяви, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати, зокрема, податкове повідомлення-рішення відповідача від 05.01.2016 № 0000392203, в той час як в матеріалах позовної заяви оскаржуване рішення відсутнє.

Наведені вище обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального законодавства, у зв`язку з чим суд, враховуючи приписи частини тринадцятої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху з наданням позивачу часу для усунення зазначених недоліків.

Вказані недоліки повинні бути усунені позивачем у п`ятиденний строк з дня отримання копії даної ухвали шляхом подання до суду належним чином засвідчених копій податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у м. Києві від 05.01.2016 № 0000392203 у двох екземплярах для суду та для його направлення відповідачу.

Керуючись статтями 31, 35, 52, 241, 243 та 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Прийняти адміністративну справу № 826/868/16 до провадження судді Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В.

2. Здійснити заміну відповідача Головне управління ДФС у м. Києві - його правонаступником Головним управлінням ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797).

3. Позовну заяву залишити без руху.

4. Встановити позивачу п`ятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

5. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені частиною п`ятнадцятою статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України.

6. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати (видати) позивачу невідкладно.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в апеляційному порядку в частині вирішення питання про заміну сторони її правонаступником шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання (підписання)

Суддя Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2023
Оприлюднено20.09.2023
Номер документу113529451
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на прибуток підприємств

Судовий реєстр по справі —826/868/16

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жук Р.В.

Ухвала від 23.01.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 12.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 12.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 21.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 09.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні