Справа № 161/16153/23
Провадження № 1-кс/161/4988/23
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про застосування запобіжного заходу
м. Луцьк 20 вересня 2023 року
Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 , розглянувши у судовому засіданні клопотання заступника начальника відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_7 , яке погоджено прокурором відділу Волинської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно:
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця Волинської області, Камінь-Каширського району, села Ворокомле, українця, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого.
Клопотання надійшло до суду 20.09.2023 року.
Суд перевірив надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши прокурора, слідчого, захисника, підозрюваного,-
ВСТАНОВИВ:
До Луцького міськрайонного суду Волинської області надійшло клопотання заступника начальника відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_7 , яке погоджено прокурором відділу Волинської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В клопотанні зазначено, що відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
У подальшому Указом Президента України № 133/2022 від 14 березня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», в Україні продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб. Указом Президента України № 341/2022 від 17 травня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», в Україні продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб. Указом Президента України № 573/2022 від 12 серпня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», в Україні продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб. Указом Президента України № 757/2022 від 7 листопада 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», в Україні продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб. Указом Президента України № 58/2023 від 6 лютого 2023 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», в Україні продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.
Також, Указами Президента України від 24.02.2022 № 69/2022, від 17.05.2022 №342/2022, від 12.08.2022 № 574 та від 07.11.2022 № 758 в Україні оголошено проведення загальної мобілізації до Збройних Сил України, з урахуванням чого запроваджено обмеження виїзду за межі України громадян чоловічої статі віком від 18 до 60 років.
На підставі вищевказаних Указів Президента України, тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», зокрема, виїзд за межі країни громадян України чоловічої статі віком від 18 до 60 років забороняється.
Відповідно до пункту 2-9 постанови Кабінету Міністрів України № 57 від 27.01.1995 у разі введення в Україні воєнного стану пропуск через державний кордон водіїв транспортних засобів суб`єктів господарювання, які мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень вантажів та пасажирів автомобільним транспортом (далі - ліцензіати), здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за умови виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека .
Інформація про водіїв, зазначених в абзаці першому цього пункту, вноситься до відповідної інформаційної системи, адміністратором якої є Укртрансбезпека, на підставі заявки ліцензіата.
Перетин державного кордону здійснюється особою, зазначеною в абзаці першому цього пункту, лише на транспортному засобі, який є засобом провадження господарської діяльності ліцензіата, повна маса якого становить 3500 кілограмів та більше.
Укртрансбезпека проводить перевірку інформації про транспортний засіб на основі даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, та вносить відповідні дані до Єдиного комплексу інформаційних систем Укртрансбезпеки.
На одному транспортному засобі державний кордон можуть одночасно перетинат и два водії на пасажирському транспортному засобі (автобусі) ліцензіата.
Особи, зазначені в абзаці першому цього пункту, можуть безперервно перебувати за кордоном не більше 60 календарних днів з дня перетину державного кордону.
Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до акту приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» від 30.09.2022, ОСОБА_6 отримав в статутному капіталі Товариства частку у розмірі 100 відсотків. Рішенням ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» (ЄДРПОУ 44700180) № 2а від 03.10.2022, директором Товариства призначено ОСОБА_6 .
Відповідно до наказу Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) №406 від 15.08.2022 «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензій», ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» отримало ліцензію на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. Зокрема, упродовж часу з 15.10.2022 по 30.05.202 директор ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» ОСОБА_6 вніс до електронної системи «Шлях» 338 записів про водіїв для здійснення міжнародних пасажирських перевезень.
Таким чином, в силу власної господарської діяльності, ОСОБА_6 був обізнаний з порядком забезпечення виїзду за кордон військовозобов`язаних громадян України в якості водіїв для здійснення міжнародних пасажирських перевезень.
Встановлено, що ОСОБА_6 , всупереч вищевказаним положенням законодавства, діючи умисно, в умовах правового режиму воєнного стану в Україні, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, бажаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді незаконного переправлення осіб через державний кордон України, розуміючи порядок перетину державного кордону України, вчиняв активні дії, направлені на сприяння незаконному переправлянню військовозобов`язаних громадян через державний кордон України, шляхом внесення до електронної системи «Шлях», адміністратором якої є Державна служба України з безпеки на транспорті, відомостей стосовно вищевказаних осіб як водіїв транспортних засобів ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» для здійснення міжнародних пасажирських перевезень, на підставі чого особи виїхали за межі території України та не повернулися у визначені законодавством строки.
Так, ОСОБА_6 , достовірно знаючи, що військовозобов`язані особи в умовах правового режиму воєнного стану в Україні обмежені в праві перетину державного кордону, усвідомлюючи, що наявність відомостей про особу у системі «Шлях» відповідно до пункту 2-9 постанови КМУ №57 від 27.01.1995 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» надає право на безперешкодний виїзд за межі території України, здійснював внесення відомостей щодо них до системи «Шлях» з метою подальшого незаконного перетину державного кордону України вказаними особами.
Встановлено, що ОСОБА_6 , авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису, отримавши доступ до особистого кабінету ліцензіата, подавав заявки на внесення військовозобов`язаних осіб до системи «Шлях» в якості водіїв ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС», які в офіційному порядку не були працевлаштованими у товаристві. У подальшому, після схвалення поданих заяв, ОСОБА_6 інформував військовозобов`язаних осіб про час та спосіб перетину державного кордону України, які у свою чергу здійснили виїзд за межі України на транспортних засобах, не зазначених у системі «Шлях», тим самим сприявши незаконному переправленню осіб через державний кордон України шляхом надання засобів та усунення перешкод.
Так, ОСОБА_6 , 18.10.2022, о 11 год. 51 хв., перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, діючи умисно, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій та бажаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді незаконного переправлення військовозобов`язаного через державний кордон України, достовірно знаючи про відсутність у ОСОБА_8 законних підстав для виїзду за межі території України в умовах дії правового режиму «Воєнний стан», усвідомлюючи, що наявність відомостей про нього у системі «Шлях» є підставою для безперешкодного виїзду за кордон, не маючи з останнім належно оформлених трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису користувача « НОМЕР_1 », отримав доступ до особистого кабінету ліцензіата та подав заявку на внесення ОСОБА_8 до вказаної системи як водія транспортного засобу марки «MERCEDES-BENZ», моделі «SPRINTER 319 CDI», державний номерний знак НОМЕР_2 , який є засобом провадження господарської діяльності ліцензіата. Після цього, ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням час та спосіб, проінформував ОСОБА_8 про дату та спосіб перетину державного кордону України, внаслідок чого останній, 18.10.2022, о 12 год. 42 хв., здійснив перетин державного кордону України через пункт пропуску «Угринів» на транспортному засобі марки «VOLKSWAGEN», моделі «LT 28», д.н.з. НОМЕР_3 , після чого, станом на 25.05.2023, на територію України не повернувся.
Таким чином, своїми умисними діями, які виразились у сприянні незаконному переправленню осіб через державний кордон України, шляхом надання засобів та усунення перешкод, ОСОБА_6 , вчинив злочин, передбачений ч. 1 ст. 332 КК України.
В подальшому, аналогічним протиправним механізмом ОСОБА_6 , повторно, діючи умисно, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій та бажаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді незаконного переправлення військовозобов`язаних через державний кордон України, не маючи з ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 належно оформлених трудових відносин, авторизуючись у системі «Шлях» за допомогою особистого кваліфікованого електронного підпису користувача « НОМЕР_1 », отримав доступ до особистого кабінету ліцензіата та подав заявки на внесення вищевказаних осіб до вказаної системи як водіїв транспортних засобів, які є засобами провадження господарської діяльності ліцензіата. Після чого, вище зазначені особи здійснили перетин державного кордону України, та станом на 25.05.2023, на територію України не повернулися.
Таким чином, своїми умисними діями, які виразились у сприянні незаконному переправленню осіб через державний кордон України, шляхом надання засобів та усунення перешкод, вчиненого повторно, ОСОБА_6 , вчинив злочини, передбачені ч. 2 ст. 332 КК України.
Наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_6 інкримінованих йому кримінальних правопорушень повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: протоколом огляду речей від 30.08.2023, а саме відомостей наданих Укртрансбезпекою, що підтверджує внесення директором ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» ОСОБА_6 , відомостей стосовно водіїв до системи «Шлях», котрі в подальшому перетнули державний кордон України та не повернулися; протоколом огляду документів від 13.06.2023, а саме відомостей наданих Головним центром обробки інформації ДПС України, що підтверджує перетин військовозобов`язаних осіб державного кордону України у дати зазначеними у заявках поданих до системи «Шлях» ОСОБА_6 , та які в подальшому не повернулися у визначені строки в Україну; відповіддю ГУ ДПС у Волинській області від 29.05.2023, відповідно до якої за даними ІКС «Єдине вікно подання електронної звітності» ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС» до органів ДПС протягом періоду з 24.02.2022 по 17.05.2023, надіслано повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту у кількості 2 штук в квітні 2022 року, сплата податків за вказаний період відсутня, що підтверджує відсутність працевлаштованих осіб, котрі в подальшому перетнули державний кордон України в якості водіїв ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС»; протоколом огляду документів від 16.06.2023, а саме відомостей наданих РСЦ ГСЦ МВС у Волинській області, що підтверджує відсутність посвідчення водія у ОСОБА_18 , котрий був внесений до системи «Шлях» в якості водія транспортного засобу ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС»; протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 05.09.2023, а саме звітів ГУ Пенсійного фонду України у Волинській області про суми заробітної плати, що підтверджує відсутність виплати заробітних плат та страхових платежів особам, котрі перетнули державний кордон України в якості водіїв ТОВ «ШАТЛ ЕКСПРЕС»; протоколом допиту підозрюваного ОСОБА_6 , який підтвердив, що вносив відомості про водії до системи «Шлях» з якими відсутні належним чином оформленні трудові відносини, з метою їх незаконного перетину через державний кордон України.
Таким чином, підозрюваний ОСОБА_6 вчинив злочини, передбачені
ч. 1, 2 ст. 332 КК України, за які Кримінальним кодексом України передбачено покарання у вигляді позбавленням волі на строк від п`яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Згідно вимог п. 4 ч. 1 ст. 184 КПК України, під час проведення досудового розслідування встановлено наявність ризиків, передбачених п.п. 1, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме ОСОБА_6 може: переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється.
Наявність вказаних ризиків: в частині переховування від органів досудового розслідування та/або суду підтверджується тим, що ОСОБА_6 з метою ухилення від кримінальної відповідальності за вчинений злочин може виїхати за межі населеного пункту в якому він фактично на даний час проживає, так як має таку можливість в зв`язку з матеріальним станом, крім того останній має безперешкодний виїзд за кордон та з метою уникнення кримінальної відповідальності може виїхати за межі території України, що підтверджується витягом з інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Аркан» Державної прикордонної служби України; в частині вчинення іншого кримінального правопорушення чи продовження кримінального правопорушення, у якому підозрюється, підтверджується тим, що ОСОБА_6 на даний час продовжує займатися міжнародними перевезеннями пасажирів, відповідно має доступ до системи «Шлях» та може повторно здійснювати внесення відомостей до вказаної системи, відносно військовозобов`язаних осіб, для їх незаконного перетину через державний кордон України, що підтверджується чинною ліцензією виданої у відповідності до наказу Укртрансбезпеки №406 від 15.08.2022.
Орган досудового розслідування вважає, що при застосуванні більш м`якого запобіжного заходу неможливо запобігти ризикам, зазначеним у клопотанні.
Жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим ст. 177 КПК України, з наступних підстав: при обранні особистого зобов`язання підозрюваний зобов`язується не відлучатися із населеного пункту, в якому він зареєстрований та фактично проживає без дозволу слідчого. Враховуючи тяжкість вчинених злочинів ОСОБА_6 , є ризик того, що він буде переховуватися від органів досудового розслідування; особи, які заслуговують на довіру та поручаються за виконання підозрюваним ОСОБА_6 обов`язків, передбачених ст. 194 КПК України, відсутні. Відсутність таких осіб, унеможливлює застосування відносно нього запобіжного заходу у вигляді особистої поруки.
Водночас, відповідно до частини 5 статті 9 КПК України кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.
У численних рішеннях Європейського суду з прав людини («Нечипорук, Йонкало проти України» № 42310/04 від 21.04.2011, «Фокс, Кемпбелл і Харті проти Сполученого Королівства» №№ 12244/86, 12245/86, 12383/86 від 30.08.1990, «Мюррей проти Сполученого Королівства» № 14310/88 від 28.10.1994 та ін.), термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення. Обставини здійснення підозрюваною особою конкретних дій та доведеність її вини, потребують перевірки та оцінки у сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні під час подальшого судового розгляду, що не виключає можливості застосування до підозрюваної запобіжного заходу. Такий висновок цілком узгоджується із правовими позиціями, наведеними у рішеннях Європейського суду з прав людини. Так, у справі «Мюррей проти Сполученого Королівства» № 14310/88 від 23.10.1994 суд зазначив, що «факти, які є причиною виникнення підозри не повинні бути такими ж переконливими, як і ті, що є необхідними для обґрунтування вироку».
Беручи до уваги те, що доведено наявність всіх обставин, передбачених частиною першою статті 194 КПК України, виникла необхідність у застосуванні відносно підозрюваного ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту на строк досудового розслідування, тобто до 08.11.2023 року.
Беручи до уваги те, що підозрюваний може переховуватись від органів досудового розслідування, незаконно впливати на свідків, вчинити інші кримінальні правопорушення неможливість запобігання цих ризиків шляхом застосування більш м`яких запобіжних заходів, слідчий просить обрати запобіжний захід у вигляді домашнього арешту в нічний час.
В судовому засіданні прокурор та слідчий клопотання підтримали та просили його задовольнити.
В судовому засіданні підозрюваний та його захисник заперечували проти вказаного клопотання та просили обрати запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання.
Як вбачається із досліджених судом матеріалів, доданих до клопотання, ОСОБА_6 органом досудового розслідування підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1, 2 ст 332 КК України, яке з одних відповідно до ст 12 КК України відноситься до категорії тяжкого злочину та карається позбавленням волі на строк від п`яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
08 вересня 2023 року ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1, 2 ст 332 КК України.
Відповідно до ч. 2 ст. 181 КПК України домашній арешт може бути застосований до особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за вчинення якого законом передбачено покарання у виді позбавлення волі.
Відповідно до ч.1 ст.194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про:
1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним кримінального правопорушення;
2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор;
3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.
При обранні відносно ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту, слідчий суддя враховує надані слідчим докази, які доводять обставини, що свідчать про наявність достатніх підстав вважати, що існує ризики, передбачені ст. 177 КПК України, який може здійснити ОСОБА_6 , а саме те, що він підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, одне з яких відноситься до категорії тяжкого злочину та карається позбавленням волі на строк від п`яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, тому є підстави вважати, що останній, знаючи про тяжкість покарання, що йому загрожує у разі визнання винуватим у вчиненні інкримінованого кримінального правопорушення, з метою уникнення відповідальності за вчинений ним злочин може переховуватись від органу досудового розслідування та, в подальшому, від суду, вчинити інше кримінальне правопорушення, все це свідчить про неможливість запобігання цим ризикам шляхом застосування більш м`яких запобіжних заходів. Крім того, при обранні відносно ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді нічного домашнього арешту, суд враховує також обставини, передбачені ч. 1 ст. 178 КПК України, а також дані про його особу, а саме те, що ОСОБА_6 раніше не судимий, є інвалідом другої групи з дитинства, має постійне місце проживання: АДРЕСА_2 , тому слідчий суддя приходить до висновку, про задоволення клопотання та застосування відносно підозрюваного запобіжний захід у вигляді домашнього арешту в нічний час, заборонивши йому залишати житло з 23-00 години до 06-00 години, що на думку слідчого судді буде достатнім для забезпечення належної поведінки підозрюваного під час досудового розслідування даного кримінального провадження.
Відповідно до ч. 5 ст. 194 КПК України, слідчий суддя зобов`язує підозрюваного прибувати за викликом до слідчого у кримінальному провадженні, прокурора або суду залежно від стадії кримінального провадження; повідомляти слідчого, прокурора чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання, що обґрунтовується необхідністю полегшення можливості виклику ОСОБА_6 для проведення слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій; здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.
На підставі викладеного, керуючись вимогами статей 40, 131, 132, 176-178, 179, 184, 193, 194, 196, 309, 395 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання заступника начальника відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_7 , яке погоджено прокурором відділу Волинської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , задовольнити.
Застосувати до підозрюваного ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді домашнього арешту, заборонивши останньому залишати житло в період часу з 23 год. 00 хв. до 06 год. 00 хв за адресою: АДРЕСА_2 , в межах строку досудового розслідування, тобто з 20.09.2023 року до 08.11.2023 року включно, окрім часу оголошення на території м. Камінь-Каширський повітряної тривоги для переходу в обладнане укриття.
Покласти на підозрюваного ОСОБА_6 обов`язки, передбачені ч.5 ст.194 КПК України, а саме:
1)прибувати за викликом до слідчого у кримінальному провадженні, прокурора або суду залежно від стадії кримінального провадження;
2)повідомляти слідчого, прокурора чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання, що обґрунтовується необхідністю полегшення можливості виклику ОСОБА_6 для проведення слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій;
3)здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.
Ухвалу про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно ОСОБА_6 передати для виконання відділу Національної поліції за місцем його проживання - АДРЕСА_2 .
Ухвала про застосування запобіжного заходу підлягає негайному виконання після її проголошення.
Строк дії ухвали про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту становить два місяці по 08.11.2023 року включно, якщо строк домашнього арешту не буде продовжено.
На ухвалу, протягом п`яти днів з дня її проголошення може бути подана апеляційна скарга до Волинського апеляційного суду.
Копію ухвали вручити підозрюваному негайно, після її проголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2023 |
Оприлюднено | 22.09.2023 |
Номер документу | 113611878 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів домашній арешт |
Кримінальне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Данелюк О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні