Рішення
від 11.09.2023 по справі 380/14738/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 вересня 2023 рокусправа № 380/14738/23

зал судових засідань № 12

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого суддіКузана Р.І.,

секретар судового засіданняЯщишин І.А.,

за участю:

представника позивачаПахута Ю.С.,

представника відповідачаТвердовської У.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення,-

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОТОРГСЕРВІСЗАХІД» (місцезнаходження: 79044, м. Львів, вул. Єфремова, буд. 25, кв. 17, код ЄДРПОУ 37800828) (далі позивач, ТзОВ «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД») звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090) (далі відповідач) в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 9030723/37800828 від 20.06.2023.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач посилається на те, що ним 12.06.2023 складено таблицю даних платника податку на додану вартість, яку разом із поясненнями та первинними бухгалтерськими документами направлено на реєстрацію до податкового органу. Головним управлінням ДПС у Львівській області прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 9030723/37800828 від 20.06.2023. Підставою для неврахування таблиці даних зазначено відсутність факторів виробництва товарів, виконання робіт, вирощування сільськогосподарськими товаровиробниками або надання послуг відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, що на постійній основі постачається (надається) згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються платником податку.

Таке рішення, на думку позивача, є безпідставним та необґрунтованим, оскільки відповідач обмежився лише загальною оцінкою, зазначивши про наявність податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Крім цього звертає увагу, що господарські операції позивача не відповідають жодному з наведених критеріїв ризиковості здійснення операцій, визначених додатком 3 до порядку №1165. Таким чином, вважає, що у відповідача були відсутні підстави для прийняття оскаржуваного рішення.

Ухвалою судді від 03.07.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників справи.

Представник відповідача подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що Комісією Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість при прийнятті рішення № 9030723/37800828 від 20.06.2023 встановлено наступне: Відсутність факторів виробництва товарів, виконання робіт, вирощування сільськогосподарськими товаровиробниками або надання послуг відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, що на постійній основі постачається (надається) згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються платником податку. Зазначає, що позивач сам вказує у позовній заяві об`єкти оподаткування, таким чином підтверджуючи відсутність факторів виробництва. Згідно з Довідкою 20-ОПП у ТзОВ «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС ЗАХІД» відсутні складські приміщення для зберігання товарів, що постачаються на постійній основі, відсутні об`єкти для виробництва, тощо. Таким чином, в оскаржуваному рішенні Комісією Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних чітко зазначено підставу його прийняття. Покликаючись на правомірність оспорюваних рішень та наявність підстав для їх прийняття представник відповідача вважає, що позовні вимоги позивача є необґрунтованими та безпідставними. Просить відмовити в задоволенні позову повністю.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві. Просив суд позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечила з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Просила суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД» відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 20.07.2011 зареєстроване як юридична особа та взято на податковій облік 21.07.2011.

Видами діяльності позивача є:

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (оснований);

47.78 Роздрiбна торгiвля iншими невживаними товарами в спецiалiзованих магазинах;

46.73 Оптова торгiвля деревиною, будiвельними матерiалами та санiтарно-технiчним обладнанням.;

46.74 Оптова торгiвля залiзними виробами, водопровiдним i опалювальним устаткованням i приладдям до нього;

43.21 Електромонтажнi роботи;

43.22 Монтаж водопровiдних мереж, систем опалення та кондицiонування;

43.29 Iншi будiвельно-монтажнi роботи;

43.99 Iншi спецiалiзованi будiвельнi роботи, н.в.i.у;

47.52 Роздрiбна торгiвля залiзними виробами, будiвельними матерiалами та санiтарно-технiчними виробами в спецiалiзованих магазинах;

12.06.2023 ТзОВ «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД» подало до Головного управління ДПС у Львівській області таблицю даних платника податку на додану вартість за формою (додаток 5). До таблиці даних позивач додав пояснення від 09.06.2023 року та первинні бухгалтерські документи.

В поясненнях позивачем зазначено наступне.

«Основний вид діяльності, зазначений у реєстраційних документах 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, що видно із оборотно-сальдової відомості за 2022р. Фактичний вид діяльності платника 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. Основні фонди: Для здійснення своєї господарської діяльності Суб`єкт господарювання має достатньо технічних ресурсів. Так, станом на 31.12.2022, що підтверджено фінансовою звітністю, на балансі обліковується основних засобів залишковою вартістю 229 тис. гривень.

Інформація про наявні основні засоби, власні та орендовані, підтверджується Повідомленнями про об`єкти оподаткування за формою 20-ОПП та технічними паспортами:

1. Автомобіль Renault Kadjiar (технічний паспорт).

2. Автомобіль вантажний MERCEDES-BENZ Sprinter 519 (технічний паспорт).

3. Автомобіль ГАЗ-33023(технічний паспорт).

4. Мотоцикл BAJAJ (технічний паспорт).

Також Суб`єкт господарювання орендує: Офісне приміщення із складом за адресою: м. Львів, вул. Садова 2а/1, 79021 (підтвердженням чого є договір оренди №02-ор від 31.08.2018, акти наданих послуг по оренді, акт звірки, платіжні доручення №53 від 21.09.2022 та №86 від 13.10.2022).

Статутний фонд підприємства відповідно до установчих документів становить 45000,00 грн та станом на 09.06.2023 сформований повністю.

Станом на 09.06.2023 відповідно до даних електронного кабінету платника недоїмка відсутня.

Нереалізовані залишки ТМЦ вартістю 6 367 512,72, підтвердженням яких є оборотно-сальдова відомість по рахунку 28 «Товари на складі» за 2022 рік та дані рядку 1104 Балансу за 2022 рік знаходяться на складі за адресою: м. Львів, вул. Садова 2а/1, 79021 (договір оренди №02-ор від 31.08.2018).

Обсяг постачання продукції за 2022р., або з дати реєстрації платником ПДВ, якщо з моменту реєстрації минуло менше ніж рік, 8 441 454,23 гривень.

Відсоток задекларованого ПДВ за 12 місяців 2022р. становить 15,32% (ПДВ зобов`язання сплата 1 292,88 тис. грн та обсяги оподаткованих операцій 8 441,45 тис. грн).

Для забезпечення виробничого процесу Суб`єкт господарювання закуповує агрегати обробки повітря, розширювальні баки, вентилятори, котельне обладнання, труби і димоходи, мінералетовану вату, будівельні товари, меблі, клапани, фільтри, вікна, двері, тобто всі можливі товари для перепродажу, доставку якого здійснює власним автотрансортом ГАЗ 33023 НОМЕР_1 та автомобіль вантажний MERCEDES-BENZ Sprinter 519 НОМЕР_2 (товаро-транспортна накладна), а також доставку здійснюють постачальники, що передбачено умовами договору.

Основні Постачальники у 2022 році, підтвердженням яких є дані оборотно-сальдової відомості по рах.631 та 371 за 2022р., та видаткові накладні:

1. АРТ-ЕНЕРГО,ПП (33863093); (видаткова накладна №248 від 11.03.2022).

2. БУДКОМПЛЕКТ-ЛТД, ТзОВ (38543152); (видаткова накладна №1461 від 03.02.2022).

3. ВМ-МЕБЛІ, ТОВ (41015150); (видаткова накладна №42 від 22.04.2022).

4. НОРДКЛІФФ, ТОВ (36685535); (видаткова накладна №5 від 05.05.2022).

5. ПЛАСТ-КОМ, ТОВ (43003442); (видаткова накладна №1102-005 від 11.02.2022).

6. ДАНФОСС ТОВ з ІІ, ТОВ (20074667) (6100067797 від 02.11.2022, договір поставки № 732062722 від 23.09.2022р).

Основні Покупці продукції у 2022 році, підтвердженням яких є дані оборотносальдової відомості по рах.361 за 2022р., та накладні на реалізацію та товаротранспортні накладні:

1. Сервіскотломонтаж-Львів, ТОВ (37801512);(накладна №7 від 17.10.2022, платіжне доручення отримане №740 від 14.11.2022).

2. АСТ-СВIТЛОТЕХНIКА, ТОВ (39393590); (накладна №86 від 29.09.2022)

3. ВIР-ТЕПЛО, ТОВ (38701312).

4. ВК МЕТАЛ, ТОВ (39559684).

5.КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "НАВЧАЛЬНОРЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛЕВЕНЯ" (20833854).

Інформація про формування податкових зобов`язань та формування податкового кредиту відповідно до господарської діяльності відображена в щомісячних Податкових деклараціях з податку на додану вартість.

У Суб`єкта господарювання станом на 01.01.2023р. середньорічна кількість найманих працівників становить 4 робітники. Посадові оклади визначено штатним розписом.

Загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами, становить 2 223 845,30 грн., у т. ч: ПДВ 1 292 881,00 гривень; Податок на прибуток (за 2021р. сплачена у 2022р.) 700 020,00 гривень; ПДФО 103 924,94 гривень; ЄСВ 127 019,36 гривень».

Усе вище зазначене позивачем в поясненнях до таблиці даних платника податку на додану вартість від 12.06.2023 підтверджено ТОВ «Теплоторгсервіс-Захід» первинними документами, які також надіслано контролюючому органу.

12.06.2023 ДПС України сформовано квитанцію в якій зазначено, що інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 12.06.2023 за №9136901302, не враховано автоматично через невиконання вимог п. 18 Порядку №1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду.

20.06.2023 Комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення №9030723/37800828 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість; підставою для неврахування зазначено: відсутність факторів виробництва товарів, виконання робіт, вирощування сільськогосподарськими товаровиробниками або надання послуг відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, що на постійній основі постачається (надається) згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються платником податку.

Вважаючи вказане рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з відповідним позовом за захистом своїх прав та інтересів.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (надалі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно з пп.16.1.2, 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Розділ V ПК України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Згідно з п.2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктами 12-20, 23 Порядку №1165 встановлено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

- така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 року) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

- зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P.

Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо:

- стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1;

- до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.

У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД /ДКПП умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Згідно з абз. 2 п.25 Порядку №1165 передбачено, що Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

З системного аналізу наведених вище правових норм позивач приходить до висновку, що рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.

Судом з матеріалів справи встановлено, що 12.06.2023 ТзОВ «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД» подало до Головного управління ДПС у Львівській області таблицю даних платника податку на додану вартість за формою (додаток 5). До таблиці даних позивач додав пояснення від 09.06.2023 та первинні документи.

20.06.2023 Комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення №9030723/37800828 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Перевіривши оскаржуване рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість суд встановив, що таке рішення прийнято з підстав відсутності факторів виробництва товарів, виконання робіт, вирощування сільськогосподарськими товаровиробниками або надання послуг відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, що на постійній основі постачається (надається) згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються платником податку.

Таке рішення, на думку позивача, є безпідставним та необґрунтованим, оскільки в ньому не наведені жодні обставини невідповідності визначених у таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам і не надано жодного документального підтвердження виявленої невідповідності.

При вирішені цього спору суд керується частиною другою статті 2 КАС України, в силу якої, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При цьому, загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В той же час, в оскаржуваному рішенні контролюючим органом не наведено обставин, які слугували підставою для наведених у ньому висновків, а також не надано обґрунтувань щодо твердження про те, які конкретно види діяльності позивача не відповідають наявним у нього основним засобам. Відповідачем не надано жодних доказів, які досліджувалися комісією Головного управління ДПС у Львівській області, та які слугували підставою для прийняття спірного рішення.

При цьому, приписами п.22 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Враховуючи вище викладене, суд приходить до висновку про необґрунтованість посилань Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області на відсутність факторів виробництва товарів, виконання робіт, вирощування сільськогосподарськими товаровиробниками або надання послуг відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, що на постійній основі постачається (надається) згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються платником податку, як на підставу для прийняття рішення про неврахування таблиці даних, поданої ТОВ «ТЕПЛОТОРГСЕРВІС-ЗАХІД».

Частиною 1 ст.77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, які необхідно задовольнити.

Відповідно до ст. 139 КАС України на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір у розмірі по 2684,00 грн.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 9030723/37800828 від 20.06.2023.

Стягнути з Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35 код ЄДРПОУ ВП 43968090) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОТОРГСЕРВІСЗАХІД» (місцезнаходження: 79044, м. Львів, вул. Єфремова, буд. 25, кв. 17, код ЄДРПОУ 37800828) судовий збір в сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення суду складене та підписане 21.09.2023.

СуддяР.І. Кузан

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2023
Оприлюднено25.09.2023
Номер документу113660209
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/14738/23

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 09.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Рішення від 11.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні