Рішення
від 25.09.2023 по справі 914/2588/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.09.2023 Справа № 914/2588/23

За позовом:Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), м. Київдо відповідача:Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрологістика», Львівська обл., с. Оглядівпро:стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування у розмірі 2`876,89 грн. Суддя - Крупник Р.В. Секретар - Шевчук О.О.Представники сторін:від позивача:Субота О.В. - представниця;від відповідача:не з`явився.

ІСТОРІЯ РОЗГЛЯДУ СПРАВИ.

На розгляд Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) до ТОВ «Агрологістика» про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування у розмірі 2`876,89 грн.

Ухвалою від 29.08.2023 суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі, розгляд справи ухвалив здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження, розгляд справи по суті призначив на 25.09.2023.

Ухвалою від 15.09.2023 задоволено заяву Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

Представниця позивача взяла участь у судовому засіданні 25.09.2023 у режимі відеоконференції. У судовому засіданні представниця Укртрансбезпеки просила задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач явку повноважного представника у судове засідання 25.09.2023 не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи. Так, поштове відправлення №7901415025613, яким на юридичну адресу ТОВ «Агрологістика» направлялась ухвала про відкриття провадження у справі, вручено особисто відповідачеві 02.09.2023, що підтверджується наявним у матеріалах справи трекінгом з офіційного веб-сайту АТ «Укрпошта».

АРГУМЕНТИ СТОРІН.

Аргументи позивача.

Позов обгрнутовано тим, що 02.08.2021 посадовою особою Укртрансбезпеки на підставі направлення на рейдову перевірку №014424 від 30.07.2021 на а/д Н-11, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, 83 км + 700 м проведено габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки VOLVO д.н.з. НОМЕР_1 , який перебував під керуванням водія ОСОБА_1 та використовувався відповідачем при перевезенні вантажу на підставі ТТН №8561 від 01.08.2021. За результатами проведеного зважування транспортного засобу відповідача на підставі талону зважування №1 від 02.08.2021 зафіксовано перевищення вагових параметрів, а саме навантаження на строєну вісь 23,28 т при допустимих 22 т.

За результатами перевірки інспекторами сформовано довідку №047875 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 02.08.2021, акт №039603 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 02.08.2021, на підставі якого проведено розрахунок №039603 від 02.08.2021 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, згідно із яким відповідачеві нараховано 90,20 Євро плати за проїзд, що, з урахуванням положень п. 27 постанови КМУ «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» №879від 27.06.2007, станом на 02.08.2021 становить 2`876,89 грн. По даному порушенню також складено Акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №294324 від 02.08.2021.

Як стверджує позивач, відповідач у строк визначений п. 311 зазначеної вище постанови КМУ добровільно не сплатив нараховані суми плати за проїзд. 09.08.2021 на адресу відповідача надіслано листи №63584/3.1/24-21 щодо необхідності сплати за проїзд великовагового транспортного засобу дорогами загального користування, на який відповіді отримано не було. У зв`язку із цим, позивач звернувся до суду із даним позовом про стягнення 2`876,89 грн.

Аргументи відповідача.

Відповідач своїм правом на висловлення заперечень проти позову, передбаченим ст. 165 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України), не скористався та не подав до суду у встановлений процесуальним законом строк відзиву на позовну заяву.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

30.07.2021 начальником Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (надалі - Управління) затверджено Графік проведення рейдових перевірок у період з 02.08.2021 по 08.08.2021 за номером 46038/8.4/18-21, яким визначено місця здійснення перевірки, серед яких, а/д Н-11 «Дніпро - Кривий ріг - Миколаїв» км 60-179.

Згідно із направленням Управління на рейдову перевірку №014424 від 30.07.2021 державним інспекторам доручено провести в період з 02.08.2021 по 08.08.2021 рейдову перевірку транспортних засобів, якими здійснюється перевезення пасажирів та вантажів.

У матеріалах справи наявний також Графік роботи пересувного пункту габаритно-вагового контролю (ГВК) в Дніпропетровській області на 2021 рік (зі змінами).

02.08.2021 інспекторами Управління на 83 км + 805 м а/д Н-11 проведено перевірку та габаритно-ваговий контроль на автомобільних вагах транспортного засобу марки Volvo FH-13-420, д.н.з. НОМЕР_1 з напівпричепом Spitzer SK-2456-ZIPVC, д.н.з. НОМЕР_2 , який перебував під керуванням водія ОСОБА_1 . Відповідний транспортний засіб та напівпричіп належать відповідачеві на праві власності, що підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 та серії НОМЕР_4 відповідно.

Як вбачається зі змісту наявної в матеріалах справи товарно-транспортної накладної №8561 від 01.08.2021 автомобільним перевізником виступає ТОВ «Агрологістика»; замовником та вантажовідправником - ТОВ «Цукорагропром», а вантажоодержувачем - ТОВ «Сандора». Внутрішнє перевезення вантажів здійснювалось із пункту навантаження у с. Яреськи Полтавської області до пункту розвантаження у с. Мішково-Погорілова Миколаївської області.

На момент проведення перевірки пройдена водієм транспортного засобу марки Volvo FH-13-420, д.н.з. НОМЕР_1 з напівпричепом Spitzer SK-2456-ZIPVC, д.н.з. НОМЕР_2 відстань по зазначеному вище маршруту становила 451 км.

За результатами проведеного зважування транспортного засобу відповідача встановлено перевищення вагових параметрів навантаження на строєну вісь, а саме 23,28 т при нормативно допустимих 22 т (перевищення на 5,8%), чим порушено приписи п. 22.5. Правил дорожнього руху України щодо перевезення вантажів, що перевищують допустимі вагові параметри.

Відповідальність за відповідне порушення встановлене ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», згідно із якою за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5% до 10% включно при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Вказані вище обставини зафіксовані у Довідці про результати здійснення габаритного-вагового контролю №047875, Акті про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №039603, Акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №294324, що датовані 02.08.2021, а також талоном зважування №2052 від 02.08.2021.

Водій транспортного засобу відмовився від підпису відповідних актів, а також від надання пояснень щодо порушення.

Відповідно до розрахунку плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №039603 від 02.08.2021 відповідачу нараховано до сплати за проїзд 90,20 Євро, що за перерахунком згідно з офіційним курсом Національного банку України Євро до Гривні станом на 02.08.2021 еквівалентно 2`876,89 грн.

Розрахунок проведено за наступними значеннями: навантаження на строєну вісь становить 23,280 т, параметри, на які нараховується плата за проїзд - 1,280 т, що перевищує параметри нормативу на 5,8%, а всього плата за проїзд за перевищення нормативних параметрів становить 0,10 Євро за кілометр.

У матеріалах справи наявні також сертифікат відповідності автомобільних ваг №UA.TR113-0076/16F-20 від 17.09.2020, а також декларація про відповідність №2052.

Листом №63584/3.1/24-21 від 09.08.2021, Управління направило відповідачу копію вказаного вище акту №039603 від 02.08.2021 та розрахунку плати за проїзд, у якому наголосило на необхідності сплатити нараховану плату протягом 30 календарних днів з моменту її визначення.

Оскільки відповідач в добровільному порядку у встановлений строк не сплатив суму завданих матеріальних збитків, позивач звернувся до суду із позовом про стягнення 2`876,89 грн.

Суд також зауважує, що згідно із постановою Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки №216578 від 27.09.2021 до відповідача застосовано адміністративно-господарський штраф у розмірі 8' 500,00 грн. за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5% до 10% включно при перевезенні вантажу без відповідного дозволу, який був сплачений ним у повному обсязі, що підтверджується постановою про закінчення виконавчого провадження №68248151 від 24.05.2022.

ОЦІНКА СУДУ.

Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України «Про дорожній рух» з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», зокрема передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Спірні правовідносини у даній справі виникли між сторонами у зв`язку із перевезенням вантажів автомобільною дорогою загального користування з перевищенням вагових обмежень за відсутності документів, обов`язковість наявності та перелік яких визначений ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №103 «Про затвердження Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті» (надалі - Положення) Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем`єр-міністра з відновлення України - Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

За приписами п.п. 2, 15, 27 п. 5 Положення Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті; здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів у зонах габаритно-вагового контролю; здійснює стягнення, у тому числі в судовому порядку, плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування з транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

У відповідності до абзацу 1 п. 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

У даній справі Укртрансбезпека звернулась до суду із позовом як урядовий орган державного управління по контролю на автомобільному транспорті, реалізуючи повноваження надані їй приписами чинного законодавства щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами в судовому порядку.

Згідно із ч. 12 ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Пунктом 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006, передбачено, що державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Судом встановлено, що 02.08.2021 інспекторами Управління на 83 км + 805 м а/д Н-11 проведено рейдову перевірку та габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки Volvo FH-13-420, д.н.з. НОМЕР_1 з напівпричепом Spitzer SK-2456-ZIPVC, д.н.з. НОМЕР_2 , які належать відповідачеві на праві власності, що підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу.

За змістом ст. 33 Закону України «Про автомобільні дороги» рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Процедура здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (надалі - Порядок №879).

Пунктом 3 Порядку №879 визначено, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Частиною 3 п. 2 Порядку №879 (тут і надалі в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 (Офіційний вісник України, 2001, № 41, ст. 1852). При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Відповідно до п. 22.5. розділу 22 «Перевезення вантажу» Правил дорожнього руху (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м (для сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, - 3,75 м), за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Згідно з п. 21 Порядку №879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

За результатами габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних (п. 20 Порядку №879).

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведення контролю посадовими особами Управління встановлено перевищення вагових параметрів транспортного засобу марки Volvo FH-13-420 та напівпричепу Spitzer SK-2456-ZIPVC, а саме навантаження на строєну вісь 23,28 т при нормативно допустимих 22 т, що зафіксовано у Довідці №047875 від 02.08.2021 та підтверджується Актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №039603 від 02.08.2021.

Оскільки встановлені параметри навантаження на строєну вісь (23,28 т) перевищують нормативи більш як на 2 відсотки, а саме на 5,8%, що вбачається зі змісту розрахунку плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №039603 від 02.08.2021, а також Акту №294324 від 02.08.2021, то належний відповідачу транспортний засіб належить до категорії великовагових.

Зважаючи на те, що перевезення вантажів здійснювалося відповідачем з перевищенням вагових обмежень за відсутності документів, визначених ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», посадовими особами Укртрансбезпеки здійснено нарахування плати за проїзд дорогами загального користування.

Пунктом 28 Порядку №879 встановлено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Відповідно до п. 26 Порядку №879, кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

Методику розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту визначено п. 30 Порядку №879, відповідно до якого плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.

Якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням (п. 31-1. Порядку №879).

Аналіз наведених норм свідчить про те, що у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру плату за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу має вносити саме перевізник, яким у даній справі виступає відповідач.

Такі висновки узгоджуються із правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 12.02.2020 по справі №917/210/19.

Крім цього, відповідач є власником великовагового транспортного засобу, а тому саме він має сплатити визначену суму плати за проїзд автомобільними дорогами транспортного засобу, вагові параметри якого перевищують нормативні, оскільки саме його транспортний засіб завдає шкоди автомобільним дорогам внаслідок такого перевищення.

Вказане відповідає правовим висновкам Верховного Суду, викладеним у постанові від 10.11.2021 у справі №747/45/20.

Пунктом 27 Порядку №879 передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

У зв`язку із встановленням перевищення нормативів, інспекторами Управління відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні нараховано відповідачу плату за проїзд автомобілем марки Volvo FH-13-420, д.н.з. НОМЕР_1 з напівпричепом Spitzer SK-2456-ZIPVC, д.н.з. НОМЕР_2 автомобільними дорогами загального користування на загальну суму 90,20 Євро, що за перерахунком згідно з офіційним курсом Національного банку України Євро до Гривні станом на 02.08.2021 еквівалентно 2`876,89 грн. (31,8946 х 90,20).

Суд зазначає, що вказана сума розрахована позивачем відповідно до формули передбаченої Порядком №879, визначена без помилок та є правильною. Заперечень щодо нарахованої суми плати за проїзд та/або її контррозрахунку відповідачем до суду подано не було.

Суд також враховує, що відповідач не надав жодних доказів на спростування факту перевищення нормативно-вагових параметрів транспортним засобом, який належить йому на праві власності, як і не надав доказів оскарження в установленому порядку дій Укртрансбезпеки щодо фіксування правопорушення та нарахування стягуваної суми збитків. Крім цього, з матеріалів справи вбачається, що відповідач сплатив суму застосованого до нього штрафу у розмірі 8' 500,00 грн. за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм.

Згідно із приписами п. 31-1 Порядку №879, перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.

Відповідач повідомлявся про необхідність сплати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового транспортного засобу листом-претензією №63584/3.1/24-21 від 09.08.2021, однак жодних дій спрямованих на здійснення оплати не здійснив. Доказів протилежного до суду подано не було.

Зважаючи на викладене вище, суд доходить висновку, що позовна вимога про стягнення 2`876,89 грн. є законною, обґрунтованою та підлягає задоволенню у повному обсязі.

При цьому, слід зауважити, що за своєю правовою природою плата за проїзд великоваговим транспортним засобом є не штрафною санкцією, а сумою відшкодування матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. Спірні відносини виникли між сторонами у справі з приводу відшкодування шкоди (стягнення збитків, в тому числі й на користь держави).

Такі висновки суду відповідають правовій позиції Великої Палати Верховного Суду, викладеній у постанові від 06.06.2018 по справі №820/1203/17.

СУДОВІ ВИТРАТИ.

У відповідності до ч. 1 ст. 123 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України, судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, у разі задоволення позову - на відповідача.

Зважаючи на задоволення позовних вимог у повному обсязі, судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача у розмірі 2' 684,00 грн.

Керуючись ст.ст. 4, 74, 76-80, 123, 129, 233, 236-242, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрологістика» (80256, Львівська обл., Радехівський р-н, с. Оглядів, вул. Каштанова, буд. 6; код ЄДРПОУ 37976972) в дохід Державного бюджету України плату в розмірі 2`876,89 грн. за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та габаритні параметри яких перевищують нормативні.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрологістика» (80256, Львівська обл., Радехівський р-н, с. Оглядів, вул. Каштанова, буд. 6; код ЄДРПОУ 37976972) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті (03150, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 51; код ЄДРПОУ 39816845) 2' 684,00 грн. судового збору.

4. Накази видати після набрання рішенням законної сили відповідно до ст. 327 ГПК України.

5. Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 241 ГПК України та може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст рішення складено та підписано 27.09.2023.

Суддя Крупник Р.В.

Дата ухвалення рішення25.09.2023
Оприлюднено28.09.2023
Номер документу113750775
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2588/23

Рішення від 25.09.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 15.09.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 29.08.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні