ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
(про заміну сторони у виконавчому провадженні)
19 вересня 2023 року м. Житомир справа № 240/376/21
категорія 111030700
Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Чернової Г.В., розглянувши у письмовому провадженні заяву про заміну боржника у виконавчому листі у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕНОІЛ" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
В провадженні Житомирського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕНОІЛ до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправним та скасування наказу.
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 05 січня 2023 року адміністративний позов задоволено.
10 травня 2023 року на виконання рішення суду видано виконавчий лист № 18790 2023 р.
Через відділ документального забезпечення 27.06.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕНОІЛ" надійшла заява про заміну сторони боржника на його правонаступника.
Керуючись приписами частини 3 статті 194, частини 9 статті 205, частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути заяву у порядку письмового провадження.
Суд, розглянувши у порядку письмового провадження клопотання про заміну відповідача на правонаступника, зазначає наступне.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Процесуальне правонаступництво можливе в будь-якій стадії процесу. Однією із підстав процесуального правонаступництва є припинення юридичної особи.
Відповідно до статті 379 КАС, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Згідно ч.2 ст.379 КАС України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження у десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до ч.4 ст.379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року №1074, визначено, що права та обов`язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" було утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Встановлено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності. Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби та Державної митної служби.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1. Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537, утворено, зокрема, Головне управління ДПС у Житомирській області.
Згідно з додатком 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537, Головне управління ДФС у Житомирській області реорганізується шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Житомирській області.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №682-р оголошено про початок роботи Державної податкової служби України.
Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Житомирській області від 29.08.2019 №6 "Про початок діяльності Головного управління ДПС у Житомирській області" з 29.08.2019 Головним управлінням ДПС у Житомирській області розпочато виконання функцій і повноважень, визначених Положенням про Головне управління ДПС у Житомирській області, затвердженого наказом ДПС від 12.07.2019 №14 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС".
Згідно з пунктом 1 положення "Про головне управління ДПС у Житомирській області", затвердженого наказом ДПС України №14 від 12.07.2019, ГУ ДПС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», наказу ДПС України від 08.10.2020 №556 «Про ліквідацію територіальних органів ДПС» ліквідовано Головне управління ДПС у Житомирській області, як юридичну особу публічного права та відповідно до наказу ДПС від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" утворено Головне управління ДПС у Житомирській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.
Згідно з вимогами Положення про Головне управління ДПС у Житомирській області, затвердженого наказом ДПС від 12.11.2020 №643, Головне управління ДПС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 44096781) є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 43142501).
Таким чином, на даний момент усі права та обов`язки внаслідок проведеної реорганізації перейшли від ГУ ДПС в Житомирській області до ГУ ДПС в Житомирській області, яке є правонаступником відповідача.
Оскільки позивач - Головне управління ДПС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 43142501) вибуло, а його правонаступником є Головне управління ДПС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 44096781), то суд вважає заяву обґрунтованою і такою, що підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ухвалив:
Задовольнити заяву Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНОІЛ" про заміну сторони у виконавчому провадженні.
Замінити сторону у виконавчому листі, виданого по справі №240/16120/21, а саме: боржника Головне управління ДПС у Житомирській області (ідентифікаційний код юридичної особи 43142501) на його правонаступника Головне управління ДПС у Житомирській області (ідентифікаційний код юридичної особи 44096781).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Г.В. Чернова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2023 |
Оприлюднено | 21.09.2023 |
Номер документу | 113563922 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні