Рішення
від 25.09.2023 по справі 607/9679/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25.09.2023 Справа №607/9679/23

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області в складі:

-головуючого судді Братасюка В.М.

-за участю секретаря Тинкалюк Є.І.

-у присутності представника Тернопільської окружної прокуратури Васильківcької О.,

-відповідача ОСОБА_1

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в м.Тернополі цивільну справу за позовом керівника Тернопільської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України, Тернопільської обласної ради, третя особа КНП Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня ТОР до ОСОБА_1 про відшкодування витрат, понесених закладом охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочину, -

В С Т А Н О В И В:

Керівник Тернопільської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України, Тернопільської обласної ради, третя особа КНП Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня ТОР звернулась до суду з позовом до відповідача ОСОБА_1 про відшкодування витрат, понесених закладом охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочину ОСОБА_2 в лікувальному закладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня», витрати закладу охорони здоров`я на лікування становлять 11 439, 12 грн. Зокрема, вартість лікування за рахунок коштів НСЗУ (державний бюджет) становить 10 498, 20 грн, а за рахунок коштів обласного бюджету 940, 92 грн.

В обґрунтування вимог зазначено, що внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, що відбулася 02.11.2022, близько 14:50 год., водій ОСОБА_1 , керував технічно - справним автомобілем Mercedes-Benz р.н. НОМЕР_1 , рухався по вул. Карпенка від вул. Винниченка в напрямку до вул. Мазепи м. Тернопіль та вчинив наїзд на пішохода ОСОБА_2 , яка отримала тілесні ушкодження, що належать до середньої тяжкості. Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду від 13.03.2023 у справі №607/1650/23, закрито кримінальне провадження відносно ОСОБА_1 у зв`язку з примиренням потерпілого та обвинуваченого, цивільний позов не заявлявся, витрати на лікування потерпілої від злочину не відшкодовані. Вартість затрат на лікування та перебування в лікувальному закладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» ОСОБА_2 становить 11 439, 12 грн. і відповідно до ст. 1206 ЦК України повинна бути відшкодована відповідачем ОСОБА_1 як особою, яка вчинила злочин.

Ухвалою судді від 26.06.2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) сторін та призначено судове засідання.

У судовому засіданні представник Тернопільської окружної прокуратури позов підтримала з викладених у позовній заяві підстав та просила задовольнити.

Представники Національної служби здоров`я України, Тернопільської обласної ради, будучи належним чином повідомленими про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явилися, не повідомивши про причини неявки.

Представник КНП Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня ТОР, будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явився, однак надіслав до суду клопотання про розгляд справи у відсутності представника закладу.

Відповідач ОСОБА_1 в судовому засіданні позовні вимоги визнав.

Суд, дослідивши та оцінивши зібрані у справі докази, встановив такі обставини:

Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області №607/1650/23, від 13.03.2023року ОСОБА_1 звільнено від кримінальної відповідальності за ч.1 ст.286 КК України, на підставі ст.46 КК України, у зв`язку з примиренням з потерпілою ОСОБА_2 та відшкодуванням їй заподіяної шкоди, кримінальне провадження стосовно нього закрито.

В зазначеній ухвалі встановлено, що 02 листопада 2022 року близько 14:50 год. водій ОСОБА_1 , керував технічно - справним автомобілем Mercedes-Benz р.н. НОМЕР_1 , рухався по вул.Карпенка від вул.Винеченка в напрямку до вул.Мазепи м.Тернопіль із приблизною швидкістю близько 40 км/год. Під час руху водій ОСОБА_1 не був достатньо уважним та не стежив належно за дорожньою обстановкою, щоб мати змогу своєчасно реагувати на її зміну та не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху, чим порушив вимоги п. 2.3. (б, д) ПДР України.

В цей час проїзну частину дороги вул. Карпенка, неподалік будинку №4А, яка має по одній смузі руху в обох напрямках, поза межами пішохідного переходу, справа на ліво відносно руху автомобіля Mercedes-Benz р.н. НОМЕР_1 в темпі бігу, із-за передньої частини припаркованого із правої сторони автомобіля, в напрямку до вул.Мазепи, пересікала пішохід ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Маючи об`єктивну можливість завчасно виявити пішохода ОСОБА_2 , яка рухалась перед автомобілем Mercedes-Benz р.н. НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 , в порушення вимог п. 12.3 ПДР України, не вжив своєчасно заходів до зменшення швидкості руху керованого ним транспортного засобу аж до повної зупинки, щоб дати дорогу пішоходу, а вчинив наїзд на пішохода лівою боковою частиною транспортного засобу, а саме лівим боковим дзеркалом заднього виду.

Унаслідок дорожньо-транспортної пригоди за висновком експерта №876 пішохід ОСОБА_2 отримала тілесні ушкодження у вигляді неповного вивиху 1-2-го верхніх лівих зубів та перелом альвеолярного відростка верхньої щелепи на їх рівні, а із зовнішніх ушкоджень забиття м`яких тканин верхньої губи у виді набряку та внутрішньо-шкірних крововиливів на її сльозовій оболонці, які у своєму клінічному перебігу супроводжуються тривалим (більше 21 день) розладом здоров`я і за цією ознакою належать до середньої тяжкості - п.п. 2.2.1, 2.2.2 «Правил судово - медичного визначення ступеня тяжкості тілесних ушкоджень» (МОЗ України, 1995).

Порушення водієм ОСОБА_1 вимог п. 12.3 ПДР України, перебуває у прямому причинному зв`язку з настанням вказаної дорожньо-транспортної пригоди та заподіянням середньої тяжкості тілесних ушкоджень потерпілій ОСОБА_2 .

Цивільний позов про відшкодування витрат на лікування потерпілого в межах даного кримінального провадження не заявлявся.

Відповідно до довідки КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради № 344-01/11 від 09.05.2023, витрати закладу охорони здоров`я на лікування ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , становлять 11 439, 12 грн. Зокрема, вартість лікування за рахунок коштів НСЗУ (державний бюджет) становить 10 498, 20 грн, а за рахунок коштів обласного бюджету - 940, 92 грн.

Фінансування КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради у 2022 році здійснювалося Національною службою здоров`я України (далі - НСЗУ) за рахунок коштів Державного бюджету України шляхом оплати наданих лікарнею медичних послуг за програмами медичних гарантій відповідно до укладеного між КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради та НСЗУ Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій №0608-Е122-Р000. Кошти перераховуються НСЗУ безпосередньо на рахунок лікарні.

Частина коштів, зокрема на фінансування комунальних послуг лікарні, виділялася з обласного бюджету.

Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради є юридичною особою, засновником і власником якої є Тернопільська обласна рада.

Статутом КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради, затвердженим рішенням Тернопільської обласної ради від 10.11.2021 №336 визначено, що власником та засновником Підприємства виступає Тернопільська обласна рада.

Отже, КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради відноситься до юридичних осіб комунальної власності, кошти, які виділяються на лікування хворих, частково надходять із обласного бюджету.

Враховуючи наведене, кошти в сумі 940, 92 грн підлягають зарахуванню до обласного бюджету.

Відповідно до ч. 1 ст. З Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних інших медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій. Тобто, послуги КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради, пов`язані з наданням медичних послуг за програмою медичних гарантій пацієнтам, оплачено НСЗУ, як замовником медичних послуг за рахунок коштів Державного бюджету України.

Механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення» (КПКВК 2308060) визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1086.

НСЗУ є розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми.

В той же час, оскільки КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» витратила отримані від НСЗУ державні (бюджетні) кошти при наданні медичних послуг - лікуванні потерпілої ОСОБА_3 , котра перебувала на стаціонарному лікуванні з вини ОСОБА_1 - на підставі договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного між НЗСУ (замовник) та КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради, дані кошти, а саме 10 498, 20 грн, необхідно стягнути з ОСОБА_1 та зарахувати до Державного бюджету України.

Невідшкодування витрат, здійснених КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за рахунок державного та обласного бюджетів на стаціонарне лікування потерпілої від злочину ОСОБА_4 , негативно впливає на фінансування інших хворих, внаслідок чого порушуються інтереси держави у сфері дотримання прав і свобод людини і громадянина в галузі охорони здоров`я, забезпечення пов`язаних з ними державних гарантій, що і є підставою звернення прокурора в межах своєї компетенції до суду на захист державних інтересів.

З цих підстав за захистом інтересів держави до суду звернулась керівник Тернопільської окружної прокуратури.

До правовідносин, які виникли між сторонами, суд застосовує такі норми права:

Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Представництво інтересів громадянина або держави в суді відповідно до ч. 6 вказаної статті включає, у тому числі, право прокурора звертатися до суду з позовом (заявою, поданням).

Згідно з ч. 6 ст. 82 ЦПК України вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Відповідно до вимог ч.1 ст.1166 ЦК України майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується у повному обсязі особою, яка її завдала.

Витрати на лікування потерпілої від злочину лікарні відповідачем відшкодовані не були.

Держава має право зворотної вимоги до фізичної особи, винної у вчиненні злочину, у розмірі коштів, витрачених на лікування особи, яка потерпіла від цього злочину (ч.2 ст.1191 ЦК України).

Відповідно до ч. 2 ст. 1191 ЦПК держава, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, юридичні особи мають право зворотної вимоги до фізичної особи, винної у вчиненні кримінального правопорушення, у розмірі коштів, витрачених на лікування особи, яка потерпіла від цього кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 1206 ЦК України особа, яка вчинила кримінальне правопорушення, зобов`язана відшкодувати витрати закладові охорони здоров`я на лікування потерпілого від цього кримінального правопорушення, крім випадку завдання шкоди при перевищенні меж необхідної оборони або у стані сильного душевного хвилювання, що виникло раптово внаслідок насильства або тяжкої образи з боку потерпілого.

Згідно з роз`ясненнями, викладеними в Постанові Пленуму Верховного суду України від 07 липня 1995 року №11 «Про відшкодування витрат на стаціонарне лікування особи, яка потерпіла від злочину, та судових витрат», питання про відшкодування витрат на стаціонарне лікування потерпілого вирішується згідно з Порядком обчислення розміру фактичних витрат закладу охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочинного діяння та зарахування стягнених з винних осіб коштів до відповідного бюджету і їх використання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України N 545 від 16 липня 1993 року.

Відповідно до п. п. 2, 4 постанови Кабінету Міністрів України №545 від 16 липня 1993 року «Про обчислення розміру фактичних витрат закладу охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочинного діяння та зарахування стягнених з винних осіб коштів до відповідного бюджету і їх використання», сума коштів, яка підлягає відшкодуванню, визначається закладом охорони здоров`я, в якому перебував на лікуванні потерпілий, виходячи з кількості ліжко-днів, проведених ним в стаціонарі, та вартості витрат на його лікування в день. Кількість ліжко-днів визначається на підставі медичної картки стаціонарного хворого (форма 003/у) або інших документів, які підтверджують дату госпіталізації та виписки хворого із стаціонару лікувального закладу. Визначення суми витрат на лікування потерпілого за один ліжко-день провадиться виходячи з фактичної кількості ліжко-днів і загальної суми фактичних витрат за місяць (в якому проводилось лікування) на утримання лікувального закладу, за винятком витрат на капітальні вкладення, капітальний ремонт і придбання інвентаря та обладнання. Стягнені в установленому порядку кошти залежно від джерела фінансування закладу охорони здоров`я, у якому перебував на стаціонарному лікуванні потерпілий, зараховуються до відповідного бюджету або на користь юридичної особи (відомства), якій належить заклад охорони здоров`я.

Відповідно до ч.3 ст. 1206 ЦК України якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, що є у державній власності, у власності Автономної Республіки Крим або територіальної громади, спільній власності територіальних громад, кошти на відшкодування витрат на лікування зараховуються до відповідного бюджету, за рахунок якого таке лікування фінансувалося. Якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, який за відповідні надані медичні послуги отримує кошти згідно з договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, такі кошти зараховуються до Державного бюджету України.

Тернопільською окружною прокуратурою листом від 24.04.2023 № 50-86- 3921ВИХ-23 повідомлено Національну службу здоров`я України про виявлені факти невідшкодування завданої шкоди внаслідок вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_1 та тим самим надано можливість відреагувати на порушення інтересів держави.

Однак листом від 18.05.2023 за № 17873/2-16-23 НСЗУ на адресу окружної прокуратури надано відповідь про те, що відповідно до норм Положення про Національну службу здоров`я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1101, та згідно листа НСЗУ не наділено повноваженнями представляти інтереси держави у справах про відшкодування коштів, витрачених на лікування особи, яка потерпіла від злочину.

Одночасно НСЗУ не заперечує щодо звернення до суду в інтересах держави із цивільним позовом Тернопільською окружною прокуратурою та готова до співпраці в межах повноважень.

Однак, вказане свідчить про бездіяльність Національної служби здоров`я України та відсутність наміру звернення до суду, оскільки окружною прокуратурою листом фактично повідомлено про виявлені порушення.

Відсутність претензійно-позовної роботи з боку Національної служби здоров`я України свідчить про нездійснення уповноваженим державним органом покладеного на нього законом обов`язку із захисту державних інтересів у сфері раціонального використання бюджетних (державних) коштів, внаслідок чого не надходять кошти до державного бюджету, порушуються інтереси держави в галузі охорони здоров`я та забезпечення пов`язаних з ними державних гарантій.

Крім того, Тернопільська окружна прокуратура зверталась із запитами на адресу Тернопільської обласної ради про те, чи вживаються уповноваженими органами заходи щодо Відповідача шляхом подання позовної заяви про стягнення коштів.

Листами №295-01/11 від 19.04.2023 та №344-01/11 від 09.05.2023 на вимогу Тернопільської окружної прокуратури, КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради повідомило про те, що не зверталось до суду з позовом про стягнення з ОСОБА_1 витрат на лікування потерпілої від злочину, оскільки не має на це повноважень.

Крім цього, на адресу Тернопільської окружної прокуратури надійшли листи Тернопільської обласної ради №07-395 від 04.05.2023 та №07-472 від 25.05.2023, відповідно до яких Тернопільська обласна рада не зверталась до суду з позовом про стягнення із ОСОБА_1 витрат на лікування потерпілої від злочину і Тернопільська обласна рада не заперечує щодо вжиття заходів представницького характеру, шляхом подачі Тернопільською окружною прокуратурою відповідної позовної заяви.

Засновником, власником КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради є Тернопільська обласна рада, а тому кошти на відшкодування витрат на стаціонарне лікування потерпілої від злочину повинні бути зараховані на відповідний рахунок обласного бюджету.

Після набрання чинності ухвали Тернопільського міськрайонного суду від 13.03.2023 у справі №607/1650/23, Тернопільською обласною радою, а також КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради не вжито жодних заходів, в тому числі представницького характеру, щодо стягнення затрачених коштів на лікування потерпілого від злочину.

Відтак, Тернопільська окружна прокуратура звернулася до суду з позовом в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України та Тернопільської обласної ради про відшкодування витрат, затрачених на лікування потерпілої ОСОБА_3 в сумі 10 498, 20 грн на користь державного бюджету України та в сумі 940, 92 грн на користь обласного бюджету в особі Тернопільської обласної ради.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні у справі докази, давши оцінку належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємного зв`язку доказів у їх сукупності, застосовуючи до визначених правовідносин норми матеріального та процесуального права, суд вважає, що позов підлягає до задоволення.

Так, судом установлено, що ОСОБА_1 чинив злочин, передбачений ч. 1 ст. 286 КК України, і внаслідок його протиправних дій була заподіяна шкода здоров`ю ОСОБА_5 .

Ці обставини встановлені Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області №607/1650/23 від 13.03.202 року про закриття кримінального провадження.

Унаслідок винних дій ОСОБА_1 потерпіла ОСОБА_6 перебувала на стаціонарному лікуванні у КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня», яка витратила отримані від НСЗУ державні (бюджетні) кошти при наданні медичних послуг на підставі договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного між НЗСУ (замовник) та КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради, витрати на її лікування склали 11439,12 грн, які не відшкодовані, що свідчить про порушення інтересів держави, за захистом яких до суду звернулась керівник Тернопільської окружної прокуратури, тому дані кошти, а саме 10 498, 20 грн, необхідно стягнути з ОСОБА_1 та зарахувати до Державного бюджету України, а кошти в сумі 940, 92 грн стягнути та зарахувати до обласного бюджету.

Крім цього, відповідно до ст. 141 ЦПК України з відповідача підлягають стягненню понесені судові витрати в розмірі 2684 гривень судового збору.

Керуючись ст. 2, 4, 12, 13, 76-81, 223, 258-259, 263-265, 268, 273, 352, 354-355, суд, -

У Х В А Л И В:

Позов керівника Тернопільської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України, Тернопільської обласної ради, третя особа КНП Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня ТОР до ОСОБА_1 про відшкодування витрат, понесених закладом охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочину задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави в особі Національної служби здоров`я України кошти, витрачені на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 в сумі 10 498, 20 грн, які перерахувати в дохід державного бюджету на рахунок: UA458999980313010115000019001; код ЄДРПОУ 37977599, отримувач ГУК у Терн.обл./Терн.обл./24060300, банк отримувача - Казначейство України, код класифікації доходів бюджету «Інші надходження», витрати на лікування ОСОБА_5 .

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави в особі Тернопільської обласної ради кошти, витрачені на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 в сумі 940, 92 грн в дохід обласного бюджету на рахунок: UA268999980314000535000019001; код бюджетної класифікації 21080500 «інші надходження»; отримувач Головне управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області (Код ЄДРПОУ 37977599).

Стягнути з ОСОБА_1 в користь Тернопільської обласної прокуратури 2684 грн. понесеного судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної Рішення суду може бути оскаржене позивачем у загальному порядку безпосередньо до Тернопільського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відомості про учасників справи:

Орган, який звертається в інтересах держави: Тернопільська окружна прокуратура, м.Тернопіль, бульвар Шевченка, 7.

Позивач: Національна служба здоров`я України, Київ, просп.С.Бандери,19 м.Київ, код ЄДРПОУ 42032422.

Позивач: Тернопільська обласна рада, м.Тернопіль, вул. Грушевського, 8, код ЄДРПОУ 24630220.

Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстрований за адресою: с. Настасів Тернопільського району Тернопільської області.

Третя особа: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна дитяча лікарня» Тернопільської обласної ради, м.Тернопіль, вул. Сахарова, 2, код ЄДРПОУ 02001305.

Головуючий суддяВ. М. Братасюк

Дата ухвалення рішення25.09.2023
Оприлюднено28.09.2023
Номер документу113740308
СудочинствоЦивільне
Сутьвідшкодування витрат, понесених закладом охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочину

Судовий реєстр по справі —607/9679/23

Рішення від 25.09.2023

Цивільне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Братасюк В. М.

Ухвала від 26.06.2023

Цивільне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Братасюк В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні