Рішення
від 25.09.2023 по справі 300/4366/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" вересня 2023 р. справа № 300/4366/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі судді Кафарського В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовною заявою КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, Головного управління Державної податкової служби в Луганській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дій, -

В С Т А Н О В И В:

КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» (надалі позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (надалі Головне управління ДПС в Івано-Франківській області, відповідач), Головного управління Державної податкової служби в Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення/ попереднього рішення Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого обов`язку від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938, а також зобов`язання Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області прийняти рішення щодо неможливості виконання КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» свого обов`язку.

В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що внаслідок введення воєнного стану на території України та знаходженням КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ», його адміністративних будівель, виробничих потужностей на тимчасово окупованій території позивач звернувся до податкового органу із заявою про відсутність можливості належним чином та своєчасно виконувати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, а також інших платежів, контроль за якими здійснюється податковими органами, у зв`язку із чим просило прийняти відповідне рішення щодо неможливості своєчасного виконання КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» своїх податкових обов`язків. У подальшому вказану заяву було розглянуто відповідачем та прийнято рішення від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938, яким у зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових обов`язків, встановлено можливість своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.07.2023 даний позов залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, а позивачу надано строк для усунення недоліків.

21.07.2023 судом отримано від КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» уточнену позовну заяву, у якій КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» висуває позовні вимоги лише до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26.07.2023 відкрито провадження у даній адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в справі матеріалами.

14.08.2023 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому відповідач заперечив щодо задоволення позовних вимог. Так, представник Головного управління ДПС в Івано-Франківській області вважає, що платником не надані відповідні документи, які б підтверджували неможливість виконання податкового обов`язку зі сплати податків і зборів, подання звітності. При цьому, підприємство продовжує здійснювати господарську діяльність, зокрема має відкриті банківські рахунки, подає податкову звітність, здійснює сплату по обов`язкових видах платежів до бюджету. Із урахуванням викладеного вище, просить відмовити у задоволенні позову.

28.08.2023 судом отримано відповідь на відзив, у якому КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» стверджує, що ним було надано усі необхідні документи на підтвердження неможливості ведення господарської діяльності і, відповідно, своєчасного виконання податкових обов`язків, а подання податкової звітності та сплата обов`язкових платежів і зборів здійснювалась позивачем до 24.02.2022.

Суд, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, встановив наступне.

Відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань підтверджується, що КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» зареєстровано з метою здійснення наступних видів економічної діяльності:

36.00 забір, очищення та постачання води (основний);

25.11 виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій;

25.29 виробництв інших металевих баків, резервуарів і контейнерів;

43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;

43.29 інші будівельно-монтажні роботи;

96.09 надання інших індивідуальних послуг;

35.30 постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря;

37.00 каналізація, відведення й очищення стічних вод (а.с. 31).

Місцезнаходження позивача визначено за адресою: вул. Ліщини Богдана, буд. 13, м. Сєвєродонецьк(з), Луганська обл., 93400 (а.с. 31).

Відповідно до Статуту КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ», затвердженого розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 27.04.2023 №56ВА, КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» засноване на комунальній власності Сєвєродонецької міської територіальної громади на підставі рішення 34-ї сесії Сєвєродонецької міської ради від 25.12.2007 №1724 «Про створення комунального підприємства «Сєвєродонецькі теплові мережі» та затвердження його статуту. Засновником КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» є Сєвєродонецька міська рада, а власником Сєвєродонецька міська територіальна громада Сєвєродонецького району Луганської області в особі Сєвєродонецької міської ради, повноваження якої здійснює Сєвєродонецька міська військова адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області (а.с. 32-38).

Виробничі потужності КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» знаходяться на території Сєвєродонецької міської територіальної громади та Попаснянської міської територіальної громади, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єктів (а.с. 39-46).

29.09.2022 позивач звернувся до Головного управління ДПС у Луганській області із заявою про відсутність можливості своєчасно виконувати податкові зобов`язання під час воєнного стану з реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, з подання податкової звітності та зі сплати податків та зборів за податкові періоди з 24.02.2022 до відновлення можливостей сплати податків (а.с. 47).

Підставою для неможливості виконання вищевказаних видів податкового обов`язку у заяві визначено перебування позивача на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії.

До вказаної заяви КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» додано копії наказу про призупинення дії трудового договору з працівниками від 01.04.2022 №01/07/ВС (а.с. 48), заяв про вчинення кримінального правопорушення у порядку ст. 214 КПК України від 01.08.2022 №01/08 та від 14.09.2022 №14/09 (а.с. 49-51).

Наказом ДПС України «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» (зі змінами, внесеними наказом ДПС України від 24.06.2022 №344) від 28.03.2022 №173 закріплено виконання повноважень Головного управління ДПС у Луганській області, передбачених положенням про Головне управління ДПС у Луганській області, за Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області.

У зв`язку із викладеним вище, Головним управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 14.10.2022 №54/09-19-04-03-06/33549138, відповідно до якого для прийняття остаточного рішення КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» запропоновано надати додаткові документи на підтвердження зазначеної у заяві від 29.09.2022 №29/09 підстави неможливості виконання платником податків податкових обов`язків, а саме: документи, що підтверджують відсутність коштів на банківських рахунках платника податків, повідомлення оператора поштового зв`язку, що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку та/ або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, копії платіжних доручень платника податків на узгоджену суму грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку із відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням у роботі системи авторизації банку, документів, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває у податковій заставі, інформаційне повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, програмними засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія) (а.с. 54-55).

На підставі попереднього розгляду заяви та копій документів КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» сформовано аналітичну довідку попереднього розгляду документів (а.с. 129-130).

Згідно із даною аналітичною довідкою, вся податкова звітність КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» (податкова декларація з плати за землю за 2022 рік, податкова декларація з податку на додану вартість за січень 2022 року) та реєстрація податкових накладних на реалізацію подана до 24.02.2022. Згідно інформаційних баз ДПС України встановлено, що у позивача наявні відкриті банківські рахунки. Окрім того, підприємством подано податкові розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого податку, а також сум єдиного внеску за І-ІІІ квартали 2022 року (а.с. 129-130).

У подальшому Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області здійснено доповнення до аналітичної довідки, відповідно до якого, додаткові документи, перелік яких було визначено для подання у попередньому рішенні, підприємством протягом десяти днів не подано (а.с. 131).

У зв`язку із викладеним вище, Головним управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (а.с. 57).

Не погоджуючись із рішенням відповідача щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/ НОМЕР_1 та вважаючи його протиправним, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам, судом зроблено наступні висновки.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (надалі - ПК України).

Відповідно до ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Судом встановлено, що КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» є зареєстрованим у встановленому законодавством порядку та перебуває на податковому обліку Головному управління ДПС у Луганській області. Господарську діяльність провадить за адресою: вул. Ліщини Богдана, буд. 13, м. Сєвєродонецьк(з), Луганська обл., 93400.

Виробничі потужності КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» знаходяться на території Сєвєродонецької міської територіальної громади та Попаснянської міської територіальної громади.

Згідно із п. 45.2. ст. 45 ПК України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до ст. 93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022.

Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 затверджено Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 25 квітня 2022 року.

Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України періодично вносилися зміни у вищевказаний Наказ від 25.04.2022 №75, якими Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), викладався у новій редакції станом на поточну дату.

При цьому, від 25.04.2022 (дата затвердження Переліку в першій редакції) до 27.12.2022 (дата втрати чинності Наказом від 25.04.2022 №75 на підставі Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій № 309 від 22.12.2022) Попаснянська міська територіальна громада та Сєвєродонецька міська територіальна громада були зазначені у цьому Переліку.

Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, а також визнано таким, що втратив чинність, Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75. Наказ від 22.12.2022 №309 набрав чинності з 27.12.2022.

Так, згідно із Переліком №309, Сєвєродонецька міська територіальна громада (код території за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад UA44120110000010163) та Попаснянська міська територіальна громада (код території за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад UA44120070000073915) віднесені до територій можливих бойових дій.

Пунктом 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №2102-ІХ, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Зокрема, згідно із пп. 69.1 ПК України (норми пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX застосовуються починаючи з 27.05.2022), у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених ст. 39 і 39-2, п. 46.2 ст. 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Підпунктом 69.1 ПК України передбачено, що порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

При цьому, відповідно до пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України внесені зміни Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022.

Згідно з даними змінами порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків податкових обов`язків мало затвердити Міністерство фінансів України, тобто дати відповідь на питання: за якими підставами (критеріями) вважати платника податків таким, що не має можливості виконувати свої податкові обов`язки під час війни, а також, як такий стан підтвердити. Однак, не зважаючи на те, що Закон чинний з 27.05.2022, такого Порядку не було впродовж до 06.09.2022.

Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (надалі Порядок №225) відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України на період до припинення або скасування воєнного стану на території України затверджено:

- Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України;

- Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента;

- Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента.

Наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 набрав чинності 06.09.2022.

Згідно із п. 1 розділу II Порядку №225, підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:

1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;

4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків);

5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:

посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;

юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.

6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації;

7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

Відповідно до п. 3 розділу II Порядку №225, до платників податків, які на дату набрання чинності цим Порядком (а саме: на 06.09.2022) мають можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила.

У разі неможливості виконання платником податків - юридичною особою податкового обов`язку, платник податків подає не пізніше 30.09.2022 заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, до контролюючого органу в порядку передбаченому п. 8 цього розділу (п. 8 передбачає, що платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення).

Пунктом 3 розділу II Порядку №225 також встановлено, що заява має містити: повне найменування платника податків згідно з реєстраційними документами або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) платника податків; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); податкову адресу платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається заява; дату подання заяви; чітке та стисле обґрунтування підстав для підтвердження неможливості виконання платником податків податкових обов`язків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів; вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ); які саме податкові обов`язки не мав/не має можливості виконати платник податків; інформацію про податкові періоди, за які неможливо виконувати податкові обов`язки, або інформацію щодо обставин, пов`язаних з проведенням воєнних (бойових) дій, терористичними актами, диверсіями або іншими, обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), спричиненими військовою агресією Російської Федерації, тимчасовою окупацією збройними формуваннями Російської Федерації; підписи платника податку - фізичної особи або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Як вже зазначалось судом, 29.09.2022 позивач звернувся до Головного управління ДПС у Луганській області із заявою про відсутність можливості своєчасно виконувати податкові зобов`язання (а.с. 47).

Вказана заява зареєстрована Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області 30.09.2022 за вхідним номером 20601/6 (а.с. 55).

Згідно із п. 1 розділу III Порядку №225, заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.

У разі недостатності документів (копій документів), що підтверджують неможливість виконання у платника податків податкових обов`язків, контролюючий орган направляє попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Попереднє рішення) за формою, що додається, з пропозицією щодо надання платником податку конкретних додаткових документів (копій документів) на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків.

Попереднє рішення має бути направлене платнику податків не пізніше 20 календарних днів з дня, наступного за днем отримання контролюючим органом заяви та відповідних документів (копії документів), інформації у порядку передбаченому пунктом 3 цього розділу.

Платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання попереднього рішення.

Додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання.

Якщо платник податку не надав додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої платником податків заяви, документів (копій документів) та інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податку своїх податкових обов`язків.

Контролюючий орган у разі потреби може звертатися до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених у заяві платника податків та відповідних документах.

Обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Рішення) за формою, що додається.

Попереднє рішення та рішення, надіслане контролюючим органом до Електронного кабінету, вважається врученим платнику податків, якщо воно сформовано з дотриманням вимог, встановлених розділом II Кодексу.

Рішення контролюючого органу може бути оскаржено відповідно до Кодексу в адміністративному чи судовому порядку.

У разі прийняття контролюючим органом рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку, визначеного цим Порядком, до такого платника податків не застосовується відповідальність, передбачена Кодексом або іншим законодавством, контроль за яким покладено на контролюючі органи, за його невиконання / несвоєчасне виконання.

Так, Головним управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 14.10.2022 №54/09-19-04-03-06/ НОМЕР_2 , відповідно до якого для прийняття остаточного рішення КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» запропоновано надати додаткові документи.

У подальшому Головним управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.

Таким чином, на переконання відповідача, підставою для прийняття рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку є непідтвердження КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» належними та допустимими документами неможливості виконання податкового обов`язку.

Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 затверджено наступний Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента:

1. Акт, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до вимог пункту 7 Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 року №2030.

2. Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у разі його знищення відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019р. №599).

3. Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України, у разі викрадення основних засобів або руйнування/втрати майна.

4. Інші документи, складені відповідно до вимог підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року № 326.

5. Документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків).

6. Копія наказу підприємства про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою в роботі підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням дати початку і закінчення такого призупинення (за можливості)).

7. Документ або повідомлення оператора поштового зв`язку (вказується посилання на офіційну сторінку оператора, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку та/або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації.

8. Документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів та/або платіжних систем у зв`язку із введенням воєнного стану.

9. Копії платіжних доручень (розрахункових та інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або їх скріншот (знімок екрану) платника податків на сплату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням у роботі системи авторизації банку. Надається разом із документом або повідомленням, зазначеним у пункті 8 цього Переліку.

10. Документ або повідомлення (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь Казначейства у зв`язку з введенням воєнного стану.

11. Повідомлення, що підтверджує аварійне (незаплановане) відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер (Viber, Telegram тощо) і мобільних додатках.

12. Документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг глобальної мережі Інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет- провайдера).

13. Документи, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває у податковій заставі (акт про надзвичайну подію, інвентаризаційний опис, протокол інвентаризаційної комісії, підписаний представником територіального органу ДСНС, згідно з якими відбувається відображення таких подій у бухгалтерському обліку та викладаються фактичні події, зазначаються понесені матеріальні втрати (перелік майна, його вартість); заява до правоохоронних органів; акт незалежного оцінювача; наявність страхового полісу, заява про страховий випадок тощо).

14. Документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення (копія заяви до територіального органу внутрішніх справ та документ, виданий відповідним правоохоронним органом щодо реєстрації кримінального провадження тощо).

15. Документи, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви.

16. Документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсуття документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації (інформація про подання до контролюючого органу повідомлення згідно пункту 44.5 статті 44 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів згідно пункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України).

17. Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, програмними засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).

Враховуючи вищезазначене, за змістом Порядку №225, головною умовою застосування підстав (критеріїв), за якими платник податків став таким, що не може виконувати свій податковий обов`язок, є те, що вони виникли внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, які спричинені військовою агресією Російської Федерації.

При цьому, таку підставу як: б) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації зазначено в окремому підпункті Порядку, який передбачає перелік підстав неможливості виконання податкових обов`язків.

Отже, дана підстава (критерій) є самостійною й достатньою підставою для визнання платника податків таким, що не мав можливості виконувати податковий обов`язок.

Отже, документом, що підтверджує наявність у платника податків такої підстави (критерію) є документ, що підтверджує факт бойових дій або оточення, або окупації території, де перебуває такий платник податків (податкова адреса та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо).

Таким документом на момент звернення позивача до відповідача із заявами є Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затверджений Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75, у якому Сєвєродонецька міська територіальна громада (податкова адреса позивача) зазначена як територія яка розташована в районі проведення воєнних (бойових) дій з 24.02.2022.

Із змісту Порядку №225 вбачається, що на підтвердження певної підстави для визнання платника податків таким, що не мав можливості виконувати податковий обов`язок, необхідно надати до податкового органу інформацію, один документ або кілька документів, який/які стосуються та підтверджують саме цю підставу, а не всі разом документи, які передбачені у Переліку Міністерства фінансів України.

Так, матеріалами справи підтверджується, а сторонами не заперечується, що разом із заявою від 29.09.2022 КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» надано копії наказу про призупинення дії трудового договору з працівниками від 01.04.2022 №01/07/ВС (а.с. 48), заяв про вчинення кримінального правопорушення у порядку ст. 214 КПК України від 01.08.2022 №01/08 та від 14.09.2022 №14/09 (а.с. 49-51).

Відповідно до наказу про призупинення дії трудового договору з працівниками від 01.04.2022 №01/07/ВС, дія трудових договорів призупинена у зв`язку із неможливістю працівниками виконувати доручену роботу та роботодавцем забезпечити працівників роботою через активні бойові дії, які ведуться у м. Сєвєродонецьк (а.с. 48).

Крім того, згідно із заявою КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» до Луганської обласної прокуратури, позивач клопотав про початок досудового розслідування у зв`язку із встановленими фактами нападу збройних сил російської федерації на його виробничі приміщення (а.с. 49-50).

Аналогічна за змістом заява також була направлена до Головного управління СБУ в Донецькій та Луганській областях (а.с. 51).

Отже, КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» надало Головному управлінню ДПС в Івано-Франківській області належні та достатні докази для підтвердження неможливості виконання ним податкового обов`язку з підстави, передбаченої підпунктами « 1», « 6», « 7» п. 1 розділу II Порядку №225.

Порядок №225 набув чинності 06.09.2022, а виконати його вимоги щодо подання відповідної заяви платникам податків необхідно до 30.09.2022. Отже, якщо платник податків не встиг подати заяву, та підтверджуючи документи до 30.09.2022 (згідно з пунктом 3 розділу II Порядку) або пізніше, але одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо), але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків (згідно з пунктом 4 розділу II Порядку), то вважається, що у нього є можливість виконувати свої податкові обов`язки.

За результатами розгляду наданої заяви та документів, Комісією щодо підтвердження можливості чи неможливості виконання обов`язків платником податків винесено попереднє рішення та запропоновано надати перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі податкового агента.

Водночас, відповідач посилається на необхідність надання додаткових документів на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків та зазначає перелік документів, передбачений Наказом №225. Тобто, у даному рішенні відповідач не вказав, які конкретно документи необхідно надати позивачу на підтвердження наявності у нього підстави неможливості виконання податкових обов`язків, передбаченої, зокрема пп. « 6» п. 1 розділу II Порядку.

Вживання податковим органом загального посилання на Порядок, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком необхідного для податкового органу, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 по справі № 0940/1240/18, від 10.04.2020 у справі №819/330/18 та від 18.06.2020 у справі № 824/245/19-а.

Більш того, даний перелік не є вичерпним, адже кожна ситуація індивідуальна, проте податковим органом узагальнено ситуацію, яка склалась у позивача.

Однак, відповідач обмежився лише загальною оцінкою наданих позивачем документів, без доведення до відома позивача, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, а тому рішення прийняте відповідачем ніяк не обґрунтовано, прийнято без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а отже відповідач діяв не у спосіб, який визначено чинним законодавством, що є підставою для скасування такого рішення суб`єкта владних повноважень.

Крім того, згідно із п. 1 розділу III Порядку №225 контролюючий орган у разі потреби може звертатися до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених у заяві платника податків та відповідних документах. Обов`язок доведення можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган.

Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського Суду з прав людини як джерело права.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen V. Finland), № 37801/97, від 01.07.2003, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Водночас, прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.

Щодо посилань відповідача на подання позивачем податкової звітності після 24.02.2022, то суд вказує, що за своїм змістом п. 4 розділу II Порядку №225, як положення нормативно - правового акту, має пряму перспективну дію. Тобто в п. 4 розділу II Порядку мова йде про випадки набуття можливості платником податків виконувати такі податкові обов`язки, як реєстрація податкової накладної, подання звітності тощо, у період після 30.09.2022.

Із урахуванням наведеного, суд вважає, що рішення Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого обов`язку від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938 прийняте всупереч положенням Порядку №225, а отже порушує права позивача як платника податків, передбачені пп. 69.1. п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, є протиправним та необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.

Щодо позовних вимог позивача у частині визнання протиправними дії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області щодо прийняття рішення від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938 суд вказує наступне.

Так, на переконання КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» відповідач не мав права розглядати заяву позивача від 29.09.2022, оскільки таку заяву була скеровано до Головного управління ДПС в Луганській області.

Водночас, як вже зазначалося судом, наказом ДПС України «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» (зі змінами, внесеними наказом ДПС України від 24.06.2022 №344) від 28.03.2022 №173 закріплено виконання повноважень Головного управління ДПС у Луганській області, передбачених положенням про Головне управління ДПС у Луганській області, за Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області.

Таким чином, виконання повноважень Головного управління ДПС у Луганській області, зокрема щодо організація роботи з питань можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого обов`язку закріплено за Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області.

Враховуючи викладене вище, позовні вимоги КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» у частині визнання протиправними дії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області задоволенню не підлягають.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

У відповідності до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на задоволення позовних вимог частково, судові витрати зі сплати судового збору, понесені позивачем при зверненні до суду з цією позовною заявою у розмірі 5368,00 грн., підлягають частковому відшкодуванню на користь останнього шляхом стягнення суми у розмірі 2684 грн. з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань відповідно до абз.1 ч.1 ст.139 КАС України.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

позов КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» (код ЄДРПОУ 35549138, вул. Ліщини Богдана, буд. 13, м. Сєвєродонецьк(з), Луганська обл., 93400) до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 43968084, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дій задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 27.10.2022 №159/09-19-04-06/3554938.

Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області прийняти рішення щодо неможливості виконання КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» як платником податків свого податкового обов`язку.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь КП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ» (код ЄДРПОУ 35549138, вул. Ліщини Богдана, буд. 13, м. Сєвєродонецьк(з), Луганська обл., 93400) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ 43968084) частину сплаченого судового збору у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) гривні 00 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Позивачу та відповідачу рішення надіслати через підсистему «Електронний суд».

Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету в розділ «Мої справи».

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя /підпис/ Кафарський В.В.

Рішення складене в повному обсязі 25 вересня 2023 р.

Дата ухвалення рішення25.09.2023
Оприлюднено27.09.2023
Номер документу113693228
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дій

Судовий реєстр по справі —300/4366/23

Постанова від 26.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 25.09.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 13.07.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні