Рішення
від 22.09.2023 по справі 520/18327/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

22 вересня 2023 р. справа № 520/18327/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Олексія Котеньова, розглянувши за правилами спрощеного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України (місцезнаходження: вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057; код ЄДРПОУ ВП 43983495), № 8586538/2671200029 від 07.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн. (ПДВ 33 531,91 грн.);

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену і подану ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 ) податкову накладну № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн. (ПДВ 33 531,91 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 21.03.2023.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 18.07.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі без виклику сторін.

В обґрунтування позовних вимог та у відповіді на відзив позивачем зазначено, що податковим органом безпідставно зупинено реєстрацію податкових накладних, складених позивачем на ім`я свого контрагента. Не погоджуючись із діями контролюючого органу, позивачем подано пояснення та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Однак рішенням комісії регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, у реєстрації податковій накладній відмовлено. Позивач не погодився із рішенням контролюючого органу, вважає його незаконним та безпідставним, а податкову накладну такою, що підлягає реєстрації, у зв`язку з чим звернувся до суду із цим позовом.

Представником відповідача, Головного управління ДПС в Харківській області, надано відзив на позовну заяву, в якому вказано, що підставою відмови було ненадання платником податку первинних документів.

Відповідач, Державна податкова служба України, не скористався процесуальним правом надати відзив на адміністративний позов у строк, визначений судом. Усі процесуальні документи у справі отримано через систему "Електронний суд".

Інші заяви по суті справи сторони до суду не подавали.

Відповідно до ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Суд розглядає справу у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу на підставі п.10 ч.1 ст.4, ч.4 ст.229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.

ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) є суб`єктом господарювання, який зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 09.10.1995, дата запису: 23.06.2010, номер запису: 24800170000123069, адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , про що внесені відомості до ЄДР.

ФОП ОСОБА_1 зареєстрована платником єдиного податку 3 групи за ставкою 3% з ПДВ, що підтверджується відповідним витягом з реєстру платників єдиного податку № 31484 від 29.08.2022. ФОП ОСОБА_1 зареєстрована платником ПДВ з 01.01.2018, індивідуальний податковий номер 2671200029, про що свідчить витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1720374500210 від 21.12.2017.

Основним видом господарської діяльності ФОП ОСОБА_1 є КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Додатковими видами господарської діяльності платника податків є: КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів; КВЕД 16.23 Виробництво інших дерев`яних будівельних конструкцій і столярних виробів; КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; КВЕД 16.10 Лісопильне та стругальне виробництво.

Для здійснення господарської діяльності позивач використовує складське приміщення загальною площею 20,00 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 (згідно договору оренди № 25/05/2022-1 від 25.05.2022 з актом приймання-передачі). Відомості про вказаний об`єкт оподаткування Позивача відображені у формі №20- ОПП від 06.10.2022.

У ФОП ОСОБА_1 відповідно до згідно штатного розкладу, у період складення спірної податкової накладної, працювала 1 особа - обліковець, що підтверджується відповідним наказом від 30.09.2022 № 3-К, штатним розкладом від 30.09.2022, об`єднаним звітом за 1 квартал 2023 року від 11.04.2023.

Між позивачем та ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР» укладено договір поставки № OZK-2022 від 03.10.2022 (далі - Договір), відповідно до умов якого Продавець (ФОП ОСОБА_1 ) зобов`язується постачати пиломатеріали природної вологості в асортименті, кількості та по цінам у відповідності з Додатками до цього Договору, що є його невід`ємною частиною, а Покупець (ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР») зобов`язується прийняти продукцію та сплатити за неї на умовах цього Договору (п. 1.1 Договору).

У розділі 2 Договору «Обсяг та кількість постачання» сторони домовилися, що продукція, вказана в п. 1.1 цього Договору, поставляється Покупцю партіями. Асортимент продукції визначено у Додатку № 1 до даного Договору.

Відповідно до п. 6.1 Договору початок поставки продукції здійснюється з дати підписання Договору.

У п. 6.4 Договору сторони узгодили, що Продавець постачає продукцію, яка є предметом цього Договору, автомобільними партіями у асортименті по цінам, вказаним у Додатку № 1, в строки, що додатково узгоджені сторонами в усній формі.

Пунктом постачання продукції за цим Договором є: Житомирська область, Черняхівський район, смт. Черняхів, вул. Індустріальна, 35-А (п. 6.9 Договору).

Згідно з п. 6.7 Договору перехід права власності відбувається після вибіркової перевірки якості та кількості поставленої продукції до вимог, вказаних у Додатках № 1, № 2, № 3 цього Договору, та до супровідних документів відповідальною особою Покупця на базі Покупця, та фіксується підписом Покупця у підтверджуючих факт такої поставки первинних бухгалтерських документах.

Відповідно до п. 8.2.3 Договору у разі відвантаження продукції з регіонів України (крім регіону Житомирської області) Продавець додатково на кожну партію продукції надає Покупцю наступні документи: карантинний сертифікат для транспортування пиломатеріалів у межах України.

Як вказав позивач, отримавши в усній формі від Покупця замовлення на поставку товару, нею 09.03.2023 здійснена поставка товару на адресу Покупця: АДРЕСА_3 . Факт постачання товару підтверджується: видатковою накладною № 24 від 09.03.2023 на поставку товару V 7,724 м3 на суму 201 191,48 грн.; ТТН № 24 від 09.03.2023; карантинним сертифікатом № 13/20-6070/КЕ-402679 від 11.03.2023.

За правилом першої події (відвантаження товару) позивачем складена податкова накладна № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн. (ПДВ - 33 531,91 грн.).

Щодо оплати товару, позивач пояснив, що відповідно до п. 9.6 Договору у разі відсутності реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування Покупець має право затримати оплату Товару до дати такої реєстрації. Факт оплати поставленого товару у відповідності до умов вказаного Договору підтверджується платіжною інструкцією № 3737 від 09.03.2023 на суму 101 030,00 грн. Доплата вартості товару, поставленого на адресу ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР» згідно видаткової накладної № 24 від 09.03.2023 на поставку товару V 7,724 м3 на суму 201 191.48 грн буде проведена ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР» після реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023 у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для перевезення товару за податковою накладною № 1 від 09.03.2023 позивачем залучено перевізника ТОВ «ЛАРУС ТРЕЙД ЛТД» (код ЄДРПОУ 40080668), з яким господарські взаємовідносини були оформлені у спрощений спосіб. Факт надання послуг з перевезення товару за податковою накладною № 1 від 09.03.2023 підтверджується: рахунком на оплату № 306 від 09.03.2023 на суму 8 000,00 грн.; ТТН№ 24 від 09.03.2023; актом надання послуг № 354 від 09.03.2023 на суму 8 000,00 грн; платіжною інструкцією № 1512 від 15.03.2023 на суму 8 000,00 грн; податковою накладною № 58 від 09.03.2023 на суму 8 000,00 грн. Перевезення вантажу здійснювалося з адреси місцезнаходження майданчику обробки (розпилу):вул. Пушкіна, 32-б, смт.Нова Водолага, Нововодолазький район, Харківська область.

Щодо походження товару, позивачем надано пояснення, що товар, відвантажений за спірною податковою накладною, утворений в процесі обробки і розпилу необробленої деревини. Указана необроблена деревина закуплена у державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» на підставі договору купівлі-продажу необробленої деревини №UUВ-3987-19-142/46 від 27.02.2023, що підтверджується: договором купівлі-продажу необробленої деревини № UUВ-3987-19-142/46 від 27.02.2023з додатками; ТТН-ліс серія ЮПА № 340097 від 03.03.2023 на перевезення необробленої деревини V 15,5310 м3; платіжною інструкцією № 1529 від 29.03.2023 на суму 150 000,00 грн.; податковою накладною № 1420062 від 03.03.2023 на суму 81 770,47 грн.; рахунком № 39871034 від 22.02.2023 про сплату гарантійного внеску для участі в торгах 3987 від 22.02.2023 на суму 89 483,75 грн.; платіжною інструкцією № 1510 від 22.02.2023 про сплату гарантійного внеску для участі в торгах 3987 від 22.02.2023 на суму 89 483,75 грн.; рахунком № 1-3987-20230227174500 від 22.02.2023 про сплату внеску за обробку даних на суму 500,00 грн.; платіжною інструкцією № 1511 від 22.02.2023 про сплату внеску за обробку даних на суму 500,00 грн.; аукціонним свідоцтвом № 3987/270223/2671200029/1 від 27.02.2023 про результати додаткового аукціону з продажу необробленої деревини лісовими господарствами Харківської області, який відбувся 27.02.2023.

Як пояснив позивач, перевезення необробленої деревини, придбаної у державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» за договором купівлі- продажу необробленої деревини № UUВ-3987-19-142/46 від 27.02.2023, здійснювалося із залученням автомобільного перевізника ФОП ОСОБА_2 , з яким укладений договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 03/10/2022-П від 03.10.2022 та що додатково підтверджується ТТН-ліс серія ЮПА № 340097 від 03.03.2023 на перевезення необробленої деревини V 15,5310 м3; актом прийому-передачі виконаних послуг № 03/03/2023 від 03.03.2023 на суму 3106,20 грн.; платіжною інструкцією № 1513 від22.03.2023 на суму3 106,20 грн.

Судом з пояснень позивача встановлено, що з метою обробки і розпилу необробленої деревини позивач користується послугами третіх осіб. Так, між ФОП ОСОБА_1 (Замовник) і ФОП ОСОБА_2 (Виконавець) укладено договір на надання послуг і виконання робіт № 01/08/2022-1Р від 01.08.2022, відповідно до пп. 1.1 - 1.3 якого за договором надання послуг Виконавець зобов`язується за завданням Замовника надати послуги або виконати роботи, зазначені у п. 1.2 цього договору, а Замовник зобов`язується сплатити ці послуги. Виконавець зобов`язується виконати такі роботи: розпилювання лісоматеріалу, навантажувально-розвантажувальні роботи з лісоматеріалом, послуги з пакування лісоматеріалу та надати послуги з відповідального зберігання. Послуги вважаються наданими після підписання акту приймання-здачі робіт (послуг) Замовник або його уповноваженим представником.

Позивач вказав, що майданчик обробки (розпилу) необробленої деревини, де ФОП ОСОБА_2 безпосередньо здійснюється обробка і розпил цієї деревини, знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , що підтверджується витягом з реєстру платників єдиного податку ФОП ОСОБА_2 від 17.08.2021. Позивач за цією самою адресою орендує часину приміщення для розміщення складу за договором оренди № 25/05/2022-1 від 25.05.2022.

Факт надання послуг (виконання робіт) з обробки і розпилу необробленої деревини за вказаним договором на надання послуг і виконання робіт № 01/08/2022-1Р від 01.08.2022 підтверджується актом приймання-передачі матеріалу для виконання робіт від 03.03.2023; актом приймання-передачі готової продукції від 08.03.2023 об`ємом V 7,724 м3 на суму 2 317,20 грн.; платіжною інструкцією № 1514 від 22.03.2023 на суму 2 317,20 грн.

Позивачем складена податкова накладна № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн. (ПДВ - 33 531,91 грн.) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкової накладної (далі - ЄРПН).

Позивачем отримана квитанція про зупинення реєстрації ПН від 21.03.2023: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 09.03.2023 № 1 в Єдиному реєстрі податкової накладної зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 4407 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник 'Н"=6.4385°/о, "Р"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».

Позивачем направлено на адресу регіональної комісії ГУ ДПС у Харківській області повідомлення про надання пояснень № 1 від 23.03.2023 до податкової накладної № 1 від 09.03.2023 разом із додатками у кількості 22 шт. (договір, видаткова накладна, ттн, документи щодо придбання товару, документи щодо транспортування товару, документи щодо статусу позивача тощо).

За результатами розгляду цих пояснень і копій документів комісією ГУ ДПС у Харківській області прийнято повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів № 8525107/2671200029 від 30.03.2023, у якому запропоновано надати письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

Позивачем направлено на адресу регіональної комісії ГУ ДПС у Харківській області повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів № 1 від 31.03.2023 до податкової накладної № 1 від 09.03.2023 разом із додатками у кількості 24 шт. (договір, видаткова накладна, ттн, документи щодо придбання товару, документи щодо транспортування товару, документи щодо статусу Позивача тощо).

За результатами розгляду пояснень і копій документів відповідачем прийнято рішення № 8586538/2671200029 від 07.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023. Підстава відмови: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Позивачем в електронному вигляді на адресу центрального податкового органу - ДПС України подана скарга від 14.04.2023 на рішення № 8586538/2671200029 від 07.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023 з додатками у кількості 29 шт.

За результатами розгляду вищевказаної скарги ДПС України прийнято рішення № 37273/2671200029/2 від 24.04.2023 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної - без змін. Підстава відмови: ненадання платником податків копій розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Не погоджуючись з прийнятим Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд застосовує такі норми права.

Стаття 68 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

За приписами пункту 74.1 статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (даті - ознаки безумовної реєстрації):

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, де перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник -посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови:

загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;

значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою:

D= S/T,

де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами;

Т - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;

значення показника Р є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою:

Р = Рм х1,4,

де Р - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;

Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.

Значення показників D та Р відображаються в електронному кабінеті платнику податку;

4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Згідно з п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Додатком 2 до Порядку №1165 передбачено Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку на додану вартість:

1. Обсяг постачання, зазначений платником податку на додану вартість (далі - платник податку) в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) у поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку.

2. Платник податку здійснює на постійній основі протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести місяців реєстрацію в Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування на постачання товарів/послуг за одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг.

3. Залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток підприємств на кінець звітного (податкового) періоду (звітний (податковий) період обирається відповідно до пунктів 137.4 і 137.5 статті 137 Податкового кодексу України для певної групи платників) становить більше 5 млн. гривень та відображена у звітності, за якою граничні строки її подання передують календарному дню розрахунку такого показника, за умови, що з початку попереднього року керівник та засновник не змінювалися.

4. Площа наявних у платника податку у власності (на праві власності/користування) орендованих земельних ділянок становить не менше 200 гектарів включно або орендованих земельних ділянок комунальної та/або державної власності - не менше 0,5 гектара (станом на 1 січня поточного року), що задекларовані до 20 лютого поточного року та за які сплачено суму податкового зобов`язання з плати за землю у строки, передбачені законодавством.

5. Сплачено суму єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на одного працюючого, що перевищує суму такого єдиного внеску з мінімальної заробітної плати у 2 рази за останні 12 місяців, за умови, що з початку попереднього року керівник та/або засновник платника податку не змінювалися та середньомісячна чисельність працюючих за останні 12 місяців становить не менше п`яти осіб.

6. Загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, становить більше 10 млн. гривень.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено наступні Критерії ризиковості здійснення операцій:

1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги. зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.

3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.

4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).

5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 p., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 p., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Згідно з п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (п.8 Порядку №1165).

Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет (п.9 Порядку №1165).

Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.П Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як встановлено судом вище, позивач вважає, що надані ним документи первинного бухгалтерського обліку підтверджують формування показників податкової звітності, вказаних у податковій накладній, у реєстрації якої відмовлено.

Щодо зауважень контролюючого органу як на стадії реєстрації ПН, так і в ході адміністративного оскарження спірного рішення, суд зазначає, що позивачем надано пояснення та необхідні первинні документи як щодо походження товару, його переробки та реалізації, включно з доставкою товару перевізниками. Щодо наявності у позивача трудових ресурсів, ним вказано, що у ФОП ОСОБА_1 згідно штатного розкладу, у період складення спірної податкової накладної, працювала 1 особа - обліковець, і така кількість працівників в повній мірі забезпечує та задовольняє потреби позивача у трудових ресурсах, адже обробка деревини позивачем здійснюється із залученням третіх осіб, на підтвердження чого надано необхідні докази.

Щодо висновків ДПС на стадії адміністративного оскарження рішення про відсутність платіжних документів, суд зазначає, що ПН складено позивачем за фактом поставки товару, водночас, як вже встановлено судом, відповідно до п. 9.6 Договору у разі відсутності реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування Покупець має право затримати оплату Товару до дати такої реєстрації. Факт оплати поставленого товару у відповідності до умов вказаного Договору підтверджується платіжною інструкцією № 3737 від 09.03.2023 на суму 101 030,00 грн. Доплата вартості товару, поставленого на адресу ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР» згідно видаткової накладної № 24 від 09.03.2023 на поставку товару V 7,724 м3 на суму 201 191.48 грн буде проведена ТОВ «ЮРО ЛАМБЕР» після реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023 у Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому зауважень до документів, наданих позивачем, спірні рішення не містять.

Наявність первинних документів є обов`язковою, але не єдиною достатньою умовою для реєстрації податкових накладних, оскільки виконання зобов`язання за правочином зумовлює складання й інших документів. Формальне складення лише первинного документа не є беззаперечним доказом реальності конкретної господарської операції, якщо контролюючий орган наводить доводи, які ставлять під сумнів її здійснення.

При цьому відповідач у відзиві наполягає на тому, що відмова у реєстрації податкових накладних зумовлена ненаданням первинних документів, утім, відповідач не зазначає, які саме документи не надано саме позивачем, адже відповідач у відзиві зазначає про платника податків ФОП ОСОБА_3 , роль якої у спірних правовідносинах відповідачем не вказана.

Таким чином суд дійшов висновку, що спірне рішення Комісії є необґрунтованим, оскільки позивачем надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковою накладною, у реєстрації якої відмовлено.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог шляхом скасування спірного рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну датою її надсилання на реєстрацію суд зазначає таке.

Керуючись принципом верховенства права, гарантованим ст.8 Конституції України та ст.6 КАС України, суд на підставі ст.17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини застосовує практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

У пункті 145 рішення від 15 листопада 1996 року у справі Чахал проти Об`єднаного Королівства (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Таким чином, суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист. Крім того, суд указав на те, що за деяких обставин вимоги статті 13 Конвенції можуть забезпечуватися всією сукупністю засобів, що передбачаються національним правом.

Стаття 13 вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності небезпідставної заяви за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Засіб захисту, повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, зокрема, у тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі Афанасьєв проти України від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Отже, ефективний засіб правового захисту у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату; винесення рішень, які не призводять безпосередньо до змін в обсязі прав та забезпечення їх примусової реалізації, не відповідає розглядуваній міжнародній нормі.

З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку про те, що належним способом відновлення порушеного права позивача, а також із метою усунення порушень, допущених відповідачем у спірних правовідносинах, є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН.

Також суд керується приписами ч. 4 ст. 245 КАС України, за змістом якої у разі визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, суд може зобов`язати відповідача суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) , Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України, № 8586538/2671200029 від 07.04.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн (ПДВ 33 531,91 грн).

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену і подану ФОП ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) податкову накладну № 1 від 09.03.2023 на загальну суму 201 191,48 грн (ПДВ 33 531,91 грн) датою її фактичного подання на реєстрацію - 21.03.2023.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) суму судового збору у розмірі 1073 (одна тисяча сімдесят три) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) суму судового збору у розмірі 1073 (одна тисяча сімдесят три) грн 60 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено 22 вересня 2023 року.

СуддяОлексій Котеньов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2023
Оприлюднено25.09.2023
Номер документу113661329
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/18327/23

Ухвала від 20.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 21.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Постанова від 21.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні