Рішення
від 19.09.2023 по справі 520/11391/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

19 вересня 2023 року № 520/11391/23

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Техінформ плюс" (вул. Франківська, буд.14-А, м. Харків, 61001, ЄДРПОУ 44562264) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Техінформ плюс", з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.04.2023 року № 8660131/44562264 про відмову у реєстрації податкової накладної ТОВ ТЕХІНФОРМ ПЛЮС №21 від 14.03.2023 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ ТЕХІНФОРМ ПЛЮС №21 від 14.03.2023 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що до Єдиного реєстру податкових накладних направлена на реєстрацію податкова накладна №21 від 14.03.2023 року. Згідно квитанції, реєстрація документа зупинена, оскільки: «обсяг постачання овару/послуг 3920, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного, як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п. 1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивачем до відповідача надіслано пояснення з наданням первинних документів. Рішеннями Комісії відмовлено у реєстрації податкових накладних. Позивач оскаржив вказане рішення до ДПС України, в рішенням за результатами скарги в скасуванні спірного рішення відмовлено. Позивач вважає рішення протиправним, а накладну такою, що підлягає реєстрації.

Головним управлінням ДПС у Харківській області надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач зазначив, що у спірних правовідносинах діяв згідно норм чинного законодавства, в задоволенні позову просив відмовити.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, зазначає наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Техінформ Плюс» є юридичною особою, ЄДРПОУ 44562264, перебуває на обліку у ГУ ДПС в Харківській області, з 01.10.2021 року зареєстроване платником податку на додану вартість, юридична адреса: 61001, м. Харків, вул. Франківська, 14-А.

Основним видом діяльності ТОВ «Техінформ Плюс» є неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90). Основна сфера діяльності: постачання субстанцій і витратних матеріалів для фармацевтичної та косметичної промисловості.

15.11.2021р. між ТОВ «Техінформ Плюс» та ТОВ "ФК Альянс Груп" укладено договір поставки № 15/11-1.

14.03.20223р. на виконання умов вказаного договору здійснено поставку товару.

За фактом поставки товару 14.03.2023 року сторонами правочину оформлено: видаткові накладні № 81 та № 82, акти приймання-передачі товару № 81 та № 82.

Передача (вивантаження) товару здійснено, за попереднім погодженням сторін, за адресою: м.Харків, вул. Катеринінська, 46. (адреса поставки була врахована попередньо при ввезенні товару на територію України та вказана в CMR№ 10022612 від 09.03.2023 у гр. 4).

Оплату товару здійснено Покупцем на підставі виставлених Постачальником рахунків № 96 та № 97. Копії виписок банків за 22.03.2023р. та 27.03.2023р. підтверджують, що ТОВ «ФК АЛЬЯНС ГРУП», повністю розрахувався по Рахунку 96 від 14.03.2023 та Видатковій накладній 81 від 14.03.2023р.

Операції продажу усієї партії Плівки ПВХ відображено ТОВ «ТЕХІНФОРМ ПЛЮС» в ОСВ 361 із відбором по Рахунку 96 від 14.03.2023 та Рахунку 97 від 14.03.2023р.

Закупка даної партії Товару - плівки ПВХ у кількості 20 000 кг, здійснено ТОВ «ТЕХІНФОРМ ПЛЮС» згідно контракту № 26122022/PZP від 26.12.2022 року, та Додаток № 1 до Контракту, оплачено згідно інвойсу № UKJ20221104 від 02.01.2023 року, ввезено по CMR (міжнародна транспортна накладна) №10022612 від 09.03.2023 року., даний товар пройшов митне очищення за ВМД № 23UA209230025109U3.

Операції у бухгалтерському обліку за даною операцією відображено за ОСВ 632 та Карткою рахунка 632.

14.03.2023 року на виконання п. 187.1 ст. 187 та п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, за результатом постачання партії товару за видатковою накладною № 82 на загальну суму 1 393 320 грн., в тому числі ПДВ 232 220 грн. ТОВ «Техінформ Плюс» сформував податкову накладну № 21, яку направив на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до квитанції від 28.03.2023 року реєстрація вказаної накладної зупинена.

В якості підстави для зупинення вказано, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 14.03.2023 №21 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3920, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=1.7773%, "P"=355787.55 Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

06.04.2023 року за допомогою програми електронного документообігу ТОВ «ТЕХІНФОРМ ПЛЮС» направлено на адресу податкового органу пояснення та копії документів щодо розблокування податкової накладної № 21 від 14.03.2023 року в яких надано інформацію про господарські операції з придбання (ввезення на територію України) та продажу товару. До пояснень додано копії: договору поставки № 15/11-1 від 15.11.2021 р., рахунку № 97 від 14.03.2023 р., видаткової накладної № 82 від 14.03.2023 р., акту приймання-передачі № 82 від 14.03.2023 р., ОСВ по рахунку 361, картки рахунку 361, контракту № 26122022/PZP від 26.12.2022 р., інвойсу № UKJ20221104 від 02.01.2023 р., CMR №10022612 від 09.03.2023 р., ВМД № 23UA209230025109U3.

Додатково на запити контролюючого органу Позивачем за вих. № 13/04-1 від 13.04.2023 року та вих. № 13/04-2 від 14.04.2023 року надавалися відповіді (копії додаються) до яких ТОВ «Техінформ плюс» додало копії видаткової накладної № 81 від 14.03.2023 р., акту приймання-передачі товару № 81 від 14.03.2023 р., повторно надано копії CMR №10022612 від 09.03.2023 р., видаткової накладної № 82 від 14.03.2023 р., акту приймання-передачі № 82 від 14.03.2023 р.

За результатом розгляду вказаних пояснень та доданих документів Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 20.04.2023 року прийнято рішення № 8660131/44562264 про відмову у реєстрації податкової накладної № 21 від 14.03.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстава ухваленого рішення: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

25.04.2023 року, не погоджуючись з вищенаведеним рішенням, ТОВ «Техінформ плюс» звернулося до податкового органу центрального рівня зі скаргою вих. № 25/04-2 в якій ТОВ «ТЕХІНФОРМ ПЛЮС» повторно, в письмовій формі, надано інформацію по господарській операції по податковій накладній № 21 від 14.03.2023 року та надано копії: наданих пояснень № 06/04-01 від 06.04.2023 (1 арк.); відповіді за запит №8616624/44562264 щодо розблокування ПН №21 від 14.03.2023р. за № 13/04-01 від 13.04.2023р. (1 арк.); контракту № 26122022/PZP від 26.12.2022р. із Додатком 1 (6 арк.), Інвойсу № UKJ20221104 від 02.01.2023р. (1 арк.); CMR №10022612 від 09.03.2023 (1 арк.); ВМД № 23UA209230025109U3 (2 арк.); ОСВ по рахунку 632 (1арк.); Картки рахунку 632 (1 арк.); Договору поставки № 15/11-1 від 15.11.2021р. (3 арк.); Рахунку № 97 від 14.03.2023р. (1 арк.); Рахунку № 96 від 14.03.2023р. (1 арк.); Видаткової накладної № 82 від 14.03.2023р. (1 арк.); Видаткової накладної № 81 від14.03.2023р. (1 арк.); Акту приймання-передачі № 82 від 14.03.2023р. (1 арк.); Акту приймання-передачі № 81 від 14.03.2023р. (1 арк.); ОСВ по рахунку 361 (2 арк.); Картки рахунку 361 (2 арк.); Копії виписки банку за 22.03.2023р. та 27.03.2023р. (4 арк.).

Рішенням за результатами розгляду скарги від 02.05.2023 року № 39793/44562264/2, скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Не погоджуючись з позицією контролюючого органу, позивач звернувся до суду.

На підтвердження здійснення господарських взаємовідносин між позивачем та контрагентом до суду надано первинні документи, які надавались позивачем відповідачу до та після зупинення реєстрації податкової накладної.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.

Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.

Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії ГУ ДПС у Харківській області від 20.04.2023 року № 8660131/44562264 про відмову у реєстрації податкової накладної № 21 від 14.03.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.

Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 21 від 14.03.2022 датою її подання на реєстрацію

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Техінформ плюс" (вул. Франківська, буд.14-А, м. Харків, 61001, ЄДРПОУ 44562264) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.04.2023 року № 8660131/44562264.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ "Техінформ плюс" №21 від 14.03.2023 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Техінформ плюс" (вул. Франківська, буд.14-А, м. Харків, 61001, ЄДРПОУ 44562264) сплачений судовий збір в сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп., в тому числі: за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 43983495) у розмірі 1342 (одна тисяча триста сорок дві) грн. 00 коп. та за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) у розмірі 1342 (одна тисяча триста сорок дві) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Рубан В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2023
Оприлюднено21.09.2023
Номер документу113567439
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/11391/23

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 19.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 19.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 19.09.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 31.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні