Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
19 вересня 2023 року № 520/6579/23
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Фрутімпекс Трейд (Нетеченська набережна, буд.14, м.Харків, 61010, ЄДРПОУ 43818293) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул.Пушкінська, буд.46,м. Харків,61057, ЄДРПОУ 43983495) Державної податкової служба України (04655, м. Київ-53, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 44070166, адреса: 33023, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, буд.12) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Фрутімпекс Трейд, з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служба України, Головного управління ДПС у Рівненській області, в якому просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.09.2022 №7406068/43818293, №7406067/43818293, від 03.10.2022 №7420953/43818293, № 7420952/43818293;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складені ТОВ Фрутімпекс Трейд податкові накладні № 1 від 01.07.2022, № 2 від 02.07.2022, № 3 від 02.07.2022, № 5 від 03.07.2022 датою їх подання.
Ухвалами від 03.04.2023р. та від 11.04.2023р. адміністративний позов залишено без руху.
Ухвалою від 18.04.2023р. позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі.
Ухвалою від 25.05.2023р. клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду залишено без задоволення.
Ухвалою від 25.05.2023р. залучено до участі у справі №520/6579/23 в якості співвідповідача - Головне управління ДПС у Рівненській області.
Ухвалою від 29.06.2023р. клопотання представника відповідача про розгляд справи за участю уповноваженого представників відповідачів залишено без задоволення.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що до Єдиного реєстру податкових накладних направлені на реєстрацію податкові накладні № 1 від 01.07.2022, № 2 від 02.07.2022, № 3 від 02.07.2022, № 5 від 03.07.2022. Згідно квитанцій, реєстрація документів зупинена, оскільки: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0709, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину запайку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п. 1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрації/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивачем до відповідача надіслано пояснення з наданням первинних документів. Рішеннями Комісії відмовлено у реєстрації податкових накладних. Позивач вважає рішення протиправними, а накладні такими, що підлягають реєстрації.
Відповідач надав відзив на позов, в якому вказав, що в спірних відносинах діяв правомірно, просив в задоволенні позову відмовити.
Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.
Судом встановлено, що ТОВ Фрутімпекс Трейд пройшло передбачену законом процедуру державної реєстрації та набуло статусу юридичної особи з ідентифікаційним кодом 43818293.
Між позивачем та ТОВ "Альфа-Продукт" 28.07.2021 року укладено договір № 121С257 про постачання товару.
У зв`язку із відвантаженням товару за вказаним договором, позивачем складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 01.07.2022.
01.08.2022 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено відповідність позивача п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0709 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
26.09.2022 року підприємством подано повідомлення № 17 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Зазначено, що податкова накладна складена з огляду на відвантаження товару, імпортованого позивачем. До пояснень додано копії контракту, митної декларації щодо придбання товару, щодо реалізації товару податковому органу надано копії договору між ТОВ «Фрутімпекс Трейд» та ТОВ «Альфа-Продукт» від 29.07.2021 року № 121С257, видаткову накладну та товарно-транспортну накладну, платіжне доручення.
Рішенням № 7406068/43818293 від 29.09.2022 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку: копій документів щодо придбання/постачання товарів, їх зберігання, транспортування тощо; розрахункових документів. Додаткова інформація не надано оборотно-сальдові відомості по рах. 28, 361, щодо руху та наявності товарів, акти звірки.
Крім того, у зв`язку із відвантаженням товару за вказаним договором, ТОВ Фрутімпекс Трейд складено податкові накладні № 2 від 02.07.2022 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
01.08.2022 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено відповідність позивача п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0709 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
26.09.2022 року підприємством подано повідомлення № 17 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Зазначено, що податкова накладна була складена з огляду на відвантаження товару, імпортованого позивачем.
До пояснень додано копії контракту, митної декларації щодо придбання товару, щодо реалізації товару податковому органу надано копії договору між ТОВ «Фрутімпекс Трейд» та ТОВ «Альфа-Продукт» від 29.07.2021 року № 121С257, видаткову накладну та товарно-транспортну накладну, платіжне доручення.
Рішенням № 7406067/43818293 від 29.09.2022 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку: копій документів щодо придбання/постачання товарів, їх зберігання, транспортування тощо; розрахункових документів. Додаткова інформація не надано оборотно-сальдові відомості по рах. 28, 361, щодо руху та наявності товарів, акти звірки.
Крім того, у зв`язку із відвантаженням товару за вказаним договором, ТОВ Фрутімпекс Трейд складено податкові накладні № 3 від 02.07.2022 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
01.08.2022 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено відповідність позивача п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0709 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
27.09.2022 року підприємством подано повідомлення № 19 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
На підтвердження наявності залишків цього товару зазначено, що податкова накладна складена з огляду на відвантаження товару, придбаного у імпортера - ТОВ «Трейд Харків», який є платником 2% Єдиного податку та не є платником ПДВ. Податковий орган повідомлено, що сума обсягу придбаного товару у неплатника ПДВ, відображена в Податковій декларації з податку на додану вартість у II розділі, стр.10.4 за червень 2022 року.
До пояснень додано копії митної декларації, договору, видаткової накладної, платіжного доручення щодо придбання товару, а також на підтвердження реалізації товару надано копії договору між ТОВ «Фрутімпекс Трейд» та ТОВ «Альфа-Продукт» від 29.07.2021 року № 121С257, видаткову накладну та товарно-транспортну накладну, платіжне доручення.
Рішенням № 7420953/43818293 від 03.10.2022 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку: копій документів щодо придбання/постачання товарів, їх зберігання, транспортування тощо; розрахункових документів. Додаткова інформація не надано оборотно-сальдові відомості по рах. 28, щодо руху та наявності товарів, акти звірки, договір з перевізником.
Крім того, у зв`язку із відвантаженням товару за вказаним договором, ТОВ Фрутімпекс Трейд, складено податкові накладні № 5 від 03.07.2022 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
01.08.2022 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено відповідність позивача п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0709 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
27.09.2022 року підприємством подано повідомлення № 20 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Зазначено, що податкова накладна була складена з огляду на відвантаження товару, імпортованого позивачем.
До пояснень додано копії контракту, митної декларації щодо придбання товару, щодо реалізації товару податковому органу надано копії договору між ТОВ «Фрутімпекс Трейд» та ТОВ «Альфа-Продукт» від 29.07.2021 року № 121С257, видаткову накладну та товарно-транспортну накладну, платіжне доручення.
Рішенням №7420952/43818293 від 03.10.2022 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку: копій документів щодо придбання/постачання товарів, їх зберігання, транспортування тощо; розрахункових документів. Додаткова інформація не надано оборотно-сальдові відомості по рах. 28, щодо руху та наявності товарів, акти звірки, договір на перевезення.
Судом встановлено, що вказані рішення прийняті Головним управлінням ДПС у Рівненській області.
Не погоджуючись з позицією контролюючого органу, позивач звернувся до суду.
На підтвердження здійснення господарських взаємовідносин між позивачем та контрагентом до суду надано первинні документи, які надавались позивачем відповідачу до та після зупинення реєстрації податкової накладної.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії ГУ ДПС у Рівненській області від від 29.09.2022 року № 7406068/43818293, № 7406067/43818293, від 03.10.2022 року № 7420953/43818293, № 7420952/43818293 про відмову у реєстрації податкових накладних № 1 від 01.07.2022, № 2 від 02.07.2022, № 3 від 02.07.2022, № 5 від 03.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованими, а тому підлягають скасуванню.
Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваних рішень, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.07.2022, № 2 від 02.07.2022, № 3 від 02.07.2022, № 5 від 03.07.2022 датою їх подання на реєстрацію
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Фрутімпекс Трейд (Нетеченська набережна, буд.14, м. Харків, 61010, ЄДРПОУ 43818293) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46,м. Харків,61057, ЄДРПОУ 43983495) Державної податкової служба України (04655, м. Київ-53, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 44070166, адреса: 33023, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, буд.12) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.09.2022 року № 7406068/43818293, № 7406067/43818293, від 03.10.2022 року № 7420953/43818293, № 7420952/43818293.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складені ТОВ Фрутімпекс Трейд податкові накладні № 1 від 01.07.2022, № 2 від 02.07.2022, № 3 від 02.07.2022, № 5 від 03.07.2022 датою їх подання.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Фрутімпекс Трейд (Нетеченська набережна, буд.14, м.Харків, 61010, ЄДРПОУ 43818293) суму сплаченого судового збору у розмірі 8588 (вісім тисяч п`ятсот вісімдесят вісім) грн. 80 коп., в тому числі: за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 44070166, адреса: 33023, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, буд. 12) в розмірі 4294 (чотири тисячі двісті дев`яносто чотири) 40 коп. та за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) в розмірі 4294 (чотири тисячі двісті дев`яносто чотири) 40 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2023 |
Оприлюднено | 21.09.2023 |
Номер документу | 113567436 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні