Постанова
від 11.09.2023 по справі 5011-46/19091-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом і введення процедури погашення боргів

11.09.2023Справа № 5011-46/19091-2012

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Каскад-Транс-Сервіс" (ідентифікаційний код 37640322)

до Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827)

про банкрутство

Суддя Омельченко Л.В.

За участю секретаря судового засідання Олійника Б.М.

Особи, які беруть участь у справі :

від заявника - не з`явився;

від боржника - не з`явився;

розпорядник майна боржника арбітражна керуюча Левкович О.К. - особисто;

від ПАТ АБ «Укргазбанк» Бабенко А.І., який діє на підставі виписки з ЄДРЮОФОПГО

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Приватне акціонерне товариство "Інтер - Контакт" звернулося до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" у зв`язку з неспроможністю підприємства сплатити заборгованість у розмірі 9 494 540 грн. 88 коп.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 29.12.2012 відкрито провадження у справі про банкрутство ЗАТ «Трансоруд Груп» № 5011-46/19091-2012.

Постановою Господарського суду м. Києва від 02.02.2022, серед іншого, припинено процедуру розпорядження майном Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827); припинено повноваження розпорядника майна Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) арбітражного керуючого Левкович Олени Кононівни; визнано Закрите акціонерне товариство "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) банкрутом.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 01.11.2022 було задоволено апеляційну скаргу ТОВ «Каскад-Транс-Сервіс» на постанову Господарського суду м. Києва від 02.02.2022, постанову Господарського суду м. Києва від 02.02.2022 скасовано та направлено справу № 5011-46/190091-2012 на розгляд Господарського суду м. Києва .

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу передано для розгляду судді Омельченку Л.В.

Ухвалою суду від 22.05.2023 призначено до розгляду на 26.06.23 о 12:15 год. у підсумковому судовому засіданні справу № 5011-46/19091-2012 за заявою Приватного акціонерного товариства "Інтер - Контакт" про банкрутство Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп"; викликано у судове засідання учасників справи; копію ухвали направлено учасникам справи; повідомленоучасників справи, що інформація по справі, яка розглядається, є доступною на офіційному веб - порталі судової влади України у мережі Інтернет за посиланням: http://court.gov.ua/fair/ та на інформаційному сайті за посиланням http://www.reyestr.court.gov.ua/.

26.06.2023 судове засідання не відбулося у зв`язку з перебуванням головуючого судді у справі у відпустці у період з 26.06.2023 по 28.06.2023.

Ухвалою суду від 03.07.2023 призначено розгляд справи у судовому засіданні на 11.09.23 о 12:30 год.; здійснено виклик у судове засідання учасників справи.

У судове засідання 11.09.2023 з`явились представник ПАТ АБ «Укргазбанк» Бабенко А.І. та розпорядник майна боржника Левкович О.К. Представник ПАТ АБ «Укргазбанк» Бабенко А.І. просив залишити без розгляду клопотання розпорядника майна боржника арбітражної керуючої Левкович О.К. про введення процедури санації боржника. Арбітражна керуюча Левкович О.К. думку представника кредитора підтримала, просила суд залишити вказане клопотання без розгляду. Також арбітражна керуюча Левкович О.К. підтримала клопотання про перехід до ліквідаційної процедури у справі, надала суду пояснення, просила визнати боржника банкрутом та ввести процедуру його ліквідації. Представник ПАТ АБ «Укргазбанк» Бабенко А.І. стосовно тзаявленого клопотання не заперечував.

Оцінивши матеріали справи та докази у їх сукупності, з урахуванням поданого Звіту аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" банкрутом з відповідними правовими наслідками, з огляду на таке.

Так, положеннями статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури ( процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

- схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

- подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

- ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

- ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

- постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

- ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна боржника зобов`язаний надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність.

На виконання зазначених вимог розпорядником майна боржника арбітражною керуючою Левкович О.К. було подано суду Звіт за результатами дій, вчинених у процедурі розпорядження майном боржника, з якого вбачається наступне.

Так, розпорядником майна боржника було зроблено запити до Державної авіаційної адміністрації Департаменту льотної придатності, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної фіскальної служби Київської митниці, Департаменту земельних ресурсів, Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві, Головного управління регіональної статистики, Головного управління ДФС, Головного управління статистики, Головного управління Держпраці.

На адресу боржника розпорядником майна боржника було направлено лист про надання бухгалтерської документації для проведення фінансового аналізу діяльності боржника за останні три роки.

Державна авіаційна служба України Департамент льотної придатності листом № 20.01.19-8391 повідомила, що за ЗАТ «Трансроут Груп» повітряні судна не зареєстровані.

Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті листом № 288-06/1/г-13 повідомила, що судна, власником або судовласником яких є ЗАТ «Трансроуд Груп», відсутні.

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/01/14201/нк повідомила, що ЗАТ «Трансроут Груп» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів відсутнє.

Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України листом № 04-03/4024 повідомило, що за ЗАТ «Трансроут Груп» великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не зареєстровані.

Управління державної автомобільної інспекції листом № 10/2107 повідомило, що на праві власності за ЗАТ «Трансроут Груп» зареєстровані два транспортні засоби:

- ГАЗ 3302 рік випуску 2002, держ. номер НОМЕР_1 (вилучено Святошинським районним відділ ДВС м. Києва);

- АUDI А6 .2.8, рік випуску 1998, держ номер НОМЕР_2 (автомобіль AUDI, держ ном. НОМЕР_2 було викрадено та в 2004 році, СВ Голосіївського РУ ГУ МВС України в м. Києві порушено кримінальну справу № 01-3027 по факту незаконного заволодіння транспортним засобом).

Отже, автомобілі у підприємства відсутні, а з обліку в МРЕВ ДАІ знято не було.

Головне управління регіональної статистики листом повідомило, що ЗАТ «Трансроуд Груп» значиться засновником підприємств: ТОВ «Трансроуд Рейл» (ідентифікаційний код 37675313) та ТОВ «Трансроуд Сіті» (ідентифікаційний код 37675329).

ГУ ДФС у м. Києві листом № 18/ак/26-57-08-01 повідомила про наявність відкритих рахунків в банківських установах.

Державна інспекція сільського господарства в м. Києві листом № 02/4- 1894 повідомила, що ЗАТ «Трансроуд Грруп» немає та не булло зареєстровано самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта ЗАТ «Трансроуд Груп» наявна інформація про дев`ять заборон та одну іпотеку ПАТ «АК «Укргазбанк».

Зроблено запит до державного реєстру обтяжень рухомого майна. Інформація про боржника відсутня.

Після оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство до суду звернулось десять кредиторів, вимоги яких складають 47 429 278,03 грн з яких заставні І черги 6 960519,00 грн. Було складено реєстр вимог кредиторів.

Боржник є власником об`єктів інтелектуальної власності:

Патенти на винаходи України № № 51710, 37364, 56154, 51726, 54572, 72618, 75271, 77059, 79663, 81776, 83837, 86715, 89428.

Патенти на винаходи Росії: № № 2235159, 2235159, 2280724, 2280723, 2280726, 2304188, 2306377, 2346810, 2346811, 2382132, 2391455,

Свідоцтва на знак для товарів і послуг № № 117344, 117345, 17345, 117346, 117347 від 25.01.2010. Свідоцтво для товарів та послуг чинне тільки по знаку 117345.

Об`єкти промислової власності:

- Технічні умови на дослідну партію рейкового сполучення типу КППТ-7, ТУУ 32.30268559.055-2001;

- Технічні умови на дослідну партію рейкового сполучення типу КППТ-17, ТУУ 32.30268557.055-2001;

- Технічні умови на шумознижуюче рейкове скріплення типу КППТ-17, (Треп-Ш) для трамвайної колії ТУУ 35.2-30211827-009-2007.

Розпорядником майна боржника проведено інвентаризацію майна боржника та його оцінку.

Також розпорядником майна боржника та керівником боржника, який є одночасно керівником інвестора, було підготовлено проект Плану санації ЗАТ «Трансроуд Груп», який надано для ознайомлення всім кредиторам. План санації було розглянуто на зборах кредиторів 11.06.21 та схвалено не було.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 01.11.2022 було задоволено апеляційну скаргу ТОВ "Каскад-Транс-Сервіс" на постанову Господарського суду міста Києва від 02.02.2022 у справі № 5011-46/19091-2012. Постанову Господарського суду міста Києва від 02.02.2022 у справі № 5011-46/19091-2012 скасовано та направлено справу № 5011-46/19091-2012 до Господарського суду міста Києва на стадію розпорядженням майном на етап підсумкового засідання суду.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 01.11.2022 було встановлено розбіжності в даних щодо дебіторської заборгованості.

У протоколі інвентаризаційної комісії від 30.11.2020 було зазначено, що дебіторська заборгованість складає 2 667 358,00 грн, у тому числі, за якою минув строк позовної давності - 2 667 358,00 грн.

Згідно акту інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 30.11.2020 дебіторська заборгованість існує з:

- АТЗТ «Інтер-Контакт» (ЄДРПОУ 20009598) в розмірі 600 000,01грн;

- ТОВ «Захід-Схід» (ЄДРПОУ 31033209) в розмірі 445 858,20 грн;

- ВАТ «Шепетилівський завод культиваторів» (ЄДРПОУ 00236056) в розмірі 1 621 500,00грн.

З інформації з Єдиного реєстру судових рішень вбачається, що:

- АТЗТ «Інтер-Контакт» (ЄДРПОУ 20009598) припинено ухвалою Господарського суду міста Києва у справі № 910/20782/13 від 13.12.2017;

- ТОВ «Захід-Схід» (ЄДРПОУ 31033209) припинено ухвалою Господарського суду міста Києва у справі № 15/5-б від 19.01.2016;

- ВАТ «Шепетилівський завод культиваторів» (ЄДРПОУ 00236056) припинено ухвалою Господарського суду Хмельницької області у справі № 5/2/4/285-б від 01.07.2014.

У вищезгаданих даних інвентаризації вказано про безнадійність дебіторської заборгованості та планування до списання. Розпорядником майна боржника було направлено листа на адресу ЗАТ «Трансроуд Груп» про винесення наказу про списання безнадійної заборгованості та надання копій наказу про списання.

Відповідно до ст. 609 ЦК України зобов`язання припиняється ліквідацією юридичної особи (боржника або кредитора).

Отже, дебіторська заборгованість відсутня у ЗАТ «Трансроуд Груп».

Аналіз фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Трансроуд Груп» було проведено у відповідності до Порядку проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання державних підприємств і підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п`ятдесят відсотків, та підготовки на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 327/5 від 26.02.2013, та Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможного підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України № 14 від 19.01.2006 у редакції наказу Міністерства економіки України № 1361 від 26.10.2010.

Коефіцієнт поточної ліквідності у досліджуваному періоді зменшився з 0,57 до 0,55 при граничному значенні від 1,5.

Значення цього показника свідчить про те, чи має підприємство достатній обсяг поточної дебіторської заборгованості та грошових коштів для погашення поточних зобов`язань.

На кінець періоду більша частина поточних зобов`язань не покривались оборотними активами, відчувався значний дефіцит оборотних коштів підприємства для покриття поточних витрат. Загалом, зменшення значення цього показника є негативною тенденцією для підприємства, розмір його у порівняння з нормативним значенням говорить про недостатню поточну ліквідність стану підприємства.

Коефіцієнт покриття свідчить про неможливість покриття поточних зобов`язань сукупними оборотними активами. Оптимальне значення - більше 1,0, оскільки у підприємства в процесі діяльності не було інших оборотних активів, крім поточної дебіторської заборгованості та грошових коштів, значення цього показника тотожне з коефіцієнтом поточної ліквідності.

Коефіцієнт швидкої ліквідності (граничне значення - 0,6 - 0,8) - показує, яка частка оборотних коштів (крім запасів та витрат майбутніх періодів) може бути негайно спрямована на покриття поточних зобов`язань.

Протягом усього досліджуваного періоду зменшення коефіцієнту було незначним - з 0,32 у 2013 році до 0,31 у 2015 році. Це свідчить про недостатність поточних джерел покриття.

Коефіцієнт абсолютної ліквідності показує, яка частина короткострокових зобов`язань може бути погашена негайно. Це найбільш жорсткий критерій ліквідності: граничне значення - 0,2 - 0,35. Даний коефіцієнт у підприємства на кілька порядків нижче оптимального значення.

Це свідчить про те, що у підприємства недостатньо грошових коштів в обороті, тому для забезпечення поточної діяльності воно змушене користуватися зовнішніми запозиченнями або нарощувати кредиторську заборгованість.

Показники фінансової стійкості показують співвідношення позикового і власного капіталу в структурі балансу підприємства.

Значення коефіцієнта фінансової залежності, що визначає ступінь залежності підприємства від позикових коштів, у всьому досліджуваному періоді було (від -9,39 до -7,49) що, значно нижче нормативного значення 2.

Це означає відсутність власних джерел фінансування та залежність підприємства від зовнішніх запозичень.

Протягом досліджуваного періоду інші показники фінансової стійкості, такі, як маневреності власного капіталу, концентрації позикового капіталу, забезпечення власними засобами, коефіцієнт Бівера, дають можливість дійти висновку про відсутність власного капіталу у джерелах фінансування (поглинання його збитками від діяльності) та показують, що всі активи фінансуються за рахунок зовнішніх джерел.

Протягом 2013-2015 років розмір кредиторської заборгованості збільшився, що є негативним показником. Крім того, в балансі не відображено відсотки за банківським кредитом, які виникли за період з 2012 по 2015 рік.

За таких темпів збільшення заборгованості та при наявності збитків від всіх видів діяльності виникла ситуація, що задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов`язань боржника в повному обсязі перед іншими кредиторами (загроза неплатоспроможності).

За період, що аналізується, відбулося збільшення кредиторської заборгованості перед постачальниками, не змінилась заборгованість перед бюджетом; дещо збільшилась частка іншої кредиторської заборгованості.

Розпорядником майна встановлено, що за весь досліджуваний період вже мала місце неплатоспроможність ЗАТ «Трансроуд Груп».

Ознаки критичної неплатоспроможності, що відповідають фінансовому стану потенційного банкрутства, мають місце в разі, коли на початку і наприкінці звітного періоду присутні ознаки поточної неплатоспроможності, а коефіцієнт покриття і коефіцієнт забезпечення власними засобами наприкінці звітного періоду менші за їхні нормативні значення - 1,0 та 0,1 відповідно.

Так, у боржника коефіцієнт покриття на кінець 2013 року мав значення 0,57, а коефіцієнт забезпечення власними засобами мав від`ємне значення (-0,41), що свідчить про наявність ознак критичної неплатоспроможності.

На підставі наданих документів, здійснених аналітичних процедур та проведених розрахунків можна зробити висновок про те, що боржник внаслідок зовнішніх факторів та результатів минулих подій протягом тривалого часу має ознаки поточної неплатоспроможності.

Як слідує з аналізу фінансово-господарського стану ЗАТ «Трансроуд Груп» від 2014, який було проведено за період з 2010 по 2012 роки , ЗАТ «Трансроуд Груп» протягом всього періоду має всі ознаки надкритичної неплатоспроможності, має незадовільний фінансовий стан підприємства в цілому, ресурсів не вистачає на покриття боргів. У звіті зроблено висновок про задоволення, визнаних судом вимог можливе, не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

За таких обставин, дослідивши подані документи, суд уважає обґрунтованим клопотання про відкриття ліквідаційної процедури відносно боржника, тому процедура розпорядження майном ЗАТ «Трансроуд Груп» підлягає припиненню, а підприємство-боржник визнанню банкрутом з відповідними процесуальними наслідками.

Крім того, судом встановлено, що арбітражна керуюча Левкович О.К. не заперечувала відносно здійснення повноважень ліквідатора банкрута у справі.

Арбітражна керуюча Левкович О.К. має свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого № 575 від 19.03.13, внесена до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів). Обставин, зазначених у ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства щодо Левкович О.К. судом встановлено не було. Отже, суд вважає за можливе призначити запропоновану особу ліквідатором банкрута у справі про банкрутство.

Крім того, відповідно до ч. 1-2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12-ть місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Враховуючи зазначенні положення Кодексу України з процедур банкрутства, суд визнав за можливе встановити ліквідатору ЗАТ «Трансроуд Груп» арбітражній керуючій Левкович основну грошову винагороду у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним своїх обов`язків.

Керуючись Кодексом України з процедур банкрутства та ст. ст. 2, 74, 86, 120, 121, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Клопотання розпорядника майна боржника арбітражної керуючої Левкович Олени Кононівни про залишення без розгляду заяви про введення процедури санації боржника - задовольнити.

2. Залишити без розгляду заяву розпорядника майна боржника арбітражної керуючої Левкович Олени Кононівни від 29.05.2018 про введення процедури санації боржника.

3. Припинити процедуру розпорядження майном Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827).

4. Припинити повноваження розпорядника майна Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) арбітражної керуючої Левкович Олени Кононівни.

5. Визнати банкрутом Закрите акціонерне товариство "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827).

6. Відкрити ліквідаційну процедуру Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) строком на 12-ть місяців.

7. Призначити ліквідатором Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) арбітражну керуючу Левкович Олену Кононівну (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 575 від 19.03.2013).

8. Встановити ліквідатору Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) арбітражній керуючій Левкович Олені Кононівні основну грошову винагороду у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень.

9. Офіційно оприлюднити повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановленому законодавством порядку.

10. Господарську діяльність банкрута завершити.

11. Строк виконання всіх грошових зобов`язань Закритого акціонерного товариства "Трансроуд Груп" (ідентифікаційний код 30211827) вважати таким, що настав з 11.09.2023.

12. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута з 11.92023.

13. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 11.09.2023.

14. Скасувати арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

15. Зобов`язати відповідні посадові особи банкрута протягом 15-ти днів з дня призначення ліквідатора банкрута передати йому бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону.

16. Зобов`язати ліквідатора банкрута у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд та надати докази їх визнання або ж відхилення у встановленому порядку.

17. Зобов`язати ліквідатора банкрута не менш, ніж один раз на місяць, подавати комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно банкрута на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів банкрута, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

18. Судове засідання у справі для перевірки ходу ліквідаційної процедури призначити на 25.03.2023 о 10:15. Засідання суду відбудеться у залі судових засідань № 7.

19. Копію постанови направити державному реєстратору, органу виконання судових рішень, органу доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута для виконання.

Постанова набрала законної сили з моменту її прийняття 11.09.2023 та може бути оскаржена у відповідності до ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Л.В. Омельченко

Дата ухвалення рішення11.09.2023
Оприлюднено20.09.2023
Номер документу113551119
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-46/19091-2012

Ухвала від 17.04.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 01.04.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 22.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 12.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 23.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 14.12.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 24.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 11.09.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Постанова від 11.09.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Постанова від 11.09.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні