Постанова
від 19.09.2023 по справі 540/8798/21
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 вересня 2023 р.м. ОдесаСправа № 540/8798/21

Перша інстанція: суддя Радчук А.А.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідачаШляхтицького О.І.,

суддів: Домусчі С.Д., Семенюка Г. В.

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 02 червня 2023 року у справі № 540/8798/21 за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області до Малого Приватного Підприємства" Факел" про стягнення заборгованості з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій,

ВСТАНОВИВ:

Короткий зміст позовних вимог.

У грудні 2021 року Головне управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області звернулись з адміністративним позовом, у якому просили:

стягнути з Малого Приватного Підприємства "Факел" на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з вересня по грудень 2021 року у сумі 4 540, 99 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначається, що відповідно до положень пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та пунктів 6.4, 6.7, 6.8 Інструкції про порядок обчислення i сплати страхувальниками тa застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій здійснюється за рахунок коштів підприємств, на яких особою здобуто пільговий стаж.

Позивач зазначає, що розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій були своєчасно направлені на адресу Малого Приватного Підприємства Факел, однак в порушення вищевказаних норм, відповідачем витрати на виплату та доставку цих пенсій за період з вересня по грудень 2021 року у сумі 4 540, 99 грн. до Фонду не сплачено, що стало підставою звернення до суду із цим позовом.

Відзив на позовну заяву до суду не надходив.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Одеський окружний адміністративний суд рішенням від 02 червня 2023 року у справі № 540/8798/21 позов Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області задовольнив частково.

Стягнув з малого приватного підприємства Факел (73000, м. Херсон, вул. Нафтовиків, 19; код ЄДРПОУ 19220916) на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (73036, м. Херсон, вул. 28 Армії, 6; код ЄДРПОУ 21295057) заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за вересень-грудень 2021 року у сумі 1271, 08 грн. (одна тисяча двісті сімдесят ода гривня 08 коп.).

В іншій частині позову відмовив.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погоджуючись з даним рішенням суду Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області подало апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з неправильним застосуванням норм матеріального права, у зв`язку з чим просить його скасувати та ухвалити нове рішення, яким задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

Апелянт, мотивуючи власну правову позицію, акцентує на таких обставинах і причинах незаконності і необґрунтованості оскаржуваного судового рішення:

судом першої інстанції не було взято до уваги той факт, що на виконання рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 30.03.2023, яке наорало законно сили 29.07.2021, пенсія на пільгових умовах ОСОБА_1 призначена у серпні 2021 року, з дати його звернення з 23.10.2020. Тобто сума заборгованості з відшкодування витрати на виплату та доставку пільгових пенсій у розмірі 3269,91 грн, виникла після виконання головним управлінням рішення суду у серпні 2021 року.

Позивач процесуальним правом на подання відзиву на апеляційну скаргу не скористався.

Обставини справи.

Судом першої інстанції встановлено, Мале приватне підприємство Факел, код ЄДРПОУ 19220916, 25.11.1992 року зареєстроване юридичною особою. Перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Херсонській області як платник внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Згідно наданого до суду розрахунку суми заборгованості, складеного за підписом головного спеціаліста відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області, за відповідачем рахується заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у загальному розмірі 4540, 99 грн.

Судом встановлено, що зазначена заборгованість виникла за відповідачем у зв`язку із невідшкодуванням перед управлінням ПФУ фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії пенсіонеру малого приватного підприємства Факел - гр. ОСОБА_1 .

Згідно наявного у матеріалах справи протоколу про призначення пенсії, з 23.10.2020 року гр. ОСОБА_1 призначено пенсію за віком відповідно до пункту б ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення (робота за Списком №2).

При цьому, пільговий стаж гр. ОСОБА_1 набув, у тому числі, працюючи на малому приватному підприємстві Факел, що підтверджується судовим рішенням по справі №540/230/21.

Як вбачається з матеріалів справи, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області на адресу малого приватного підприємства Факел направлялися розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту другого Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", зокрема:

- розрахунок від 06.09.2021 року, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з вересня 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн.;

- розрахунок від 04.11.2021 року, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з листопада 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн.

Згідно розрахунку суми заборгованості, складеного за підписом головного спеціаліста відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області, Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області просить стягнути з відповідача суму фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій з вересня по грудень 2021 року у розмірі 1271, 08 грн., а також суму відшкодування за попередні періоди у розмірі 3269, 91 грн.

Отже, загальна сума позову про стягнення фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій складає 4540, 99 грн.

Оскільки така заборгованість відповідачем добровільно не сплачена, позивач звернувся до суду з метою її стягнення в судовому порядку.

Вказані обставини сторонами не заперечуються, а отже є встановленими.

Висновок суду першої інстанції.

Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з того, що на відповідача покладено обов`язок в термін до 25 числа щомісячно забезпечувати відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п. 2 Розділу ХV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пункту "б" - "з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" згідно отриманих від ГУ ПФУ в Херсонській області розрахунків.

При цьому, управління має право стягувати несплачені суми вказаних витрат з платників, у т.ч. у судовому порядку.

При цьому, позивачем на адресу малого приватного підприємства Факел направлялися розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту другого Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", зокрема:

- розрахунок від 06.09.2021, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з вересня 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн.;

- розрахунок від 04.11.2021, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з листопада 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн.

На час розгляду справи до суду не надано доказів погашення вказаної заборгованості.

Отже, невідшкодована відповідачем сума фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (Список №2) за вересень-грудень 2021 року у розмірі 1271, 08 грн. підлягає стягненню у судовому порядку.

Проте, суд зазначив, що позивач не довів обґрунтованість суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за попередні періоди у розмірі 3269, 91 грн., що є підставою для відмови у її стягненні.

Колегія суддів частково не погоджується із вказаними висновками суду першої інстанції з огляду на таке.

Джерела права й акти їх застосування та оцінка суду.

За змістом частини 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до пункту 2 розділу XV ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування №1058-IV від 09.07.2003 року, пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону.

Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частин другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку: підприємства та організації (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком; за рахунок коштів Державного бюджету України пенсії, призначені особам відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (стосовно осіб, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) та відповідно до статті 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та після цієї дати відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 цього Закону (стосовно осіб, які працювали у сільськогосподарських товаровиробників, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) та частини третьої статті 114 цього Закону.

У разі недостатності зазначених коштів фінансування суми, якої не вистачає для повного покриття витрат на виплату та доставку таких пенсій, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

Згідно з пп. в ч. 1 ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: в) трактористи-машиністи, безпосередньо зайняті у виробництві сільськогосподарської продукції в колгоспах, радгоспах, інших підприємствах сільського господарства, - чоловіки після досягнення 55 років і при загальному стажі роботи не менше 30 років, з них не менше 20 років на зазначеній роботі.

Відповідно до п.6.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою Правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 року №21-1 (із змінами та доповненнями), для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення до набрання чинності Законом України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VІІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування: особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за Списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів б-з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

При цьому, відповідно до п. 6.2 Інструкції, витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи. При цьому стаж роботи на останньому підприємстві враховується у повному розмірі, а з попередніх місць роботи осіб він додається до стажу, необхідного для призначення пенсій на пільгових умовах.

Згідно з п. 6.4 вказаної Інструкції, розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Пунктом 6.7 Інструкції визначено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання тощо), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства у розрахунку, який направляється підприємству в місячний строк з дня прийняття рішення про зміну розміру пенсії або про припинення виплати пенсії.

Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Отже, підприємство зобов`язане відшкодовувати фактичні витрати на виплату і доставку пільгових пенсій.

Крім того, відповідно пункту 1 статті 2 Закону України "Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування" (із змінами), для платників збору, визначених пунктами 1 і 2 частини першої статті 1 цього Закону, крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та призначених після дня набрання чинності зазначеним Законом відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у період до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Як встановлення матеріалами справи, відповідачем надавались уточнюючі довідки, тому на адресу підприємства направлявся розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсії по відповідним пенсіонерам. Однак, в порушення чинного законодавства, Малим Приватним Підприємством Факел, суми фактичних витрат на виплату та доставку пенсії за період з вересня 2021 року по грудень 2021 року, до Фонду не сплачено.

Так, матеріалами справи підтверджено, що Мале приватне підприємство Факел не відшкодувало перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області суму фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (Список №2) з вересня по грудень 2021 року у розмірі 1271, 08 грн. (317,77 х 4=1271,08).

Позивачем на адресу малого приватного підприємства Факел направлялися розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту другого Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", зокрема:

- розрахунок від 06.09.2021 року, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з вересня 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн.;

- розрахунок від 04.11.2021 року, згідно якого місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії з листопада 2021 року по пенсіонеру гр. ОСОБА_1 складає 317, 77 грн. Власне, що сумарно становить 1271, 08 грн.

З приводу заявленої суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за попередні періоди у розмірі 3269, 91 грн колегія суддів вважає за необхідне зазначити таке.

Як встановлено матеріалами справи, доказів направлення на адресу малого приватного підприємства Факел розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій на суму 3269, 91 грн. позивачем до суду першої інстанції та суду апеляційної інстанції не надано.

Відтак, правильним є висновок суду першої інстанції, що вказана сума не може бути визнана як недоїмка, що підлягає стягненню у судовому порядку.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про наявність підстав часткового задоволення позовних вимог шляхом стягнення заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, на суму 1271, 08 грн.

Доводи апеляційної скарги.

Щодо наведених апелянтом розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій на суму 3269, 91 грн колегія суддів зазначає таке.

На обґрунтованість виникнення фактичних витрат на виплату та доставку пенсій на суму 3269, 91 грн так і фактичне направлення на адресу малого приватного підприємства Факел апелянтом до суду апеляційної інстанції не надано.

Варто зазначити, що наявність розрахунку органу Пенсійного фонду України щодо фактичних витрат на виплату і доставку пенсій не є безумовною підставою для стягнення відшкодування в сумі, вказаній у розрахунку.

Інші доводи апеляційної скарги зводяться до незгоди з оскаржуваним судовим рішенням, не містять належних та обґрунтованих міркувань, які б спростовували наведені висновки суду першої інстанції.

Таким чином, суд першої інстанції правильно дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області підлягають частковому задоволенню.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Згідно з частиною 1 статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін відповідно до приписів статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 308, 309, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 02 червня 2023 року у справі № 540/8798/21 залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків, передбачених підпунктами а), б), в), г) пункту 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Суддя-доповідач О.І. ШляхтицькийСудді С.Д. Домусчі Г.В. Семенюк

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2023
Оприлюднено22.09.2023
Номер документу113603446
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них

Судовий реєстр по справі —540/8798/21

Постанова від 19.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 05.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 02.06.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 04.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 04.01.2022

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні