29/130-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.09.2007р.м.Київ№ 29/130-А
за позовомЛуцької об'єднаної державної податкової інспекції
до Державного підприємства МВС України “Спец сервіс” в особі Волинської обласної філії державного підприємства МВС України “Спец сервіс”
проСтягнення податкового боргу у сумі 49035,86 грн.
Суддя Усатенко І.В.
Секретар с.з. Вознюк М.В.
Представники:
Від позивача: Варшава М.М.–держ. под. інсп. (дов. в справі)
Від відповідача: не з'явились
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні10.09.2007 о 14 год. 25 хв. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено на 17.09.2007р., про що повідомлено сторонам після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС України. З технічних причин повний текст виготовлений 21.09.2007р.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Луцька об'єднана державна податкова інспекція звернулась до Господарського суду м. Києва з позовною заявою про стягнення податкового боргу у сумі 49035,86 грн. за рахунок активів платника податків.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наступне:
Луцькою ОДПІ проведено перевірку філії відповідача, за результатами якої складено акт від 14.06.05 № 00716/179/23-1/26208784. На підставі акту перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 17.06.06 № 0002072301/0 на суму 22917,50 грн. –податкове зобов'язання з податку на прибуток; від 17.06.05 № 0002082301/0 на суму 23720,70 грн. –заборгованість з податку на додану вартість; від 17.06.05 № 0002092301/0 на суму 533,80 грн. –заборгованість з комунального податку.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 10.01.05 № 62/161. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000421601/0 на суму 293,80 грн. –штрафні санкції з податку на додану вартість за прострочення сплати узгодженої суми зобов'язання.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 10.03.05 № 201/161. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 11.03.05 № 0002911601/0 на суму 538,85 грн. –штрафні санкції з податку на додану вартість за прострочення сплати узгодженої суми зобов'язання.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 12.01.05 № 17/161. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000481601/0 на суму 170,00 грн. –податкове зобов'язання з податку на додану вартість.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 12.01.05 № 6/151. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000031501/0 на суму 170,00 грн. –штрафні санкції з податку на прибуток.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 08.02.05 № 25/151. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.02.05 № 0000671501/0 на суму 800,00 грн. –податкове зобов'язання з податку на прибуток.
Відповідачем також було самостійно нараховане податкове зобов'язання з ПДВ згідно декларацій від 20.07.05 № 81815 на суму 17,00 грн., від 20.04.05 № 29052 на суму 286,00 грн., від 20.05.05 № 45989 на суму 146,00 грн., від 17.06.05 № 50605 на суму 137,00 грн.
Також відповідачем було самостійно розрахована комунальний податок та поданий до ДПІ відповідний розрахунок від 08.08.05 № 81235 на суму 49,30 грн.
За рахунок часткової сплати консолідований борг відповідача складає 49035,86 грн.
Позивачем було прийнято рішення про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу від 19.05.05 № 34/24.
З моменту виникнення податкового боргу позивачем було виставлено відповідачеві першу податкову вимогу № 1/32 від 10.01.2005 року та другу податкову вимогу №2/447 від 12.04.2005 року.
Все майно і майнові права ВФ ДП МВС “Спецсервіс” знаходяться у податковій заставі з 24.03.05 по 23.03.10.
Відповідач відзиву на позов не надав, явку своїх представників в судове засідання не забезпечив. У зв'язку з нез'явленням представників відповідача та ненаданням витребуваних доказів розгляд справи відкладався, ухвали про призначення розгляду справи та про її відкладення направлялися відповідачу за всіма наявними у матеріалах справи адресами, в т.ч. зазначеними в його установчих та реєстраційних документах.
Відповідно до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Як підтверджено матеріалами справи Волинська обласна філія державного підприємства МВС “Спецсервіс” значиться в єдиному державному реєстрі підприємств та організацій з ідентифікаційним кодом 26208784, без права юридичної особи і зареєстрована як платник податків, головним підприємством, згідно довідки ЄДРПОУ, є відповідач –Державне підприємство МВС “Спецсервіс” - зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа (ідентифікаційний код 30434770).
ВОФ ДП МВС України "Спецсервіс" самостійно визначила свої податкові зобов'язання з податку на додану вартість, подавши до податкових органів податкові декларації з ПДВ від 20.07.05 № 81815 на суму 17,00 грн., від 20.04.05 № 29052 на суму 286,00 грн., від 20.05.05 № 45989 на суму 146,00 грн., від 17.06.05 № 50605 на суму 137,00 грн. Податкові зобов'язання не були виконані боржником належним чином.
Відповідач самостійно визначив свої податкові зобов'язання з комунального податку, подавши до Луцької ОДПІ податковий розрахунок комунального податку від 08.08.05 № 81235 на суму 49,30 грн. Вказана сума платником сплачена не була.
Згідно з п. 1.3 ст.1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-ІІІ від 21.12.2000р. податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків, або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
У відповідності до п. 5.1. ст.5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. №2181-III (із змінами та доповненнями) податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Згідно пп. 5.3.1. п. 5.3. ст. 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Луцькою ОДПІ проведено комплексну документальну перевірку дотримання вимог податкового та валютного законодавства ВОФ ДП МВС “Спецсервіс” за період з 12.12.02 по 01.04.05, за результатами якої складено акт від 14.06.05 № 00716/179/23-1/26208784.
Перевіркою встановлено порушення п. 4.1. ст. 4, п.п. 7.2.6, пп.. 7.2.1 п.7.2., пп.. 7.3.1 п. 7.3., пп..7.4.4, пп.. 7.4.5 п. 7.4. ст. 7 ЗУ „Про податок на додану вартість” від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР (зі змінами та доповненнями), п.18 Указу Президента України “Про деякі зміни в оподаткуванні” від 07.08.98 №857/98 та п. 18 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого Наказом ДПАУ від 30.05.97 № 165 (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на додану вартість за липень 2003 р. на суму 112,00 грн., за серпень 2003 р. на суму 408,00 грн., за вересень 2003 р. на суму 446,00 грн., за жовтень 2003 р. на суму 615,00 грн., за грудень 2003 р. на суму 400,00 грн., за січень 2004 р. на суму 2747,00 грн., за лютий 2004 р. на суму 67,00 грн., за березень 2004 р. на суму 4084,00 грн., за травень 2004 р. на суму 3083,00 грн., за червень 2004 р. на суму 5340,00 грн., за липень 2004 р. на суму 3618,00 грн., за вересень 2004 р. на суму 2544,00 грн., за грудень 2004 р. на суму 1759,00 грн., за січень 2005 р. на суму 3140,00 грн., за лютий 2005 р. на суму 1218,00 грн. та завищено податок на додану вартість за квітень 2004 р. на суму 1524,00 грн., за серпень 2004 р. на суму 17,00 грн., за жовтень 2004 р. на суму 829,00 грн., за листопад 2004 р. на суму 1613,00 грн., за березень 2005 року на суму 127,00 грн..; п. 4.1, ст. 4, п.п. 5.2.1 п.5.2, п.п. 5.4.10 п. 5.4, п. 5.6, п. 5.9 ст. 5, п.п. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 ЗУ “Про оподаткування прибутку підприємств” від 22.05.97 № 283/97-ВР (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на прибуток за 2003 р. на суму 6620,00 грн., за 1 кв. 2004 р. на суму 1825,00 грн., за 1 півріччя 2004 р. на суму 7000,00 грн., за 9 місяців 2004 р. на суму 7075,00 грн., за 2004 р на суму 7575,00 грн., за 1 кв. 2005 р. на суму 1900,00 грн.; пп. 9.1.1 п. 9.1, пп. 9.10.3 п. 9.10, ст. 10 ЗУ “Про податок з доходів фізичних осіб” від 22.05.03 № 889-ІУ (зі змінами та доповненнями), п. 4 Постанови КМУ № 2035 від 26.12.03 донараховано перевіркою 459, 84 грн.податку з доходів фізичних осіб; п.4 Рішення сесії Луцької міської ради від 22.12.93 № 12/11 “Про комунальний податок”, донараховано комунальний податок за 2003 рік на суму 23,80 грн.
На підставі акту перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 17.06.06 № 0002072301/0 на суму 22917,50 грн. –податкове зобов'язання з податку на прибуток; від 17.06.05 № 0002082301/0 на суму 23720,70 грн. –заборгованість з податку на додану вартість; від 17.06.05 № 0002092301/0 на суму 533,80 грн. –заборгованість з комунального податку. Вказані податкові повідомлення-рішення були отримані відповідачем, про що свідчать підписи на корінцях податкових повідомлень-рішень, і вони не були оскаржені.
Позивачем проведено перевірку дотримання граничних строків сплати узгодженого податкового зобов'язання підприємства ВФ ДП МВС “Спецсервіс”, за результатами якої складено акт від 10.01.05 № 62/161. Актом встановлено порушення вимог ст. 4 ЗУ “ Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) –несвоєчасна сплата узгодженого податкового зобов'язання протягом граничного строку сплати: по платежу 14010100 до 30.08.04 1603,00 грн., до 30.11.04 1327,76 грн.
На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000421601/0 на суму 293,80 грн. –штрафні санкції з податку на додану вартість за прострочення сплати узгодженої суми зобов'язання. Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчать підпис на корінці податкового повідомлення-рішення, і воно не було оскаржено.
Позивачем проведено перевірку дотримання граничних строків сплати узгодженого податкового зобов'язання підприємства ВФ ДП МВС “Спецсервіс”, за результатами якої складено акт від 10.03.05 № 201/161. Актом встановлено порушення вимог ст. 5 ЗУ “ Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) –несвоєчасна сплата узгодженого податкового зобов'язання протягом граничного строку сплати: по платежу податок на додану вартість по строку до 30.12.04 на суму 5388,54 грн.
На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 11.03.05 № 0002911601/0 на суму 538,85 грн. –штрафні санкції з податку на додану вартість за прострочення сплати узгодженої суми зобов'язання. Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчать підпис на корінці податкового повідомлення-рішення, і воно не було оскаржено.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 12.01.05 № 17/161. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000481601/0 на суму 170,00 грн. –податкове зобов'язання з податку на додану вартість.
Позивачем проведено перевірку порушення податкового законодавства відповідача за результатами якої складено акт від 12.01.05 № 6/151. Актом встановлено порушення п.п. 7.7.2. п. 7.2 ст. 7 ЗУ “Про податок на додану вартітсь” та п. 16.4 ст. 16 ЗУ “Про оподаткування прибутку підприємств”: порушення терміну подання податкових декларацій
На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.01.05 № 0000031501/0 на суму 170,00 грн. –штрафні санкції з податку на прибуток. Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчать підпис на корінці податкового повідомлення-рішення, і воно не було оскаржено.
Позивачем проведено перевірку відповідача за результатами якої складено акт від 08.02.05 № 25/151. На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.02.05 № 0000671501/0 на суму 800,00 грн. –податкове зобов'язання з податку на прибуток.
Відповідно до п.п.17.1.7 п.17.1 ст. 17 ЗУ “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів , наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більше 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, у розмірі 50% погашеної суми податкового боргу.
З огляду на вказану норму до Відповідача були застосовані штрафні санкції, за порушення встановлені, проведеними перевірками своєчасності сплати податкових зобов'язань.
Відповідно до п. 4.2.1., 4.2.2 ст. 4 ЗУ “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) якщо згідно з нормами цього пункту сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність та повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне і повне погашення нарахованого податкового зобов'язання та має право на оскарження цієї суми у порядку, встановленому цим Законом. Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо: дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях; платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.
Відповідно до п. 6.1. ст. 6 ЗУ “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відповідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику податків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстава для такого нарахування, посилання на норму податкового закону, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобов'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строки їх погашення, а також попередження про наслідки їх несплати в установлений строк та граничні строки, передбачені законом для оскарження нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкцій за їх наявності).
У відповідності до пп.5.2.1. п.5.2 ст.5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. №2181-III (із змінами та доповненнями) зобов'язання, нараховане контролюючим органом відповідно до п.4.2 та 4.3 ст.4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених пп.5.2.2 цього пункту, тобто випадку оскарження нарахованих сум.
Відповідно до п. 5.2.2. ст..5 ЗУ “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.200 р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями) у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати.
Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. Контролюючий орган зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом двадцяти календарних днів від дня отримання скарги платника податків на його адресу поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. У разі коли контролюючий орган надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до контролюючого органу вищого рівня, а при повторному повному або частковому незадоволенні скарги - до контролюючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження та зазначеного двадцятиденного строку для відповіді на нього.
Відповідно до п.п.6.2.1 п.6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення податкових зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків вимоги.
Перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк (абз. “а” п.п.6.2.3п.6.2 ст. 6 “Про порядок погашення податкових зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”).
Перша податкова вимогу від 10.01.2005 № 1/32 на суму 5575,54 грн. була направлена відповідачеві рекомендованою кореспонденцією.
Друга податкова вимога надсилається не раніше тридцятого календарного дня від дня вручення першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки (абзац „б” п.п.6.2.3 п.6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення податкових зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”).
Другу податкову вимогу від 12.04.2005 р. № 2/447 на суму 1001,24 грн. була направлена відповідачеві рекомендованою кореспонденцією.
Загальна сума податкового боргу, яка виникла у філії відповідача за результатами самостійного визначення податкових зобов'язань та за результатами перевірок органів ДПС складає 49035,86 грн., в т.ч. заборгованість з податку на додану вартість 24646,11 грн., заборгованість з податку на прибуток складає 22430,69 грн., заборгованість з комунального податку складає 578,72 грн., заборгованість з податку з доходів найманих працівників –1379,52 грн.
До позовної заяви позивачем надано рішення господарського суду Волинської області від 26.01.2006 у справі №02/229-54 за позовом Луцької ОДПІ до Волинської обласної філії державного підприємства МВС України "Спецсервіс" про стягнення 49035,86 грн.
Відповідно до ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Обставини, які визнаються сторонами, можуть не доказуватися перед судом, якщо проти цього не заперечують сторони і в суду не виникає сумніву щодо достовірності цих обставин та добровільності їх визнання.
Зазначеним рішенням позовні вимоги позивача задоволені в повному обсязі.
Рішення господарського суду Волинської області від 26.01.2006 у справі №02/229-54 набрало законної сили та на його виконання 06.02.2006 був виданий наказ.
31.03.2006 року було відкрите виконавче провадження з виконання даного наказу.
Згідно пп. 3.1.1. п. 3.1. ст. 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Під примусовим стягненням у відповідності до п.1.6. ст. 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” слід розуміти звернення стягнення на активи платника податків у рахунок погашення його податкового боргу, без попереднього узгодження його суми таким платником податків.
У відповідності до п. 1.7 ст. 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активи платника податків - це кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.
Пунктом 2.3.1. п.2.3. Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” передбачено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.
Відповідно до ст. 104 КАС України до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Суб'єкт владних повноважень має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом.
Право податкових органів на звернення до суду з позовом про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами передбачене п.11 ст.10 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990р. №509-XII в редакції Закону України від 24.12.1993р. №3813-XII (із змінами та доповненнями).
Враховуючи той факт, що позивач –Луцька ОДПІ вже зверталася до господарського суду з позовом про стягнення з ВОФ ДП МВС України "Спецсервіс" податкового боргу і спір щодо стягнення податкового боргу в загальній сумі 49035,86 грн. з Волинської обласної філії державного підприємства МВС України "Спецсервіс" вже вирішений судом, позивач реалізував своє право на судовий захист своїх інтересів.
При цьому слід зазначити, що жодним законодавчим актом України не передбачено право на звернення до суду з позовом з тих же підстав та про той же предмет щодо якого вже є рішення суду, яке набуло чинності.
Посилання позивача на той факт, що Луцькою ОДПІ 31.10.2006 отримано постанову ДВС м. Луцька №36883 від 25.10.2006 про повернення виконавчого документа без виконання, в зв'язку з тим, що у філії відсутні активи (майно), на яке можна звернути стягнення судом не приймається, оскільки це не є підставою для звернення до суду з позовом саме про стягнення податкового боргу щодо якого вже є судове рішення.
З огляду на наведене, позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 71, 94, 97, 158-163 КАС України, господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
В позові відмовити повністю.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги.
Суддя І.В.Усатенко
Дата складення та підписання постанови в повному обсязі –21.09.2007
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2007 |
Оприлюднено | 26.11.2007 |
Номер документу | 1135603 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Усатенко І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні